مهم
استراتژی بازاریابی,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی محتوا

نکات مهم در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بهترین استراتژی بلند مدت بازاریابی اینترنتی می باشد. 7 نکته مهم بازاریابی محتوا را در این مقاله نیوسئو، به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد. درسال 2019، حالا بیش از چهار میلیارد کاربر فعال در اینترنت و بیش از سه میلیارد کاربر در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. به بیان ساده تر، میلیاردها فرصت برای برند شما وجود دارد تا بتوانید مخاطبین خودتان را جذب ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی محتوایی,اهداف بازاریابی چیست؟,اهداف بازاریابی محتوا

نحوه تعیین اهداف بازاریابی محتوایی

در استراتژی بازاریابی محتوایی، مشخص کردن و تعیین اهداف مانند یک شمشیر دو لبه می باشد. در یک طرف، افزایش دائمی سطح اهداف بازاریابی می تواند به تیم شما انگیزه بدهد تا نرخ رشد خودتان را در طول یک دوره طولانی زمانی، حفظ  کنید. اما در طرف دیگر، ممکن است این کار باعث شود که تیم شما، نیاز های شرکت را نسبت به نیاز های مشتریان، اولویت بدهند. ممکن است ...

مشاهده بیشتر
مهم
استراتژی محتوایی,بازاریابی درونگرا,بهترین نکات بازاریابی

لیست جامع نکات و ترفندهای بازاریابی

اگر شما عبارت “نکات بازاریابی” را در گوگل جستجو کنید، نتایج بسیار زیادی را مشاهده می کنید… این نکات بسیار زیاد هستند و همه آن ها هم ادعا دارند که بهترینند. اما اگر در این مورد فکر کنید، متوجه می شوید که یافتن بهترین نکات بازاریابی یک امر نسبی است که وابسته به مخاطبین شما، منابع و اهداف بازاریابی شما میباشد. روشی که برای یک کسب و کار مفید است، ...

مشاهده بیشتر
ابزار تحلیل دیجیتال,استراتژی های بازاریابی,استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

تحلیل بازاریابی دیجیتال – اهداف

تحلیل سایت و تحلیل بازاریابی دیجیتال و تفاوت این دو را در بخش قبلی مقالات نیوسئو مطرح کردیم. در اینجا نیز قصد داریم به نحوه استفاده از تحلیل بازاریابی دیجیتال به صورت موثر بپردازیم. بیشتر بازاریاب ها می دانند که آن ها باید به موضوعاتی فراتر از ترافیک و عملکرد وبسایت توجه داشته باشند تا بتوانند دیدگاه های بهتری نسبت به عملکرد برنامه های خودشان به دست بیاورند. اما چرا بیشتر ...

مشاهده بیشتر
راه های جذب کاربر,روش های جذب کاربر,سئو سایت

سئو سایت برای شناسایی بازار و جذب کاربر

به کمک سئو سایت، برندها چگونه می توانند به جذب کاربران و بازارهای جدید بپردازند؟ داستان غول های بزرگ آنلاین را می توان به سادگی در 2 گروه تعریف کرد. گروه اول، شما یک صفحه فرود ایجاد می کنید، این صفحه فرود شما رتبه بندی می شود و شما یک بخش جدید از بازار را کنترل می کنید. گروه دوم، حوزه ای هستند که غول های آنلاین در آن نیازی ...

مشاهده بیشتر
تجزیه و تحلیل وب سایت,تحلیل بازاریابی دیجیتال,تحلیل وبسایت

تحلیل بازاریابی دیجیتال – تحلیل سایت

در مقالات بازاریابی اینترنتی گذشته، به بررسی معیارهای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ایمیلی پرداختیم. در اینجا قصد داریم ادامه معیارها را بررسی کرده و به تفاوت میان تحلیل وب سایت و تحلیل بازاریابی دیجیتال بپردازیم: معیارهای بازاریابی دیجیتال برای محتوا و رسانه های اجتماعی ما در ادامه، معیار های بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه می کنیم که مرتبط با محتوا و رسانه های اجتماعی می باشد. نرخ مشارکت نرخ ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی ایمیلی,بازاریابی دیجیتالی,تحلیل فروش و بازاریابی

تحلیل بازاریابی دیجیتال – معیارها

آنالیز و تحلیل بازاریابی دیجیتال و نیز تحلیل وب سایت جهت رشد بهتر کسب و کار شما توصیه می شود. در این مقاله، شما یاد می گیرید که چطور می توانید تحلیل بازاریابی دیجیتال و تحلیل وبسایت خودتان را با یکدیگر ترکیب کنید تا بتوانید اهداف تجاری خودتان را به خروجی های قابل اندازه گیری تبدیل کنید که از هدف نهایی شما، پشتیبانی کنند. ارزیابی تاثیر بازاریابی دیجیتال یکی از مهم ...

مشاهده بیشتر
بهینه سازی رزومه بازاریابی,بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی,ربات ats

بهینه سازی رزومه بازاریابی – محتوا

در ادامه بحث بهینه سازی رزومه بازاریابی، به اهمیت کلمات کلیدی در رزومه پرداختیم و لیست مهارت های خود را با کلمات کلیدی رزومه مقایسه کردیم. در ادامه قصد داریم بهینه سازی محتوا، بر روی رزومه دیجیتال مارکتینگ شما را آموزش دهیم: بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی  کسانی که قرار است شما را استخدام کنند تنها 6 ثانیه زمان می گذارند تا یک رزومه را بررسی کنند. اگر نتوانند در ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی,استراتژی های بازاریابی درون گرا,بازاریابی اینترنتی

3 استراتژی بازاریابی درون گرا با ترکیب سئو و PPC

رایج ترین روش های بازاریابی اینترنتی، سئو و PPC می باشند. استراتژی ترکیب نیروهای سئو و PPC، برای پیروز شدن میان جدالی که در SERP ها وجود دارد، به کار می رود. افسانه ای وجود دارد که یک قلعه مخوف در قلب صفحه دوم نتایج گوگل وجود دارد. یک هیولا به نام مرورگر در این قلعه زندگی می کند. هر از چند گاهی، این هیولا از خانه اش بیرون می ...

مشاهده بیشتر
ضروری
استراتژی تبلیغات محتوایی,استراتژی های تبلیغات محتوایی,تبلیغ محتوایی

7 استراتژی تبلیغات محتوایی در سال 2019

با داشتن استراتژی تبلیغات محتوا، میتوانید محتوای تبلیغاتی جذاب و ارزشمند به کاربران خود بدهید و آنها را به اشتراک گذاری مطالب تان ترغیب کنید. امروز می خواهم 7 تکنیک تبلیغات محتوایی که همیشه مورد علاقه من بوده است را در اختیار شما قرار دهم تا در سال 2019 از آنها در محتوای خود استفاده کنید. این استراتژی ها، دقیقا همان استراتژی هایی هستند که من برای به دست آوردن ...

مشاهده بیشتر