بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته میشود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق میشود.
بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی دارد چرا که نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت میشود، بلکه شامل کلیه فعالیت ها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.
بسیاری از مردم بر این تصور اشتباهند که یک بازاریاب اینترنتی یا آنلاین، حتماً بایستی دارای سایت باشد. چنین تصوری واقعاً بسیار دور از حقیقت است. روزانه بیش از میلیون ها سایت اینترنتی بوجود می آید. واقعیت آنست که بازاریابی اینترنتی چیزی فراتر از ثبت دامنه، خرید هاست، و بروز رسانی مطالب سایت است.
بازاریاب اینترنتی، عملاً می بایست مهارت زیادی در طراحی استراتژی و بهره برداری از علم بازاریابی بصورت آنلاین داشته باشد.
تولید محتوا بدون شک در تمامی کسب و کارها، یکی از عناصر بسیار کاربردی است. در نتیجه، مبحثی که تا این اندازه از اهمیت برخوردار است، قطعا باید بر اساس یکسری اصول خاص در روند کاری شما پیادهسازی شود.
ما در این مقاله از بلاگ آموزش سئو سایت نیوسئو تصمیم داریم تا صورتهای مختلف آموزش تولید محتوا را برای شما علاقهمندان شرح دهیم تا با استفاده از تکنیکهای آن، بتوانید به موفقیت برسید.
نرخ بازگشت سرمایه از مهم ترین شاخص های سنجش عملکرد کمپینهای تبلیغاتی می باشد. به کمک سنجش نرخ بازگشت سرمایه، میتوان فهمید مخارج تبلیغات دقیقا صرف چه مواردی شده است، همچنین کیفیت عملکرد تیم بازاریابی از طریق آن قابل بررسی بوده و میتوان فهمید بازاریابان ما عملکرد مطلوبی داشتهاند یا خیر. معیارهای زیادی برای محاسبه نرخ بازگشت سرمایه سئو سایت وجود دارند که این معیارها و نکات مهم آن در این مقاله بررسی شدهاست.
بازاریابی سئو یکی از زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ است که امروزه برای کسبوکارهای آنلاین یک ضرورت به شمار میرود. در این مطلب تلاش کردیم به این سوال پاسخ دهیم که بازاریابی سئو چیست، چه انواعی دارد و کاربرد آن در افزایش فروش مجموعه چیست؟ شما میتوانید با به کارگیری تاکتیکهای سئو مارکتینگ با روشهای مختلفی سئو سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
بازاریابان تلاش می کنند تا با به کارگیری استراتژی های مختلفی به افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری برسند. از جمله استراتژی های مهمی که به همین منظور انجام می گیرد، استفاده از جملات کال تو اکشن یا CTA است. با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات کاملی راجع به اینکه CTA چیست، مهم ترین انواع کال تو اکشن و نحوه نوشتن هر کدام بدست آوردید.
در حال حاضر اغلب صاحبان کسب و کار از ظرفیت های اینترنت و فضای مجازی آگاه بوده و سعی می کنند از این بستر برای جذب مشتریان و تعامل با آنان استفاده کنند؛ به همین دلیل امروزه گرایش زیادی به استفاده از اصول سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد. در این مطلب تلاش کردیم برخی راهکارهای مفید برای موفقیت در بازاریابی b2b به کمک سئو را به شما معرفی کنیم.
افزایش فروش اینترنتی از مهم ترین اهداف یک کسب و کار آنلاین است. یک فروشگاه اینترنتی اگر بتواند اصول سئو را در سایت خود به درستی رعایت کند، می تواند فروش اینترنتی بی سابقه ای را برای خود رقم بزند. با انجام استراتژی های مخصوص برای یک سایت فروشگاهی می توان به یک فروشگاه اینترنتی رونق بسیار زیادی بخشید. ما راهکارهای عالی و اصولی را در این مقاله برای شما بیان کردیم.
جستجوی پولی یکی از کارهایی است که با انجام آن کمک بسیار شایسته ای به بازاریابی سایت خود میکنید. این نوع از جستجو معمولا توسط تیم تبلیغات کلیکی یا ppc اجرا می شود. راه انجام آن برگزاری کمپین های تبلیغاتی در اینترنت برای رسیدن به مشتری بیشتر و تبدیل آن به مشتری نهایی و فروش است. تبلیغات پولی باعث افزایش ROI می شود. ما به سه روش برای بهبود نتایج جستجوی پولی پرداختیم.
نقشه گرمایی سایت یا heat map سایت یکی از راهکارهای بسیار عالی برای تحلیل یک سایت است. شما می تواند با هیت مپ سایت رفتارهای کاربران سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. نقشه گرمایی انواع مختلفی دارد که که باید به همه آنها پرداخت. هیت مپ ها تحلیل مختلفی دارند. تا شما با استفاده از آن ها متوجه می شوید هر المان را در سایت خود در کدام نقطه قرار دهید.
تبلیغات کلیکی یا تبلیغات PPC روشی برای افزایش ترافیک و بازاریابی دیجیتال است که برای تصمیم گیری در مورداستفاده کردن از آن، باید مواردی را مدنظر بگیریم، همچنین باید مزایا و معایب آن را بدانیم تا تشخیص دهیم برای کسب و کار ما مناسب است یا خیر، یکی از بهترین پلتفرم ها برای استفاده از این نوع تبلیغات، تبلیغات کلیکی گوگل است که موارد مربوط به آن را ذکر کرده ایم.
سرویس های تبلیغاتی گوگل، دیگر با سرویس هایی نظیر DoubleClick و Adwords خداحافظی میکند. گوگل برندسازی خود را با پلتفرم های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نظیر گوگل ادز (Google Ads)، پلتفرم بازاریابی (Marketing Platform) و اد منیجر (Ad Manager) ساده تر می کند.