بررسی تخصصی سئو سایت نمناک

بررسی تخصصی سایت نمناک و مهمترین عوامل محبوبیت و موفقیت این سایت بزرگ در این ویدیو گردآوری شده است. عوامل بسیار مهم از جمله بررسی رابط کاربری (UI)، بررسی سئو محتوا و سئو فنی، بررسی دسته بندی ها، بررسی آدرس های صفحات سایت و... را مورد بررسی قرار داده ام تا با مشاهده آن درک بهتری از سئو و کسب درآمد غیر فعال از سایت داشته باشید.

سئو سایت,سئو شغل دوم,شغل مناسب خانم ها

سئو؛ بهترین شغل آزاد برای خانم‌ های خانه‌دار

یکی از بزرگترین چالش های خانم های خانه‌دار پیدا کردن یک شغل مناسب و انجام آن در منزل است. این فیلم آموزش سئو به شما خواهد گفت که سئو آیا برای خانم های خانه دار به عنوان یک شغل، مناسب است یا خیر. این ویدیو نکات آموزشی کاربردی دارد و شما می توانید مشاهده این ویدیو را به همسر خود نیز پیشنهاد دهید.

پولساز بودن سئو,سئو پولساز,مهارت پولساز

اگر سئو پولسازه، چرا آموزشش میدیم؟

یکی از سوالات متداول کاربران این است که با وجود پولساز بودن سئو چرا آن را آموزش می دهیم. ما در این ویدیو به این سوال مهم پاسخ دادیم و چند نکته ای درباره روش های درآمدزایی از سئو به شما شرح دادیم. نکات این ویدیو می تواند نگاه شما به اساتید سئو را تغییر دهد.

schema در سئو,آموزش سئو,زمان یادگیری سئو

زمان مورد نیاز برای یادگیری سئو چقدر است؟

یکی از چالش های کاربران برای شروع یادگیری سئو این است که دقیقا چقدر زمان می برد که سئو را یاد بگیریم. در این ویدیو به طور کامل به شما گفتیم که حدودا چقدر یادگیری سئو زمان می برد و برای حرفه ای شدن در این حوزه روزانه چقدر باید زمان بگذارید. همچنین در این فیلم آموزش سئو سوالاتی را مطرح کردیم که به شما در پاسخ به این چالش کمک خواهد کرد.

ارتقا رتبه صفحات سایت,افت رتبه بندی سایت در گوگل,افت رتبه سایت

یک راه حل مهم برای مقابله با افت رتبه سایت در گوگل

عوامل زیادی باعث می شوند تا رتبه وب سایت شما کاهش پیدا کند. در این محتوایی ویدیویی که یک سبک جدید از ویدیوهای نیوسئو است، قصد داریم راهکاری را به شما آموزش دهیم که به طور کامل می تواند جلو افت رتبه سایت شما را بگیرد. این راهکار که برای مقابله با افت رتبه سایت در گوگل معرفی می شود، در جهت بهبود سئو سایت، یک راهکار بسیار کاربردی شناخته می شود.

آپدیت محتوا,آپدیت مقالات سایت,آپدیت مقاله

نکات بروزرسانی محتوا که هیچکس به شما نمیگه!

بروزرسانی محتوا یکی از کارهایی است که ما برای ارتقا جایگاه محتوا در نتایج گوگل انجام می‌دهیم. در بیشتر مواقع آپدیت محتوا تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که مقاله ما جایگاه یک را در نتایج گوگل به دست بیاورد. در این حالت و برای ماندن در این جایگاه بایستی تکنیک خاصی را در مواقع آپدیت مقالات انجام داد. در این ویدئو تکنیک فوق‌العاده بروزرسانی محتوایی که در رتبه یک قرار دارد، را آموزش داده‌ایم. 

درآمد از سئو سایت,سئو,سئو سایت

کسب درآمد میلیاردی از سئو سایت

سئو سایت می تواند درآمد میلیاردی برای شما به ارمغان بیاورد اما این امر در گرو تلاش بی وقفه و برنامه ریزی شده است، سایت هایی در ایران وجود دارند که این هدف را محقق ساخته اند، بسیاری از این سایت ها بدون پرداخت هزینه های هنگفت و فقط با سئو برند خود را نزد مردم مطرح و درآمد های بسیار زیادی را کسب کردند که این وبسایت ها در این پست معرفی می شوند.

سایت moz,مراجع برتر سئو,مرجع سئو

منابع آموزش سئو

منابع یادگیری سئو و سایت های معروف در این حوزه به شما کمک می کنند تا همیشه اطلاعات سئو خود را بروز نگاه دارید و همچنین از آخرین تغییرات در الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو مطلع شوید. سایت های زیادی را می توان به عنوان مرجع سئو در نظر گرفت اما در این بین، برخی برتر از سایرین هستند که ما در این پست آموزش سئو قصد معرفی آن ها را داریم.

آنالیز رقبا در سئو,راهکارهای ارتقا سئو,رقابت در سئو

رقابت در سئو

رقابت در سئو امری غیر قابل اجتناب است. اگر سایت دارید و برای سئو آن تلاش می کنید، حتما تا بحال پیش آمده است که رقبایتان ذهن شما را درگیر کنند. این امری متقابل است، یعنی رقبای شما هم ممکن است خیلی اوقات درگیر شما و رقابت با شما شوند، اما بهتر است بجای صرف زمان و انرژی جهت تضعیف سایت رقبا، بر پیشرفت سئو سایت خود تمرکز کنید.

انگیزه کسب موفقیت,ایده هایی برای موفقیت,بهترین راه درآمد از طریق سایت

مهم ترین عامل موفقیت سایت های بزرگ

سایت های بزرگ ویژگی های مشترک زیادی با یک دیگر دارند. امیر قمصری با بیش از 19 سال سابقه فعالیت در این عرصه تجربیات زیادی از کار با وب سایت های بزرگ دارم و به این نتیجه رسیدم که مهم ترین عامل موفق این سایت ها، یک چیز است. من در این کلیپ در کنار معرفی این فاکتور، راهکارهای درآمدزایی وب سایت ها را نیز به شما گفته ام.

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این فاکتور بسیار مهم، مجموعه ای از فرآیندها با هدف بهبود نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو (مانند گوگل) است. همه با هدف افزایش ترافیک سایت و افزایش مشتری سعی داریم که در جایگاه های بالا در نتایج گوگل قرار بگیریم. سئو یک راهکار اساسی برای حضور موفق در نتایج گوگل است.

اساساً، سئو برای برآورده کردن نیازهای جستجوی کاربران با ایجاد محتوای مرتبط و باکیفیت و ارائه بهترین تجربه کاربری برای وب سایت ها بهینه سازی می شود. فعالیت های سئو می تواند هم در سایت و هم خارج از سایت انجام شود. به همین دلیل است که ممکن است اغلب SEO را به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی دسته بندی می کنند. ما همیشه در فیلم آموزش سئو تسک ها را دسته بندی می کنیم تا کاربران به خوبی بهینه سازی سایت را بیاموزند.

در عمل، سئو معمولا شامل موارد زیر است:

  1. تحقیق کلمات کلیدی
  2. تولید و بهینه سازی محتوا
  3. بهینه سازی فنی
  4. لینک بیلدینگ

شما به راحتی می توانید با قابلیت دانلود فیلم آموزش سئو فارسی، تک تک موارد بالا را به خوبی آموزش ببینید. 

چرا سئو مهم است؟ (11 دلیل اساسی)

هر روز، کاربران گوگل میلیاردها جستجو برای بدست آوردن اطلاعات، رفع نیازهای خود و پیدا کردن پاسخی برای سوالات، انجام می دهند. جای تعجب نیست که موتورهای جستجو معمولاً یکی از بزرگترین منابع ترافیک وب سایت ها هستند. برای استفاده از پتانسیل این منبع ترافیک، باید در نتایج جستجوی برتر برای کلمات کلیدی هدف خود دیده شوید. 

در نتایج گوگل هر چه رتبه بالاتری داشته باشید، افراد بیشتری از صفحه شما بازدید خواهند کرد. در نتایج گوگل اگر رتبه یک باشید 10 برابر بیشتر از رتبه 10 بازدید خواهید داشت. این موضوع را نیز بهتر است بدانید که بیش از 50 درصد ورودی ها برای 3 رتبه برتر نتایج گوگل است. تمام این موارد گفتیم تا اهمیت سئو سایت را بدانید.

ما می خواهیم در مورد یک یادگیری مهم و اساسی که می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد، توضیحاتی را ارائه دهیم. البته که من اعتقاد دارم شما با هر آموزشی می توانید موفق شوید، اما اینکه کدام برای شما کاربردی تر است نظر شخصی شماست. آموزش سئو یکی از این قبیل آموزش ها است.

قطعا می دانید که سایت هایی که با کلمات کلیدی خاصی جز رتبه های برتر نتایج جستجوی گوگل اند، با بکارگیری اصول سئو به این جایگاه رسیده اند و می دانید که بیش از 90 درصد این وب سایت ها اصول سئو را روی سایت خود پیاده سازی کرده و با افزایش بازدید، درآمد خود را چند صد برابر کرده اند. این ها خیال بافی نیست. کاملا حقیقت دارد.

اینکه چطور فیلم آموزش سئو و نکاتی که در این بخش از سایت نیوسئو به شما آموزش می دهیم، می تواند باعث رونق کسب و کارها شود و پاسخ به این سوال که سئو چه اهمیتی برای کسب و کار شما دارد، موارد مهمی است که در ادامه محتوای این صفحه شرح می دهیم:

1- سئو یک شاه راه تبلیغاتی است!

امروزه راه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. اگر وب سایت برای خود دارید قطعا راه های زیادی را برای افزایش ترافیک آن امتحان کرده اید، هزینه های هنگفتی را پرداخت کرده و متوجه شدید که یک جای کار می لنگد.

همیشه تبلیغات برای وب سایت پاسخگو نیست و نمی شود تنها با تبلیغات آمار شگفت انگیز ورودی کاربران را برای خود رقم بزنید. شروع یادگیری با فیلم آموزش سئو به شما راهکارهای اساسی برای تبلیغات را نشان می دهد. البته هدف اصلی سئو این است که شما هدفمند آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید.

با استفاده از انواع فیلم آموزش سئو رایگان تکنیک هایی را می آموزید که وب سایت شما به راحتی در نتایج گوگل دیده شده و به مرور زمان به نتایج برتر این موتور جستجو قدرتمند، می رسد.

2- یادگیری اصولی راه های تبدیل کاربر به مشتری

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که وارد یک وب سایت شده و بعد از مدت کوتاهی سردرگم شدید، یا اینکه وارد یک وب سایت شده و نتوانستید به محصول یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنید. بدین صورت سیل عظیمی از کاربران در طول روز به خاطر رعایت نکردن برخی قواعد و اصول از سایت شما خارج شده و به سراغ سایت دیگری می روند.

هدف ما برای ارائه فیلم آموزش سئو به صورت رایگان در این بخش از بلاگ نیوسئو رفع چنین مشکلاتی است. دلایل مختلفی وجود دارد که کاربر وارد سایت شده و بعد از مدت کوتاهی از سایت شما خارج می شود. حال اگر شما اندکی با سئو آشنا باشید متوجه می شوید، به عنوان مثال باید سرعت بارگزاری صفحات خود را بالا ببرید، چیدمان لینک ها باید به صورت اصولی باشد و مواردی همانند آن.

3- کاربران به شما نیاز دارند اما شما را پیدا نمی کنند

ممکن است شما وب سایتی برای خود طراحی کرده باشید اما تا به حال به این فکر کرده اید که کاربران چگونه شما را پیدا کنند؟

آیا پخش کاغذهای تبلیغاتی یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای برندینگ و دیده شدن سایت، کافیست؟

آیا پخش کارت ویزیت با آدرس سایت بین مشتریان دائمی، کافیست؟

یعنی قصد ندارید فروش خود را چند ده برابری کنید؟

بله درست است. این موارد کافی نیست. شما نیز می توانید همانند افرادی که با پیدا کردن و دانلود فیلم آموزش سئو فارسی نیوسئو، راهکارهایی برای دیده شدن سایت در نتایج گوگل را بیاموزید.

4- در دنیای اینترنت دیده شوید و خوش بدرخشید

شما فروشگاهی دارید در انتهای کوچه ای تنگ و تاریک. اجناس شما از کیفیت مناسبی برخوردار است. چطور مردم متوجه شوند که کیفیت اجناس شما در حد عالی است؟! مردم چگونه از قیمت مناسب شما با خبر شوند؟!

شما باید دیده شوید. باید به همه بگویید که شما وجود دارید. یک وب سایت هم به همین صورت است. اگر به نکاتی که در بخش های مختلف فیلم آموزش سئو برای شما شرح داده ایم توجه کنید دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. سئو، وب سایت شما را به دنیایی از کاربران نشان می دهد و افراد می توانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند.

5- رقبا را پشت سر بگذارید

رقابت انگیزه عجیبی را به شما در جهت پیشرفت و توسعه خواهد داد. حال چگونه خود را در رقابت قرار دهیم؟ آیا می توان به راحتی رقبای خود را پشت سر بگذاریم؟

بله. شما به راحتی می توانید به این هدف والا برسید. با دانستن برخی تکنیک ها در رقابت برنده شوید. این امر قطعا امکان پذیر است، در صورتی که خودتان بخواهید. اگر بخواهید که پیشرفت کنید راهکارهای زیادی وجود دارد. ما همیشه در فیلم آموزش سئو رایگان به کاربران خود می گوییم، ایجاد حس خطر در رقبا فقط با سئو سایت امکان پذیر است.

6- کمترین هزینه را با رسیدن به لینک یک گوگل پرداخت کنید

امروزه برای پروژه های سئو هزینه های زیادی پرداخت می کنند. ما هیچگاه این موضوع را انکار نمی کنیم. اما چرا وقتی که ما می توانیم به راحتی این نکات مهم را که در قالب آموزش رایگان سئو در وب سایت های متفاوتی به روش های مختلف یاد بگیریم، هزینه بالایی را برای آن پرداخت کنیم.

البته که بسیاری از مدیران کسب و کار به دلیل مشغله کاری بسیار زیاد فرصت آموزش دیدن و فهم نکات مهم سئو را ندارند. اما شما که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید پیشرفت قابل توجهی در این حوزه داشته باشید، شما که قصد ساخت آینده کسب و کار خود را دارید، چرا به یادگیری نکات آموزش سئو سایت و به کارگیری آن در کسب و کار خود نمی اندیشید.

7- با آموزش سئو درآمد خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید!

زمانی که آمار بازدید کنندگان سایت شما به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد، زمانی که مراجعه کنندگان تلفنی و حضوری شما کم کم زیاد شدند و زمانی که به سر زبان ها افتادید، آنجاست که تاثیر دانلود فیلم آموزش سئو بر روی توسعه کسب و کار خود را متوجه می شوید. کافی است وب سایت های بزرگ که امروزه تبدیل به برند شده اند، را مشاهده کنید.

8- برطرف کردن نیاز کاربران هدف اصلی سئو

کافیست با مسائل سئو آشنایی بیشتری پیدا کنید، آنگاه به راحتی متوجه می شوید که مشتریان، از شما خواسته هایی دارند. کاربران همیشه نقش موثری در موفقیت شما و رسیدن به لینک یک گوگل خواهند داشت. در همین راستا گوگل به سایت هایی که نیازهای مشتریان را هدف قرار می دهند، علاقه بیشتری نشان می دهد و به همین دلیل کمک بیشتری به آن سایت ها برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل می کند.

با سئو سایت و راهکارهایی که این فرآیند جلو پای شما می گذارد، به راحتی می توانید نیازهای کاربران یا همان مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. با شناسایی نیاز کاربران کار جذب آن ها نیز راحت شده و بدون دغدغه خاصی، می توانید کاربران به سمت وب سایت خود، کشانده و با تکنیک های کاربردی، آن ها را مشتریان وفادار خود، تبدیل کنید.

اینجاست که اهمیت دانلود فیلم آموزش سئو و یادگیری این حوزه، مشخص می شود.

9- اکنون بکارید، در آینده برداشت کنید

شاید به راحتی می توان گفت که سئو آینده سایت شما را رقم می زند و سرمایه گذاری روی آن با سرمایه گذاری های دیگر تفاوتی نخواهد داشت. شما اگر بدانید که با چه روش هایی می توانید در صفحه اول گوگل بمانید و همین طور اگر بدانید که چگونه نظر کاربران را بیشتر به سمت خود جلب کنید، قطعا با سرمایه گذاری تفاوتی نخواهد داشت.

شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و همین هزینه اندکی را بابت پیشرفت فوق العاده شما در آینده پرداخت کنید. این یعنی سرمایه گذاری مالی و زمانی. پس در هر حالتی برای شما بازدهی خواهد داشت. ما ترفندهایی را که در فیلم آموزش سئو رایگان به کاربران می آموزیم را نکات میلیون دلاری خطاب می کنیم و دلیل این نامگذاری فقط به خاطر ارزشمند بودن این نکات است.

10- حس اعتماد را در کاربران خود بسازید

اعتماد به یک برند خاص یا یک شرکت کسب و کار اینترنتی بنا به دلایل خاصی ایجاد می شود. از گذشته تا کنون بیشتر افراد با سایت هایی که در لینک های اول تا سوم قرار می گیرند اعتماد بیشتر می کنند و معمولا از این لینک ها خرید راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتری انجام می دهند. تنها راهکار برای رسیدن به این حد از اعتماد فقط با سئو سایت امکان پذیر خواهد بود.

شما با تماشا فیلم آموزش سئو رایگان می توانید راهکارهایی را آموزش ببینید که با پیاده سازی آن در وب سایت، اعتمادسازی کنید. 

11- سئو و تجربه کاربری؛ دو عضو جدانشدنی از یکدیگر

تجربه کاربری یکی از مهم ترین فاکتورهایی است با سئو سایت قابلیت بهبود خواهد داشت. بسیاری از افراد به این موضوع توجه خاصی نخواهند داشت. گوگل همیشه در کنفرانس ها و مقالات خود به تجربه کاربری توجه ویژه ای داشته است. این اهمیت زیاد این موضوع را به شما نشان می دهد. حال همین گوگل می گوید اگر تجربه کاربری با توجه به اصول سئو صورت بگیرد اثرگذاری بیشتر بر روی رتبه شما خواهد داشت.

قطعا تا به اینجا با اهمیتی که آموزش سئو برای کسب و کار شما داشته، آشنا شدید. وب سایت نیوسئو به عنوان اولین و برترین مرجع آموزش سئو ایران، به بهترین روش های ممکن تکنیک های سئو را در قالب فیلم آموزش سئو رایگان، مقالات و … به شما آموزش می دهد. اگر می خواهید کسب و کار خود را به بهترین راه در دنیا اینترنت توسعه دهید، اگر می خواهید به طور حرفه ای و به عنوان یک کارشناس سئو را در حوزه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینید هنوز هم دیر نشده است. رویای درآمد چند صد برابری را برای خود رقم بزنید.