منابع آموزش سئو

پخش ویدئو

منابع یادگیری سئو و سایت های معروف در این حوزه به شما کمک می کنند تا همیشه اطلاعات سئو خود را بروز نگاه دارید و همچنین از آخرین تغییرات در الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو مطلع شوید. سایت های زیادی را می توان به عنوان مرجع سئو در نظر گرفت اما در این بین، برخی برتر از سایرین هستند که ما در این پست قصد معرفی آن ها را داریم.

بهترین منابع آموزش سئو

1. سایت MOZ

این سایت را می توان تحت عنوان معروف ترین و معتبر ترین سایت مرجع سئو دنیا در نظر گرفت. تمام کارشناسان و متخصصان برتر سئو سایت، با استفاده از مطالب این سایت دانش خود را افزایش می دهند.

2. سایت searchenginejournal (SEJ)

سایت هایی با نام های مشابه به این سایت وجود دارند، اما searchenginejournal که تحت عنوان SEJ هم شناخته می شود یکی از بهترین منابع برای یادگیری سئو و همچنین مطلع شدن از آخرین اخبار مربوط به سئو و الگوریتم های گوگل می باشد.

3. سایت hubspot

این سایت صرفا بر سئو متمرکز نیست، اما بخشی تحت عنوان آکادمی سئو دارد که در آن محتوای های آموزشی بسیار ارزشمند و با کیفیتی ارائه می شود که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین گزینه های مرجع آموزش سئو یاد کرد.

4. سایت neilpatel

این سایت، یک سایت شخصی می باشد. Neil Patel نام موسس و مدیر این سایت است که در زمینه سئو سایت دارای اطلاعات ارزشمندی است. او مطالب مهم زیادی را در سایت خود برای کاربران قرار می دهد و شما نیز می توانید با مطالعه مقالات موجود در این سایت دانش خود را افزایش دهید. 

5. سایت newseo

اولین و بزرگترین مرجع سئو ایران که از 8 سال قبل به صورت حرفه ای در زمینه سئو شروع به فعالیت کرده است. بهترین و کامل ترین محتوای موجود در 4 منبع معرفی شده بالا را می توانید در سایت نیوسئو مطالعه کنید.

در ویدیو ابتدای صفحه منابع سئو ذکر شده معرفی شده اند، می توانید لوگو و آدرس دقیق این سایت ها را در این ویدئو مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود