رقابت در سئو

پخش ویدئو

رقابت در سئو امری غیر قابل اجتناب است. اگر سایت دارید و برای سئو آن و ارتقاء رتبه در صفحه نتایج جستجو فعالیت می کنید، حتما تا بحال پیش آمده است که رقبایتان ذهن شما را درگیر کنند. این امری متقابل است، یعنی رقبای شما هم ممکن است خیلی اوقات درگیر شما و رقابت با شما شوند.

شما می توانید بجای تمرکز بر پیشرفت سایتتان، تمام انرژی خود را صرف تضعیف رقبا و ایجاد مشکل در سئو سایت آن ها کنید. می توانید سایت آن ها را اتک کنید، یک هکر جهت فشار آوردن به سرور سایتشان استخدام کنید، لینک سازی بد و اسپم برای آن ها انجام دهید و… . اما تا زمانی که انرژی خود را صرف از بین بردن تلاش رقبا و تضعیف آن ها کنید، خودتان هم پیشرفت نخواهید کرد.

در عوض اگر زمان و انرژی خود را صرف پیشرفت و پیدا کردن راهکارهای ارتقا سئو سایت کنید، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. همانطور که بارها و بارها برای سایت نیوسئو پیش آمده که در فروش های ویژه، سایت مورد اتک قرار گرفته است، لینک سازی اسپم توسط رقبا انجام شده و… اما همچنان سایت نیوسئو در بسیاری از کلمات کلیدی مهم مرتبط با سئو سایت، بالاتر از تمامی رقبای خود در جایگاه اول نتایج گوگل قرار دارد و هیچ یک از این تخریب ها نتوانسته اند بر روند رو به رشد ما تاثیر منفی بگذارند.

2 نظر در مورد مقاله “ رقابت در سئو ” ثبت شده است
  1. مهسا

    خب چیکار کنیم اگه بک لینک اسپم برن برامون؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      باید با ابزارهای تحلیل بک لینک مثل Ahrefs بک لینک های اسپم رو پیدا کنید و اونا را با disavow کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود