SLUG در سئو چیست؟,SLUG سئو چیست,بهترین روش های SEO Slug چیست

SLUG در سئو چیست؟

SLUG در ترجمه فارسی به معنای حرکت کند یا حرکت حلزون مانند است اما در سئو سایت کلا ماجرا چیز دیگری ست. ما برای ساخت URLهای سئو شده نکات زیادی و ساده ای را باید رعایت کنیم، با این حال، Slug در URL شما می تواند مهم تر یا مفیدتر از سایر بخش ها باشد.

آنها در واقع محتوای صفحه خود را معرفی می کنند، که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با نوشتن اسلاگ های خوب، نتیجه قطعی آن است.

مهم
آشنایی با مفاهیم سئو,آموزش مفاهیم سئو,مفاهیم اولیه سئو

آموزش مفاهیم سئو مخصوص مبتدیان

مفاهیم سئو یکی از اولین مسائلی هستند که هر شخصی که وب سایتی را راه اندازی کرده است باید در مورد آن ها اطلاعاتی جمع آوری کند.

به همین دلیل در این مقاله فراگیری سئو نیوسئو قصد داریم تا بهترین و اساسی ترین مفاهیم سئو را برای شما بیان کنیم تا با استفاده از آن ها ادامه فرآیند یادگیری سئو سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

آموزش لینک سازی داخلی,استراتژی لینک سازی داخلی,اهمیت لینک سازی داخلی

آموزش لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی در سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. این لینک ها به شما این امکان را می دهند که به صفحات مهم سایت خود ارزش بیشتری نسبت به سایر صفحاتی که اهمیت کمتری دارند، بدهید. بنابراین استفاده از یک استراتژی ساخت لینک‌داخلی مناسب، می تواند سئو سایت شما را تقویت کند. در این مقاله فراگیری سئو ما ابتدا به توضیح لینک‌سازی داخلی و سپس به نکات و مراحل مهم آن می پردازیم.

ثبت وبلاگ در گوگل,چرا سایت من در گوگل بالا نمی آید,چرا گوگل سایت رو ایندکس نمی کنه

10 دلیل عدم نمایش سایت در نتایج گوگل

یکی از متداول ترین دغدغه های کاربران، پیدا کردن دلیل ایندکس نشدن و نمایش سایت یا یک صفحه در گوگل است. اینکه چرا گوگل یک سایت را هنوز ایندکس نکرده است و هنوز در نتایج گوگل نشان داده نمیشود موارد مهمی است که در این مقاله از بلاگ فراگیری سئو سایت نیوسئو به آن پرداخته ایم. در این مقاله 8 دلیل اصلی عدم نمایش سایت در گوگل به همراه روش های پیداکردن دلیلش را بررسی کردیم

ضروری
SEO چیست,تعریف سئو چیست,رتبه بندی سایت در گوگل

سئو چیست و چرا پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا است؟

سئو سایت چیست؟ سئو بدون شک یکی از مهم ترین مفاهیمی است که فعالان دنیای مجازی باید آن را به خوبی درک کنند. درک مفهوم سئو و پیاده سازی تکنیک های آن، می تواند وب سایت شما را دگرگون کند.
تعاریف زیادی برای این صنعت فوق العاده وجود دارد که ما در این مقاله از نیوسئو قصد داریم تا به بهترین شکل ممکن، توضیح دهیم که تعریف سئو چیست و دقیقا چه ماهیتی دارد.

حقوق کارشناس سئو,شرح وظایف سئوکار,کارشناس سئو

چگونه کارشناس سئو شویم؟ (بروزرسانی 2024)

تبدیل شدن به یک کارشناس سئو یکی از مسائل بسیار چالش برانگیزی است که افراد زیادی امروزه با آن درگیر هستند.
نیوسئو با توجه به تجربه چندین ساله خود تصمیم گرفته است اطلاعات مفید و صحیحی در این زمینه در اختیار کاربران قرار دهد.

ما در این مقاله فراگیری سئو مبتدی نکاتی در مورد ماهیت کارشناس سئوکار، حقوق کارشناس سئو، مراحل تبدیل به کارشناس سئوکار را برای شما به خوبی شرح داده ایم.

مهم
تولید محتوا و سئو,چگونه کارشناس تولید محتوا شویم,شرح شغل کارشناس محتوا

آشنایی کامل با شغل کارشناس تولید محتوا

کارشناس تولید محتوا شغلی است که اگر به درستی و به صورت حرفه ای انجام شود، می تواند شما را به درآمد زیادی برساند. ما در این مقاله فراگیری سئو مبتدی می خواهیم هرآنچه در مورد ماهیت این شغل و نحوه تبدیل شدن به یک کارشناس محتوا وجود دارد را با شما به اشتراک بگذاریم. این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و حتما به اشتراک بگذارید تا دوستان و آشنایان شما هم با این حرفه آشنا شوند.

عنوان سئو چیست,عنوان سئو در وردپرس,عنوان سایت چیست

عنوان سئو چیست؟

عنوان سئو یا همان متا تگ عنوان یکی از بخش های کلیدی و بسیار مهمی است که در روند سئو سایت حتما باید به آن توجه زیادی بشود.

ما در این مقاله نیوسئو، ابتدا به بررسی اینکه عنوان متا چیست و چه ماهیتی دارد پرداخته ایم و سپس تکنیک هایی که با استفاده از آن ها می شود، به بهترین شکل ممکن عنوان متا را بهینه کرد، برای شما شرح داده ایم.

ضروری
آدرس دهی صفحات وب,بهینه سازی url,بهینه سازی آدرس سایت

آموزش بهینه سازی url صفحات سایت

بهینه سازی url و تاثیر آن در سئو می تواند بیش از آنچه به نظر می رسد مهم باشد. در آدرس های صفحات اینترنتی، مانند سایر قسمت های صفحات نکاتی برای سئو هرچه بیشتر و بهتر وجود دارد.

برای ایجاد url ها باید یک ساختار و معماری بهینه درنظر گرفت.

یکی از مهمترین نکات سئو آدرس صفحات استفاده نکردن از حروف بزرگ انگلیسی در url ها می باشد.

آموزش اصول سئو,اصول سئو چیست,اصول سئو در تولید محتوا

اصول سئو برای مبتدیان | 15 اصل مهم و کاربردی

اصول سئو بسیار ساده است. مبتدیان با شناسایی موارد اولیه سئو می توانند بسیار سریع سئو را یاد بگیرند و این موارد را در محتواها و بالا آوردن سایت خودشان استفاده کنند.

ما در این بخش از بلاگ فراگیری سئو سایت نیوسئو به مفاهیم اولیه و اصول سئو ساختار بخشیده ایم تا برای یادگیری آن ها به مشکلی برنخورید.

مسیر یادگیری سئو

بسیاری از افراد در صدد این هستند که اصول بهینه سازی وب سایت را به خوبی قرار گیرند و آن ها را برای وب سایت خود به کار ببرند. در ادامه این بخش از فراگیری سئو مبتدی عواملی که می تواند باعث شود که سئو را به خوبی یاد بگیرید را برای شما بررسی می کنیم.

1- آشنایی با نحوه کارکرد موتورهای جستجوگر

در مبحث یادگیری سئو برای مبتدیان بهتر است قبل از شروع، درباره نحوه کارکرد موتورهای جستجوگر مانند گوگل، اطلاعات کافی داشته باشید. شاید تصور کنید که با کارکرد موتورهای جستجو آشنایی دارید، اما با وجود این بازهم به دست آوردن اطلاعات در مورد عملکرد موتورهای جستجو مسیر فراگیری سئو را برای شما هموار می کند.

موتورهای جستجو دارای ربات هایی خزنده هستند که تمامی وب سایت ها را مورد جستجو قرار می دهند. همین طور به ایندکس کردن صفحه های وب سایت ها می پردازند و آن ها را در دسته بندی های مختلفی قرار خواهند داد. رتبه بندی وب سایت از دیگر کارهای مورتوهای جستجو به شمار می رود که از این طریق می توانند کاربران را با محتواهایی باکیفیت رو به رو سازند.

2- شناسایی قسمت های مختلف سئو

دومین گام از مسیر یادگیری سئو این است که بخش ها و دسته بندی های مختلف سئو را بشناسید. شاید از نظر شما سئو تنها تولید محتوا، لینک سازی و استفاده از کلمات کلیدی باشد، اما باید بگوییم سئو باید فرایندی را به انجام برساند که کاربران به خواسته های خود برسند. سئو داخلی، سئوی خارجی و سئو تکنیکال از بخش های مختلف سئو به شمار می روند.

هر کدام از بخش های گفته شده عملیات خاصی را انجام می دهند و کارشناسان سئو باید با نحوه کارکرد این بخش ها آشنایی داشته باشند. به عنوان مثال سئو خارجی مسئولیت لینک سازی و برند سازی را برعهده دارد، سئوی داخلی به بهینه سازی محتوا می پردازد و سئوی تکنیکال به بهینه سازی نقشه وب سایت ها توجه دارد.

از لحاظ فنی می توان سئو را به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

  • سئو داخلی
  • سئو خارجی

از لحاظ نوع تکنیک ها و استاندارد بودن آن، دسته بندی زیر را برای سئو در نظر می گیرند:

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه سیاه
  • سئو کلاه خاکستری

3- راه اندازی وب سایت

همان طور که در تعریف سئو گفته شد وب سایت ها به بهینه سازی نیاز دارند، بنابراین شما به عنوان یک سئوکار می توانید یک وب سایت آزمایشی را راه اندازی نمایید و هر چیزی که فرا گرفته اید را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. تمامی فاکتورهایی که بر روی بهینه سازی وب سایت تاثیر می گذارند هر روز در حال بروز رسانی هستند و شما باید از این تغییرات آگاه باشید.

برای یادگیری سئو نباید حتما طراحی سایت بلد باشید، اما بهتر است که مسائل ابتدایی طراحی سایت مانند شناخت تگ ها را بدانید.

4- آشنایی با ابزارهای سئو

تا این قسمت از فراگیری سئو مبتدی مطمئنا با مفهوم سئو آشنا شده اید و از کارایی آن ها اطلاعاتی را به دست آورده اید. حال باید به فکر یاد گرفتن کار با ابزارهای سئو باشید. استفاده از ابزارهای سئو باعث می شود که سرعت کار شما بالا رود. ابزارهای زیادی در دسترس سئوکاران وجود دارد که می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایند.

برخی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهای رایگان و پولی سئو عبارت اند از:

  • سرچ کنسول گوگل (Google Search Console)
  • گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
  • ابزار تحلیل سئو سایت Ahrefs
  • ابزار اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog)
  • ابزار تحلیل سئو Moz
  • ابزار تحلیل سئو Semrush

این ابزارها هر کدام داده ها و اطلاعاتی از سئو سایت، در اختیار شما می گذارد که می تواند برای بهبود سئو سایت از آن استفاده کنید. آشنایی اولیه با ابزار یکی از مهم ترین مسائل در فراگیری سئو مبتدی است.

5- پیگیری اخبارهای مربوط به سئو

همان طور که گفته شد در مسیر یادگیری سئو باید به تغییراتی که در الگوریتم های گوگل ایجاد می شود توجه داشته باشید، چرا که این تغییرات بر روی سئوی وب سایت هم تاثیر خواهد گذاشت. اگر دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که موتورهای جستجو هر لحظه در حال به روز شدن هستند. به عنوان یک سئو کار باید اخبار مربوط به آپدیت ها را پیگیری نمایید  و متناسب با آن ها رفتار نمایید.

مهم ترین دلایل اهمیت سئو

یکی از مهم ترین مباحثی که در فراگیری سئو مقدماتی باید به آن پرداخت، این است که واقعا چرا سئو اینقدر مهم است. روی صحبت ما با افرادی است که یادگیری سئو را چند بار آغاز کرده و سپس در نیمه راه آن را رها کرده. حال واقعا چه دلیلی وجود دارد که افراد چندبار تصمیم به شرکت در دوره فراگیری سئو گرفته و پس از شرکت، در نیمه راه آن را رها می کنند. قطعا دلایل خاصی برای این جریان وجود دارد.

سئو به قدری برای این افرادی کاربردی و جذاب بوده است که بارها سعی بر یادگیری آن داشته اند. اما ممکن است در تصمیم گیری خود جدی نبودند. یا شاید توانایی تلاش برای رسیدن به هدف را نداشتند. در ادامه دلایل اهمیت سئو را برای شما بررسی می کنیم.

سئو حس اعتماد و کسب اعتبار برای برند شماست

تمام کاربران اینترنتی به گوگل اعتماد دارند. گوگل تا اینجای کار 90 درصد سایت هایی که در لینک های اول خود معرفی کرده است، معتبر بوده و توانسته اند خدمات یا محصولات خوبی را به کاربران ارائه دهند. همین موضوع یعنی اینکه اگر شما جز لینک های اول قرار بگیرید، نزد کاربران نیز اعتبار بیشتری داشته و کاربران راحت تر به شما اعتماد می کنند. از جهت است که بسیاری یادگیری اصول سئو را فقط برای کسب اعتبار و ایجاد حس اعتماد در کاربران شروع می کنند.

دوره های فراگیری سئو با دیگر دوره های آموزشی متفاوت است

شرکت ها و وب سایت های زیادی آموزش هایی مبنی بر یادگیری سئو را برای کاربران قرار داده اند. برندهایی مانند نیوسئو، وبسیما و … که در چارچوب های مشخص با برگزاری کلاس های غیرحضوری به دلیل شرایط کنونی جامعه از جهت شیوع بیماری کرونا، سعی دارند تجربیات خود را در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال دوره فراگیری سئو مقدماتی نیوسئو ویژگی های خاصی دارد. این دوره شامل آموزش اصطلاحات سئو، تاثیرات تک تک آن ها بر سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، چگونه مطلع شدن از الگوریتم های جدید گوگل و عکس العمل مناسب در زمان رونمایی الگوریتم های گوگل، بررسی استراتژی های قیمت گذاری و مراحل پذیرش و انجام پروژه های سئو می باشد. این دوره در سه جلسه 90 دقیقه ای توسط امیر قمصری یکی از اساتید سئو ایران به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

شروع دوباره یادگیری سئو، سرآغاز تصمیمی بزرگ

یادگیری سئو همانند آموزش های دیگر قطعا برای شما بهره وری هایی خواهد داشت. مواردی که بررسی شد، تنها بخشی از دلایلی است که کاربران بارها بارها برای یادگیری سئو تصمیم می گیرند. حال کافی است اراده کنید، هدف گذاری کنید و سپس تصمیم گرفته و برای آغازی شگفت انگیز برای رقم زدن اتفاق خوب برای کسب و کار خود دست به کار شوید. برای شروع می توانید از مراجع فراگیری سئو همانند نیوسئو کمک گرفته و موفقیت خود را رقم بزنید.

8 راه کاربردی برای یادگیری سئو

با اندکی جستجو در دنیا اینترنت شما با روش های مختلفی از فراگیری سئو مبتدی و مقدماتی آشنا می شوید. ما در ادامه این مقاله با مزیت هایی که یادگیری سئو برای شما دارد، کاری نداریم. قطعا می دانید که با یادگیری این علم تقریبا نوپا به راحتی می توانید راه های رسیدن به هدف را برای خود هموار کنید.

امروزه هر کس سعی دارد تجربیات خود از دنیا اینترنت و سئو را در قالب دوره فراگیری سئو به کاربران ارائه دهد. بسیاری از این افراد با بررسی الگوریتم های مختلف گوگل نکات مهم آن را برداشت کرده و روش هایی را مشخص می کنند که با بکارگیری آن ها برای سایت خود، برای گوگل و کاربران اینترنتی ارزشمند تر می شوید.

هر فردی نمی تواند به عنوان استاد سئو، این نکات را به کاربران آموزش دهد. اما با این وجود باز هم افراد بی تجربه ای با برگزاری دوره های فراگیری سئو راهکارهایی را به اشتباه به شما آموزش می دهند. ما در این مقاله قصد داریم 10 راه ممکن برای یادگیری سئو در کمترین زمان ممکن با بازدهی بیشتر را برای شما شرح دهیم. از این طریق می توانید در انتخاب روش های یادگیری سئو با دقت بیشتری عمل کنید.

1- مقالات آموزشی؛ راهکاری ساده اما کاربردی

یکی از رایج ترین روش های یادگیری سئو مطالعه مقالات آموزشی است که معمولا برگرفته از تجربیات اساتید سئو است که در قالب یک مقاله در وب سایتشان بارگزاری می شود. مقالات آموزشی زیادی در دنیا اینترنت به زبان های مختلف وجود دارد که شما می توانید با یافتن یک مرجع معتبر سئو از این مقالات بهره وری کامل را داشته باشید.

عموما مقالات آموزشی سئو کامل بوده و می تواند مرجع یادگیری خوبی برای شما باشد. در این مقالاتی که هر کدام به صورت تخصصی بخشی از سئو سایت را با توجه به تجربیاتشان به شما آموزش می دهند. در این بخش از بلاگ سایت نیوسئو ما تلاش کردیم که سئو مقدماتی را به طور کامل به شما آموزش دهیم.

2- ویدیوها و ویدیوکست ها؛ تجربیات شخصی اساتید بزرگ سئو

شاید شما نیز همانند بسیاری از کاربران حوصله مطالعه نداشته باشید. متاسفانه امروزه بسیاری از ما خواسته یا ناخواسته حوصله مطالعه مقالات آموزشی حتی با جذابیت بالا را نداریم. از این رو اساتید سئو سعی بر این داشتند با آماده سازی های ویدیوهایی، نکات اصول سئو را در قالب چند ویدیو به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند.

این ویدیوها معمولا آمار بازدید بیشتری به نسبت مقالات آموزشی داشته و بسیاری از کاربران از همین ویدیوها به عنوان دوره فراگیری سئو مبتدی استفاده کرده و تبدیل به یک کارشناس سئو شده اند. سایت هایی زیادی مانند نیوسئو در ساخت کلیپ های فراگیری سئو فعالیت زیادی داشته و نکات کاربردی را در این زمینه به عاشقان سئو آموزش می دهند. روش جدید یادگیری که امروزه رواج پیدا کرده است، ویدیوکست ها است که ترکیب از پادکست و ویدیو است که تجربه نشان داده است که کاربر تمایل بیشتری به مشاهده ویدیوکست نسبت به پادکست دارد.

در بلاگ فراگیری سئو مقدماتی نیوسئو ویدیوهای جذابی قرار دارد و نکات جذابی را به شما آموزش خواهد داد.

3- استخدام در شرکت ها به عنوان کارآموز سئو

اگر واقعا دوست دارید که سئو را یاد بگیرید. اگر می خواهید به عنوان یک متخصص سئو در شرکت های معروف استخدام شوید، می توانید از دوره های کارآموزی سئو در برخی شرکت های بزرگ شروع کرده و تجربیات و مهارت خود را برای حرفه ای شدن در سئو سایت با این شرکت ها درمیان گذاشته و با گذشت زمان و به گونه ای پروژه محور به یادگیری اصول سئو بپردازید.

به عنوان یکی از موارد مهم در فراگیری سئو مبتدی، فراموش نکنید که باید سئو را به صورت پروژه محور آموزش ببینید.

روش هایی که تا اینجای کار گفته شد کاملا رایگان بوده و شما می توانید بدون پرداخت هزینه به یادگیری سئو بپردازید. روش هایی که در ادامه برای شما شرح می دهیم، قطعا برای شما کاربردی تر خواهد بود. چه بسا که باید هزینه ای کم و بیش برای آن پرداخت کنید.

4- شرکت در سمینارهای آموزشی سئو سایت

برگزاری سمینارهای آموزشی، امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است. بیشتر اساتید سئو با اجرای سمینارهایی می خواهند تجربیات چند ساله خود را با انبوهی از دانشجویان سئو در میان بگذارند و برخی از نکات بهینه سازی سایت را به عنوان فراگیری سئو مقدماتی به دانشجویان شرح دهند.

در این سمینارها که معمولا توسط چند متخصص سئو برگزار می شود، شما با نکات و ترفندهای زیادی از سئو سایت آشنا می شوید. از این جهت من به شخصه، شرکت در این سمینارها را به شما پیشنهاد می کنم. البته پس از شیوع ویروس کرونا، ، وبینارها تقریبا جای سمینارها را گرفته اند و اکنون می توانید از هر کجای کشور، در وبینارهای سئو شرکت کنید.

5- خرید کلیپ های آموزشی برای یادگیری سئو

برخی از سایت های بزرگ فراگیری سئو پکیج های آموزشی سئو را برای کاربران آماده کرده اند. این روش یادگیری نیز برای شما بازدهی هایی نیز خواهد داشت. شما دیگر نیازی نیست لزوما برای یادگیری سئو، در یک مکان یا زمان خاصی قرار بگیرید. این شاید بزرگترین مزیت این نوع یادگیری سئو است.

نیوسئو به عنوان یکی از مراجع برتر فراگیری سئو در کشور، دوره جامع فراگیری سئو را به صورت یک پکیچ کامل سال هاست که به کاربران این حوزه ارائه می دهد. شما می توانید با ثبت نام در دوره و ورود به اپلیکیشن نیوسئو، هر کجای دنیا، سئو را به صورت حرفه ای، آموزش ببینید.

بهترین روش ها برای درآمد از سئو

چون به تازگی وارد این مسیر شده اید، بهتر است بدانید که راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. شما نیز قطعا می خواهید با یادگیری یک مهارت در کوتاه ترین زمان، کسب و کاری برای خود راه بیندازید و درآمد کسب کنید. اما پیدا کردن یک حرفه کاربردی، کار آسانی نیست. باید بدانید که آیا ارزش دارد که زمان خود را برای یادگیری یک مهارت بگذاریم؟

فراگیری سئو یکی از راهکارهایی است که به شما راه رسید به موفقیت را نشان می دهد. قطعا می دانید که وب سایت هایی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و … با سئو به فروش بسیار بالایی رسیده اند.

در این زمینه ممکن است شما با سوالاتی روبرو شوید:

سئو چگونه باعث درآمد زایی می شود؟

چرا سئو، پردرآمدترین شغل دیجیتال مارکتینگ است؟

بهترین راه برای درآمدزایی با سئو چیست؟

شما اگر بدانید که چگونه با وب سایت خود کسب درآمد کنید، چگونه آمار بازدید وب سایت خود را 100 برابر افزایش دهید، یعنی کسب درآمد فوق العاده از طریق آن. داشتن دانش افزایش بازدید وب سایت و همین طور بهینه سازی آن بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل، می تواند راه های درآمدزایی اساسی را به شما فراهم کند.

5 روش درآمد از سئو عبارت اند از:

  1. به عنوان سئوکار استخدام شوید
  2. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی
  3. فروش واسطه گری در دنیای وب
  4. کسب درآمد دلاری با دانش بهینه سازی سئو سایت
  5. همانند معلم سئو را آموزش دهید

در ادامه هر کدام از این موارد را برای شما شرح می دهیم:

1- به عنوان سئوکار استخدام شوید

این می تواند شروع خوبی در دنیا سئوکاران باشد. تجربه ای که این نوع کسب درآمد برای شما دارد، در آینده می تواند کمک بسیاری به شما کند. برای استخدام در یک شرکت دو حال برای شما امکان پذیر است:

  1. استخدام در یک شرکت کسب و کار اینترنتی به عنوان سئوکار حرفه ای
  2. استخدام در یک شرکت سئو و بهینه سازی

البته هر دو این حالات نیازمند داشتن اطلاعات کاملی است که در دوره فراگیری سئو، به شما آموزش می دهند. ولی در هر صورت اگر بتوانید شرکت خوبی را برای کار، پیدا کنید می توانید تجربیات خوبی را برای خود رقم بزنید. البته که برخی، دریافت حقوق ثابت از یک شرکت را همانند قرار گرفتن در یک حوضچه ای است که آب در آنجا به صورت راکد، قرار دارد.

لازمه استخدام در یک شرکت به عنوان سئوکار حرفه ای، یا رزومه بسیار قوی است یا داشتن مدرک از یک موسسه برگزار کننده دوره فراگیری سئو.

2- راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

اگر به جایگاهی رسیدید که می توانید یک وب سایت را پس از مدتی به لینک های اول نتایج گوگل برسانید و از آن طریق بازدید وب سایت خود را 10 برابر افزایش داده و فروش خود را به روزانه بیش از 100 کالا برسانید، بهترین راه، راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی است. شما هر کالایی را در این فروشگاه می توانید بفروشید. اما ترجیحا سعی کنید دست به فروش کالایی بزنید که هم در اینترنت کمتر فروشگاهی، آن را داشته باشد و هم اینکه توانایی تولید محتوا و آموزش هایی در رابطه با آن را داشته باشید.

یکی از مقالات مهم در فراگیری سئو مبتدی، آموزش تولید محتوا است. بعضی اوقات یک تولید محتوا جذاب، صادقانه و اصولی، در سریع ترین زمان ممکن، کاربر را به مشتری دائمی تبدیل می کند.

3- فروش واسطه گری در دنیای وب

این پیشنهاد همانند پیشنهاد قبل است، با این تفاوت که شما کالای شخص دیگری را با راه اندازی وب سایت، به فروش می رسانید. این خلاصه کار است. اما دشواری هایی نیز به دنبال خود، خواهد داشت. فروش کالاهای دیگران ممکن است راحت نباشد. البته که سئو برای آن، راهکارهای زیادی را ارائه داده است. شما می توانید کالاهایی را برای فروش انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • پرجستجوترین کالا در دنیا اینترنت باشد
  • کمتر فروشگاهی به فروش آن پرداخته باشد
  • کالایی که بتوان محتوا جذاب و کاربردی را برای آن تولید کرد
  • کالاها یا محصولات مجازی

دقت کنید که فروش محصولات مجازی کار بسیار ساده ای است. کافیست وب سایت خود را با اصول سئو مقدماتی و پیشرفته بهینه سازی کنید و این کالاها را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید. چون ساختار بیشتر محصولات مجازی، دانلودی است، هیچ نیازی به انبار کردن یا در نظر گرفتن فضای بسیار زیادی برای ذخیره سازی این کالاها نیست. در نتیجه می تواند برای شروع، انتخاب بسیار خوبی باشد.

4- کسب درآمد دلاری با دانش بهینه سازی سئو سایت

شما زمانی که به دانش سئو از طریق فراگیری سئو برسید، پروژه های زیادی در خارج کشور، منتظر سئوکارانی هستند که با قیمت مناسب این کار را انجام می دهند. حال چون قیمت 1 دلار، در حال حاضر 23 برابر یک هزار تومان ماست، قطعا قیمت مناسب برای آن ها قیمت بسیار مطلوب برای شماست. 

محتوای این صفحه ادامه دارد…