استراتژی های بازاریابی درونگرا,بازاریابی ایمیلی,بازاریابی برونگرا

9 نمونه بازاریابی درونگرا – قسمت اول

نمونه هایی از بازاریابی درون گرا (Inbound marketing) که برای شما مشتری جذب می کنند، را در این مقاله بررسی میکنیم. بعضی می گوید که بهترین نمره دهی برای فیلم ها، متعلق به فیلم هایی است که آن ها را نمی بینید. اما منظور این حرف این نیست که امتیاز فیلم ها تاثیری بر روی کسانی که به سینما می روند ندارد؛ بلکه کاملا بر عکس، در واقع، امتیاز دهی ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بانس ریت ایمیل,بانس ریت سایت

دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حروف A و B

لغات و اصطلاحات بازاریابی اینترنتی که باید آنها را بدانید در این مجموعه مقالات گرد هم آوردیم. در این مقاله از سایت نیوسئو، ما لغتنامه ای برای شما عزیزان نوشتیم که بعضی از بخش های اصلی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی درون گرا را پوشش می دهد. در این بخش، ما موضوعاتی از جمله اصطلاحات مرتبط با رسانه های اجتماعی، اصطلاحات بازاریابی و فروش، اصطلاحات بازاریابی با ایمیل، اصطلاحات بهینه سازی ...

مشاهده بیشتر
اکوسیستم دیجیتال,تعریف اکوسیستم دیجیتال,سازگاری موتورهای جستجو

موفقیت در اکوسیستم دیجیتال – موتورهای جستجو

در تعریف اکوسیستم دیجیتال در بازاریابی، می توان گفت که به نحوه ارتباط و تعامل دقیق تمام سرمایه های اجتماعی و دیجیتال یک برند، اکوسیستم دیجیتال گفته می شود. در این مقاله می خواهیم موفقیت در اکوسیستم دیجیتال امروز را با تکامل جستجو و نقش و اهمیت موتورهای جستجوگر اینترنتی بررسی کنیم.  دنیا از پایه و اساس و به شکلی برگشت ناپذیر عوض شده است. از زمان عرضه گوشی های هوشمند، ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,تبلیغات برای برند,تیم های PPC

نکات بهبود نتایج جستجوی پولی

بهبود نتایج جستجوی پولی (paid search)، موجب بهبود بازاریابی اینترنتی و کسب و کار شما می شود. درست همانطور که برای فعالیت های تبلیغاتی خودتان برنامه ریزی می کنید، باید به صورت هماهنگ، برنامه های بازاریابی خودتان را ارزیابی کنید تا نتایج جستجوی پولی خود را بهبود بخشید. خیلی وقت ها، افراد فعال در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو خودشان را هر روز مشغول بهینه سازی می کنند و توجهی به ...

مشاهده بیشتر
افزایش سرعت سایت,افزایش فروش,افزایش فروش اینترنتی

7 راه افزایش فروش و سئو فروشگاه اینترنتی – قسمت دوم

از بین راه های افزایش فروش اینترنتی و سئو سایت های فروشگاهی، در قسمت اول این مقاله، به مواردی چون زمان و مکان مناسب، استفاده از استراتژی کلمات کلیدی طولانی و وبلاگ نویسی و تولید محتوا برای مشتریان اشاره شد. در این بخش به 4 روش باقی مانده می پردازیم: بهینه سازی ساختار سایت ساختار برای سئو و PPC مهم است. اگر محتوایتان بدون یک ساختار واقعی در سر تا ...

مشاهده بیشتر
افزایش نرخ تبدیل سایت,بازاریابی اینترنتی,تعامل کاربر با سایت

نکات نرخ تبدیل و تعامل کاربر با سایت

برای موفقیت در تجارت الکترونیک، شما باید شاخص کلیدی عملکرد (KPI) خود را اندازه بگیرید. در این مقاله که گزارش KPI تجارت الکترونیک ولفگانگ در سال 2018 می باشد، میخواهیم درباره فاکتورهای تعامل کاربر با سایت و نرخ کلیک و همچنین شاخص کلیدی عملکرد سایت های تجارت الکترونیک بپردازیم.  آخرین گزارش تجارت الکترونیک Wolfgang در دسترس ما می باشد که در آن دیدگاه جامعی از وضعیت بازاریابی اینترنتی در حوزه خرده‌ فروشی ...

مشاهده بیشتر
ارتباط بین فیسبوک و اینستاگرام,استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات,تاثیر شبکه های اجتماعی بر برند

روش های معرفی برند – تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات شبکه های اجتماعی در هر استراتژی بازاریابی اینترنتی، امری کلیدی است و میتوانید از آن در ترکیب بازاریابی خود استفاده کنید. در بحث روش های معرفی برند قسمت قبلی، به جستجوی پولی پرداخته و موفقیت کمپین های معرفی برند و یافتن مخاطبان مورد نظر با استفاده از Google Display Network را بررسی کردیم. در این مقاله قصد داریم درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی جهت آگاهی از برند بپردازیم و روش ...

مشاهده بیشتر
دنیای تجارت الکترونیک,سئو سایت فروشگاهی,سئو سایت های فروشگاهی

7 راه افزایش فروش و سئو فروشگاه اینترنتی – قسمت اول

7 اقدام ساده برای افزایش فروش و سئو سایت‌ های فروشگاه اینترنتی برای مبتدیان را در این مقاله بررسی می کنیم. چند وقت پیش مجبور بودید که برای دیدن جدیدترین وسایل الکترونیکی و اسباب بازی‌ ها، سوار اتومبیل خود شوید و به مغازه‌ های مختلف بروید. حاکمیت شرکت آمازون بر دنیای تجارت الکترونیکی یک پدیده نسبتا جدیدی است. فروشگاه‌ ها در گذشته برای خرده فروش‌ ها به میزان بیشتری درآمد داشتند ...

مشاهده بیشتر
افزایش جذب مشتری,ایجاد تجربه برای مشتریان,بهبود تجربه مشتری

3 نکته بهبود تجربه مشتری

در بازاریابی اینترنتی، داشتن استراتژی تجربه مشتری (Customer Experience)، موجب افزایش فروش اینترنتی و افزایش جذب مشتری می شود. بعد از این که مشتری معمولی به مشتری هدایت شونده تبدیل می شود، باز هم به تجربه مشتریان خود اهمیت می دهید؟ این که در چرخه قدیمی خبرنامه، فاکتور و ایمیل های فروش درگیر شوید آسان است، اما برای این که تجربه مشتری واقعا استثنایی داشته باشید و مشتری را حفظ کرده و ...

مشاهده بیشتر
Affinity Category,In-Market Segment,بازاریابی اینترنتی

شناخت مخاطب هدف در گوگل آنالیتیک

در این مقاله بازاریابی اینترنتی، قصد داریم بررسی کنیم چگونه می توانید با استفاده از گوگل آنالیتیک، مخاطبین بیشتر و بهتری پیدا کنیم؟ معمولا وقتی رویداد عمومی یا کمپین یوتیوب را شروع می‌ کنم، تا حد ممکن تخصصی و ویژه کار می‌ کنم. اول از همه این که بازاریابی مجدد، تطابق یا جایگذاری مشتری را هدف می‌ گیرم اما بسیاری اوقات نمی‌ توانم از این هدف‌ گیری استفاده کنم. ممکن ...

مشاهده بیشتر