کسب درآمد میلیاردی از سئو سایت

پخش ویدئو

در این ویدیو برخی از سایت هایی را که موفق به کسب درآمد های میلیاردی از سئو سایت شده اند را معرفی می کنیم.

اولین سایت که احتمالاً شما هم منتظرش بودید، دیجی کالا است. تا به حال چقدر تبلیغات تلویزیونی آن دیدید؟ بیلبوردی چطور؟ یا چقدر تا به حال در دنیای واقعی و فضای مجازی راجب آن صحبت شده؟ دیجی کالا یکی از مهم ترین کارهایی که انجام داد، سئو وب سایتش بود. در بسیاری از محصولاتی که ارائه می دهد، اگر سرچ کنید، خرید محصول X، جزو 3 لینک اول گوگل است و توانسته درآمدی فوق العاده زیاد را برای خودش جذب کند.

دومین سایتی که کلاً با سئو رشد کرد، سایت دیوار است. بسیاری از مردم، از طریق گوگل با دیوار آشنا شدند، زیرا تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های دقیقی که داشتند موجب شد با وجود سایت های آگهی زیاد در اینترنت، تمام آنها را رد کند و رتبه 1 سایت آگهی ها و نیازمندی های ایران شد.

سایت سومی که قطعاً آن را می شناسید، وب سایت آپارات است. آپارات در حال حاضر دومین سایت پربازدید ایران در alexa است. چگونه این اتفاق افتاد؟ چرا به آپارات یوتیوب ایرانی می گویند؟ به این دلیل که آپارات هم مثل 2 برند قبلی، قدرتمند روی سئو خودش کار کرد. البته با توجه به اینکه دیگران داخل این سایت محتوا می گذارند، به سئو سایت او کمک می کنند.

و چهارمین سایت که به شما قرار است معرفی شود، سایت Soft98 هست. سایتی که وب سایت برتر حوزه دانلود است و در نتایج گوگل، با اکثر کلمات مربوط به نرم افزار ها بالا میاید.

4 حوزه مختلف را به شما معرفی کردیم. شما هم می توانید و باید وب سایتتان را در نتایج گوگل بالا بیارید تا شب که خوابید، پول در بیارید. وقتی مسافرتید، وقتی درگیر اتفاقات روزمره هستید یا حتی زمانی که بیمارید، سئو و گوگل برای شما می فروشند و شما پول در میارید.

متنی که در بالا مطالعه کردید خلاصه ای از ویدیو موجود در ابتدای صفحه می باشد، پیشنهاد می شود علاوه بر مطالعه متن، ویدیو را هم با دقت مشاهده کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ کسب درآمد میلیاردی از سئو سایت ” ثبت شده است
  1. بدون اسم

    ویدیوهاتونو با چه نرم افزاری ادیت میکنید؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      کمتازیا و افتر افکت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود