سئو یا اینستاگرام برای فروش

پخش ویدئو

در این کلیپ قصد داریم در رابطه با سئو و اینستاگرام صحبت کنیم. تمام نکاتی که در قسمت به قسمت این کلیپ و محتوا به شما عزیزان می گوییم، صد در صد کارآمد است و به انتخاب شما کمک شایانی می کند. پس حتماً هم ویدئو را تا آخر ببینید و هم این متن را تا انتها مطالعه فرمایید.

سئو یا اینستاگرام؟ برای راه اندازی یک کسب و کار حتماً باید از اینستاگرام استفاده شود. امروزه اینستاگرام بسیار در بین مردم باب و محبوب است، همانطور که چندین سال پیش فیس بوک محبوب بود. پس اگر در ابتدای راه قرار دارید، حتماً از اینستاگرام استفاده کنید. ولی پس از گذشت یک الی دو ماه از شروع کسب و کارتان، باید به فکر راه اندازی سایت باشید. مگر می شود با توجه به شرایط کرونا، که بسیاری از مردم به سمت فروش اینترنتی و سایت رو آورده اند شما این استدلال را داشته باشید که به سایت نیاز ندارید؟!؟

حالا فرض بر اینکه شما سایت دارید و می خواهید از اینستاگرام و گوگل برای افزایش فروش استفاده کنید.

نکته اول: اولین موردی که باید راجب آن صحبت کنیم این است که آیا ممکن است گوگل فیلتر شود؟ هرچیزی ممکن است، اما درصد آن زیر 1 است. ولی فیلتر شدن اینستاگرام چطور؟ احتمال فیلتر شدن اینستاگرام حدود 40 درصد است. همانطور که مشاهده می کنید، تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

اما آیا زمانی بوده که به خاطر اتفاقی گوگل بسته شود؟ خیر. زمانی بوده که اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و تلگرام بسته شدند، اما گوگل همواره به کار خود ادامه داده. پس ماجرای مربوط به فیلتر شدن اینستاگرام و گوگل را برای شما روشن کردیم.

نکته خیلی مهم دوم: زمانی که شما در اینستاگرام محصول یا خدمتی را به دیگران ارائه می کنید، مادامی که در پیج باشید، استوری بگذارید، پست بگذارید، کمپین برگزار کنید، تخفیف دهید و… فروش خود را دارید. اما اگر یک ماه در پیج فعال نباشید، هیچ فروشی نخواهید داشت.

اما سئو اینطور نیست. کافیست شما در نتایج گوگل لینک یک شوید. حتی زمانی که خوابید، یا به سفر رفته اید، سایت و گوگل برای شما فروش دارند و این تجربه شخصی بوده که اتفاق افتاده.

زمانی که شما خوابید پیج اینستاگرام هیچکاری برای شما نمی کند، اما در همان حین گوگل برای شما فروش دارد، زیرا گوگل بهترین بازاریاب دنیا است. پس در نتیجه نیاز است که برای آن زمانی را اختصاص دهید و در نتایج گوگل سایت را ارتقا دهید.

اما امکان دارد سؤالی برای شما پیش بیاید که آیا با هر سرمایه ای می توان سایت را سئو کرد؟ بله. کمترین میزان سرمایه ای که می توانید بزارید، 4 / 5 میلیون است تا دوره جامع نیوسئو را بخرید و یاد بگیرید. حال چرا دوره جامع سئو نیوسئو؟ زیرا پر شرکت کننده ترین دوره آموزش سئو ایران، دوره آموزش جامع نیوسئو است و ما در کلمات مهم زیادی بین لینک 1 و 2 هستیم. کلماتی مانند: آموزش سئو، آموزش سئو رایگان، دوره آموزش سئو، دوره جامع آموزش سئو و….

پس شما با یک سرمایه 4 / 5 میلیونی یک دوره جامع سئو را خریداری می کنید و پشتیبانی مادام العمر و بروز رسانی مادام العمر دارد و تا ابد شما همه چیز را یاد میگیرد.

اما نکته سوم: بسیاری از شما عزیزان می گویید خب پس در نتیجه با توجه به این صحبت ها، گوگل خیلی بهتره و نیازی به استفاده از اینستاگرام نیست. خیر به هیچ وجه، زیرا اینستاگرام مکمل فروش شماست و نباید کنار گذاشته شود. باید از هر شبکه اجتماعی و ابزارها برای برندینگ استفاده کنید.

پس انتخاب با خودتان است که سایت بزنید و از طریق سئو یک درآمد بالا و همیشگی داشته باشید یا فقط تا ابد در اینستاگرام بمانید و همش استرس این را داشته باشید که اگر پیج اینستاگرامم بسته شود یا فیلتر شود، چه اتفاقی برای من خواهد افتاد.
مطلب فوق به صورت خلاصه نویسی از ویدئو بود و پیشنهاد می کنیم ویدئو را تا آخر تماشا کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ سئو یا اینستاگرام برای فروش ” ثبت شده است
  1. فائزه شجاعی

    ممنون عالی بود اما ویدئو 6:35 دقیقه اس نه 5 دقیقه


    • امیر قمصری

      سپاس. تصحیح شد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود