درآمد از یوتیوب و تعرفه آن

آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران

کسب درآمد از یوتیوب با اینکه برای شهروندان ایران کمی دشوار می باشد اما بسیار عالی است. یکی از مزایای Youtube برای ایرانیان کسب درآمد دلاری است که با وضعیت فعلی در صورتی که بتوانید درآمد دلار داشته باشید، بسیار مفید خواهد بود. اما حقیقتی که وجود دارد این است که به دلیل تحریم ها، کسب درآمد از یوتیوب کمی برای ایرانی ها سخت شده است.

درست مثل آموزش سئو و روش های کسب درآمد از آن، روش های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب نیز وجود دارد؛ اما ما در این مقاله به کسب درآمد از یوتیوب از طریق بازدید ویدئوها میپردازیم و سعی می کنیم تمامی نکات از جمله مشکلات کسب درآمد از یوتیوب در ایران را نیز بگوییم، در صورتی که سوالی داشتید می توانید از بخش نظرات مطرح کنید.

راستی؛ بهتره همین اول این محتوای بی نظیر و پرطرفدار یک نکته مهم رو بهت بگم. تو باید همیشه (نه فقط الآن) دنبال درآمد غیرفعال باشی. درآمد غیر فعال یعنی مدتی شدید کار کنی و بعدش کار رو خیلی کم کنی اما درآمدت سرجاش بمونه. سئو و یوتیوب تو این زمینه بسیار بهتر از اینستاگرام هستن. اینستاگرام کلا درآمد غیرفعال نداره.

حالا سوال اینجاست که سئو سایت بهتره یا یوتیوب؟ من براساس 20 سال تجربه م و ارتباط با بزرگترین سایت های ایران از طریق نیوسئو، با اطمینان پاسخ میدم سئو! اما چرا؟ چون درآمدزایی از سئو و آموزش سئو در ایران بسیار رواج بیشتری داره و بسیار هم ساده تره. از طرفی درخواست ها و طرفداران بسیااااااار بیشتری هم داره. البته اینم بگم که درآمد دلاریش نسبت به یوتیوب کمتره. حالا دیگه انتخاب با خودت 

در این محتوا به موضوعات و سرفصل های زیر، پرداخته ایم:

1- 5 فاکتور تاثیرگذار در درآمد از یوتیوب

2- تعرفه درآمد از یوتیوب

3- شرایط اصلی کسب درآمد از یوتیوب

4- کسب درآمد از یوتیوب در ایران چگونه است؟

5- آنچه درباره بازدید و سابسکرایب فیک باید بدانید!

6- نکات مهم کپی رایت در یوتیوب

7- 4 استراتژی کلی برای کسب درآمد از یوتیوب

8- کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

9- سئو یوتیوب چیست؟

10- مراحل سئو یوتیوب

11- یوتیوب آنالیتیکس چیست؟

12- 4 پیشنهاد تجربی از یوتیوب

در ادامه هر کدام از این مباحث به طور کامل بررسی می شود.

🔴 5 فاکتور تاثیرگذار در درآمد از یوتیوب

قبل از اینکه کار با یوتیوب را شروع کنید بهتر است بدانید، چه فاکتورهایی روی درآمد از این شبکه اجتماعی اثرگذار است که نیوسئو براساس بررسی هایش این 5 فاکتور تاثیرگذار در درآمد از یوتیوب را مهم تر از سایر فاکتورها می داند:

  • تعداد بازدید دریافتی از ویدیو شما
  • تعداد کلیک های دریافتی از تبلیغات ویدیو شما
  • کیفیت تبلیغات
  • adblockers
  • طول ویدیو

هر کدام از این فاکتورها به نحویی در درآمدزایی شما از این شبکه اجتماعی اثرگذار است و باید دقت کنید که نسبت به هم هیچ اولویت خاصی ندارند.

🔴 تعرفه درآمد از یوتیوب به ازای فاکتورهای مشخص

یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول می دهد؟ یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید همین است. ممکن است افرادی را در یوتیوب دیده باشید که از امکانات حرفه ای و زندگی مرفه خود فیلم می گذارند و این سوال برایتان پیش بیاید که این افراد چه مقدار درآمد دارند.

1- درآمد از یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید

به طور دقیق نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین 1 تا 3 دلار به شما پول می دهد. اما به این موضوع دقت کنید که یوتیوب در ازای دیدن تبلیغ های ویدئو شما پول می دهد. برخی از یوتیوبرها تخمین زده اند که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو شما، به ازای تبلیغات بیشتر، حتی ممکن است تا 18 دلار نیز از یک ویدیو درآمد کسب کنید.

نکته مهم: گاهی اوقات بیننده هنگام نمایش تبلیغ چند ثانیه فیلم را رد می کند تا تبلیغ نمایش داده نشود، یا از ابزارهای مسدودکردن تبلیغ استفاده می کنند و یا از نسخه premium یوتیوب استفاده می کنند، در این صورت یوتیوب برای این بازدیدها به شما پولی پرداخت نخواهد کرد.

2- درآمد از یوتیوب به ازای هر دنبال کننده (Subscriber)

در موضوع کسب درآمد از یوتیوب بهتر است بدانید که این شبکه اجتماعی به ازای هر Subscriber هیچ مبلغی را برای شما در نظر نمیگیرد. در نتیجه به فکر افزایش تعداد دنبال کننده برای کسب درآمد بیشتر نباشید. البته درست است که یوتیوب برای این موضوع درآمدی در نظر ندارد، اما این موضوع به صورت غیرمستقیم بر روی درآمد شما اثرگذار است.

هر چه تعداد دنبال کننده شما بیشتر باشد، بازدید شما بیشتر شده، کامنت ها بیشتر می شوند، تعداد لایک افزایش پیدا کرده و به دنبال آن تبلیغات شما بازدید بیشتری می گیرد. در نتیجه درآمد شما از یوتیوب نیز افزایش پیدا می کند.

3- درآمد از یوتیوب به ازای تعداد ویدیوها

تعداد ویدیو بیشتر همانند تعداد Subscriber بیشتر تاثیر غیرمستقیم روی درآمد شما از یوتیوب دارد. تصور کنید شما به از هر 1000 بازدید از یک ویدیو حدود 3 دلار دریافت می کنید. اگر تعداد بازدیدهای شما از ویدیوها 1.000.000 شود، درآمد شما هم 1000 برابر یعنی 3000 دلار می شود. این یعنی یک اینفلوئنسر یوتیوب در لحظه درآمدی بیشتر از یک دکتر یا مهندس خبره و باتجربه کسب می کنند. (چیزی فراتر از درآمد یک اینفلوئنسر در اینستاگرام)

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش ساخت کانال در youtubeپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔴 شرایط اصلی کسب درآمد از یوتیوب

نکات آموزش کسب درآمد از یوتیوب خیلی ساده است و یوتیوب یکسری شرایط دارد برای اینکه یک کانال بتواند کسب درآمد کند. اگر شما قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید باید این شرایط را داشته باشید:

شما باید ۱۰۰۰ مشترک (Subscriber) و ۴۰۰۰ ساعت نمایش فیلم داشته باشید

شما باید در ۱ سال اخیر این آمار را داشته باشید و ۱۲ ماه گذشته برای یوتیوب ملاک است، یعنی برای فعال شدن قابلیت کسب درآمد از یوتیوب باید در ۱۲ ماه اخیر، هزار سابسکرایب و ۴ هزار ساعت نمایش داشته باشید. به دست آوردن ۴ هزار ساعت نمایش راحت تر از ۱۰۰۰ مشترک است، شما باید تمرکز اصلی تان را بر روی رسیدن به هزار مشترک بگذارید.

بعد از اینکه شرایط بالا را داشتید، می توانید به یوتیوب استودیو خود مراجعه کنید و درخواست بررسی دهید، بعد از بررسی و تایید کانال شما توسط یوتیوب، شما می توانید کسب درآمد خود را آغاز کنید و برای فیلم های خود تبلیغ بگیرید.

آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران

🔴 کسب درآمد از یوتیوب در ایران چگونه است؟ | دور زدن یوتیوب

همانطور که گفته شد به دلیل تحریم هایی که وجود دارد کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است. شما برای اینکه بتوانید از یوتیوب پول برداشت کنید و کارهای مالی خود را با یوتیوب انجام دهید، نیاز به حساب Google AdSense دارید.

در حال حاضر امکان ساخت این حساب برای افراد ساکن ایران وجود ندارد. شما می توانید اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید از او بخواهید تا حساب را به نام خود ایجاد کند تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. در این حین مراقب افراد سودجو نیز باشید چرا که می توانند پول شما را ندهند، بنابراین سعی کنید فردی قابل اعتماد پیدا کنید.

افتتاح حساب گوگل ادسنس نیازمند حساب بانکی و آدرس است و متاسفانه آدرس از کشور ایران را تایید نخواهند کرد و همچنین حساب های بانکی ایرانی. سعی کنید از روش های درست و قانونی کار خود را پیش ببرید، چون در صورتی که یوتیوب متوجه شود که او را دور زده اید، ممکن است کانال شما را ببندد و تمام زحمات شما هدر رود.

نه تنها در قسمت تایید حساب، در کل فعالیت خود فکر دور زدن یوتیوب را از سر خود بیرون کنید. شاید همان لحظه متوجه نشود اما الگوریتم های یوتیوب روز به روز در حال توسعه و پیشرفته شدن هستند و بالاخره یک روزی متوجه می شود که شما قصد داشتید یوتیوب را فریب دهید!

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوبپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔴 آنچه درباره بازدید و سابسکرایب فیک باید بدانید!

یکی از موضوعاتی که خیلی در رابطه با کسب درآمد از یوتیوب مطرح می شود بازدید و سابسکرایب جعلی و یا همان فیک است. این اتفاق امکان پذیر است و شما می توانید این کار را برای کانال خود انجام دهید، اما همانطور که بالاتر نیز گفته شد، یوتیوب بازدید و سابسکرایب شما را بررسی می کند. این بررسی فقط مخصوص زمان کسب درآمد (Monetization) نیست و مدام این کار را انجام می دهد. یوتیوب بازدید و Subscribe فیک را به راحتی تشخیص می دهد و آن را کم می کند.

بنابراین فکر دور زدن یوتیوب را از سر خود بیرون کنید چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

🔴 نکات مهم قوانین کپی رایت در یوتیوب

یکی از مسائل مهمی که باید در مورد کسب درآمد با یوتیوب با آن سروکار داشته باشید، قانون کپی رایت می باشد؛ قانون کپی رایت در سراسر دنیا بسیار سخت گیرانه است. اکثر اوقات بابت دانلود غیرقانونی، جریمه نقدی زیادی در انتظار آن فرد است. یوتیوب در سال های اخیر بسیار هوشمند و پیشرفته شده و در بحث کپی رایت بسیار سخت گیرانه عمل می کند. اگر شما تنها برشی از یک آهنگ را در فیلم خود قرار دهید، یوتیوب به راحتی تشخیص می دهد و اجازه کسب درآمد را به شما نمی دهد.

اگر از محتوای فرد دیگری در فیلم خود استفاده کنید، آن فرد می تواند به یوتیوب درخواست دهد تا درآمد شما از آن فیلم را برای خودش واریز کند و یا می تواند درخواست حذف ویدئو شما را بدهد و یوتیوب هم این کار را انجام می دهد و فیلم شما را حذف می کند. یوتیوب بعد از تشخیص کپی بودن، به صاحب اثر نیز اطلاع می دهد که شما در ویدئوتان از او کپی کرده اید. نکته ای که بسیار جالب است ادیتور پیشرفته این شبکه اجتماعی است. یوتیوب این امکان را به شما می دهد که آن قسمتی که کپی است را یا حذف کنید، یا بیصدا کنید و یا جایگزین کنید.

شناسه محتوا یا Content ID در یوتیوب

شناسه محتوا در یوتیوب یا کانتنت آی دی، یک تکنولوژی‌ است که توسط گوگل جهت ردیابی و شناسایی محتوا‌های دارای حق انتشار در یوتیوب استفاده می شود. برای هر محتوایی که در این سیستم شناسه محتوا ثبت شود، حق انتشار محفوظ در نظر گرفته شده و در صورت انتشار آن توسط کانال های دیگر، صاحب اثر می تواند آن را مسدود کرده یا درآمد حاصل از آن را به خود اختصاص دهد.

پروژه Content ID در سال 2007 شروع به کار کرد و تا سال 2016، توسعه یافت. این پروژه برای گوگل حدود 60 میلیون دلار هزینه داشت و توسط آن حدود 2 میلیارد دلار به صاحبان محتوا‌ های دارای کانتنت آی دی پرداخت شده است. تا سال 2018، گوگل مبلغی حدود 100 میلیون دلار را در این پروژه سرمایه گذاری کرده است.

Content ID یک شناسه برای محتواهای دارای حق انتشار ایجاد کرده و آن را در یک دیتا بیس ذخیره سازی می کند. زمانی که یک ویدیو در یوتیوب بارگذاری شود، موارد مربوط به آن در دیتا بیس ذکر شده بررسی می شود و در صورت یافتن موارد مطابق، به عنوان نقض حقوق کپی رایت شناخته شده و اصطلاحا flag می شود.

هنگامی که این رویداد رخ می دهد، صاحب اثر یعنی کسی که شناسه محتوا به نام او ثبت شده است، می تواند محتوای خود را در کانال کپی کننده مسدود کند، میزان بازدیدهای آن ویدیو را مشاهده کند، یا تبلیغاتی را در آن درج کرده و درآمد آن را به صورت خودکار به حساب خود منتقل کند.

برای یوتیوبرهایی که دارای شرایط و معیارهای خاصی می باشند ثبت شناسه محتوا و بخصوص پیگیری های بعد از آن آسان تر است. در بحث کسب درآمد از یوتیوب باید توجه ویژه‌ای به شناسه محتوا در یوتیوب داشت و مراقب بود از محتواهای دارای کانتنت آی دی در کانال استفاده نشود. همچنین باید برای محتواهای با ارزشی که خودتان تولید کرده اید، شناسه محتوا ثبت کنید.

پیشنهاد خود یوتیوب استفاده از کتابخانه یوتیوب است. شما می توانید با مراجعه به YouTube Library از آرشیو آهنگ های بدون کپی رایت استفاده کنید و با توجه به مقدار زمانی که نیاز دارید آهنگ مورد نیاز خود را یافته و دانلود کنید.

تایید حساب گوگل ادسنس از ایران

ممکن است با افراد و یا شرکت هایی رو به رو شوید که پیشنهاد همکاری و افتتاح حساب گوگل ادسنس برای شما بدهند. این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بسیار پرریسک و خطرناک است، اما در صورتی که شناخت کافی از آن شخص و یا شرکت دارید و از معتبر بودن آن اطمینان دارید، می توانید همکاری کنید. این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که کل درآمد شما برای آن شخص واریز می شود و می تواند آن پول را به شما ندهد. در صورتی که این اتفاق بیفتد شما چه در ایران و چه در خارج از ایران هیچگونه شکایتی نمی توانید انجام دهید. دلیل آن هم بسیار واضح است، شما خودتان آن حساب را به گوگل معرفی کرده اید و نباید حساب دیگران را برای امور مالی خود معرفی کنید. علاوه بر این در صورتی که از داخل ایران بتوانید شکایت کنید و آن شخص خارج از کشور باشد، کار بسیار سخت و حتی شاید نشدنی پیش رو خواهید داشت.

در صورتی که شما بتوانید حساب گوگل ادسنس بسازید و آن را وریفای کنید، برداشت درآمد و تبدیل آن به ریال کار ساده ای خواهد بود و شرکت های معتبر بسیار زیادی هستند که درآمد شما را به ریال تبدیل کرده و آن را برایتان واریز خواهند کرد؛ اما اصلی ترین مانع سر راه ایرانیان وریفای حساب گوگل ادسنس است که باید بسیار در آن دقت کنید و مراقب باشید.

اگر از دوستان و آشنایان در خارج از کشور دارید می توانید این موضوع را با آنها در میان بگذارید تا عملیات تایید را برای شما انجام دهند. این تایید صرفا شامل آدرس نمی شود؛ کلیه اطلاعات باید برای آن شخص باشد و حساب بانکی نیز باید برای آن شخص باشد. اگر در حال حاضر نمی توانید خودتان و یا دیگران حسابتان را وریفای کنید، سعی کنید فعالیت خود را آغاز کنید و دنبال کننده های خود را جذب کنید. حتی اگر کسب درامد از یوتیوب شما از طریق بازدید هم نباشد، روش های دیگری مانند تبلیغات و اسپانسری وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بازاریابی در یوتیوبپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔴 6 استراتژی کلی برای کسب درآمد از یوتیوب

داشتن استراتژی برای درآمد از یوتیوب همانند استراتژی سئو می تواند اثرگذار و کاربردی باشد، در صورتی که به بهترین شکل ممکن، آماده سازی شود. در این بخش از مقاله می خواهیم استراتژی هایی را برای کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب ارائه کنیم که حالت کلی داشته و ممکن است برای پیاده سازی آن ها در ایران، مشکلاتی سد راه شما باشد.

1- تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر

برنامه YouTube Partner به این صورت است که به طور منظم یوتیوبرها به ​​ویژگی های ویژه موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنند.

برای کسب درآمد در یوتیوب نیازی به یوتیوب پارتنر شدن ندارید (فقط راه‌اندازی یک حساب AdSense و گرفتن بازدید برای انجام این کار کافی است)؛ اما بهتر است بدانید که یوتیوب پارتنر بودن این کار را بسیار آسان تر می کند.

یوتیوب پارتنرها به چندین روش کسب درآمد دسترسی دارند: نه فقط تبلیغات، بلکه حق اشتراک Premium و ویژگی هایی خاص دیگر.

چگونگی تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر:

  • مرحله 1: ساخت کانال در یوتیوب
  • مرحله 2: کانال خود را به اندازه کافی رشد دهید که مطابق با شرایط YouTube Partner Program باشد.
  • مرحله 3: حساب AdSense خود را راه اندازی کنید.
  • مرحله 4: تحقیق در مورد ویژگی های کسب درآمد جدید خود.
  • مرحله 5: تمرکز ویژه بر روی رعایت کردن قوانین یوتیوب.

2- فروش کالاهای کسب و کار خود

همیشه یادتان باشد که شما قبل از یک کارآفرین، یک تولید کننده محتوا هستید؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که قبل از اینکه یک تولید کننده ویدئو باشید، یک کارآفرین هستید که این یعنی شما در حال حاضر یک محصول یا خدمات برای ارائه دارید یا در حال چیدمان استراتژی بازاریابی یوتیوب خود برای به فروش رساندن محصولتان هستید.

اگر با این نگاه بخواهید محصولات و خدمات خود را در یوتیوب به فروش برسانید، مطمئن باشید یک استراتژی با دوام را برای خود و کسب و کارتان انتخاب کرده اید.

مراحل به فروش رساندن یک محصول در یوتیوب:

مرحله 1: محصول خود را تصور و طراحی کنید.

مرحله 2: محصول خود را بسازید.

مرحله 3: یک لندینگ پیج برای محصولتان در سایت خود ایجاد کنید.

مرحله 4: قفسه کالایی یوتیوب پارتنر خود را فعال کنید.

مرحله 5: محصول خود را در ویدئوهایی که منتشر می کنید، تبلیغ کنید.

