دوره بازگشت سرمایه,شاخص نرخ بازگشت سرمایه,کمپین بازاریابی

11 معیار نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی دیجیتال

نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین نیز مانند سایر بیزینس ها، اهمیت ویژه ای دارد.  هر کاربری که به تازگی با گوگل آنالیتیکس آشنا شده باشد نسبت به حجم زیاد اطلاعات موجود در این سرویس شگفت زده می شود؛ به بیان ساده می توان گفت که باید صبر و توانایی زیادی داشته باشید که بتوانید همه اطلاعات موجود در گوگل آنالیتیکس را کنکاش کنید. برای ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی دیجیتالی,الگوهای رفتار مشتری در خرید اینترنتی,برنامه ریزی بازاریابی

مدل تجزیه و تحلیل پیشگویانه در روند بازاریابی دیجیتال

چگونه یک مدل تجزیه و تحلیل پیشگویانه برای بازاریابی دیجیتالی بسازیم؟ تحلیل پیشگویانه به استفاده از داده های جدید و قدیمی برای پیش بینی رویدادها، گرایش ها و رفتارهای آینده می پردازد. این علم در صنعت بازاریابی استفاده از تحلیل های آماری، الگوریتم های یادگیری ماشین و جستجو های تحلیلی در رابطه با اطلاعات ساختاربندی شده و فاقد ساختار به منظور ساختن مدل های پیشگیرانه را شامل می شود. این ...

مشاهده بیشتر
استوری اینستاگرام,استیکر های استوری اینستاگرام,تگ خرید در اینستاگرام

قابلیت خرید در استوری اینستاگرام

امروزه امکان خرید در استوری اینستاگرام نیز فراهم شده است. قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام از ویژگی های بسیار خوب بازاریابی اینترنتی اینستاگرام می باشد. خرید، خرید و خرید! این فقط یک شعر کوتاه نیست که در فصل تعطیلات زیر لب زمزمه کنید، بلکه الان ماه هاست که شعار منتخب دنیای بازاریابی دیجیتال شده است. گوگل در ماه جولای، Smart Shopping را معرفی کرد که آن نیز، تبلیغات تصویری از محصولات را، معرفی کرد. حالا، ...

مشاهده بیشتر
افزایش آگاهی از برند,افزایش اعتبار برند,بازاریابی اینترنتی

روش های معرفی برند – جستجوی پولی

از جستجوی پولی و شبکه های اجتماعی پولی، می توانید برای بازاریابی اینترنتی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید و بیشتر دیده شوید.  تبلیغات کلیکی ppc یک راهکار عالی برای افزایش فروش کالاهای مختلف به صورت آنلاین، جذب مشتری های هدایت شونده یا رسیدن به هر هدفی در یک تجارت است. این ابزار همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند تان کمک کند. اگر تجارتتان ...

مشاهده بیشتر
آموزش گوگل ادز,تبلیغ در گوگل ادز,تبلیغات در گوگل

3 بخش مهم تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز (Google Ads) یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی بوده و به طور مستقیم بر روی نتایج جستجوی طبیعی گوگل تاثیری ندارد. در این مقاله قصد داریم 3 بخش مفید تبلیغات در گوگل ادز که احتمالا تا به حال از آن ها استفاده نکرده اید را بررسی می کنیم.  زمانی که این مطلب را مطالعه کردید متوجه می شوید که چه ابزارهایی را در اختیار داشتید ولی نسبت ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی دیجیتال,استفاده از هوش مصنوعی,استفاده از هوش مصنوعی گوگل

استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی دیجیتال

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، در جذب کاربران مناسب و ارائه خدمات به مشتریان نمایان می شود. اما چگونه می توانیم هوش مصنوعی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به کار ببریم؟ استفاده از هوش مصنوعی (AI) سالها پیش فقط در دنیای علمی تخیلی وجود داشت ولی حالا موضوعی کاملا علمی است. در واقع هوش مصنوعی یا ai که زمانی یک تکنولوژی بسیار پیشرفته محسوب می شد، هم اکنون تقریبا ...

مشاهده بیشتر
افزایش آگاهی از برند,بازاریابی شبکه های اجتماعی,شبکه اجتماعی quora

4 شبکه اجتماعی ناشناخته برای افزایش آگاهی از برند

شبکه های اجتماعی ناشناخته نیز یکی از راههای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بوده و موجب افزایش آگاهی از برند شما می شوند. تعجبی نیست که بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2018 برای هر کسب و کار ضروری است. به طور کلی، ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم. جایی که طبق آمار Statista به میزان 2.62 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا وجود دارد. گزارشاتی نیز وجود دارد ...

مشاهده بیشتر
ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی,ابزارهای رایگان مدیریت شبکه های اجتماعی,ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در سال 2018

بهترین پلتفرم های مدیریت شبکه های اجتماعی که می توانید از آنها در استراتژی بازاریابی اینترنتی خود بهره ببرید را، در این مقاله بررسی می کنیم. احتمالاً شما هم با شروع سال جدید اهدافی برای خود انتخاب کرده اید، از مصرف سبزیجات بیشتر تا عضویت در یک باشگاه ورزشی. اما خیلی ها می گویند تصمیمات ابتدای سال برای عمل نکردن است! در مورد اهداف شخصی شاید اینطور باشد، ولی در ...

مشاهده بیشتر
ضروری
استراتژی اینستاگرام,استراتژی بازاریابی اینستاگرام,استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

جدیدترین استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

استراتژی بازاریابی اینستاگرام در افزایش فروش و موفقیت در بازاریابی اینترنتی نقش بسزایی دارد. من می توانم با اطمینان صد در صد بگویم که در بین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در حال تبدیل شدن به شبکه محبوب افرادی است که می شناسم. اما چرا مردم اینستاگرام را اینقدر دوست دارند؟ پاسخی که معمولا از دوستان و آشنایان می شنوم این است: “به خاطر عکس ها”. در سال 2017 شرکت مدیریت ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی گوگل,بازاریابی گوگل,تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

معرفی 3 سرویس تبلیغات گوگل

سرویس های تبلیغاتی گوگل، دیگر با سرویس هایی نظیر DoubleClick و Adwords خداحافظی میکند. گوگل برندسازی خود را با پلتفرم های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نظیر گوگل ادز (Google Ads)، پلتفرم بازاریابی (Marketing Platform) و اد منیجر (Ad Manager) ساده تر می کند. از زمان راه اندازی ادوردز (Adwords) هجده سال می گذرد و زمان تغییر برای گوگل فرا رسیده است. در این دو دهه خیلی چیزها عوض شده اند. ...

مشاهده بیشتر