حفاظت از داده های مشتری,حفظ اطلاعات شخصی مشتری,حفظ اطلاعات شخصی مشتریان

محفوظ نگه داشتن اطلاعات شخصی مشتری چیست؟

محفوظ نگه داشتن اطلاعات مشتری یک امر بسیار مهم در هر کسب و کاری است که به باید توجه ویژه ای به آن شود و اقدامات لازم جهت تحقق آن صورت بگیرد. حتی می توان گفت در بسیاری از مواقع آینده مشاغل به حفظ اطلاعات شخصی مشتری بستگی دارد. در این مقاله مربوط به بازاریابی اینترنتی روش ها و مراحل محفوظ نگه داشتن اطلاعات مشتری را شرح خواهیم داد.

انتخاب بازار هدف,بازاریابی پیامکی هدفمند,بازاریابی هدفمند

تعریف بازاریابی هدفمند

بازاریابی هدفمند، یکی از استراتژی های بازاریابی است که بر اساس اطلاعاتی از مشتری، مانند سن، نژاد، وب‌ سایت‌ها و شبکه های اجتماعی مورد علاقه و... تدوین می شود. شرکت‌ ها از این اطلاعات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کرده و پیام‌ های بازاریابی خود را به افراد مناسب، در مکان و زمانی که به احتمال زیاد آن پیام ها را می‌بینند، ارائه می‌کنند. در این مقاله بازاریابی اینترنتی مراحل بازاریابی هدفمند را شرح می دهیم.

ارتباط با مشتری ناراضی,برخورد با مشتری ناراضی,روش متقاعد سازی مشتری ناراضی

چگونگی برخورد با مشتری ناراضی

دانستن نحوه برخورد با مشتری ناراضی، بخصوص در فضای تجارت آنلاین که سطح انتظارات مشتریان بسیار بالاست، امری مهم محسوب می شود. مهم نیست چقدر تلاش می کنید که مشتریان خود را راضی نگه دارید، هر از گاهی ممکن است برخی موارد آن گونه که انتظار دارید پیش نروند و مشکلاتی به وجود آیند. اما با استفاده از روش های صحیح ارتباط با مشتری ناراضی، می توانید شرایط را به نفع خود تغییر دهید.

آموزش دراپ شیپینگ,دراپ شیپینگ,درباره دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ چیست؟

دراپ شیپینگ یک روش خرده فروشی است که در آن یک کسب و کار، کالا را از شخص ثالثی (تولیدکننده، عمده‌فروش یا خرده‌ فروش دیگری) خریداری کرده و آن را مستقیماً برای مصرف کننده ارسال می‌کند. این روش به دلیل عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد، امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله مربوط به بازاریابی اینترنتی، ما به توضیح کامل دراپ شیپینگ و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

استراتژی بازاریابی داده محور,اصول بازاریابی داده محور,بازاریابی داده محور

بازاریابی داده محور به چه معناست؟

بازاریابی داده محور یک سبک از بازاریابی نوین می باشد که تحت عنوان بازاریابی مبتنی بر داده نیز شناخته می شود. در این نوع از بازاریابی با استفاده از اطلاعات جمعیتی مشتریان، تبلیغات فروش و بازاریابی مطابق با نیاز ها، خواسته ها و سلایق مشتریان هدف طراحی و ارائه می شوند. در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، استراتژی بازاریابی داده محور به طور کامل شرح داده شده است.

انواع نیاز های مشتری,چگونه نیاز مشتری را بشناسیم,درک نیاز مشتری

روش های درک و تشخیص نیاز مشتری

نیاز سنجی مشتری و مشتری مدار بودن به درک بهتر مشتریان کمک می کند و باعث می شود محصولات و خدمات، ارزش بیشتری به آن ها ارائه دهند. شما نمی توانید بدون دانستن اینکه مصرف کنندگان به دنبال چه چیزی هستند، آن ها را متقاعد کنید از شما خرید کنند. بنابراین شناسایی و برآوردن نیاز های مشتری، باید نقطه کانونی هر کسب و کاری باشد. در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، به روش های شناخت نیازهای مشتریان می پردازیم.

افزایش فروش,بازاریابی تبدیلی,بازاریابی تبدیلی یعنی چه

بازاریابی تبدیلی چیست؟

امروزه داشتن وب سایتی که ترافیک زیادی داشته باشد، کافی نیست. شما باید کاری کنید تا مخاطبانتان محصولات شما را بخرند و از خدماتتان استفاده کنند. بازاریابی تبدیلی می تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان سایت خود را به انجام اعمالی که در راستای اهداف تجاری شما هستند، تشویق کنید. در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، به توضیح کامل بازاریابی تبدیلی یا همان بازاریابی نرخ تبدیل و روش های آن خواهیم پرداخت.

افزایش فروش,افزایش فروش آنلاین,افزایش فروش اینترنتی

بهترین روش های فروش اینترنتی

دانستن روش های فروش اینترنتی برتر، برای صاحبان مشاغل آنلاین امری ضروری است. شاید ایجاد یک کسب و کار اینترنتی، کار ساده ای باشد، زیرا فقط نیاز به خرید یک هاست و دامنه، ایجاد سایت و بارگذاری محصولات روی آن دارد. اما هنگامی که به مرحله فروش و افزایش آن می رسیم، فرآیندها کمی دشوار می شوند. در این مقاله بازاریابی اینترنتی، به بهترین و کاربردی ترین تکنیک های فروش آنلاین می پردازیم.

بازاریابی عصبی,بازاریابی عصبی crm,بازاریابی عصبی در ایران

بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی، یک زیرشاخه جدید و نوظهور در علم بازاریابی است که از علوم مرتبط با نحوه عملکرد مغز انسان استفاده می کند. این سبک از بازاریابی که تحت عنوان علوم اعصاب مصرف کننده نیز شناخته می شود، فعالیت های مغز مصرف کننده هنگام خرید و رفتار های کلیدی او در تصمیم گیری را مورد بررسی قرار می دهد. در این مقاله بازاریابی اینترنتی به بحث در مورد بازاریابی عصبی دیجیتال خواهیم پرداخت.

انواع بازاریابی چریکی,بازاريابي چريكي,بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی چریکی روشی است برای ایجاد تبلیغات و در نتیجه افزایش شناخت برند که با استفاده از روش‌ های غیر متعارفی جهت برانگیختن شگفتی و ایجاد شوک در مخاطبان طراحی می شود. در واقع بازاریابی پارتیزانی یا همان چریکی یک شکل بسیار غیر متعارف بازاریابی است که باعث افزایش آگاهی از برند در طیف وسیعی از مخاطبان می شود. در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، بازاریابی چریکی و انواع آن را شرح می دهیم.