مرحله 6: کاربران را کانال یوتیوب خود را به لندینگ پیج سایتتان دعوت کنید.

از منظر سئو، لندینگ پیج ها به صفحاتی از سایت گفته می شود که در آن به نوعی cta اتفاق بیفتد. یعنی با دادن اطلاعات خوب به کاربر او را به سمت خرید خدمات یا محصولات خود سوق دهید تا تبدیل به مشتری شود. شما وقتی آموزش سئو می بینید دقیقا متوجه می شوید که چگونه یک صفحه از سایت خود را باید تبدیل به لندینگ پیج قوی کنید.

البته سئو در این بخش هم برتری هایی نسبت به یوتیوب دارد! چراکه تعداد صفحاتی که می تواند برای شما در هر شرایطی (حتی خواب و مسافرت) پول دربیاورد بسیار زیاد خواهد بود و از طرفی روند تبدیل کاربر به مشتری هم در سایتی که سئو شده است بسیاااار ساده تر از هر جایی، حتی دنیای واقعی است.

3- تولید محتواهای تبلیغاتی

یکی از مزیت هایی که یوتیوب در مقایسه با اینستاگرام دارد، این است که لزومی ندارد که شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغات بگیرید. اگر شما به هر نحوی بتوانید بازدید خوبی در یوتیوب داشته باشید، می توانید با برندهای متعدد، ارتباط گرفته و در نهایت تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خود انجام دهید.

در این شیوه از کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب، مراحل شروع تا به نتیجه رسیدن به می توان در سه قدم زیر خلاصه کرد:

  • یک برند را برای شروع همکاری پیدا کنید.
  • یک پیشنهاد وسوسه انگیز در مورد بازدیدی که قرار است به وجود بیاید به آن ها ارائه کنید.
  • به صورت شفاف تبلیغات برند موردنظر را در محتوای خود پیاده سازی کنید.

درست است که این مراحل در ایران هنوز آنطور که باید و شاید همانند تولید محتوا با ترفندهای اینستاگرام، باب نشده است؛ اما باز هم برندهایی هستند که می توانید با آن ها مذاکراتی در مورد تولید محتواهای تبلیغاتی داشته باشید.

4- از طرفداران خود بخواهید تا مستقیم به شما پول پرداخت کنند

این استراتژی برای کسب درآمد از YouTube شامل چند بخش متفاوت است؛ اما همه آن ها یک ویژگی مشترک دارند: شما باید شرایطی را فراهم کنید تا طرفدارانتان به راحتی بتوانند با کارت اعتباری خود از شما قدردانی کنند!

مرحله 1. میزبان لایوهایی شوید که در آن افراد می توانند از Super Chat استفاده کنند

در اوایل سال 2017، یوتیوب ویژگی Super Fan Funding قبلی خود را جایگزین Super Chat کرد. سوپر چت یک ویژگی خاص است که فقط برای YouTube Partners درحین لایو در دسترس می باشد.

طرفداران شما می توانند نظرات خود را در سوپر چت، به شکل بهتری ارائه کنند؛ این امکان، برای مدت زمان مشخصی بسته به میزان پرداختی آن ها، پین خواهد شد.

چگونگی کسب درآمد از یوتیوب,روش کسب درآمد از یوتیوب,کسب درآمد از یوتیوب

مرحله 2. طرفداران خود را تشویق به عضویت در کانال کنید

کسب درآمد از یوتیوب در ایران

YouTube این امکان را دارد که به بینندگان خود اجازه دهید تا عضو کانال شما بشوند. در عوض، آن ها می توانند دسترسی های اختصاصی برای شرکت در لایوهای شما را داشته باشند.

مرحله 3. طرفداران خود را تشویق کنید که اشتراک YouTube Premium را بخرند

این مرحله به طور غیر مستقیم  می تواند برای کانال شما سود داشته باشد. وقتی اعضای YouTube Premium محتوای کانال شما را تماشا می کنند، هزینه اشتراک آن ها را کاهش می یابد (این مسئله برای دیگر کانال ها هم صدق می کند).

5- سعی کنید محتواهای خود را وایرال کنید

یوتیوب در این مسئله مثل اینستاگرام یا تلگرام نیست که هرکس دلش خواست بتواند محتوای شما را کپی کرده و به نام خود پخش کند. اگر بتوانید محتواهایی تولید کنید که به حد کافی وایرال و دیده بشوند؛ مطمئن باشید کانال های معتبر خواستار مجوز شما خواهند شد تا بتوانند از محتوای شما نسخه ای برای کارهای خود داشته باشند. این در هر حال یک استراتژی بی نظیر برای کسب درآمد از یوتیوب است اما نیازمند تلاش، پشتکار، متفاوت بودن و البته کمی شانس است.

6- تولید محتوا آموزشی

اگر از 10 کاربر درباره دلیل استفاده از یوتیوب سوال کنید، قطعا 8 نفر، یادگیری و آموزش دیدن را دلیل حضور خود در این شبکه اجتماعی اعلام می کنند. در نتیجه اگر ایده یا استراتژی برای حضور در یوتیوب ندارید، پیشنهاد ما این است که محتوای آموزشی بسازید.

به عنوان مثال اگر به خوبی با اصول سئو آشنا باشید، می توانید با استراتژی های محتوایی مشخص، سئو را به دیگران آموزش دهید. با این کار تجربه و مهارت خود را به رخ کشیده و از این طریق می توانید کارفرماها برای بهینه سازی سایتشان، مجاب کنید. این روش دغدغه کمتری در مقایسه با درآمد دلاری از یوتیوب دارد. این نوع درآمد از یوتیوب را درآمد غیرمستقیم می نامند. (البته فراموش نکنید که در کنار درآمد غیرمستقیم می توانید با گرفتن تبلیغات روی ویدیوها، درآمد دلاری نیز داشته باشید.)

🔴 کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو، ویژه کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند خودشان محتوای ویدیویی تولید کنند که به این روش repost نیز گفته می شود. بر اساس این روش شما می توانید ویدیو هایی که سایرین تولید می کنند را دانلود کنید، سپس آن ها را تا حد قابل قبولی که توسط قانون کپی رایت یوتیوب جریمه نشوند ویرایش کرده و در انتها آن ها را در کانال خود منتشر کنید.

برای انجام این روش بهتر است همیشه شبکه های اجتماعی مختلف که در آن ها ویدیو منتشر می شود (بخصوص خود یوتیوب)، به خوبی رصد کنید و به محض انتشار ویدیو های جذاب و کاربرپسند آن ها را دانلود کرده و عملیات ویرایش را شروع کنید.

همچنین برای مشاهده پربازدید ترین ویدیو های موجود در یوتیوب، می توانید در قسمت سرچ عبارت Top 10 را جستجو کرده، سپس از قسمت فیلتر گزینه Creative Commons را انتخاب کنید. ویدیو هایی که در این قسمت نمایش داده می شوند پر بازدید ترین ویدیو ها می باشند و برای ترکیب و ویرایش جهت ساختن محتوای جدید، بسیار مناسب هستند.

ترکیب خلاقانه چندین ویدیو و مرتبط سازی آن ها با یکدیگر، می تواند موجب شود هم ویدیو های جذابتری داشته باشید، هم شما را از جریمه شدن توسط قانون کپی رایت دور خواهد کرد.

هنگام استفاده از این روش باید بسیار محتاطانه عمل کنید؛ زیرا هوش مصنوعی تشخیص کپی رایت یوتیوب بسیار قوی است، بنابراین باید تا حد ممکن روی ویدیو هایی که مورد استفاده قرار می دهید تغییرات لازم را ایجاد کنید. برای این کار می توانید از شطرنجی کردن بخشی از تصویر، برش آن، تغییر در صوت، اضافه کردن موزیک و… استفاده کنید.

در قوانین کپی رایت یوتیوب ذکر شده است که اگر می خواهید از ویدیو های دارای حق انتشار استفاده کنید، باید تغییرات بسیار زیاد و خلاقانه‌ای را در آن ها ایجاد کرده، سپس مجاز به انتشار آن ها می باشید.

🔴 سئو یوتیوب چیست؟

یکی از مواردی که می تواند در کسب درآمد از یوتیوب بسیار موثر باشد، سئو یوتیوب است؛ زیرا سبب می شود به طرز چشم گیری بازدید ویدیو ها افزایش یابند. این امر شباهت زیادی به سئو سایت دارد. در بهینه سازی سایت جهت افزایش ورودی از گوگل، باید عباراتی که کاربران با هدف رسیدن به محتوای شما، جستجو می کنند را پیدا کرده و از آن ها در قسمت های مختلف محتوای سایت استفاده کنید. در یوتیوب نیز باید همین کار انجام شود.

شما باید مطابق با موضوع ویدیو خود، به دنبال عباراتی باشید که کاربران آن ها را جستجو می کنند، سپس از آن عبارت ها در عناوین، دیسکریپشن و تگ های ویدیو های خود استفاده کرده تا بازدید آن ها را افزایش دهید.

🔴 مراحل سئو یوتیوب

آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران

جستجو عبارت کلیدی

 بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی مناسب، استفاده از پیشنهاداتی است که در سرچ باکس یوتیوب ارائه می شوند. برای انجام این کار کافی است عبارات کلیدی ویدیو خود را در سرچ باکس یوتیوب تایپ کرده و عباراتی را که به صورت پیشنهادی نمایش داده می شوند را یادداشت کنید. این عبارات، عباراتی هستند که توسط کاربران در موضوع مدنظر شما، بیشترین جستجو را داشته‌اند.

  • سئو عنوان ویدیو در یوتیوب: عنوان ویدیو ها در یوتیوب باید حداقل 5 کلمه باشد. سعی کنید عناوین را به صورت معنادار و با استفاده از لیست کلمات کلیدی که در بالا ذکر شد، بنویسید.
  • سئو دیسکریپشن ویدیو در یوتیوب: محتوای موجود در بخش دیسکریپشن به یوتیوب کمک می کند تا متوجه موضوع ویدیو شما شود، در نتیجه این مسئله در سئو یوتیوب بسیار حائز اهمیت است. برای دیسکریپشن حداقل 250 کلمه قرار دهید و سعی کنید 2 الی 4 بار کلمه کلیدی اصلی را در آن تکرار کنید. دقت کنید کلید واژه های مهم باید حداقل یک بار در اوایل متن دیسکریپشن قرار گیرند.

سئو تگ ها در یوتیوب

تگ ها به اندازه عنوان و دیسکریپشن در بهینه سازی ویدیو های یوتیوب تاثیر گذار نیستند؛ اما بازهم نکاتی برای آن ها وجود دارند که باید رعایت شوند:

  1. از عبارت کلیدی اصلی برای اولین تگ استفاده کنید.
  2. سایر عبارات کلیدی مهم را در تگ ها قرار دهید.
  3. از عبارات فرعی نیز در تگ ها استفاده کنید.
  4. از تگ های ویدیو های مشابه که عملکرد خوبی داشته اند، برای تگ های ویدیو خود استفاده کنید.

سئو کانال یوتیوب به طور کلی مجموعه نکاتی است برگرفته از دوره آموزش سئو و تجربیات ما در بهینه سازی انواع شبکه های اجتماعی. در صورتی که قصد دارید بدانید سئو چیست و چرا هر شبکه اجتماعی، نیاز به سئو و بهینه سازی دارد، می توانید از صفحه لینک شده، با این موضوع به طور کامل آشنا شوید.

اینجا نیاز دیدم یک نکته بسیار مهم رو بهتون بگم: سئو یا در اصل SEO یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نه شبکه های اجتماعی! بنابراین کل لفظ سئو یک شبکه اجتماعی اشتباه است. شما هم قطعا بیشتر سئو سایت شنیده اید تا سئو یوتیوب یا سئو اینستاگرام. در پاراگراف بالا هم اگر از سئو شبکه های اجتماعی یاد شد، به دلیل لفظ ترند و عموم این روزهای ایرانه

🔴 یوتیوب آنالیتیکس چیست؟

یکی از مواردی که می تواند شما را در کسب درآمد از یوتیوب یاری کند، تجزیه و تحلیل داده های مربوط به موارد مختلف کانال یوتیوب شماست. یوتیوب آنالیتیکس، ابزاری است که داده های مهمی را در مورد تعاملات کاربران با کانال شما و محتوای آن، در اختیارتان قرار می دهد. اما بخاطر داشته باشید که تاریخ اطلاعات موجود در آن، دارای چند روز تاخیر می باشد.

تجزیه و تحلیل این اطلاعات به شما نشان می دهد که محتوای شما چگونه عمل کرده است. می‌توانید ببینید کدام ویدیو محبوبیت بیشتری پیدا کرده، عملکرد و میزان تعامل ایجاد شده آن را با سایر ویدیوهای خود مقایسه کنید و ویدیوهای برتری را که دارای عملکرد بهتری هستند، شناسایی کنید. برای مشاهده این اطلاعات مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد بخش YouTube Studio شوید.
  2. از منوی سمت چپ گزینه Content را انتخاب کنید.
  3. ویدیوی مدنظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه Analytics کلیک کنید. همچنین می توانید آخرین عملکرد مربوط به ویدیوی خود را از داشبورد کانال مشاهده کنید.

برای مشاهده گزارش تجزیه و تحلیل به صورت گسترده، دریافت داده‌ های خاص، مقایسه عملکرد ویدیو ها و خروجی گرفتن از این اطلاعات، می‌توانید روی گزینه SEE MORE یا ADVANCED MODE کلیک کنید. در یوتیوب آنالیتیکس، برگه‌های مختلفی را خواهید دید که به شما در درک اطلاعات مربوط به محتوا و افزایش کسب درآمد در یوتیوب کمک خواهند کرد. در ادامه این برگه ها را به صورت خلاصه معرفی خواهیم کرد:

  • Overview: این برگه خلاصه ای از عملکرد کانال و ویدیوهای شما را نمایش می دهد. معیارهای کلیدی بازدیدها، زمان تماشا، مشترکین و درآمد تخمینی شما نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند.
  • Reach: برگه Reach خلاصه ای از نحوه یافتن کانال شما توسط مخاطبان را ارائه می دهد. معیارهای کلیدی برداشت‌ ها، میزان کلیک، بازدیدها و بینندگان منحصربه‌فرد شما در این برگه قابل مشاهده هستند.
  • Engagement: تب Engagement خلاصه ای از مدت زمانی که مخاطبان ویدیوهای شما را تماشا می کنند ارائه می دهد. همچنین این تب معیارهای کلیدی زمان تماشا و میانگین مدت زمان مشاهده کانال شما را نمایش می دهد.
  • Audience: در این برگه خلاصه ای از نوع بینندگانی که ویدیوهای شما را تماشا می کنند وجود دارد. معیارهای کلیدی، بینندگان قدیمی و جدید، بینندگان منحصربه‌فرد، مشترکان و کل اعضا نیز در این برگه نمایش داده می شوند.
  • Revenue: اگر در برنامه یوتیوب پارتنر هستید، این برگه به شما کمک می کند درآمدهای خود را در YouTube پیگیری کنید. معیارهای کلیدی درآمد تخمینی، RPM و CPM مبتنی بر پخش را نیز می توانید در این برگه مشاهده کنید.

🔴 4 پیشنهاد تجربی از یوتیوب

پیشنهاد ما به شما این است که کسب درآمد از یوتیوب را جدی بگیرید و کار خود را از همین امروز شروع کنید. گاهی اوقات حتی برخی افراد هستند که کانال شما را خریداری می کنند. درست است که کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است، اما شما فعالیت خود را شروع کنید و سعی کنید به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت نمایش برسید. حتما به این نکته دقت داشته باشید که اگر میخواهید یک یوتیوبر موفق باشید، باید صبر کنید.

با توجه به تجربیات ما در زمینه درآمد از یوتیوب پیشنهاداتی را برای شما داریم:

  • در روزهای ابتدایی و حتی چند ماه اول ممکن است استقبال زیادی از ویدئوهای شما نشود، نباید ناامید شوید. اکثر یوتیوبرهای موفق، بعد از ۱ یا ۲ سال به موفقیت رسیده اند.
  • به تجهیزات استودیویی نیازی ندارید، می توانید با امکانات کم کار خود را شروع کنید مانند بسیاری از یوتیوبرهای موفق!
  • در صورتی که کانال شما تایید شد و قادر به گذاشتن تبلیغ در ویدئوهای خود بودید، سعی کنید به صورت استاندارد تبلیغ قرار دهید. متاسفانه برخی کانال ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ در ویدئوهای خود قرار می دهند که این باعث اذیت شدن بیننده خواهد شد و کاربران اصلا چنین چیزی را دوست ندارند.
  • تعداد استاندارد تبلیغ ها بستگی به زمان ویدئو دارد و شما باید با توجه به مدت زمان ویدئو تبلیغ قرار دهید. شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.

🔴 چه شرکت هایی در زمینه نقد کردن پول از یوتیوب فعالیت دارند؟

برخی از مهم ترین شرکت هایی که در زمینه کسب درآمد از یوتیوب می توانند کمکتان کنند را در ادامه بررسی می کنیم. در نظر داشته باشید که بیشتر این شرکت ها بین 18 تا 20 درصد از درآمد شما از یوتیوب را به عنوان کارمزد برای نقد کردن، دریافت می کنند.

  1. ارزی‌شو
  2. ایرانیکارت
  3. افراک
  4. دکتر یوتیوب
  5. اندروپی
  6. پیشرو پرداخت
  7. مستریوتیوب

هر کدام از این موارد را بررسی خواهیم کرد.

نکته بسیار مهم: ما هیچ کدام از این شرکت ها را تایید یا رد نمی کنیم. این بخش از محتوای راهنمای درآمد از یوتیوب، صرفا از باب معرفی است.

🔴 سوالات متداول درباره کسب درآمد از یوتیوب

در ادامه این محتوا می خواهیم به پرتکرارترین سوالات کاربران در بخش نظرات و نتایج گوگل، پاسخ دهیم:

بهترین کشور برای افتتاح حساب بانکی جهت واریز دریافتی یوتیوب کجاست؟

با توجه به بررسی های انجام گرفته، بهترین کشور برای دریافت واریزی ها، ترکیه است. بانک های ترکیه مخصوصا بانک زراعت، شرایط مناسبی را برای یوتیوبرها و جهت دریافت واریزی هایشان قرار داده است.

یک یوتیوبر با 1 میلیون مشترک در سال چقدر درآمد دارد؟

متوسط دریافتی یک یوتیوبر با 1 میلیون کاربر همراه (subscriber) 60 هزار دلار در سال است.

1 میلیون ویو (View) چقدر برای یوتیوبرها درآمد ایجاد می کند؟

یک ویدیو با تبلیغات و یک میلیون ویو می تواند بین 2 تا 3 هزار دلار برای یوتیوبر درآمد ایجاد کند.

چه کسی بیشترین درآمد را از یوتیوب کسب می کند؟

MrBeast یک ولاگر حرفه ای با بیش از 106 میلیون کاربر که اکنون درآمدی بیش از 60 میلیون در سال دارد.

یوتیوب چگونه از محتواهای ویدیویی ما درآمد دارد؟

یوتیوب همان طور که در متن محتوا گفتیم، از تبلیغاتی که در محتوای ویدیویی ما قرار می دهد، درآمد خودش و ما را کسب می کند. جالب است بدانید که یوتیوب، بیشتر درآمدش از تبلیغات را به تولید کننده محتوا می دهد.

چرا یوتیوب بهترین شبکه اجتماعی برای درآمدزایی است؟

این ممکن است سوال بسیاری از شما کاربران عزیز باشد. در ادامه این سوال را در چند بخش بررسی می کنیم:

  • یوتیوب طرح درآمدزایی که برای یوتیوبرها در نظر دارد، از دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، قوی‌تر و بهتر است. شاید در نگاه اول تصور کنید که اینستاگرام برای کسب درآمد بهتر است اما سخت در اشتباهید. شما با ساختن و یا آماده سازی یک ویدیو جذاب، می تواند روزانه بدون سرویس دادن به کاربران خود، برای آن ویدیو، درآمد کسب کنید. بر خلاف اینستاگرام که باید برای درآمدزایی از این پلتفرم روزانه با کاربران تعامل برقرار کنید.
  • یوتیوب قدیمی‌تر از دیگر پلت فرم هاست و همین نیز باعث شده که شهرت بیشتری نسبت به اینستاگرام، تلگرام و… را داشته باشد.
  • ابزار آنالیز کانال یوتیوب یکی از دقیق ترین آنالیزورهایی است که برای ابزارهایی است که برای این شبکه اجتماعی استفاده می شود. در مقایسه با insights اینستاگرام، این ابزار بسیار تواناتر است و اطلاعات جزئی و دقیقی را به شما از کانال یوتیوبتان، ارائه می دهد.

در کل نباید فراموش کنید که ممکن است در زمان های مختلف شبکه های اجتماعی گوناگونی، برای شما درآمد مطلوب ایجاد کنند. اما در 25 سال گذشته سئو سایت همواره برای همه سایت های ایرانی و خارجی درآمد ایجاد کرده است و توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین و قطعی ترین درآمدها (مخصوصا در ایران) مطرح کند. شما وقتی سئو یاد بگیرید حداقل ده روش درآمد چند 10 میلیونی در ماه دارید.

حتی از سئو درآمد دلاری هم دارید (البته نه به صورت یوتیوب؛ کاملا متفاوت است). پس به نظر میرسد که باید در سریعترین زمان ممکن آموزش سئو ببینید. نیوسئو در حال حاضر درآمد خاصی از یوتیوب ندارد. نه به جهت اینکه خوب نیست بلکه به این دلیل که نیوسئو از سئو سایت های بزرگ و برتر کشور و همچنین آموزش و استراتژی سئو و روش های دیگر درآمدزایی سئو به درآمد بسیارخوبی رسیده است که البته سختی کمتری هم نسبت به یوتیوب دارد.

چگونه پول خود را از یوتیوب بگیریم؟

این یکی از متداول ترین سوالاتی است که کاربران با آن روبرو هستند. راه های مختلفی برای دریافت درآمد از یوتیوب وجود دارد:

  • خودتان ساکن یک کشور خارجی باشید و با حساب بانکی خود در آن کشور و ارائه مشخصات حساب به یوتیوب، درآمدتان را دریافت کنید
  • به وسیله یکی از آشنایان یا دوستان خود که در خارج کشور زندگی می کند، می توانید با ارائه اطلاعات حساب آن ها، درآمد خود را کسب کنید.
  • شرکت هایی نیز در ایران هستند که پول شما از یوتیوب را نقد می کنند.

این مقاله ادامه دارد…


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

این شبکه اجتماعی امکان درآمد دلاری بسیار مناسبی را برای کاربران خود، در نظر گرفته است، اما نیازمند دانستن نکات و تکنیک هایی است که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن، پرداخته ایم

روش های درآمد از یوتیوب چیست؟

شما با روش های مختلفی می توانید از این شبکه اجتماعی به درآمد برسید. تبلیغات روی ویدیوها، معرفی محصول در قالب ویدیو، آموزش خدمات و… هر کدام روش هایی است که شما را با یوتیوب همانند اینستاگرام، به درآمد می رساند.

چگونه پول خود را از یوتیوب بگیریم؟

برای دریافت پول خود از یوتیوب کار ساده ای در پیش ندارید. دلیل اصلی این موضوع، محدودیت ها و تحریم های علیه ایران است. البته با این وجود، شرکت های زیادی درآمد شما از یوتیوب را نقد می کنند. اگر فردی را نیز در خارج کشور دارید، می توانید از طریق وی، درآمد خود از یوتیوب را نقد کنید.

509 نظر در مورد مقاله “ درآمد از یوتیوب و تعرفه آن ” ثبت شده است
  1. اسماعیل

    سلام وقت بخیر
    بعضیا ظاهرا اشتباه متوجه شدن
    منظور 4000 ساعت بازدید ویدیو هس. نه اینکه 4000 ساعت تولید محتوا بشه
    ممکنه یک ویدیو یک ساعته داشته باشید که 4000 بازدید کامل خورده. در اینجاشرط اولش محقق شده.
    جهت اطلاعات بیشتر برید توی سایت گوگل و شرایط را مشاهده کنید.
    https://support.google.com/youtube/answer/72857?hl=en


  2. علی یجم

    سلام من خوشحالم که در یوتیوب اومدم


  3. جیک جیک

    سلام. دوست عزیز مقالتون جالبه اما ناقصه.
    ۴۰۰۰ ساعت رو مشخص کنید که منظورتون بازدیده. چون برای ب سود رسیدن تو یوتیوب، بارگذاری ۴۰۰۰ دقیقه فیلمه.
    چند تا از دوستان بخاطر اشتباه در مقاله کلا بی خیال شدن.
    دوستان ۱۰۰۰ سابسکرایب+۴ هزار دقیقه محتوا= درآمد


  4. سارا

    ببخشید حتما باید یکسال از فعالیت بگذره ؟ یعنی با مدت زمان کمتر نمیشه درآمد داشت؟


    • امیر قمصری

      سلام و درود سارای عزیز
      چرا میشه
      هیچ کاری نشد نداره
      زمان بیشتری میزاری و تلاش بیشتری می کنی و زودتر به نتیجه میرسی


  5. Abolfazl

    یک سوال من اگه هر وقت بخوام میتونم ویدئو بزارم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      بله
      محدودیتی از زمان و تعداد ویدیو ندارید


  6. اجتمانو

    ممنون از این مطلب کاربردی


  7. ناتاشا

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید یه سوال داشتم
    عموی من دوبی هست
    اگه بهشون بگم که اونجا چنل درست بکنن با تمام مشخصات خودشون ولی دست من باشه اون چنل
    خب بعدش اگه فیلم از خودم بذارم ، مشکلی پیش نمیاد؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر. مشکلی پیش نمیاد. در صورتی که تمامی اطلاعات و آدرس و حساب بانکی، از دبی باشه


  8. هادی عظیمی

    سلام خسته نباشید مطالبی که گذاشتید عالی بود خیلی مچکرممم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز


  9. elena

    سلام ممنون بابت توضیحاتتون یه سوال داشتم اگه ما در خارج اقوامی و یا آشنایی نداشته باشیم چگونه میتونیم ادرس و اطلاعات رو تایید کنیم ؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      ممنون از همراهی شما
      میتونید از سایت هایی که در حوزه نقد کردن درآمد از یوتیوب فعالیت دارند، کمک بگیرید


  10. AAA

    میشه با ساخت عکس های هنری هم در یوتیوب درآمد داشت؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله. با هر ایده ای میشه در یوتیوب درآمد داشت


  11. Egh

    سلام خسته نباشید ببخشید چرا اقوام ما قبول نمیکنن اینکارو برام انجام بدن ؟ مگه ممکنه مشکلی براشون پیش بیاد ؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      احتمالا این کار رو نوعی ریسک در نظر میگیرن


  12. مهدی

    سلام من میتونم از داخل ایران حساب جیمل یوتیوب رو راه بندازم و بارگذاری محتوا داشته باشم و برای برداشت به یک نفر از خارج از ایران بسپارم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله قطعا
      باید همین کار رو انجام بدین


  13. سمیرا

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون من تازه فعالیتم رو در یو تیوب شروع کردم میخاستم بدونم برای کسب درآمد از یوتیوب باید حساب ادسنس درست کنیم بعد اگر محتوای ما هزار بازدید بخوره میتونیم به درآمد برسیم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله همین طوره
      محتوا رو کامل بخونید
      در این رابطه کامل توضیح دادیم


  14. عاطفه

    با سلام و خسته نباشید و ممنون بابت مطالب خوبتون
    جوری که من متوجه شدم باید ۴۰۰۰ ساعت ویدئو تو کانلمون به اشتراک بذاریم درسته؟
    محتوایی که من در نظر گرفتم حدود ۱۰ دقیقه میشه یعنی ۴۰۰ تا ویدیو باید بذارم تا بتوانم به درامد برسم؟؟؟
    یا من اشتباه متوجه شدم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله همین طوره
      یوتیوب نیاز به تلاش داره
      بدون تلاش و کوشش فراوان نمیشه به درآمد رسید
      مثل هر کار دیگه ای


  15. امیر حسین

    سلام🙏
    اگر بنده به صورت عادی فعالیت خودم را با جیمیل که خودم در ایران ساخته شروع کنم ،و بعداً که به درآمد رسید ،کار های دیگر را برای دریافت درآمد از یوتیوب انجام بدهم (مثلاً تاسیس حساب در خارج از کشور ) ،به مشکل بر میخورم؟!
    لطفاً توضیح بدهید
    با سپاس🙏🌷


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر. میتونید فعلا فعالیت کنید و بعد اقدامات رو برای کسب درآمد انجام دهید


  16. سعید

    سلام ممنون از سایت خوبتون خواستم بگم من از خارج از کشور میتونم همکاری با بچه های ایران در خصوص تولید محتوا در یوتیوپ داشته باشم با تضمین و کلیه ملاحضات فی مابین ممنون میشم موردی بود معرفی بفرمایید


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      متاسفانه ما نمیتونیم کسی رو معرفی کنیم


  17. نیلوفر

    سلام ممنون بابت توضیحات ، جواب اکثر سوالامو گرفتم
    یه سوال دیگه داشتم، من ادیتور هستم ممکنه از یک آهنگ خیلی معروف استفاده کنم و فیلم ها ی نتفلیکس ، هالیوود یا منظورم کلا فیلم های سینمایی هست ، روی این فیلم ها ادیت انجام بدم
    این مورد رو زیاد دیدم داخل یوتوب با این مساله مشکلی پیش نمیاد؟
    من اینستا هم پیج دارم تو این زمینه ولی خوب اینستا بیشتر هزینه میگیره تبلیغات کنه برای پیج چه برسه درآمد ….


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله راهکار خوبیه
      تا الان گزارشی از ایجاد مشکل با این راهکار به ما نشده


  18. منصور

    سلام. حتما لازمه که خودمون توی ویدیو باشیم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر. ایده های زیادی برای تولید محتوا یوتیوب وجود داره که میتونید ازش بهره مند بشید و نیازی نباشه خودتون جلو دوربین برید


  19. زهرا حسینی

    سلام آیا وقتی از طریق لینک کسی ویدیوهامو تماشا کنه بازم واچ تایم میخوره؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله قطعا


  20. Hana

    سلام من چنل یوتیوب دارم و هیچکس رو در خارج ندارم ،۲۲ نفر سابسکرایب دارم چنلم رو دوساله زدم زیاد فعالیت نداشتم کلا ۳۰۰۰ویو خورده کلیپام ۲۴سالمه،چجوری میتونم کسب درآمد کنم ،بعضی سایتا پروموت میخان سردر نمییارم و اینکه وقتی به شما ها بدیم تبلیغ کنین ،حساب خارجی بدین باید به شما هم پول بدیم ،زیاد سردر نمییارم میشه کمک کنین


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      سوالتون خیلی کلی هست
      ما سعی کردیم روش های کسب درآمد از یوتیوب رو کامل براتون شرح بدیم
      جزییات این روش هارو هم تا حدودی توضیح دادیم
      اگر قصد درآمدزایی از این راه رو دارید، باید تحقیقات جامعی داشته باشید
      در تحقیقاتتون اگر سوالی داشتید، با ما در ارتباط باشید تا کمکتون کنیم


  21. بهرام

    این ها بخشی از یوتیوب هست که معمولا همگانی وجز قرارداد هست این وسط یه فوت و فن هایی هم وجود داره که بتونید یوتیوب را دور بزنید و پول بیشتر دریافت کنید که این دور زدن ها بیشتر در کشورهای تحریم رنگ لعاب پررنگ تری داره که نویسنده مجموعه بالا برایتان نگفت که دست زیاد نشه ویا خودشم بلد نبود تا بگه به طور خلاصه بهتون بگم یه نفری که تازه کار هست در یوتیوب در بدترین شرایط در یک سال ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار میتونه کسب درآمد کنه یعنی چیزی معادل ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان در سال که ماهانه ۶ تا ۹ میلیون تومان درآمد خواهد داشت و یه کسی هم که حرفه ای داره کار میکنه درآمدی سالانه ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار خواهد داشت ۱۵۰تا ۳۰۰ میلیون تومان که ماهانه آن ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان میشه وهرچه این ریال ما افت کند نسبت به دلاردرآمد شما بالاتر میره شما روزانه در یوتیوب صدها ویدیو هایی را میبینید که داخلی فقط کشور خودمون هست و هر روز هم تعدادشون بیشتر میشه و اصلا بعضی از ویدیوها بسیار حرفه ای و گروهی دارند کار میکنن اون موقع آیا این افراد مغز خر خوردن که بیان کلی خرج کنن ویدیو بذارند فقط برای ۳ دلار این ۳ دلار حتی بیشتر شاید فقط خرج اینترنتشون بشه که با این سرعت پایین اونا بتونن بارگذاری کنن که وسط بارگزاری با این سرعت اینترنت ممکنه و قطعا چندین بار تا نصفه به ارور میخورن و دوباره از اول باید شروع کنن برای درک بهتر یوتویوب اول تلگرام و اینستا را کامل یاد بگیرید اون موقع درآمد بیشتری ار یوتیوب در میارید


  22. علی

    سلام

    منظورت چیه برای تایید حساب از روشای قانونی استفاده کنیم و فکر دور زدن یوتیوب رو نکنیم؟
    اگر حساب گوگل رو توی ایران بسازیم و از کسی خارج ازشور بخوایم اطلاعات ادرس و حساب بانکیش رو توی کانال ما ثبت کنه, دور زدن یوتیوب حساب نمیشه؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر. چون راهی غیر از این نداریم


  23. طاها

    سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سئوال داشتم برای درامد از یوتیوب باید ۱۲ ماه کار کرد یعنی اگر من طی ماه اول ۱۰۰۰ تا ساب داشتم و ۴۰۰۰ ساعت نمایش فیلم چون ۱۲ ماه نشده نمی توانم کسب درآمد کنم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر نمیشه
      برای اطلاعات بیشتر، نظرات قبلی را بخوانید


  24. پارمی

    سلام خسته نباشید یه چند تا سوال داشتم اینکه برای باز کردن یوتیوب باید سن بیشتر از ۱۸ باشع؟
    میتونیم اول کانال و باز کنیم همه ممبر هاشو ببریم بالا بعد اگه شرایط مون رو روال شد ادسنس باز کنیم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      بله. باید 18 سال سن داشته باشید
      بهتره که همون ابتدا حساب ادسنس رو درست کنید


  25. امیر حسین کلی وندی

    منی که نه خانوادم و دوستانم حساب خارج از کشور نداریم باید چیکار کنیم ؟ لطفاً بگین🙏


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      راهکارهایی برای این جریان وجود داره که در نظرات قبلی توضیح داده ایم. حساب ایرانیکارت یکی از این روش هاست


  26. رضا س

    لطفا اموزش ساخت حساب گوگل ادسنس بدون داشتن اشنا خارجی بزارید طرز تهیه کارت بانکی واینا اگ امکان استفاده از ارز دیجتال بود هم بگید لطفا


  27. رویا

    سلام من میکس و کلیپ از سریال ها درست میکنم آیا میتونم درآمد یوتیوب داشته باشم بازدید خیلی خوبی هم داره


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      بله حتما


  28. هادی

    سلام
    برادر ۴۰۰۰ ساعت به عبارتی میشه پنج ماه و نیم به صورت شبانه روز، ۴۰۰۰ ساعت تو دوازده ماه امکانپذیر هست آیا؟
    میشه دراین مورد یه توضیحی بدین؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      در نظرات قبلی کامل توضیح داده شده
      در ضمن توضیحات جامعی در محتوا ارائه کردیم


  29. Asef

    سلام ممنون. از توضیح تون. من تعمیرگاه صافکاری دارم میتونیم فیلم از کار های ماشین بزارم یوتوب


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بسیار عالی
      ایده خوبی هست


  30. Aref.com

    سلام
    به نظرتون یوتوب تا 10 سال دیگه ، همینطور خواهد ماند؟
    مثلا من 12 سال دارم،دوس دارم در 20 سالگی ویدیو گیم در یوتوب آپلود کنم،مثلا اون موقع گیم تو بورس هست؟آیا قوانین کسب درآمد مث الان خواهد بود؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله. 100 درصد و حتی ممکنه شرایط بهتر بشه برای کسب درآمد از یوتیوب


  31. امیر

    ببخشید من می خواستم بدونم که من ادیت کارتون انجام می دم شامل درامد میشه


    • سعید قائمی

      درود بر شما وقت بخیر
      در یوتیوب کسب درآمد از بازدید های کار های شما بوجود میاد اگر حیطه کاری شما طوری هست که مخاطب خوبی جذب میکنه بله شما هم میتونید از این طریق کسب درآمد کنید.
      تو سایت های ایرانی هم میتونید دوره آموزشی بسازید و بفروش برسونید.


  32. علی

    ادمین جان شما نوشتی 4هزار ساعت
    4هزار دقیقه نیست؟
    اخه یکسال خودش 8700ساعته
    ینی ما باید تقریبا روزی 10ساعت ویدیو بزاریم😂😂
    4هزاردقیقس


    • سعید قائمی

      خیر دوست عزیز
      همون 4 هزار ساعت هست، ربطی به سال اینا نداره و به ازای هر آی پی مدت زمان بازدید تخمین زده میشه.
      موفق باشید.


  33. پویا

    سلام فوق العاده بود . مطالب خیلی زیادی رو یاد گرفتم . واقعا دستتون درد نکنه
    فقط اینکه اگر هر دفعه که وارد یوتیوب میشیم و فیلم اپلود میکنیم با ایپی های مختلف بریم یوتیوب به این کار شک نمیکنه ؟


    • سعید قائمی

      درود بر شما
      بهتره از ای پی ثابت استفاده کنید.
      موفق باشید.


  34. گیتب

    سلام
    سپاس فراوان از اطلاعات ارزشمندتون


    • ناظر سایت

      درود
      سپاس از همراهی شما


  35. اتریسا

    من دوست دارم شروع به کار کنم ولی نه کسی رو خارج کشور دارم و نه کسی که مرحله ب مرحله بتونه راهنمایم کنه، فکر نکنم به تنهایی بشه کارو جلو برد


    • ناظر سایت

      درود
      دوست عزیز بسیاری از افراد در ایران، کسب درآمد از یوتیوب دارن و شما هم میتونین داشته باشین. برای دریافت پول هم روش هایی مثل استفاده از حساب مجازی ویزا کارت وجود داره.


  36. پریسا

    سلام وقت بخیر
    سوال من این هست که آیا خود افراد هم در کپی رایت یوتیوب هستن ؟

    اینکه اون شخص یکسری ویدئو آموزشی در یوتیوب بنام خودش داره
    ولی ویدئو های دیگری هم داره که منتشر نکرده
    آیا میشه اون ویدئو های منتشر نشده رو با نام همون شخص دررکانال گذاشت ؟
    (در یک جمله سوالم اینه که ایا محتوا شامل کپی رایت میشه یا افراد هم شامل میشن )

    سوال دومم اینه که اگر ویدئویی در یوتیوب موجود باشه و صداشو قطع کنم و اون رو با زبان دیگری ترجمه کنم و صدا بزارم و آپلود کنم کپی رایت میخوره ؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      اگر شخصی از بخشی از ویدئوهاش در کانالش استفاده نکرده، مجوز اینکه شما از اونها استفاده کنین رو صادر نمیکنه.
      در مورد سوال دوم تون هم بایستی بگم که خیر در این حالت کپی رایت محسوب نمیشه.


  37. هلیا

    من اصلا نا امید شدم بابت اینکه حساب ادسنس من خارخ نشین ندارم یعنی نمیتونم یوتیوبر بشم


  38. حسین

    سلام من دوتا ویدیو گذاشتم بازدید های ان بیشتر از 16نمیره بنظرتون یوتیوب منو جریمه کرده و من فقط رفتم داخل اکانت های دیگرم رفتم ویدیو م را لایک کامنت سابسکرایب کردم اگه جریمه کرده راحلش چیه لطفا بگین چگونه جبران کنم


    • سعید قائمی

      عوامل زیادی در بازدید از ویدئو در یوتیوب تاثیرگزار هست.
      ممکنه عنوان شما جذاب نباشه یا مشارکت شما در یوتیوب سایرین کمه و همچنین نظر دادن درباره ویدئو های بقیه هم میتونه باعث افزایش بازدید ویدئو و کاربران کانال شما بشه.
      باید سئو یوتیوب و یاد بگیرید تا موفق تر عمل کنید.


  39. اسدالله

    سلام ممنون از اطلاعات تون
    ببخشید این روزا شایعه شده که باید حد اقل یا صدا یا تصویر تون در ویدیو باشه، اگر نباشه یوتیوب برای مونیتایز قبول نمیکنه.
    آیا حقیقت داره؟


    • ناظر سایت

      درود
      اخبار موثقی در این رابطه منتشر نشده است.


  40. Kimia

    سلام
    یوتیوبر های معروف ایرانی که داخل ایران هستن
    یوتیوبشون رو با چه کمپانی مانیتایز می‌کنن؟


    • ناظر سایت

      سلام
      به دلیل مسئولیتی که متوجه ما میشه نمی تونیم هیچکدوم از شرکت های مربوطه رو توصیه یا معرفی کنیم.
      اگر در آینده مورد مطمئنی رو پیدا کنیم حتما معرفی خواهیم کرد.


  41. مجتبی

    سلام
    آیا امکانش هست که یوتیوب از ارز دیجیتال استفاده کنه؟


    • ناظر سایت

      سلام
      درحال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


  42. Ramin

    سلام خسته نباشید…….

    ببخشید 4000 ساعت توی 12 ماه خیلی زیاد نیست؟؟؟
    حساب کردم تقریبا نصف سال میشه………چجوری میشه 4000 ساعت ویدیو ت یه سال گذاشت؟؟؟


    • ناظر سایت

      سلام
      منظور از 4000 ساعت بازدید، مجموع تمام بازدید ها است. برای مثال اگر 8 نفر، هر کدام به میزان 1 ساعت از ویدیو های شما بازدید کنند، برای شما 8 ساعت بازدید ثبت خواهد شد. در این حالت کسب 4000 ساعت بازدید کار خیلی سختی نیست.


  43. محمد

    سلام و درود
    آیا قرار دادن آهنگ بر روی گیم پلی بازی کپی رایت محسوب میشود؟


    • ناظر سایت

      سلام
      اگر برای آهنگی که استفاده می کنید شناسه محتوا ثبت شده باشه، بله یوتیوب محتوای شمارو جریمه می کند.


  44. محمد

    در مورد قوانین کپی رایت ما یک آهنگ را توی چندین کانال میبینیم چرا اونا پیشرفت کردن در صورتی یک تامبنیل دیسکریبشن و و حتی بدون تگ هم هست ستبسکرایب زیادی دارن و کانالشون بسته نمیشه


    • ناظر سایت

      سلام
      احتمالا به این دلیله که آهنگ هایی که می فرمایید حق انتشار محفوظ ندارند. به عبارت دیگه شناسه محتوا براشون ثبت نشده.


  45. آنی

    بابت پولی که از طرف یوتیوب ریخته میشه به حساب شخصی که حسابش رو برای یوتیوبم گذاشتم ایا مالیات کم میشه از طرف اداره مالیات اون کشور ؟ کشور سوئد رو عرض میکنم


    • ناظر سایت

      سلام
      بله، مالیات درآمد از یوتیوب بر اساس قوانین مالیاتی کشوری که اکانت گوگل ادسنس در آن ثبت شده محاسبه می شود و از مبلغ درآمد کسر خواهد شد.


  46. Nazi

    سلام
    ببخشید من یکی از دوستام از خارج برام چنل زده
    و سابسکرایب ها از ایران و خارج از کشور هستش
    و هعی سابسکرایب هاکم میشه چیکار کنیم؟


    • سعید قائمی

      دوست عزیز اینکه سابسکرایب های شما داره کم میشه به خیلی از موارد بستگی داره.
      شاید ویدئو های جذابی ارائه نمیدید یا عنوان جذابی نداره ویدئو های شما.
      یا مشاورکت شما در یوتیوب خوب نیست و 1000 دلیل میتونه باعث این اتفاق باشه.
      پیشنهادم اینه که حتما آموزش ببینید از یک مرجع معتبر


  47. گلابی

    سلام یوتویب به چند سال به بالا در آمد میدهد؟؟؟


    • ناظر سایت

      سلام
      18 سال به بالا


  48. رسول عظیمی

    سلام یه سوالی داشتم
    شرط درآمد اینه که 1-1000 تا سایسکرایب داشته باشی 2-4000 ساعت نمایش داشته باشیم
    سوال اول اینکه هر 2 تا شرط باید انجام بشه؟ دوم اینکه ما 4000 ساعت محتوا باید آپلود کرده باشیم یا اینکه نه میشه 1 فیلم 1 ساعته باشه که 4000 بار اجرا شده باشه؟

    و اینکه تعداد ویو که پایین فیلم ها میخوره تعداد نفرات بازدید کننده است ؟ یا ساعت و یا دقیقه تماشا شده؟


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      جواب سوال اول: بله هردو شرط باید باهم انجام بشن.
      جواب سوال دوم: مجموع مدت زمان نمایش باید 4000 ساعت باشه حالا چه با یک ویدیو چه با چندین ویدیو.
      جواب سوال سوم: عددی که پایین ویدیو ها نمایش داده میشه تعداد نفرات بازدید کننده است. مدت زمان نمایش فقط برای صاحب کانال قابل مشاهده است.


  49. لعیا

    سلام، خسته نباشید ،من یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    من الان بخوام یه حساب باز کنم و فعالیتم رو شروع کنم بعد دوسال میتونم حساب رو سیستم درامدزایی قرار بدم یا باید از اول اینکار بشه


    • ناظر سایت

      درود
      میتونین فعالیتتون رو شروع کنید و کانال رو به یک حساب ادسنس متصل کنید که اگر درآمدی شامل حال کانال شما شد ذخیره بشه.


  50. Exira

    سلام.. میخواستم بپرسم که اگر مثلا من تو این 12 ماه فعالیتی نداشته باشم و چنلم به 1000 تا ساب نرسه ولی ویدئویی داخل چنل داشته باشم و 80K ویو خورده باشه.. باز هم میتونم پول رو بگیرم؟


    • ناظر سایت

      سلام
      خیر در این حالت درآمدی برای شما حاصل نمیشه، باید 4000 ساعت مجموع نمایش دیویو و 1000 نفر سابسکرایبر داشته باشید.


  51. مزدک

    میشه ویدیو هایی که تو اپارت بارگزاری کردیم رو روی یوتیوب هم بارگزاری کنیم؟ منع قانونی نداره؟ به عنوان تولید کننده محتوا عرض میکنم.


    • ناظر سایت

      سلام، اگر محتوای شمارو قبلا کسی در یوتیوب قرار نداده باشه، از نظر قانون کپی رایت یوتیوب منعی نداره.


  52. مزدک

    اگه حساب بانکی باز نکنیم و بعد مثلا دو سال حساب باز کنیم، یوتیوب درامد این دو سال رو میده؟
    برای این میپرسم که من احتمالا بتونم مهاجرت کنم. ولی قبل رفتن از ایران کسب درامد داشته باشم و موقع اقامت در خارج درامدی که تو دوران اقامت در ایران رو داشتم دریافت کنم.


    • ناظر سایت

      سلام، اگر کانال یوتیوب شما به گوگل ادسنس متصل شده باشه، درآمد یوتیوب شما در ادسنس ذخیره میشه.


  53. حسین

    سلام اگه من یه کانال یوتیوب بسازم و کلیپهایی را مثلا از پیجهای اینستاگرامی،تلگرامی و….که اون پیجها مربوط به خودم نیستند را بذارم توی کانال یوتیوب خودم آیا این کلیپها از نظر یوتیوب مشمول قانون کپی رایت میشن و حذف میشن یا اینکه میتونم با بالا رفتن بازدید از اونا تو کانال یوتیوبم کسب درآمد کنم؟


    • ناظر سایت

      سلام
      بله هوش مصنوعی کپی رایت یوتیوب ممکنه محتوای شمارو کپی در نظر بگیره، بخصوص اگر ویدیو ها قبلا در یوتیوب منتشر شده باشند. همچنین اگر صاحب محتوا در یوتیوب از شما شکایت کنه امکان اعمال جریمه های سنگین تری نسبت به حذف محتوا وجود داره.


  54. Narges

    سلام خسته نباشین
    من الان کسی را در خارج از کشور ندارم
    چطوری میتونم در امد زایی کنم
    میشه بدون واسطه کسی که خارج از کشور در امد زایی کنم
    ممنون میشم جواب بدین


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      شرکت هایی هستند که این خدمات رو انجام میدن، میتونین با تحقیق و بررسی در مورد این شرکت ها، بهترین مورد رو انتخاب کنید. (ما هیچ شرکتی رو در این خصوص معرفی نمیکنم)


  55. Ideato

    آیا برای تبدیل درامد توییچ هم میشه از iranicard استفاده کرد؟


    • ناظر سایت

      درورد
      ما در این حوزه هیچ شرکتی رو معرفی یا تایید نمی کنیم.


  56. پدرام

    سلام راه درآمدی بدون تبلیغات در یوتوب وجود داره؟
    چون یوتوبرها بیشترشون وسط ویدیو ها تبلیغ نمیزارند و اونها چجوری درآمد زایی میکنند؟؟


    • ناظر سایت

      سلام
      بله روش های زیادی مثل برندینگ وجود دارند که در همین صفحه معرفی شدند


  57. عاطفه

    کسانی که فیلم میزارن یوتوب ایا کپی رایت حساب میشه؟


    • ناظر سایت

      سلام
      اگر منظور فیلم سینمایی و سریال است، بله.


  58. امیر

    سلام . مطلبتان بسیار مفید بود .
    سوالی داشتم . اگر پارتنر در خارج از کشور حسابی را افتتاح کند و اگر روزی صاحب چند یوتیوب به خارج از کشور برود ، برای حساب بانکی باید چه کند ؟ آیا ناچار است با حساب پارتنر ادامه دهد یا امکان تغییر حساب در یوتیوب وجود دارد ‌؟


    • ناظر سایت

      بله امکان تغییر حساب وجود داره، باید در گوگل ادسنس اطلاعات مربوط به آدرس و شماره حساب رو ویرایش کنید. فقط دقت کنید بعد از ویرایش اطلاعات باید عملیات تایید کد از طریق پست، وریفای شدن شماره حساب و… مجدد انجام بشه. همچنین دقت کنید نباید بیش از حد عملیات تغییر آدرس و شماره حساب در گوگل ادسنس رو انجام بدین، چون ممکنه بن بشین.


  59. مرتض

    سلام قبلا ۴۰۰۰ دقیقه بود
    الان تغیر کرد ۴۰۰۰ ساعت شده؟
    من یه کانال دارم که ۱۰۰۰subscribrدارم
    و۲۰۰۰ساعت تماشاه چی کار باید کنم و اینو هم نمیدونم که یوتیوب از چی زمانی به من این حساب تماشا رو گرفته ؟


    • ناظر سایت

      سلام
      بله یکی از شروط مانیتایز 4000 ساعت مجموع بازدید ها است.


  60. فافا

    سلام
    من چند ساله که کامال یوتیوبم که درباره خیاطی هست رو دارم. گاهی هم ویدئو هایی که مال خودم نبود رو میزاشتم. و بعدش یه پیامی می اومد ولی من بهش توجه نکردم.البته من اصلا درآمدی از یوتیوب نداشتم. تا اینکه چند روز پیش از کانال یوتیوبم که خارج شدم و وقتی که خواستم وارد بشم پیام اومد که شما به حالت تعلیق درامدید.
    و بعدش هرچی گشتم کانالم اصلا توی یوتیوب نیود. این یعنی کانالم حذف شده؟ ممنوم میشم پاسخ بدین


    • ناظر سایت

      سلام
      اگر در 90 روز 3 اخطار پیاپی دریافت کنید کانال شما حذف خواهد شد.


  61. سورنا

    چقد دنگ و فنگ داره من هیچ کس و تو خارج ندارم 😪


    • ناظر سایت

      سلام
      برخی از شرکت ها هستند که با دریافت هزینه این کار رو براتون انجام میدن. حتما نیازی نیست خارج از کشور کسی رو داشته باشید.


  62. یلدا

    سلام مثلا یه ویدئویی که میزاریم چند تا بازدید داشته باشه تا پول در بیاریم .حتما باید سابم داشته باشه ؟؟؟


    • ناظر سایت

      سلام
      کانال شما باید 1000 نفر سابسکرایبر و 4000 ساعت مجموع بازدید داشته باشد.


  63. هی

    سلام درود خدمت شما دوست عزیزم اگه شد جواب این سوالمو بدید چون نه توی اطلاعاتتون بود نه نظرات دوستان ایا فیلم کوتاه شامل درامد زایی میشه


    • ناظر سایت

      دورد
      مدت زمان ویدیو اهمیتی ندارد، مهم مجموع مدت زمان بازدید هاست که به 4000 ساعت برسد و کانال شما 1000 نفر سابسکرایبر داشته باشد.


  64. عرفان

    سلام ایا راه دیگری برای حساب بانکی یوتویوب است چون ما اشنایی در خارج نداریم یک روش ساده میخواستم بدونم


    • ناظر سایت

      سلام
      برخی از شرکت های داخلی با گرفتن مبلغی این کار رو براتون انجام میدن.


  65. Ali

    سلام ممنون بابت مطلب خوبتون فقط یک سوال
    میشه یکی تز شرایط هارو داشته باشیم مثلا ۱۰۰۰ نفر مشترک پیدا کنیم پولی میدن یا هر دوتا مورد؟


    • ناظر سایت

      درود
      هر دو شرط باید در کانال شما وجود داشته باشد.


  66. nazirabid

    تشکر
    خیلی آموزنده هست


    • ناظر سایت

      سلام
      خوشحالیم که مطالب براتون مفید واقع شدند.


  67. Amir

    سلام من کسی رو در خارج ندارم
    سایتی هست که درامد رو مثلا به حساب اونا واریز شه و بعد به حساب من
    سایت معتبر


    • ناظر سایت

      درود
      برخی از شرکت ها این کار رو انجام میدن، اما چون ما از اعتبار هیچکدام مطمئن نیستیم موردی رو معرفی نمی کنیم. تحقیق کنید.


  68. پارسا

    چطوری میتونم درامدم رو به ریال دریافت کنم؟
    کسی هم خارج ایران ندارم ک بهش بسپارم.


    • ناظر سایت

      سلام
      برخی از شرکت های داخلی این کار رو براتون انجام میدن.


  69. امیرحسین

    سلام ، منظور از چهار هزار ساعت پخش اینه که چهار هزار ساعت ویدئو اپلود کرده باشیم😐؟ یا اینکه ویدئو ها روی هم چهار هزار ساعت پخش شده باشن؟؟


    • ناظر سایت

      سلام
      منظور 4000 ساعت مجموع پخش ویدیو است.


  70. °{○■○}♤○

    سلام و خسته نباشید

    ممنون از این مقاله و ممنون ک وقت گذاشتید خیلی بهم کمک کرد
    ولی من خیلی سایتا رو دیدم ولی در مورد در امد هیچی نفهمیدم سایتی یا جایی داخل ایران هست ک بشه مثلا اون در امد رو بدع و ی مبلغی ب عنوان کار مزد بردارع؟؟؟ لطفا بگین ممنون


    • ناظر سایت

      سلام
      بله برخی از شرکت ها این خدمات رو انجام میدن


  71. علی

    سلام ببخشید من منظورتون رو از ۴۰۰۰ ساعت نفهمیدم ، منظورتون ۴۰۰۰ ساعت تماشا بود یا ۴۰۰۰ دقیقه . اینا خیلی فرق دارن


  72. اکبز

    سلام عالی بود من که کسی رو تو خارج ندارم چطوری می. تونم کیف پول داشته باشم


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      با استفاده از صرافی های مطمئنی که در این حوزه فعال هستند، می توانید وجه خود را دریافت کنید


  73. فرهاد

    سلام ازیک سایتی سوال کردم که من یک کانال فیلم سینمایی دارم که بعضی از انها کپی رایت دارن گفت تایید نمیشه ایا درسته باید چکار کنم خیلی زحمت کشیدم


    • امیر قمصری

      درود بر شما. بله تایید نمیشه و حتی ممکنه جریمه هم بشید. راه اصلیش اینکه از جای کلیپ نزارید! چون در هر صورت تشخیص میده و الان نبده بعدا قطعا میبنده


  74. sepideh

    میشه راهکار درامد زایی با استفاده از ویزا کارت رو هم بگید؟
    و اینکه یه سوال دیگه اگه زود تر از یک سال به هزار سابسکرایبر و اینا برسیم چی؟
    اون موقع میتونیم درامد زایی رو شروع کنیم؟


    • امیر قمصری

      درود
      تمام قوانین رو همزمان با هم باید رعایت کنید


  75. Sadegh

    ببخشید اگر حساب PayPal داشته باشیم میشه از یوتیوب کسب درآمد کرد؟؟؟


    • ناظر سایت

      درود بر شما، بله امکانش هست


  76. پریسا

    سلام وقت بخیر.ممنون از اطلاعاتی که دادید.ولی یه سوال داشتم.منظور از 4000 ساعت نمایش چیه؟


    • ناظر سایت

      سلام وقتتون بخیر
      اگر نظرات قبلی رو ببینید، کامل توضیح دادم


  77. کابر

    سلام درامد یوتوب در ایران قانونی هست؟
    مشکلی نداره؟


    • ناظر سایت

      بله قانونیه


  78. MB

    سلام وقت بخیر
    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    اگر کسی رو در خارج از کشور نداشته باشیم ، چطور می‌تونیم از طریق یوتیوب درآمد کسب کنیم ؟


    • ناظر سایت

      سایت هایی مثل ایرانیکارت میتونه در این زمینه کمکتون کنه


  79. MB

    سلام وقت بخیر
    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    اگر کسی رو در خارج از کشور نداشته باشیم چطور می‌تونیم از طریق یوتیوب درآمد داشته باشیم ؟


    • ناظر سایت

      ایرانیکارت و سایت های مشابه این، بیشتر میتونه کمکتون کنه


  80. آلپای

    آقای پورموسوی ممنون بابت پاسخ به سوال بنده. یک سوال دیگری هم داشتم، اینکه من تسلت کامل به زبان ترکی استانبولی دارم و گاها سریالهای ترکی رو به صورت حرفه ای با نرم افزار subtitle edit زیرنویس میکنم. میتونم همین سریالهای زیرنویس شده به فارسی رو تو یوتیوب قرار بدم و از همین طریق کسب درآمد کنم؟ آیا اینکار کپی رایت محسوب میشه؟


    • ناظر سایت

      بستگی به نوع فعالیت شما داره و در کل قوانین مربوط به کپی رایت روز به روز در حال تغییر هست و باید این قوانین رو همیشه از طریق سایت یوتیوب چک کنید


  81. رضا

    سلام بفرض من از طریق دوستم در خارج به درآمد زایی رسیدم هروقت یوتیوب برام پول واریز کنه باید اون دوستم برام انتقال بده یا اینکه میتونم خود به خود به حساب ایرانیم انتقال بدم


    • ناظر سایت

      باید دوستتون به حساب شما واریز کنه


  82. Alireza

    سلام،از زمانی که ویدیو اپلود میشه۴۰۰۰شروع میشه؟واینکه میشهبه۱۰۰۰ساب روسوند وبه مروربه۴۰۰۰یاعت رسید وبعدا که همه ایناokشد قسمت دراند ازیوتوب روفعال کرد؟


    • ناظر سایت

      متوجه منظورتون نشدم


  83. امید

    سلام اسم من امید است در افغانستان زندگی میکنم و دوست های مه در خارج نیستن اگر بخواهم همرای تان قرارداد کنم امکان داره بخاطر بالا بردن ویو مثلاهر ویدو بین یک میلیون بازدید بگیره سی درصد پول خوده برای تان پرداخت کنم


  84. مریم

    سلام ببخشید یه سوال داشتم از طریق ادیت ویدئو یا فیلم و سریال میشه درآمد کسب کرد؟میشه یه توضیحی بدید درمورد کپی رایت و… با تشکر😍❣


    • ناظر سایت

      داده های مربوط به کپی رایت یکسره در حال تغییر هست
      بهتره که از منابع اصلی مربوط به کپی رایت استفاده کنید
      پیشنهاد من بخش کپی رایت یوتیوب هست


  85. امیر

    سلام حداقل قیمت پاین خرید حساب پی پال چقدره؟


    • ناظر سایت

      نمیتونم قیمت مشخصی بهتون بدم ولی میتونید از سایت ایرانیکارت استفاده کنید برای قیمت های به روز


  86. امیر

    میشه بگین اگه ویدیو گذاشم بازدید خورد بعد احساب ایجاد کردیم درامد ویدیو قبلی میاد؟
    و اگه هزار تا بازدید بخوره میتونیم بعدش تبلیغ بزاریم بین ویدیو قبلی؟


    • ناظر سایت

      بله درآمد ویوهای قبلی هم میاد
      بله میتونید تبلیغ بزارید


  87. Shahin

    سلام ببخشید یه سوال من اگه فیلم و کلیپ خنده دار بزارم کپی رایت محسوب میشه؟؟؟
    مثلا ویدیو رو از شبکه اجتماعی دیگری کپی کنم
    یا مثلا تریلر فیلم هلی هالیوودی بزارم کپی رایته؟


    • ناظر سایت

      اگر تغییر ندین
      کپی رایت محسوب میشه


  88. سحر

    سلام لطفا جواب بدین ….ایا میشه وقتی با یوتیوب قرار داد داری یه ویدیو منتشر کردی حالا میخوای پاکش کنی امکان پاک کردن هست؟ و اینکه امکان داره خود یوتیوب پاک کنه پست شمارو بعد از ۲.۳ماه؟


    • ناظر سایت

      بله میتونید درخواست بدین که پاک کنه


  89. حسین

    سلام اگر از داخل ایران کانل بسازیم و ایمیل ثبت کنیم و ویدیو بزاریم بعدن برای ثبت اکانت گوگل ادسنس برای کسب درآمد از خارج کشور به مشکل میخوریم؟


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      در بخش نظرات کامل پاسخ دادم


  90. آلپای

    با سلام. بنده یک حساب بانکی مستر در ترکیه دارم، در بانک زراعت شعبه ی یئنی کاپی استانبول. که هم حساب دلاری، هم حساب یورو و هم حساب لیر با 8 سال انقضاء در یک کارت میباشد. خودم هم ساکن، مقیم و تابع ترکیه نیستم و ایرانی هستم. حسابم را هم از موبایل بانک کنترل میکنم و میتونم به حساب های دیگه پول واریز کنم، حتی به ایران هم از طریق صرافی هایی که در ترکیه همکار دارن میتونم ارز واریز کنم و معادل ریالیش رو بگیرم. آیا من با این حساب بانکی و یک آدرس از ترکیه و یک ایمیلی که با شماره تلفن ایرانی ایجاد کردم و همچنین نام و نام خانوادگی خودم، میتونم کارمو تو یوتیوب شروع کنم؟ یعنی درآمدمو به حساب بانکی خودم واریز میکنن دیگه؟ مشکلی بابت ایرانی بودنم نیس که؟


    • ناظر سایت

      بله شرایط بسیار خوبی برای کسب درآمد دارید


  91. محسن

    سلام گفته بودید بازید و کامنت فیک فک کنم ینی یکی مثلا با چنتا اکانت وارد یویتوب بشه بره داسه خودش لایکو کامنتو بازدید بزاره یویتوب میفهمه ایا؟ میشه جواب بدید ممنون میشم


    • ناظر سایت

      اگر این مورد زیاد تکرار بشه
      بله یوتیوب متوجه میشه


  92. قاسم

    چطور میتونم مثل همین سایتونnewseo.irبسازم که بتونم چنل یوتیوب جهت کسب سابسکرایب بیستر بسازم همچنین کانالم بهاش معرفی کنم


    • ناظر سایت

      اگر درست متوجه شده باشم، شما می خواهید سایت طراحی کنید و به وسیله اون بازدید ویدیوهاتون رو افزایش بدین
      برای طراحی سایت باید با متخصصین این حوزه ارتباط بگیرید تا برای شما سایت طراحی کنند
      در این کنار اگر سوال خاصی هم داشتید بنده در خدمتم


  93. gha7ale

    سلام ببخشید منظورتون از 4000 ساعت نمایش چیه؟ یعنی توی یک سال مجموع تایم ویدیو ها 4000 ساعت بشه؟
    اخه من هیچ یوتیوبری نمیشناسم که روزی بیشتر از 10 ساعت ویدیو اپلود کنه


    • ناظر سایت

      تایم بازدید منظور ماست


  94. حامد خدائی

    سلام ممنون از زحماتتون

    میخواستم بدونم اگر کانال رو با لوکیشن ایران ساخته باشم برای مانیتایز و درآمد زایی مشکلی پیش خواهد اومد ؟

    تکلیف گوگل ادسنس چی میشه ؟
    اگر با این وضعیت یه نفر از خارج برام گوگل ادسنس بسازه همه چی حله ؟


    • ناظر سایت

      بهتره که تغییر لوکیشن بدین
      چون ممکنه با این مورد در کسب درآمد با مشکل مواجه بشید


  95. مهدی

    سلام.
    ایا در یوتویوب فقط از طریق ویدیو گزاشتن می کسب دراند کرد؟؟
    معتبره؟؟
    از کجا بدونم واقعا پرداخت می کنه؟؟
    اسپات پرداختی هس؟؟؟؟


    • ناظر سایت

      متوجه منظورتون نشدم


  96. قاسم

    سلام چطور میتونم مثل سایتون سایت راه اندازی کنم که کانالم توش تبلیغ کنم


    • ناظر سایت

      متوجه منظورتون نشدم


  97. رضا

    باز سلام ی کانال دارم که۳۵ساب داره با۵۰۰ساعت واچ تایم لطفا کمک کنید ساب بیشتر کنم اسم کانالfilm soon2x
    https://youtube.com/channel/UCkoFcF6QgL6sqDAFkXpebVw


    • ناظر سایت

      روش های زیادی برای افزایش ساب بازدید وجود داره
      من پیشنهاد خاصی ندارم


  98. Smi

    سلام میتوان از گوگل فیلم دانلود کرد و در یوتیوب بگذاریم در کانال خودمون که ساختیم ؟؟؟


    • ناظر سایت

      کپی محسوب میشه


  99. ارغوان

    سلام
    ممکنه من الان یک کانال یوتوب داشته باشم و فعالیتم رو شروع بکنم و بعد از چندین ماه از شخصی که در خارج از کشور خواهد بود بخواهم برایم حساب Google AdSense باز کند ؟؟؟؟


    • ناظر سایت

      بله ممکنه


  100. sajjad

    سلام اگر دوستی خارج از ایران داشته باشیم برای گرفتن پولمون برای اون فرد خارج از کشور مشکلی پیش نمیاد مثلا دیپورت شدن یا بستن حساب به خاطر دور زدن تحریم ئ این جور چیز ها؟


    • ناظر سایت

      نه تا به حال چنین موردی گزارش نشده


  101. بماند

    سلام جناب ببخشید شما خودتون تو کار یوتوب هستید؟ یعنی چنلی دارید که مانی تایمز شده باشه؟


    • ناظر سایت

      نه. ما اطلاعات و داده های تجربی خودمون از فعالیت چنل های بزرگ، دوستان ما که در یوتیوب، فعالیت گسترده دارند را در اختیار شما قرار میدیم


  102. Mohammad

    سلام. میشه با بازی کردم ویدیو گیم ها بدون گزارش و فقط بازی کردن یه بازی و به صورت پرو کسب در امد کرد؟ مثلا با بازی فورتنایت


    • ناظر سایت

      در این مورد تجربه ای نداشتیم ولی قطعا میشه


  103. مینا

    سلام میشه گوگل ادسنس رو خودمون تو ایران باز کنیم اما اطلاعات حساب آشنامون که خارج از کشوره بهش بدیم؟ ینی حساب به نام خودمون نباشه اما گوگل ادسنس در کنترل خودمون باشه؟


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      قبلا تو نظرات پاسخ دادم
      بله میشه


  104. علی

    سلام میخواستم ببینم که الان من اطلاعا بانکی خودم رو وارد کنم مشکلی پیش نمیاد
    یعنی مثلا پلیس های اینترنتی گیر نمی دن
    یا اینکه اصلا این کار درست هست
    و اینکه لصلا ذز کجا بفهمیم یوتوب کلاه بردار نیست و نمیخواهد پول ما را بردارد


    • ناظر سایت

      اطلاعات بانکی شما باید از کشورهای خارجی باشه
      دوست عزیز شما با این حرفت یوتیوب رو بردید زیر سوال


  105. مریم

    سلام ،ممنون از مقاله تون.فقط یه چیزی منطقی نیست.شما نوشتین که ۴۰۰۰نمایش در یکسال!!اگه روزی ۱۰ ساعت بدون توقف محتوا برای نمایش قرار بدیم بعد از ۱۲ماه میشه۳۶۵۰ساعت.حالا میشه بگین چطور میشه توی یکسال ۴۰۰۰ساعت محتوا برای نمایش گذاشت؟


    • ناظر سایت

      این مورد چیزی هست که تو مقالات برتر خارجی و … آورده شده


  106. Sadaf

    سلام ممنونم از مطالبی که گذاشتین واقعا مفید بود
    و اینکه یه سوال برام پیش اومده
    اگه توی ویدیو هامون تبلیغ نذاریم و مردم ویدیو رو تا اخر ببینن پولش بیشتره یا نه تبلیغ های زیاد بزاریم پول بیشتری دریافت میکنیم؟


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      تو نظرات قبلی پاسخ دادم
      ممنون میشم اونارو بررسی کنید


  107. MrKing

    سلام خسته نباشید
    میشه درمورد قانون کپی رایت بیشتر توضیح بدید؟
    یعنی ما نمیتونیم از ویدئو و کلیپ های دیگه استفاده کنیم؟
    چطوری بفهمیم چه اهنگایی,چه ویدئو هایی,چه کلیپایی و … قانون کپی رایت دارن یعنی سازنده هاشون اجازه پخش نمیدن؟
    اگه بخوایم از این ها استفاده کنیم باید چیکار کنیم؟
    ممنون میشم جواب بدید


    • ناظر سایت

      تو نظرات قبلی پاسخ دادم دوست عزیز
      یه بررسی کنید، متوجه میشید


  108. محسن

    ۴۰۰۰ ساعت در یک سال میشه روزی تقریبا ۱۱ ساعت اپلود فیلم در یوتیوب ۱۱ ساعت فیلم آموزشی درست کردن خودش ۱۱ روز زمان میبره شدنی نیست اصلا


    • ناظر سایت

      یوتیوب خودش این عدد رو اعلام کرده


  109. Sardar

    سلام چطور میشه تعداد تبلیغ رو بالا برد واسه ی من همچین گزینه ای نیست


    • ناظر سایت

      چه نوع تبلیغی رو؟


  110. Maeve

    سلام روزتون بخیر. خیلی ممنونم. من یه سوال دارم. اگر همه ی شرایط لازم رو داشته باشیم برای کسب درآمد ولی کسی رو خارج از کشور نداشته باشیم و یا حتی شخصی رو و یا حتی شرکتی در داخل خود کشور نداشته باشیم ، اونوقت چطوری میشه که کسب درآمد کرد؟ میشه کامل توضیح بدین؟ اصن میشه؟


    • ناظر سایت

      نه متاسفانه. نمیشه


  111. رشاد

    واقعا خیلی نکات عالی را تعریف کردین نگرانی من این است که ۱ سال قبل من ویدیو را اپلود کردم بعد اون تا ۶ ماه دیگه فعالیت نداشتم و تصمیم گرفتم فعالیتم رو شروع کنم که خیلی جدی شروع کردم و تا یه هفته اول ۱۰۰ سبسکرایب گرفتم آیا اگر ۱۰۰۰ هزار مشترک شدم و ۴۰۰۰ دقیقه دلم تایم رو تکمیل کنم ایا به دارمد میرسم لطفا به سوالم پاسخ بدیم مرسی؟


    • ناظر سایت

      بله با همین شرایطی که گفتید
      البته در نظر بگیرید که شرایط دیگه رو هم باید برای خودتون، محیا کنید


  112. M

    سلام
    اگر فعالیت زیاد باشه و مخاطب جذب کنیم می تونیم توی سه ماه شروع به در آمد زایی کنیم ؟


    • ناظر سایت

      نه. بعد از یک سال


  113. Maniya

    سلام من 14 سالمه و میخوام تو یوتیوب فیلم بذارم اما من شنیدم به زیر 18 سال پولی تعلق نمیگیره
    درسته این حرف؟؟


    • ناظر سایت

      می تونید اکانت و موارد گوگل ادسنس رو با مشخصات شخص دیگه ای وارد کنید


  114. علیرضا

    با عرض سلام و درود
    دوست گرامی یعنی ما اول جذب مخاطب میکنیم
    بعد حساب گوگل ادسنس بسازیم و بعد حساب دلاری خودمان رو بدیم؟و تبلیغات رو درون ویدیو ها قرار دهیم
    تنها سوال من فقط اینجا هستش که حساب ایمیلی که وارد میشویم اگه با نام خودمون باشه و حساب گوگل ادسنس و غیره ها با نام دیگری باشه به مشکل بر می خوریم


    • ناظر سایت

      نه مشکلی نداره


  115. مستر دیتاک

    اگر من تونستم کمتر از 12 ماه شرط واچ تایم رو بدست بیارم
    میتونم از یوتیوب کسب در آمد کنم؟


    • ناظر سایت

      بله دقیقا
      داخل محتوا توضیح کامل تر دادیم


  116. افعی

    سلام
    ممکنه که بعد از اینکه چنل یوتیوبم به اون مقدار مورد نظر رسید، خودم شخصا به یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه برم و حساب ارزی باز کنم؟ در اون صورت مورد قبول یوتیوب هست؟ و منظور از ادرس چیه؟ بخوام برم دو روز ترکیه تا حساب باز کنم و برگردم، ادرس چی باید بدم؟
    اپلود کردن ویدیوهایی از اجرا یا ورایتی شوهای یه سلبریتی خارجی، نقض قوانین کپی رایته؟ اگه اره، پس چه جوری این اجراها و حتی فیلم های سینمایی آپلود میشن؟
    منظور از 4000 ساعت، ینی مجموع بازدیدها به 4000 ساعت برسه؟ ینی مثلا یه ویدیو نیم ساعته 8000 بار به صورت کامل دیده بشه؟ اگه منظور 4000 ساعت آپلود ویدیو هستش که خیلی میشه!!!!!!


    • ناظر سایت

      بله مورد قبول یوتیوب هست
      آدرس باید هرجایی غیر ایران باشه
      قوانین کپی رایت همیشه در حال تغییر هست و یوتیوب در تلاش هست که همه محتوای یونیک تولید کنند نه کپی با تغییر افکت
      بله یعنی مجموع بازدیدها به 4000 ساعت برسه


  117. فاطمه

    سلام میشه بگین چرا یه نفر ۲۵۲ سابسکرایب داره و تبلیغ توی چند تا از ویدیو هاش هست چجوری؟؟


    • ناظر سایت

      متوجه سوالتون نشدم


  118. Reza

    سلام میخواستم بدونم که من فقط سکانس های فیلم و سریال ها رو در کانالم می زارم آیا یوتیوب من تایید میکنه


    • ناظر سایت

      چون کپی محسوب میشه، نه


  119. ارشک

    سلام و خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم برای ساخت کانال یوتوب و کسب در امد اجباری هست که گوگل ادسنس درست کنیم؟


    • ناظر سایت

      بله باید حتما گوگل ادسنس داشته باشید


  120. ابوالفضل

    خسته نباشید خیلی مفید بود فقط یک سوال

    نگاه کنید من تازه یوتوب درست کردم شما گفتین ک نباید یوتوب رو دور زد
    مثلا الان من با وی پی ان واردش بشم و باهاش کار کنم دور زدنش حساب میشه؟
    لطفا جواب بدین ممنون میشم


    • ناظر سایت

      با وی پی ان وارد شدن، دور زدن حساب نمیشه


  121. ..

    سلام
    ممنون از مطلب خوبتون
    من ی سوال داشتم
    اونم اینکه اگه من ریتم ی آهنگی رو خودم بسازم
    یعنی ریتم موسیقی یک نفر دیگه رو خودم دوباره بسازم
    باز هم احتمال داره یوتیوب کپی رایت بگیره؟


    • ناظر سایت

      با این شرایط احتمالش خیلی ضعیفه


  122. رضا

    محتوایتان را بررسی کردیم و متوجه نقض شدید یا مکرر دستورالعمل‌های انجمن شدیم. به همین خاطر، کانالتان را از YouTube حذف کردیم.

    می‌دانیم که این خبر احتمالاً خیلی ناراحت‌کننده است، اما وظیفه ما است که مطمئن شویم YouTube محیطی امن برای همه است. اگر فکر کنیم کانالی به‌شدت خطمشی‌های ما را نقض می‌کند، برای حفاظت از کاربران دیگر در پلاتفرم، آن را حذف می‌کنیم – اما اگر فکر می‌کنید تصمیم اشتباه گرفته‌ایم، می‌توانید برای این تصمیم درخواست تجدیدنظر کنید. اطلاعات بیشتر درباره خطمشی موردنظر و نحوه ارسال درخواست تجدیدنظر را در زیر می‌توانید پیدا کنید.

    آنچه در خطمشی ما آورده شده است

    هرزنامه، کلاهبرداری، یا محتوای فریبنده تجاری در YouTube مجاز نیست.
    نمیدونم چرا کانالم مسدود کردن لطفا کمک کنید


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      دلایل مختلفی میتونه داشته باشه
      بررسی میکنم
      بهتون خبر میدم


  123. Mojtaba

    سلام میشه اول شرایط درامد زایی کانالمون مهیا بشه با شماره ایرانی و جمیل خودم و بعد حساب ادسنس رو بسازیم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز اگر همون ابتدا، کار ادسنستون رو اوکی کنید، روی سابقه شما و درآمدزایی، اثر میزاره


  124. سینا

    سلام وقت بخیر
    اگر در یک چنل از ویدیو های crative commons استفاده کنیم و ادیت و کات انجام بدیم و لوگو و اینترو و…. روشون انجام بدیم یوتیوب چنل رو مانتایز میکنه یا خیر؟؟؟


    • ناظر سایت

      اگر مواردی دیگه که برای کسب درآمد از یوتیوب هست و شروط اون رو، رعایت کرده باشید، قطعا مانیتایز میکنه


  125. رضا

    محتوایتان را بررسی کردیم و متوجه نقض شدید یا مکرر دستورالعمل‌های انجمن شدیم. به همین خاطر، کانالتان را از YouTube حذف کردیم.

    می‌دانیم که این خبر احتمالاً خیلی ناراحت‌کننده است، اما وظیفه ما است که مطمئن شویم YouTube محیطی امن برای همه است. اگر فکر کنیم کانالی به‌شدت خطمشی‌های ما را نقض می‌کند، برای حفاظت از کاربران دیگر در پلاتفرم، آن را حذف می‌کنیم – اما اگر فکر می‌کنید تصمیم اشتباه گرفته‌ایم، می‌توانید برای این تصمیم درخواست تجدیدنظر کنید. اطلاعات بیشتر درباره خطمشی موردنظر و نحوه ارسال درخواست تجدیدنظر را در زیر می‌توانید پیدا کنید.

    آنچه در خطمشی ما آورده شده است

    هرزنامه، کلاهبرداری، یا محتوای فریبنده تجاری در YouTube مجاز نیست.


    • ناظر سایت

      دوست عزیز، به علت تعداد زیاد نظرات، لطفا این پیام رو دوباره ارسال کنید و انتهاش بنویسید که سوالتون چی بوده


  126. علی

    سلام خسته نباشید
    منظورتون از ۴۰۰۰ ساعت نمایش چیه؟
    یعنی باید در مجموع ۴۰۰۰ ساعت ویدیو آپلود کنیم؟؟!!


    • ناظر سایت

      بله دقیقا


  127. نیلوفر

    با درود و سپاس .
    با توجه به اینکه در محتوا نمی توانیم از آهنگ بدون اجازه استفاده کنیم ، چجوری میتونیم از صاحب آهنگ اجازه بگیریم؟ مثلاً من در فیلم آموزشی لازمه از آهنگ فلان خواننده یا آهنگساز خارجی استفاده کنم ، چطور میتونم ازشون اجازه بگیرم؟
    🙏


    • ناظر سایت

      کافیه اسم خواننده یا آهنگساز رو در پست محتوا، بزارید


  128. 🥺🥺🥺

    چرا به اشتباه نوشتید ۴۰۰۰دقیقه 😡
    ول۴۰۰۰ساعت .


    • ناظر سایت

      درست میگید
      اشتباه نوشتاری هست


  129. امین

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من یکیو میخوام که حضوری بهم یاد بده.
    هنوز شروع نکردم اما میخوام شروع کنم. چون اینطوری واقعا نمیفهمم ممنون میشم راهنمایی کنید


    • ناظر سایت

      سلام
      می تونید از همکارهایی که در این زمینه تخصصی تر کار می کنند و پکیج های آموزشی دارند، استفاده کنید
      بنده نمی تونم شخص خاصی رو معرفی کنم


  130. رضا

    سلام یوتیوب حسابم را مسدود کرده نمیدونم بخاطر چی و الان باید چکار کنم چطور میتونید کمکم کنید


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      دلایل مختلفی می تونه داشته باشه
      لطف کنید اروری که دریافت کردین رو برای بنده ارسال کنید


  131. مهدی احمدی

    سلام خسته نباشید عزیز، من فقط یه سوال دارم ازتون اینه که ما ویدیو های ری اکشن می‌سازیم مثال ویدیو های سلاطین سخن رو در نظر بگیرید و ما این ها رو یه صحبت هایی انجام میدیم آیا باید یه کات هایی توش باشه یا آهنگش رو کم کنیم یا یه تیکه اش رو بذاریم یوتیوب مشکلی که درست نمیکنه؟ یا اگه بگه نقض قانون کپی رایت، ما رو متهم به جریمه می‌کنه یا فقط اخطار میده؟ ممنون میشم جواب بدین


    • ناظر سایت

      ممکنه که فقط اخطار بده


  132. حمید

    سلام ممنون کامل وجامع بود
    من چجوری میتونم اسکراش یوتیوب ببرم بالا؟
    بعد پیج بهنره واسه کسب درامد یا کانال؟


    • ناظر سایت

      کانال برای کسب درآمد بهتر البته تفاوت خاصی نداره
      منظورتون ساب اسکرایب هست؟


  133. اندیشه پربار

    سلام خسته نباشید مرسی بابت مطالب مفیدتون___بنده یک پارتنر در کشور انگلیس دارم،ایشون باید از همون اول کانال رو راه اندازی کنند؟؟؟ یا من بعدا هم میتونم ایشون رو مثلا به عنوان ادمینی چیزی انتخاب کنم که بتونه پول رو دریافت کنه!؟


    • ناظر سایت

      ایشون راه اندازی کنند بهتره


  134. رضا

    سلام دوست عزیز کدوم برنامه ها از یوتیوب پشتیبانی میکند که بتونیم لینک کانال یوتیوب در ان تبلیغ کنیم


    • ناظر سایت

      برنامه های زیادی هست
      شما تو اینستاگرام هم می تونید تبلیغات یوتیوب کنید


  135. مهمان

    برای درآمد ،، آیا باید کلیپ ضبط بشه یا با آپلود کردن کلیپ هم میشه؟


    • ناظر سایت

      بهتره که محتوای ویدیویی یونیک باشه یعنی خودتون کلیپ رو ساخته باشید، اما اگر این توانایی رو ندارید، می تونید کلیپ هارو با یک تغییرات گرافیکی، تو کانال بارگزاری کنید


  136. you movies

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید


    • ناظر سایت

      مرسی
      ممنون از حمایت شما


  137. محدثه

    سلام من ی فیلم گذاشتم یوتیوب بعد برام یچی اومد ک باید پر میکردم یجا ب انگلیسی ک ترجمهش کردم میشد دانشگاه هرکجا که زدم هرچی که زدم نمیشد میشه این قسمت رو توضیح بدین تا بدون مشکل حلش کنم


    • ناظر سایت

      متن انگلیسی اون ارور رو برام ارسال کنید


  138. علیرضا

    سلام خسته مباشید ببخشید کسب درامد از یوتیثب قانونی هست یا نه؟


    • ناظر سایت

      اگر محتوای مناسب و مجازی، ارائه بدین مثلا محتوای آموزشی، مشکلی خاصی از نظر قانون نداره


  139. مصطفی

    سلام، ممنون از مطلب خوبتون
    یه سوال دارم، اینکه یوتیوب امکان واریز درآمد به صورت ارز دیجیتال رو هم داره؟
    با سپاس


    • ناظر سایت

      تا حالا با این مورد روبرو نشدم


  140. Me

    مطالب مفیدی به اشتراک گذاشتید. ممنونم ازتون.


    • ناظر سایت

      درود
      زنده باشید


  141. نازنین

    سلام متن زیر مراحلیه که شما نوشتین دوتا سوال درباره لینک دهی بین adwords و youtube داشتم اول اینکه مگه adsense نبود؟(نوشتین adwords) و دوم اینکه لینک دهی بین اینا یعنی چی و چجوریه؟
    1- ایجاد حساب گوگل ادوردز
    2- لینک دهی بین حساب های AdWords و YouTube
    3- تنظیم هزینه های تبلیغات بر اساس الگوریتم هایی که یوتیوب در اختیار شما قرار میده
    بعد از این، تنظیمات دیگری باید انجام بدین و درخواستتون رو به یتیوب ارسال کنید


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله، adsense هست نه adwords
      منظور از لینک دهی، ارتباط بین ادسنس و یوتیوب هست که در محتوایی که به نام راهنمای ساخت ادسنس گوگل، هست، توضیح داده ایم


  142. محمد مختاری آذر

    ببخشید وقتی کانال ما به درآمد زایی رسید چطور به یوتیوب درخواست بدیم؟ یعنی به یوتیوب ایمیل می کنیم واز یوتیوب درخواست درآمد می کنیم؟
    یه سوال دیگر هم داشتم که چگونه تبلیغات در ویدیو های خود قرار دهیم؟ وآیا تبلیغات نیاز به هزینه کردن است یا رایگان می باشد


    • ناظر سایت

      اول از همه شما باید حساب ادسنس گوگل داشته باشید
      در ضمن یوتیوب خودش تشخیص میده که چه زمانی باید برای شما درآمدی در نظر بگیره و معمولا زمانش رو به شما از طریق ایمیل اعلام می کنه


  143. Asal

    سلام من میخوام تو یوتوب یک کانال از همه موضوع درست کنم ینی همه موضوعات ترسناک و طنز و چالش ها و ریکشن و آموزش و این چیزا آیا مشکلی داره؟؟
    و اینکه قوانین کپی‌رایت دقیقا شامل چیا میشه؟؟ آیا فقط با گوگل ادسنس میشه کسب درآمد کرد؟ حتما باید از خارج از کشور اقدام کنیم؟؟
    آیا شماره حتما باید خارجی باشه؟ من کسیو توی خارج ندارم لطفا زود پاسخ بدید خیلی ممنون❤️


    • ناظر سایت

      تمامی سوالات شما در نظرات، پاسخ داده شده


  144. بی‌نام

    سلام من باز هم متوجه نشدم من الان میتونم کانال یوتیوب رو توی ایران راه اندازی کنم و زمانی که به شرایط مورد نظر یوتیوب برای درآمد زایی رسیدم حساب ادسنس رو راه اندازی کنم ؟! مرسی از پاسخگوییتون


    • ناظر سایت

      متاسفانه شرایط ساخت حساب ادسنس با حساب بانکی و آدرس ایران وجود نداره


  145. نیما

    ببخشید منظورتون از تغیرات گرافیکی چیه؟؟


    • ناظر سایت

      تغییرات تو قالب ویدیو، افکت دادن به ویدیو و …


  146. نیما

    ببخشید منظورتون از تغییرات گرافیکی اینه که ویدیو ها رو ادیت کنم و اهنگ براشون بزارم


    • ناظر سایت

      تا حدودی این مواردی که گفتید رو هم شامل میشه


  147. زهرا

    سلام من حساب خارجی دارم می توانم کمک کنم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      متوجه منظورتون نشدم


  148. نیما صالح

    سلام ببخشید یک سوال داشتم اونم این که آیا اگر من ویدیو های تیک تاک را روی یوتیوب قرار دهم آیا کپی رایت میخوره لطفا زور جواب بدید


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      اگر تغییرات گرافیکی داشته باشه، نه


  149. رضا

    چرا حساب یوتیوبم در سرچ بالا نمیاد


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      یکی از مهم ترین دلایل برای بالا نیومدن حساب یوتیوب تویه سرچ، اینکه هنوز کانالتون مطرح نشده و به جایگاه مناسبش نرسیده


  150. رضا

    منظورم اینکه فیلم هام تو ی سایتی اپلود کنم که با بازدید ازش ارزی درامد داشته باشم راهنمایی کنید


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      بهترین سایت برای درآمد ارزی، سایت یوتیوب هست
      با توجه به روش هایی که توی این مقاله شرح دادیم، میتونید درآمد ارزی داشته باشید


  151. قاسم

    بله فیلم هستی که امکان اجاره یاخرید دارندکه بصورت دولاری هست


  152. احمدرضا

    سلام.
    اگه چنلم رو با جیمیلی بسازم که شماره ایران رو ثبت کردم،قبل از درآمدزایی به مشکل میخورم؟مثلا یوتیوب سابسکرایب هارو حذف کنه یا چنلم کلا بن بشه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      سوال شما رو در نظرات بالا پاسخ داده ایم


  153. فرداد

    شما میتونید با خدمات سایت تیوب تل tubetel.com کمتر از یکماه کانال خود را منوتایز کنید . مخصوصا واتچ تایم که اکثراً یا ویو اشتباه میگیرن .


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      امیدوارم تبلیغات شما، بازخورد خوبی براتون داشته باشه


  154. Mohammad

    سلام. ایا با ادیت کردن ویدیو میتونم تو یوتیوب کسب در امد کنم؟ مثلا یه شخصیت رو از یه سریال انتخاب کنم و با یه قسمت اهنگ ادیتش کنم و بزارم. با گذاشتن لیریکس اهنگ هم میتوان کسب در امد کرد. چون دیدم این ویدو ها بعضیاشون تبلیغات داره تو یوتیوب.


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله امکانش هست


  155. الهه

    ببخشید من یک ماه هست که حدود 20 ویدئوی آموزشی گذاشتم اما متاسفانه نتونستم بازدید و مشترک جمع کنم
    چکار کنم هنوز دارم میذارم اما چطور باید مشترک و بازدید جمع کنم میشه برام توضیح بدین


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      روش های زیادی برای افزایش بازدید یوتیوب وجود داره
      مقاله ما رو مطالعه کنید، نکات خوبی دستگیرتون میشه


  156. رضا

    سلام میخواستم یک سایت برای اپلود فیلم درست کنم که درامدش بصورت ارزی باشه می تونید بگید کجا باید بسازم(کدوم سایت)


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      سایت برای آپلود فیلم بسازید؟
      منظورتون سایت ساز هست؟


  157. قاسم

    سلام دوست عزیز یوتیوب به کپی رایت فیلم سینمایی خیلی حساسه ایده ای نداری که ازش بگذریم سوال دوم اینکه ایا خربد فیلم از داخل یوتیوب دیگه کپی رایت حساب نمیشه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه ایده خاصی نیست
      خرید فیلم از یوتیوب؟؟؟؟


  158. ندا

    سلام. این اکانت گوگل ادسنس و بعد یه سال باید فعال کرد؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه هر زمان، می تونید این حساب کاربری رو بسازید


  159. احمدرضا

    اگه از الان کارم رو با شماره ایران شروع کنم مشکلی نیست؟فقط برای درآمدزایی مشکل داره؟یعنی اگه مثلا از الان که چنلم رو میسازم با شماره ایران باشه ممکنه بعد یه مدت مثلا یوتیوب قبل درآمدزایی ساب هام رو حذف کنه یا چیز دیگه ای؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در نظرات قبلی پاسخ داده ایم


  160. ارتا

    سلام ببخشیداگه برای مثال من ترکیه ویدئوهام رواپلودکنم تویوتیوب آسون ترهست برای درامدزدایی


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مهم آدرس و شماره حساب شماست که باید مکانی غیر از ایران باشه


  161. احمدرضا

    سلام.یه سوال داشتم.اگه چنل یوتیوبم رو با جیمیلی که با شماره ایران ثبت کردم بسازم بعدا برای درآمدزایی به مشکل برنمیخوره؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      احتمالا به مشکل میخورید، البته قسمت ویرایش اطلاعات، این امکان رو دارید که اطلاعاتتون رو تغییر بدین


  162. مرتضی

    سلام من یک سوال دارم شما اول مقالتون گفتین 4000 دقیقه بعدش شد 4000 ساعت کدومش رو باید داشته باشیم و اینکه چطوری حساب ادسنس رو برام درست کنن و اینکه ایا ساخت چنل یا کانال یوتیوب مشکل هست یا نه خیلی ممنون میشم جواب بدید


  163. رضا

    سلام ایا میشه کانال رو شماره ایرانی تایید کرد بعد هر وقت شرایط مهیا شد شماره تغییر بدیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله امکانش هست


  164. علی

    سلام خسته نباشید ممنون از توضیحات دقیقتون
    میخواستم بدونم اگه که خارج از کشور نتونم حساب باز کنم شرکت معتبری در ایران هست که بتونه این کار رو برام انجام بده و درامدم رو برام تبدیل به ریال کنه؟ اگه هست پیشنهاد شما چیه


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز بنده نمیتونم شرکت خاصی رو معرفی کنم ولی توی گوگل جستجو کنید، شرکت های زیادی رو بهتون نشون میده


  165. sevin

    درود.
    من در یوتیوب از جمیلی که اسم برندم هست استفاده میکنم، بعد از فعال سازی گوگل ادنس مشکل ساز نمیشه؟


    • ناظر سایت

      درود
      نه مشکلی پیش نمیاد


  166. قاسم

    دوست عزیز قرار بود در مورد اپلود فیلم سینمایی بدون کپی رایت اطلاعاتی برام بدست بیاری چی شد لطفا کمک کنید خسته شدم از بریدن فیلم ها


  167. ثنا

    ببخشید یه سوال داشتم تعداد بازدید یعنی برای هر بار که یه نفر میبینه یعنی مثلا اگه یه نفر پنج بار ویدیو رو ببینه تو بازدید ها تاثیری داره ؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      یه نفر فقط یکبار بازدیدش به حساب میاد


  168. Mohsen

    خیلی زحمت کشیدی دستت درد نکنه ممنون بابت مطلب خوبتون🌹


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنون از حمایت شما


  169. مصطفی

    سلام. اشتراک گذاری مطالب با ارزش و سودمند از طرف نیوسئو آنهم به صورت رایگان،جای تقدیر و سپاس داره.سوالی در مورد پی پال داشتم.آیا صحت دارد که هزینه داشتن و گرفتن حساب پی پال برای ایرانی‌های داخل ایران،که به وسیله بعضی سایتها ارایه میشه،سیصددلار هزینه داره؟ ممنون میشم پاسخ بدهید.ممنون از ارایه مطالب مفید وعالیتون


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنون از حمایت شما
      بنده در این مورد اطلاعی ندارم، ممکنه کلاه برداری باشه دوست عزیز


  170. نیما

    سلام ببخشید پس اونای فن هستن چی آیا هیچ درآمدی دارن اگه میشه یکم زود جواب بدین


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      سوالاتون رو متوجه نشدم


  171. بهراد مددی

    سلام من می‌خوام تازه یه کانال یوتیوب درست کنم و من آشنایی در آلمان دارم خواستم بدونم اول کانال درست کنم و به ۱۰۰۰سابسکرایب برسونم بعد از طریق ایشان حساب google adsense بسازم یا از همان اول ایشان کانال را بسازد و منو مدیر کند کدوم منطقی تره و مشکلی پیش نمیاد که با vpn وارد کانال بشیم و ویدیو اپلود کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه مشکلی پیش نمیاد
      تمام این مواردی که گفتید درسته
      فقط اون نکاتی که در محتوا گفتیم رو فراموش نکنید


  172. sana

    ببخشید یعنی اگه ما بیشتر از هزار فالوور داشته باشیم ولی کمتر از ۴۰۰۰ ساعت فیلم گرفته باشیم یوتوب پول نمیده ؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      این موردی که گفتید رو تا حالا تست نکردیم
      ولی بررسی میکنیم اگر نکته ای داشت، در محتوا قرار میدیم


  173. صدرا

    سلام خسته نباشید
    آیا اطلاعات وارد شده در گول ادسنس درصورت مهاجرت یا رفع تحریم قابلیت ویرایش داره
    منظورم اینه که شماره حساب و آدرس ویرایش میشن؟!


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله


  174. محمد مهدی

    سلام ممنون از مطالب مفید شما 🌹🌹
    ببخشید منظور از کپی یعنی ویدیو های دیگران و اهنگ ها را اجازه نداریم ؟
    میشه بگید در برنامه هایی مثل اینستا گرام و دیگر برنامه ها چجوری میشه درامد زایی کرد ؟ ایا باز هم نیاز به یک حساب خارج از ایران است و با حساب ایران نمیشه درامد زایی کرد ؟ میشه بگین چجوری با دیگر برنامه ها درامد کسب کنیم ؟
    میشه راحلی بگین که با حساب ایرانی در اینترنت کسب درامد کرد …
    لطفاً راهنمایی کنید 🙏🙏 ممنون از محبت شما ❤️


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بهتره که محتوایی که در یوتیوب میزارید رو با تغییرات و ویرایش بزارید تا یوتیوب کمتر به موضوع کپی، گیر بده
      همه شبکه های اجتماعی قابلیت درآمدزایی داره و ما برای روش های کسب درآمدشون محتواهایی رو بهینه سازی کردیم و در سایت قرار دادیم
      فقط یوتیوب هست که برای درآمدزایی اون، کمی با مشکل روبرو هستید بقیه شبکه های اجتماعی به راحتی میتونید با حساب ایرانی، درآمدزایی کنید


  175. Hasan

    سلام و عرض ادب.
    ببخشید منظوراز۴۰۰۰ دقیقه نمایش اینه که فیلم من تو یوتیوب باید ۴۰۰۰دقیقه توسط کاربران دیده بشه یا اینکه من ۴۰۰۰دقیقه باید فیلم آپلود کنم؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      با دقت بخونید
      کاملا واضحه
      شما باید ۱۰۰۰ مشترک (Subscribe) و ۴۰۰۰ دقیقه نمایش فیلم داشته باشید


  176. قاسم

    سلام دوست عزیر مثل میخوام فیلم سینمایی اپلود کنم چطور از کپی رایت بگذرم بدون حذف مواردی لطفا کامل بگید


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      باید با دوستانی که فیلم سینمایی آپلود می کنند، ارتباط بگیرم
      بررسی می کنم بهتون خبر میدم


  177. محب

    سلام و ارادت
    ممنونم از مطالب دقیقتون
    کانال ما در یوتیوب بیش از ۸۴ هزار سابسکرایبر دارد
    برای توسعه ی چنل و … به مشاوره احتیاج داریم
    ایا می توانیم با شما جلسه ای داشته باشیم؟
    🙏🏻


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ما جلسه مشاوره ای برگزار نمی کنیم ولی سعی می کنیم با محتوایی که در وب سایت میزاریم، مشاوره دقیقی به کاربرا، بدیم
      اگر سوال خاصی داشتید، همین جا مطرح کنید، بنده در خدمتم


  178. علی اکبر

    سلام
    آیا هزینه هم باید پرداخت کنیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه


  179. pshl

    ببخشید یه سوال من میخواهم فعالیت گیم پلی رم رو شروع کنم ولی مشکل دارم 4000 ساعت باید حتما توی 12 ما باشه و4000 ساعت باید فیلم تولید کنیم یا بازدید داشته باشیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      تفاوتی نمیکنه


  180. قاسم

    سلام آیا خرید ساب مجاز هست تو یوتیوب واگ سایتی مطمعن می‌شناسی که سابسکرایب میفروشه لطفاً بگید


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      خرید ساب رو اگر یوتیوب متوجه بشه، کانالتون رو حذف می کنه
      نه سایت معتبری نمیشناسم


  181. ناظر سایت

    سلام دوست عزیز
    لطف کنید به یوتیوب تیکت بزنید و مشکلتون رو اعلام کنید


  182. رضا

    سلام خسته نباشی مشکل ثبت سابسکرایب حل نشد حتی گوشی جدید خریدم بازم نشد میتونی شما سر بزنی خواهش میکنم ببین مشکل کجاست کانالم.رضا الاهوازی۱۲


  183. Amir Ali

    سلام خیلی ممنون بابت راهنمایی هایی ک کردید من میخوام یه کانال تو یوتوب درست کنم میخواستم بدونم اگه من کانالم رو راجب فیلم سینمایی بزارم فیلم هایه سینمایی ایرانی با خارجی شامل کپی راید میشه یا نه بعد اگه من یه فیلمی رو بخوام تو یوتوب قرار بدم ک قبلا یک نفر دیگ هم اون رو گزاشته باشه یوتوب میزاره یانه دمت گرم اگه راهنمایی کنی


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      اینجور محتواها مثل فیلم سینمایی خیلی از نظر یوتیوب کپی رایت حساب نمیشه البته امکان داره تو آپدیت های جدید الگوریتمش، این موارد رو نیز در نظر داشته باشه


  184. s

    سلام.من یبار یتیوبو چک میکردم رفتم اشتباهی یه کانال درست کردم😶🤦‍♂️چطوری میتونم پاکش کنم کانالو؟اصلا ممکنه پاک کردنش؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      دقیقا به جهت میخواهید پاکش کنید؟
      اگر برای ایمیلی که باهاش فعال کردید، میگید که پیشنهاد میدم برای یوتیوب، یک ایمیل جداگانه بسازید


  185. Amirhossein

    سلام
    منظور از ۴۰۰۰ ساعت تماشای ویدئو های ما توسط مشترکین یا ۴۰۰۰ ساعت تهیه فیلم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      کاملا واضحه دیگه


  186. سارا

    این طوری که عالی میشه، تحریم ها رو دور میشه زد چون نیازی به ویزا کارت یا مستر کارت نیست، فقط مشکل کجاست گوگل ادنس؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله کار نسبتا ساده ای هست
      فقط باید تلاش کنید و سعی کنید از تکنیک های این مقاله به بهترین شکل استفاده کنید
      مشکل خاصی نداره


  187. محمد

    با سلام و احترام

    ممنون به خاطر پاسختون
    فقط یک سوال : این شماره مال ایران میتونه باشه یا آلمان باشه؟
    با تشکر


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      شماره آلمان یا هر کشور دیگری غیر از ایران باشه، بهتره


  188. سارا

    با سلام مطالب عالی بود فقط یه سوال، آیا میشه پول و به حساب کیف پول مجازی انتقال داد یا نه ، مثلا به دلار پاییر تبدیلش کرد.


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله


  189. باسم

    سلام مدیر محترم خواستم بدون چطور میشه فیلم قبل از قرار دادن در یوتیوب از نظر قوانین کپی برسی کنیم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      باید در بازه های زمانی مختلف قوانین یوتیوب رو بررسی کنید تا ببین تو بروزرسانی هاشون برای کپی رایت چی گفتن


  190. محمد

    با سلام و احترام
    من میخوام کانالم رو ایجاد کنم. برای این کار ازم میخواد که با ایمیلم وارد بشم، چون من ایمیلم رو با شماره موبایل ایرانم وریفای کردم، برای کانال یوتیوبم مشکلی پیش نمیاد؟

    من شنیدم اگر بخواهیم ویدیو بالای 10 دقیقه آپلود کنیم باید وریفای انجام بدیم. حالا من میخوام کشورم رو روی آلمان تنظیم کنم و این وریفای رو با شماره های مجازی که فقط براشون پیامک میاد وریفای کنم. این تناقض بین وریفای ایمیلم که با ایران انجام شده و وریفای یوتیوب که با آلمان انجام شده برام مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    یه سوال دیگه، این شماره آلمانی که براش پیامک میاد چون مجازی هستش و چون برای مدت مشخصی من بهش دسترسی دارم، بعد از وریفای اول باز ممکنه نیاز به دسترسی به این شماره داشته باشم؟(مثلا به هر دلیلی یوتیوب وریفای مجدد بخواد؟)
    با تشکر


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بهتره که ایمیل جدید با شماره ای ایجاد کنید دسترسی همیشگی باهاش دارید


  191. بهنام

    سلام
    ممنون از مطلب مفیدتون
    آیا یوتیوب برای نمایش ویدیوها در فضایی غیر از یوتیوب هم پول پرداخت میکند؟ فرض کنید کد یکی از ویدیوهای کانال را در یک وب سایت ثبت و از این طریق به نمایش بگذاریم.


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله


  192. هاشم اجلالی

    سلام آقا مجتبی من به یکی از فامیلها در ترکیه گفتم با نام من جمیل درست کرده با شماره موبایل ترکیه و یک حساب کاربری با اون ساخته و منو مدیر کانال کرده حالا میخاستم بدونم آیا حساب گوگل ادسنس رو هم اون شخص تو ترکیه باید انجام بده و یا اینکه من از تو ایران میتونم خودم انجام بدم؟ سوال دوم اینکه آیا این شخص میتونه جمیل و پسوردی که تو ترکیه به اسم من ساخته رو بده به خودم بعد من بقیشو خودم انجام بدم؟ یعنی دیگه مدیر کانال نباشم بلکه حساب رو خودم مستقیم مدیریت کنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      شما خودتون می تونید حساب ادسنس رو ایجاد کنید، فقط باید مشخصات اون فامیلتون رو به عنوان آدرس و کدپستی وارد کنید
      جواب سوال دوم: بله امکانش هست


  193. ابوحسن

    سلام میشه نحوه قرار گذاشتن چنل یوتیوب در اینستاگرام توضیح بدید


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      شما باید لینک رو قرار بدید تو اکانت اینستاگرام
      که هم میتونید به صورت پست و هم به صورت استوری، البته اکانت اینستاگرامتون باید شرایط خاصی داشته باشه که تو مقاله ترفندهای اینستاگرام نکاتش رو گفتم


  194. Hesam

    سلام خیلی ممنون از مطالب خوبتون
    من یه سوال برام پیش اومد. فرض کنید من یه چلنج یوتوب دارم که حدود 1 سال ازش میگذره ولی توی یک سال نتونستم 4000 ساعت محتوا تولید کنم ولی تونستم که 1000 تا سابسکرایبر داشته باشم. در این صورت من هرچی محتوا تولید کردم بخاطر اینکه به 4000 ساعت نرسیده از نظر یوتوب 0 در نظر گرفته میشه، و12 ماه دیگه فرصت دارم تا 4000 ساعت محتوا تولید کنم؟
    یا اینکه از ادامه ی محتوایی که سال قبل تولید کردم محاسبه میشه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه ادامه همون تعداد ساعت تولید محتواهای ویدیویی تون هست


  195. رضا

    سلام مجدد ن فدات بشم هیچی بهم نمیگه حتی نمیتونم فیلم هام ویرایش کنم چون بعضی شون حذف شدن اما مشکل اصلیم همون سابسکرایب ثبت نشدنه


    • ناظر سایت

      من باید بدون ارورش چیه که براتون بررسی کنم
      در ضمن اون راهکارهایی که بهتون تو دیدگاه های قبلی گفتم رو هم بررسی کنید


  196. رضا

    سلام چرا سابسکرایب ثبت نمیشه هنوز صفر


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      قطعا ارور خاصی رو به شما نشون میده
      متن ارور رو برای بنده ارسال کنید تا بررسی کنم


  197. سجاد

    سلام وقت بخیر
    برای فعال شدن کسب درامد باید 4000ساعت بازدیدویدیو رو با 1000سابسکرایب باهم داشته باشیم
    یا فقط 4000ساعت بازدید کافیه برای فعال شدن سیستم کسب در آمد؟؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در مقاله کاملا این موضوع رو بررسی کرده ایم


  198. رضا

    مدیر محترم این مشکلم حل نشد ۶تانفر به اکانت یوتیوبم اشتراک زدن اما بازمیگه مشترکین صفر چکار کنم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مورد شما رو بررسی کردیم
      علل مختلفی داره
      اولین علت، می تونه مشکل یوتیوب باشه که قبلا برای کاربرای دیگه هم پیش اومده که بعد از یک مدت این مشکل برطرف شده (بدونید که یوتیوب هم میتونه مشکلات سروس و خطاهایی نیز داشته باشه)
      دومین علت میتونه بروز نبودن اپ یوتیوب شما باشه، البته اگر با اپ یوتیوب کار می کنید
      یه راهکار هم هست، اونم اینه که یکبار اکانت خودتون Sign Out کنید و بعد دوباره وارد بشید، احتمال زیاد درست میشه
      در نهایت اگر درست نشد می تونید گزارشش رو به یوتیوب ارسال کنید تا ببینید مشکل چیه


  199. رضا

    سلام گفتم که ۵نفر از دوستام برام اشتراک زدن (کانالیوتیوب)اما یوتیوب میگه صفر مشترک شدن


  200. فرهاد

    چرا برای دیدگاها گذینه پاسخ نمیسازید که باهم دیگه پاسخ بدیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در بروز رسانی های ماه آینده این مورد رو اوکی میکنیم


  201. امیرحسین

    با سلام من آموزش فتوشاپ میخوام بزارم و مشکل اینجاست نمیدونم تو چند شبکه مجازی مثل اینستاگرام یوتیوب تلگرام و.. بزارم یا چی ، و اینکه اگه فایل رو تو تلگرام یا اینستاگرام آپلود کنم کسی دیگه نمیاد سمت چنل یوتیوب ممنون میشم پیشنهادی بدید❤⚘


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بهترین ایده این است که یکسری محتوای خاص برای یوتیوب تولید کنید و در کنار بقیه محتواتون در یوتیوب بارگزاری کنید
      و از شبکه های اجتماعی دیگه مثل اینستاگرام و تلگرام، به چنل یوتیوب خود، لینک بدین


  202. احمد

    سلام مجدد بحث بهینه وسئو خیلی سخته شما فقط بگید چطور فیلم ها در جستجو گوگل قرار بدیم گدوم سایت ها اینکار می کنند ممنون میشم


  203. احمد

    میشه مراحل قرار گرفتن فیلم های یوتیوب ما در جستجوی گوگل برامون بگید که اول باید چکار کنیم تا اخر


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در دیدگاه های قبلی پاسخ داده ایم


  204. احمد

    سلام چطور میتونه یک چنل ارت در یوتیبو بسازم وبزارم رو کانال


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در یک مقاله جداگانه به این موضوع می پردازیم


  205. رضا

    در مورد توضیح قبلی من چندتا فیلم از طریق گوگل دان کردم بعد گذاشتم تو کانال یوتیوبم که توسط یوتیوب مسدود شدن و روی یکی از فیلم ها نوشته بدلیل اینکه این فیلمuefaحذف شده میتونید ب کانالم سر بزنید ممنون میشمREZA1212با عکس مسی و رونالدو


    • ناظر سایت

      دوست عزیز
      احتمال بسیار زیاد کلیپ های شما دارای لوگو خاصی هست که یوتیوب نمیتونه اون رو بپذیره


  206. رضا

    چرا به دیدگاه جواب نمیدید لطفا یکم سریعتر جواب بدید ممنون میشیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      علت پاسخ ندادن ما به بعضی از دیدگاه ها، تکراری بودن سوالات است
      شما می تونید پاسخ سوال خودتون رو از دیدگاه های قبلی پیدا کنید


  207. محمد کاویانی

    سلام وقت بخیر من یک کانال دارم که تمام این شرایط چه بازدید و مشترک را داره ولی این کانال رو من نزدیک به سه سال گذشته ساختم و جیمیل را با شماره همراه اول فعال کردم و کانال هم لوکیشنشو ایران زدم میخواستم ببینم امکان تغییرات و اینکه شخصی خارج از ایران معرفی کنم امکان پذیر هست یا دیگه تغییری نمیتونم انجام بدم ؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      اگر هنوز حساب گوگل ادسنس نساختید، موردی نداره و می تونید حساب گوگل ادسنس رو با آدرس شخصی در خارج کشور، بسازید


  208. رضا

    سلام ودرود خدا چندتا فیلم ورزشی داشتم
    که سه تاشون به دلیل کپی رایت حذف شدن که یکشون نوشتهUEfa باید چکارشون کنم حذفشون کنم ایا؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      سوالتون را واضح تر بگید لطفا
      متوجه منظورتون نشدم


  209. احمد

    سلام چطورمیشه فیلم های یوتیوبمون در گوگل بزارید تاکسانی که میخوان فیلم تماشا کنن به یوتیوب برن


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      اگر منظورتون قرار گرفتن در نتایج جستجو گوگل هست، که باید نکات سئو و بهینه سازی اکانت یوتیوب را آموزش ببینید


  210. رضا

    سلام خدمت مدیر چطور بفهمیم که فیدیوهای ما بدلیل کپی رایت حذف شدن بعد چطور این مشکل حل کنیم ممنون میشم سریع جواب بدید


    • امیر قمصری

      درود
      دوست عزیزم پاسخ سوال شما یک دوره 5 ساعته است! در گوگل جستجو کنید


  211. حسین

    سلام مجدد چند نفر از دوستان دعوت کردم تو کانالم مشترک شدن وقتی وارد کانالم میشوم میگه صفر مشترک شده نمیدونم مشکل کجاست


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مشکلتون رو به یوتیوب تیکت بزنید و پیام ارسالی برای ما کامنت کنید تا براتون بررسی کنم


  212. سپ

    سلام چهار هزار ساعت خیلی زیاده من شنیدم که به شکل خاصی محاسبه میشه اگر فیلم های من دو دقیقه باشن که تا ده سال به چهار هزار ساعت نمیرسه که
    میشه در این رابطه توضیح بدید؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      در بروز رسانی جدید این مقاله، این موضوع رو بررسی کردیم، صبور باشید تا توضیحات مفصلی رو براتون ارائه کنیم


  213. جعفر

    سلام و خسته نباشید
    من تازه شروع به کار کردم ولی می خوام دو کانال راه اندازی کنم و در هر کانال جداگانه فعالیت کنم . الان می خواستم بدونم که آیا یوتیوپ پول هر دو کانال را به حساب یک نفر واریز می کند ؟ و از این بابت که در هر دو کانال فعالیت و درآمد دارم و قراره پول این دو کانال را به حساب یک شخص واریز کند ، گیر نمی دهد؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      این موضوع بسته به اطلاعاتی است که شما به یوتیوب و حساب ادسنس گوگل خود، می دهید
      نه در این رابطه موردی نداره


  214. حسین

    سلام چرا مشترکایی یوتیوبم ثبت نمیشه البته تازه کار هستم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مشکلتون رو کامل تر شرح بدین تا بتونم بهتر، راهنمایی تون کنم


  215. Mamad

    سلام
    من یه فامیل از خارج دارم
    فامیلم پیج رو بزنه و منو ادمین اصلی کنه
    بعدش باید همونجا شماره کارت و بدم فامیلم یا
    هر صد دلار به حساب خود فامیلم میریزن بعد هم فامیلم بایدد برام بریزه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      شما باید شماره حساب و آدرس محل زندگی فامیلتون رو بدین تا پول به حساب ایشون واریز بشه


  216. رضا

    سلام خسته نباشی خواستم بدونم چرا وقتی دوستام مشترک میزنن برام حساب نمی شه


  217. دنیز

    سلام خیلی ممنون بابت اینکه معلوماتتون رو به اشتراک میزارین تا بقیه استفاده کنن ،یه سوالی داشتم من الان کانال یوتوب دارم با ایمیل خودم و شماره تلفن خودم الان ویدیو بزارم مشکلی نیس ؟بعد اگه یه روزی مدارک پیدا کردم از فامیل ها میتونم همین کانالمو تغییر بدم و تبلیغ کنم؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      ممنون از حمایت شما
      بله موردی نداره


  218. saRA

    سلام مرسی بابت اطلاعات.ایا بیننده ها باید ویدیو رو تا اخر تماشا کنند که یوتیوب یک بازدید حسابش کنه؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      یوتیوب برای این موضوع الگوریتمی داره که اگر کاربر تا انتها، ویدیو رو ببینه برای شما ارزشمندتره


  219. saRA

    سلام.ایا بینندگان باید ویدیو هارو تا اخر ببینند که یک بازدید به حساب بیاد؟


    • ناظر سایت

      درود پاسخ داده شد


  220. مصطفی

    سلام حتما باید حساب گوگل ادنس رو داشته باشم؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      بله


  221. rf

    سلام اگر یوتیوب متوجه بشه جیمیل در ایران ساخته شده مشکلی پیش میاد الان کانال من با جیمیل اصلی خودمه که به شماره همراه اولم وصله برا کسی تاحالامشکلی پیش اومده از این موضوع؟ چون تو توییچ پیش اومده بود برا خیلیا چون فهمید ایرانین دیگه پول نداد.


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله مواردی بوده که پول از طرف یوتیوپ پرداخت نشده


  222. MATIN

    سلام .
    امید وارم روزی خوبی داشته باشید
    من خواستم بدونم چطور به آریا کوکسر هدیه میدن خیلی دوست دارم به فهمم
    و سوال بعدی که دارم این هست که بدونم که کانال یوتیوب بزنی در ایران جرم دارد


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      تا حالا به این موضوع که چطور به آریا کوکسر هدیه میدن، توجه نکردم
      نه، جرم نیست


  223. Mo

    ببخشید نکته‌ای را اشتباه گفتین! بیشتر پرامد یوتیوب از طریق ارایه محتوی )content prov.)است نه تبلیغ، درضمن بر اساس میزان دقایق دیده شده پرداخت می کند، من در سیاتل زندگی و کار می کنم و در زمینه خدمات ویس و wholesale voice هستم ماهم برااس دقیقه و ثانیه اپراتورهای موبایل را بیل می کنیم، بخشی از کار ما sms است که باز همین گوگل، یاهو و … برای انتقالش به client به ما پرداخت می کنند، در اماد از فروش ترافیک بسیار سود ده است،


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنون از نکاتی که گفتید
      بنده بررسی می کنم و به این مطلب اضافه می کنم
      در ضمن یافته های ما بر گرفته از بروز ترین مقالات خارجی وب سایت های معتبر و کارشناسان خبره دیجیتال مارکتینگ هست


  224. جاسم س

    ببخشید باز مزاحم شدم میخواستم بدونم ایا یوتیوب میتونه تشخیص بده جیمل ایرانیه یا نه به فرض میخوام خودم اکانت یوتیوب بسازم فقط حساب ادسنس از خارج بگیرم ایا شک میکنه ایرانی هستم؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      اگر از ترفندهایی مثل شماره مجازی برای فعالسازی جیمیل، استفاده کنید، یوتیوب نمی تونه تشخیص بده و اینکه سعی کنید حساب جیمیل رو زمانی که فیلترشکن فعال هست، ایجاد کنید


  225. صادق

    سلام و احترام اگر در طول یک ماه کانال ما هزار مشترک و چهار هزار ساعت ویدیو داشت ، امکان درآمدزایی از یوتیوب وجود دارد یا باید و حتما 12 ماه بگذرد که درآمدزایی فعال شود ؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      محتوا رو با دقت مطالعه کنید، به پاسختون می رسید


  226. امیرعلی

    سلام کی تحریم یوتیوب برداشته میشه ایاخبری ازش هست یاچیزی ازش اعلام نشده تاحالامن اصلانمیتونم درامدبگیرم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      نه هنوز. خبر خاصی نیست


  227. جاسم س

    صبح بخیر
    اگه جیمل خودمون تو ایران درست کنیم وحساب ادسنس تو خارج ایا یوتیوب میتونه بفهمه ما ایرانی هستیم


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      در کامنت های قبل پاسخ سوالاتون رو گفتم


  228. جاسم س

    سلام علیکم

    خواستم بدونم میشه دوستی که در خارج هست همه کار از قبیله اکانت وحساب ادسنس وساخت اکانت یوتیوب با جیملش درست کنه بعد جیمل برامون بفرسته همه کار دستمون میاد؟؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      بله


  229. جاسم س

    درود بر مدیران محترم
    خواستم بدونم میشه دوستی که در خارج هست همه کار از قبیله اکانت وحساب ادسنس وساخت اکانت یوتیوب با جیملش درست کنه بعد جیمل برامون بفرسته همه کار دستمون میاد؟؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      بله امکانش هست


  230. کیارش

    سلام و ممنون بابت مطلب فوق العاده تون.
    یک پرسش. من به تازگی کانال یوتیوب خودم رو فعال کردم ، فعلا همینطوری ویدئو هامو آپلود کنم و مشترک هامو بالا ببرم بعدا میتونم تبدیل به کانال درآمد زا ش کنم یا بعدا باید عوضش کنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنون از حمایت شما
      بله، شما هر زمان که خواسته باشید می تونید با مراحل گفته شده در مقاله، کانال یوتیوب خودتون رو به درآمد برسونید


  231. جاسم س

    سلام اگه کسی درخارج داشته باشیم میشه همه کار خودش انجام بده مثل اکانت وحساب ادسنس وساخت اکانت یوتیوب بعد ماهمه کار با گرفتن جیمل ازش بگیریم(همه کار دستمون بیاد)


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      بله امکانش هست


  232. ممد

    میتونیم از PayPal هم استفاده کنیم؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      بله


  233. Sajjad

    سلام وقتتون بخیر
    در خصوص آهنگ های خواننده های ایرانی که جزو قانون کپی رایت محسوب نمیشن ، اگر کانالی در خصوص انتشار این آهنگ ها باشه میتونه به درامد برسه یا نه ؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      اینکه چه موضوعی می تونه درآمدزا باشه بستگی به توانایی شما در تولید محتوا در مورد اون موضوع، داره
      میتونید رقبایی که در این موضوع فعالیت می کنند رو بررسی کنید و ببینید بازخورد خوبی داشته براشون یا نه


  234. رضا

    سلام
    برای ایجاد حساب پی پال سایت قابل اعتماد میشناسید؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      می تونید از سایت iranicard استفاده کنید


  235. رضا

    سلام دوباره
    میخواستم بدونم حساب پی پال کمکی در این باره میکنه


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      قطعا داشتن حساب پی‌پال کمکی بسیاری میکنه به کسب درآمد از یوتیوب


  236. رضا

    سلام
    میخواستم بدونم اگه دوستی یا آشنایی خارج از کشور نداشتیم با در تظر گرفتن تحریم بودن ایران برای ایجاد حساب چه کارکنیم


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      می تونید از سایت های خدمات دهنده و ارائه دهنده کارت های بانکی مجازی استفاده کنید


  237. احمد

    سلام با موبایل میشه از یوتیوب درامد زای کرد چون بعضی ویژگیها مثلا اضاف کردن ادمین وجود نداره،ایا در ایجاد حساب ادسنس با گوشی مشکلی نیست


    • ناظر سایت

      سلام
      بنده تفاوت خاصی در نسخه موبایل و نسخه سایت یوتیوب در ویندوز ندیدم
      مهم ساخت اکانت گوگل ادسنس هست وگرنه با گوشی یا مرورگر ویندوز تفاوتی نداره


  238. سعیده

    سلام ممنونم بخاطر مطالبتون
    اگر روی کانالمون کار کنیم و جذب مخاطب کنیم ، بعد درخواست درآمد داشته باشیم بعد مهاجرت کنیم به ترکیه ، امکانش هست پولمون پرداخت کنن


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      ممنون از حمایت شما
      با افتتاح حساب ادسنس گوگل شما باید آدرس و مشخصاتی در خارج کشور رو وارد کنید، در صورتی که به ترکیه برید، راحت تر از شرایط ایران، می تونید از یوتیوب درآمد کسب کنید


  239. رضا

    چرا دیدگاهم بخش نکردید فرض کنید من یک دوست در عراق دارم ایا میشه ادسنس درست کنه برام مراحلش هم بگید ممنون میشم


    • ناظر سایت

      دوست عزیز تو نظر قبلی پاسخ دادم
      برای مراحل ساخت حساب ادسنس هم چون خیلی طولانی هست، قصد داریم براش یک مقاله تولید کنیم که تا چند روز آینده توی سایت قرار میدیم


  240. رضا

    سلام حساب گوگل ادسنس در عراق از کجا میشه تهیه کرد ایا افتتاح حساب با یک دوست عراقی دور زدن یوتیوب محسوب میشه؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      شرکت هایی مانند Iranicard هستند که به راحتی می تونید درآمدهای دلاری از یوتیوب رو نقد کنید
      اگر هم میخواهید از طریق حساب بانکی های عراقی درآمد خودتون رو بگیرید باید تو قسمت وارد کردن مشخصات تو گوگل ادسنس، مشخصات حساب عراقی رو وارد کنید البته در صورتی که این حساب رو قبول کنه
      چون در مورد حساب بانکی های عراقی اطلاعات دقیقی ندارم


  241. محمد امین

    سلام . ممنون بابت مطالبتون .
    چجوری سابسکرابیر هامونو بالا ببریم .
    من نزدیک ۱ ماه شده فعالیت دارم ولی بازدید هام زیر ۲۰ نفره و هنوز مشترکی هم ندارم .


  242. arian

    سلام خسته نباشید یک سوال داشتم الان من دوستم کانال یوتوب داره وفعالیت می کنه و منم می خوام با همون کانال دوستم ویدیو اپلود کنم و اینکه چه vpn هایی بهتر است ؟ و احتمال اینکه بن اکانت یا دیگه قابلیت واریز نشدن داشته باشد دارد ؟ خیلی ممنون


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      vpn خاصی رو مدنظر ما نیست و باید با vpnهای مختلف تست کنید و مناسبترینش رو انتخاب کنید. واریز شدن یا نشدن بستگی به روش پرداختی انتخاب می کنید، داره


  243. پرهام

    سلام شما شرکت معتبری برای ساخت اکانت گوگل ادسنس دارید چون سخت مشه به کسی اعتماد کرد


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      وب سایت iranicard به خاطر حضور در رنک های اول با عبارت “ساخت اکانت گوگل ادسنس” می تونه قابل اعتمادتر باشه


  244. هادی

    سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون.
    میشه کار کرد که کاربران تبلیغ رو به طور کامل و اجباری ببینند


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      ممنون از حمایت شما دوست عزیز
      به نوع تبلیغی که برای ویدیوهای شما در نظر گرفته می شود، بستگی دارد


  245. محمد

    سلام من الان تو ایرانم نمیتونم درامد از یو تویوب بگیرم؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      لطفا مقاله رو به دقت مطالعه کنید
      روش های زیادی برای کسب درآمد و داشتن درآمد دلاری از یوتیوب برای شما وجود داره


  246. احسان

    در باره reused content توضیح میدی
    من چنلم رو با هزار بدبختی بالا آوردم ولی مطمئن نیستم بتونم مانیتایز کنم
    میتونم آدرس چنلمو بدم یه چکش بکن لطفا
    راهنماییم میکنی لطفا


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      reused content به محتوای کانالهایی گفته می شود که محتوای شخص دیگری را به صورت کپی و بدون اجازه ناشر یا ذکر منبع، در کانال یوتیوب خود، منتشر می کنند. این یکی از قوانین بخش AdSense Search Console که از سیاست های برنامه AdSense گرفته شده است. اگه قصد کسب درآمد از یوتیوب رو دارید بهتره که از قوانین reused content رو در نظر بگیرید که گرفتار جریمه یوتیوب نشوید


  247. Mr.Firstm4n

    دوستان تا 1400 صبر کنید قراره تحریم پی پل بر داشته بشه


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      بله اگر فشار تحریم هارو از این بخش بردارن قطعا کسب درآمد از یوتیوب خیلی راحت تر میشه


  248. فرنگیس

    با درود و سپاس .
    منظورتون از ۴۰۰۰ ساعت نمایش چیه؟ یعنی اگه هدف آموزش باشه ، باید درباره ش ۴۰۰۰ ساعت فیلم درست کنیم؟
    سپاسگزار میشم پاسخ بدید.


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیز. بله


  249. محمد

    من دارم برای یوتوب یک چنل درست میکنم اما دوستی ندارم که خارج از ایران باشه.
    خب الان باید چیکار کنم؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر محمد عزیز. از مقاله زیر استفاده کن:
      https://www.newseo.ir/internet-marketing/create-youtube-channle


  250. Dota2

    سلام من یک ویدیو تو یوتیوب گزاشتم ۱۲۰۰ بازدید خورد با قیمت دلار الان باید ۳۰ هزار تومان پول بره تو جیبم الان باید از کجا بگیرم پولمو از بانک😁 از کجا بگیرم؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیزم. متن محتوا رو به طور کامل مطالعه بفرمایید


  251. amir hoseyn

    ببخشید میشه کمکم کنید من نیاز به حساب گوگل ادسنس دارم چطوری درست کنم میشه راهنمایی کنید


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      می تونید از سایت iranicard اقدام کنید


  252. مهدی

    سلام
    ببخشیدچه طوری پولمونوازیوتویوب دریافت کنیم اگه کسی را خارج از ایران نداریم


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      روش های مختلفی وجود داره که رایج ترینش داشتن حساب مجازی ویزا کارت است که باید این حساب مجازی با استفاده از سایت های ایرانی خرید ویزاکارت، اقدام کنید


  253. محمد

    عالی بود


    • ناظر سایت

      لطف دارید


  254. Hamid

    سلام ببخشید من ی کانال یوتیوب دارم ک توش تیکه های خفن بازی هایی ک خودم انجام میدمو توش قرار میدم ایا من میتوانم از طریق همین سبک کسب درامد کنم از یویتیوبم ؟؟ یا حتما باید بصورت ویس یا تصویر خودمم درون ویدیو باشه ایا میشه از طریق همین فقط گیم پلی کسب درامد کرد؟؟و همینطور ایا میشه پاسختان را ب ایمیلم ارسال کنید؟؟ممنون میشم پاسخ دهید


    • ناظر سایت

      درود بر شما دوست عزیز
      لطفا متن محتوا را به دقت مطالعه کنید
      اما در کل هر محتوایی میتونه باعث کسب درآمد از یوتیوب بشه اما با چندتا قانون مهم یوتیوب رو رعایت کنه


  255. هومان

    سلام
    ممنون بابت مطالب خوبتون.لطفا این سوالاتم رو هم جواب بدین تا بتونم شروع کنم زود تر.
    ما میتونیم اول شروع به جذب کاربر بکنیم و بعد حساب گوگل ادسنس درست کنیم؟
    حساب بانکی حتما باید دلاری باشد؟
    آیا یوتیوب به استفاده از وی پی ان (ای پی های متغیر) حساس هست؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      شما می تونید ابتدا برای مدتی در یوتیوب فعالیت کنید تا کاربر جذب کنید، بعد حساب گوگل ادسنس درست کنید تا به روند جذب کاربر خودتون سرعت ببخشید
      بله، باید حساب بانکی دلاری داشته باشد، کار سختی نیست و الان سایت های زیادی هستند که برای شما حساب مجازی برای درآمدزایی دلاری درست می کنند
      نه، یوتیوب حساسیت در این موضوع نداره


  256. ali

    سلام . در 12 ماه به اون میزان بازدیدکه گقتید نرسه .دیگه نمیشه کلا با اون چنل درآمد زایی کرد یا دوباره یه 12 ماه دیگه برامون شروع میشه


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      بله بازه زمانی جدید شروع میشه براتون


  257. سینا

    خوب بود . ممنون !
    لطفا اگه بازم مطلب و نکته در مورد یوتیوب و کسب درامد هست . بزارید !


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      مقاله هر هفته بروز رسانی میشه


  258. داود نجاتی

    با سلام خدمت شما عزیزان
    یه خورده من گیج شدم چگونه میتوان ثبت نام کرد ؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود بر شما دوست عزیز
      کار ساده ای است
      محتوا را دوباره به دقت مطالعه کنید


  259. lpln

    سلام

    مشتاقانه منتظر ادامه این مطلب شما هستم


    • ناظر سایت

      درود بر شما همراه همیشگی
      محتوا هر هفته بروز رسانی می شود


  260. اب

    سلام ببخشید من نمی دونم چطور تبلیغ بین ویدئو قرار بدم


    • ناظر سایت

      درود بر شما دوست عزیز
      سوال شما پاسخ مفصلی داره
      ولی به طور خلاصه مراحلش رو براتون لیست می کنم:
      1- ایجاد حساب گوگل ادوردز
      2- لینک دهی بین حساب های AdWords و YouTube
      3- تنظیم هزینه های تبلیغات بر اساس الگوریتم هایی که یوتیوب در اختیار شما قرار میده
      بعد از این، تنظیمات دیگری باید انجام بدین و درخواستتون رو به یتیوب ارسال کنید


  261. ارین

    یعنی اگر ما در خارج از کشور دوست و آشنا نداشته باشیم عملا هیچ درآمدی نمی‌تونیم از یوتیوب داشته باشیم؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      این روش نسبت به روش های دیگر قابل اعتماد تر هست
      ولی روش های دیگری مثه داشتن حساب مجازی ویزاکارت هم هست که برای کسب درآمد دلاری کاربرد داره


  262. مومو

    سلام ممنونم از مطلب خوبتون . من چند سوال دارم . الان برای اکانت ساختن حتما باید از شماره تلفن خارج از کشور برای ساخت جیمیل و تایید کانال و تایید ادسنس استفاده کرد ؟ ادسنس رو فکر می کنم حتمی هست ولی آیا الزامیه حتی برای تایید کانال و جیمیل ؟ مورد بعد اینکه من اگه الان کانال بسازن برام یا خودم از ایران بسازم ، با چه ابزار عبور از تحر یمی برم داخلش خوبه که اکانت یوتوب حساس نشه ؟ حتما همیشه باید با وی پی اس برم تو ؟


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      بعضی از سوالات شما رو در بخش نظرات برای بقیه دوستان توضیح دادم
      حساب ادسنس گوگل در روند جذب کاربر و جذب تبلیغات در یوتیوب برای شما کاربرد بسیاری داره، پس بهتر هست که این حساب رو داشته باشید
      نه، نیازی صددرصدی به وی پی اس، نیست


  263. صادق

    خیلی عالی و دقیق توضیح دادید.اما یه سوالی دارم در مورد کپی رایت:یه افرادی هستن ک فیلم های سینمایی رو در یوتویوب قرار می دن و پول زیادی هم میگیرن،ایا این کپی رایت نیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود