استراتژی های دیجیتال مارکتینگ,بازاریابی اینترنتی,برندسازی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام 13 برند مد و فشن

برندسازی در اینستاگرام امروزه یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی می باشد. هیچ صنعت B2C دیگری مانند صنعت فشن، در اینستاگرام رونق نگرفته است. برندهای فشن و زیبایی، با تصاویر مناسب، تبلیغات هدفمند و تخصصی و همچنین استفاده به جا از Storyهای اینستاگرام، به متخصصین تعامل با مصرف کننده در پلتفرم های محتوای بصری تبدیل شده اند. برندهایی که در هر حوزه ای مشغول به فعالیت هستند می توانند چیزهایی ...

مشاهده بیشتر
افزایش بازدید مطالب,بازاریابی در لینکدین,بازاریابی لینکدین

راه های افزایش بازدید مطالب در لینکدین

افزایش بازدید مطالب یکی از مواردی است که برای بازاریابی در لینکدین نیز مورد توجه است. چطور برای محتوایی که در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر می کنیم، هزاران view بگیریم؟ همه ما چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. فرض کنید 4 ساعت برای نوشتن مقاله ای در لینکدین صرف کرده اید و خودتان را متقاعد کرده اید که فالورهایتان از این مقاله خوششان خواهد آمد. بنابراین، دکمه انتشار را می زنید ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی اینترنتی,اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی,بازاریابی اینترنتی

محتوا در استراتژی بازاریابی اینترنتی

محتوا، کلیدی برای استراتژی بازاریابی اینترنتی است. طبق آمار سایت Hubspot حدود 47% از خریداران قبل از برقراری ارتباط مستقیم با کمپانی، با 3 تا 5 محتوا تعامل دارند. این یعنی چه؟ یعنی محتوا کلید هر استراتژی بازاریابی اینترنتی است. با داشتن روشی واضح برای تمامی ابعاد تولید محتوا، کسب و کار شما در تعامل و تبدیل مشتری های هدایت شونده به خریدار، در موقعیت بسیار قوی تری خواهد بود. ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی شبکه های اجتماعی,تحلیل داده ها,تکنولوژی هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی را در این مقاله بازاریابی اینترنتی مطرح می کنیم. هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) در چند سال اخیر پیشرفت بزرگی داشته و به سرعت در حال محاصره دنیای بازاریابی است. از دستیارهای دیجیتالی مانند الکسا و Google Home گرفته تا siri و الگوریتم های جستجو، هوش مصنوعی به مصرف کنندگان اجازه می دهد به سرعت، به اطلاعاتی که می خواهند دسترسی یابند. پیش بینی می شود ...

مشاهده بیشتر
اینفلوئنسر مارکتینگ,بازاریابی افراد تاثیرگذار,بازاریابی اینفلوئنسر

تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر بازاریابی برندها

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی افراد تاثیرگذار یکی از روش های بازاریابی برندها می باشد. سرمایه گذاری برندها بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ (influencer marketing) بدون توجه به نگرانی هایی که درباره فریب این افراد وجود دارد افزایش یافته است. تحقیقات نشان می دهد که برندها هنوز جذب فریب اینفلوئنسرها و فالورهای فیک (فالورهایی که گاهی وجود واقعی ندارند و فقط صرفاً برای افزایش فالورهای یک پیج خریداری می شود تا تعداد ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی b2b,فروش b2b,مشتریان B2B

مزایای ویدئوهای مطالعه موردی در بازاریابی B2B

ویدئوهای مطالعه موردی یکی از اشکال ویدئو مارکتینگ است. همانطور که میدانید ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی و فروش B2B تاثیر زیادی دارد. اخیراً کسانی که از تجارت شرکت با شرکت (business-to-business) استفاده می­کنند، همه مصرف کنندگان را در مورد تماشای ویدئو به یک چشم نگاه می کنند. براساس تحقیقات گوگل، 70% از خریداران B2B در مسیر خریدِ خود، ویدئوها را نگاه می­کنند. در سال 2015 یک موسسه بازاریابی محتوا ...

مشاهده بیشتر
ارسال ایمیل گروهی,اهمیت ایمیل مارکتینگ,اهمیت ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

ایمیل مارکتینگ و بایدها و نبایدهای ارسال ایمیل گروهی

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است که بازگشت سرمایه بالایی دارد اما چرخه مرگ ایمیل مارکتینگ زمانی شروع می شود که با خود می گویید: “هرچه بیشتر، بهتر!” این اتفاق برای همه ما افتاده است و هیچکس هم آن را نمی پسندد. فرض کنید سایت یک موسسه مالی را بازدید می کنید و می خواهید درباره تسهیلات بانکی اطلاعات جمع کنید. کمی بعد، ایمیلی از این بانک دریافت می ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,تئوری بازی ها,کاربران شبکه های اجتماعی

استفاده از نظریه بازی در شبکه های اجتماعی

استفاده از نظریه بازی در شبکه های اجتماعی موجب می شود با اهداف کاربران شبکه های اجتماعی آشنا شده و بازاریابی اینترنتی موفق داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به این مسائل بپردازیم که در شبکه های اجتماعی، ارتباطات چگونه شکل می گیرند، اهداف شکل گیری این ارتباطات چیست و چگونه می توان از آنها برای پیروزی در بازی شبکه های اجتماعی استفاده کرد. هزاران سال پیش، قبیله ها گرد ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بازاریابی پینترست,بردهای گروهی پینترست

افزایش ترافیک سایت به کمک پینترست – قسمت سوم

با پینترست میتوانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. در مقالات گذشته بخش بازاریابی اینترنتی سایت نیوسئو، چند تکنیک افزایش ترافیک سایت با پینترست را مطرح کردیم و در این مقاله به ادامه آن مبحث می پردازیم. تصویر پین های خود را به نحوی طراحی کنید که توجه کاربران را به خود جلب کند تصاویری (گرافیک) که برای پین های خود می سازید، اگر مهم ترین فاکتور برای افرادی که محتوای ...

مشاهده بیشتر
Rich Pin های پینترست,استراتژی محتوا در پینترست,افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت به کمک پینترست – قسمت دوم

استراتژی محتوایی در پینترست به شما کمک می کند تا در بازاریابی پینترست موفق باشید و به صورت خودکار، ترافیک زیادی به دست آورید (حتی مدت طولانی پس از قطع بازاریابی). در این قسمت از مقاله ی افزایش ترافیک سایت به کمک پینترست، دستورالعمل هایی برای موفقیت در پینترست ارائه می شود: اطمینان حاصل کنید محتوای تخصصی شما برای پینترست مناسب است چطور می توانید تشخیص دهید وب سایت شما ...

مشاهده بیشتر