چطور می توان به کارشناس تولید محتوا تبدیل شد؟

پخش ویدئو

برای تبدیل شدن به کارشناس تولید محتوا چه مهارت های باید داشته باشیم. اولین مسئله مهم که باید آن را جدی بگیرید این است که خود را درگیر اتفاقات عجیب غریب نکنید. در ادامه ویدیو متوجه خواهید شد هرکسی می تواند تبدیل به محتوا نویس حرفه ای شود. در این ویدیو چهار مهارت که به شما کمک می کند به محتوا نویس قوی تبدیل شوید را می گوییم. اگر شما به خود اعتماد ندارید که وارد این شغل شوید، با بررسی این موارد خیالتان راحت خواهد شد. همچنین می توانید فیلم آموزش سئو را ببیند و در این حوزه پیشرفت زیادی داشته باشید.

اولین نکته که برای تبدیل شدن به محتوا نویس نیاز است، توانایی ایده پردازی و خلاقیت است. شاید فکر کنید که ما خلاق و ایده پرداز نیستیم پس این شغل به درد ما نمی خورد. این را بدانید،  همه آدم ها می توانند ایده پرداز شوند. با بررسی کردن پیج های اینستاگرام و سایت ها می توانید کلی ایده جدید بگیرید. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است. هر کسی باید این توانایی را داشته باشد که با یک ایده بهترین محتوا رو تولید کند.

 دومین نکته: شما باید بلد باشید که در گوگل درست جست و جو کنید. اگر واقعا نحوه صحیح جست و جو را نمی دانید، نباید تولید محتوا را شروع کنید. 

سومین نکته توجه به جزئیات است. همان طور که گفتیم، محتوای که شما تولید می کنید، باید خاص باشد تا هم خودت راضی باشی و هم کارفرما و از همه مهم تر مخاطب حس رضایت درونش پدیدار شود.

چهارمین نکته مدیریت زمان است. کارفرما که به شما تواید محتوا می دهد. زمان برایش از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با برنامه ریزی دقیق به آن چیزی که می خواهید برسید.

4 نظر در مورد مقاله “  چطور می توان به کارشناس تولید محتوا تبدیل شد؟ ” ثبت شده است
  1. بهزاد

    درود .
    من به تازگی با این گروه آموزشی بسیار قوی و این سایت آشنا شدم اما لازم به ذکره که بگم آموزش ها و توضیحات آقای {قمصری} اونقدر زیباست و برای عموم کاربران بسیار ساده اما فوق حرفه ای بیان شده که من بیش از دو ساعت هست که وارد سایت شدم و ده ها کلیپ و مطلب آموزشی رو بدون وقفه دنبال کردم و ابدأ خسته نشدم بلکه برعکس بیشتر ترغیب شدم که به ادامه ی مطالب نگاه کنم و توی کار خودم (تولید محتوا) ازشون بهترین استفاده رو بکنم .
    سپاس از زحمات ارزشمند تیم newceo©


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود دوست عزیز
      ممنون از محبت شما
      موفق باشید


  2. محمد عاملی

    مطالبتون خیلی خوب و کاربردیه. ممنونم


  3. عباس

    توضیحاتشون عالی بود 🙂


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود