عنوان مقالات سایت

آموزش 100% تضمینی درآمد از سایت

آموزش 100% تضمینی درآمد از سایت

نکات مهمی که تو نمی دونی!!
اما سایت های ثروتمند می دونن!!

درآمدت حداقل 20 برابر میشه
(100% قطعی)

 

بعد از 4 سال و واقعا به دلیل درخواست های بسیار زیاد شما و دوستانتون تصمیم گرفتم دوره ای برای ایجاد و افزایش فروش سایت بسازم. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که طی این سال ها از شما شنیدم این بود که:

امیر قمصری من سایت زدم و چه از طریق اینستا چه سئو و چه از هر طریق دیگه ای، کلی آدم وارد سایتم میشن اما درآمدم اونجوری که باید نیست پس از بررسی سایت شماها متوجه شدم یکی از مهمترین مشکلاتتون اینکه صفحات فروش یا فرود سایت رو درست و حرفه ای طراحی نکردید. این میشه که کاربر وارد سایت شما میشه اما درآمدی براتون ایجاد نمیکنه.

اینجا بود که تصمیم گرفتم ساخت صفحات حرفه ای فروش یا فرود یا در واقع Landing Pageها را به شما یاد بدهم تا بتوانید مثل بزرگترین برندهای اینترنتی دنیا (آمازون، علی بابا، ای بی، دیجیکالا، دیوار و …) درآمد اینترنتی خود را شروع کرده و به بهترین شکل ممکن ادامه دهید.

| خیالت راحت !! |

تو با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی کنی!

چون ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط داره و اگر بعد از خرید به هر دلیلی احساس کردی برات مفید نبوده (که واقعا بسیار بعیده) هزینه عودت میشه

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های دوره: با توجه به زیاد بودن سرفصل های این دوره لطفا به بخش مربوطه بروید [سرفصل ها]

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز با سایر دوره ها: ضمانت 100% بازگشت وجه بی قید و شرط، بروزرسانی دائمی یا مادام العمر دوره، برترین روش تدریس دنیا، تقدیم تمام فیلم های دوره، همراه با بررسی و تحلیل 100 مدل کسب و کار (99% کسب و کار شما هم تحلیل شده)

قیمت اصلی دوره: 3.150.000 تومان

روش برگزاری: کاملا آنلاین و غیر حضوری

مدت زمان فیلم های آموزشی: حدود 1200 دقیقه معادل 20 ساعت

قابلیت نمایش در: لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند

خرید و دانلود سریع دوره 

اطلاعات جامع و تکمیلی:

بی شک تک به تک ما به دنبال درآمدهای تکرار شونده یا همان درآمد غیر فعال هستیم. در واقع همه افراد علاقه مند هستند که درآمدی داشته باشند که در زمان سفر، تفریح، بیماری و حتی در خواب هم آن را به دست بیاورند و 100% یکی از بهترین روش های درآمد اینترنتی تکرار شونده، درآمد از سایت است.

سایت ها به روش های مختلفی فعالیت و کسب درآمد می کنند؛ اما همه آنهایی که به ثروت زیادی از طریق سایت دست پیدا کرده اند، حداقل یک ویژگی مشترک دارند که آن ویژگی داشتن صفحات فرود یا فروش بسیار قوی و حرفه ای است.

صفحه فرود یا همان لندینگ پیج (Landing Page) که من بعضا از آن به صفحه فروش هم یاد می کنم، همان صفحه ای است که شما کاربر یا مخاطبتان را به سمتش می فرستید تا به او محصول یا خدمتی را بفروشید و او را تبدیل به مشتری خود کنید.

مطمئنم بسیاری از شما سایت دارید یا به زودی قرار است سایت بزنید. آنهایی که سایت دارند، ورودی هم از سوی کاربران مختلف دارند اما درآمد ندارند، واقعا دچار افسردگی می شوند. درست مثل اینکه مغازه ای داشته باشی و کلی مشتری واردش بشه و هیچ چیز نخره … (اینجاست که فقط خودت رو سرزنش می کنی و دنبال مشکل کسب و کارت هستی)

اگر سایت داری اما ازش درآمد نداری

این دوره آموزشی که ضمانت 100% بازگشت وجه داره، دوای دردته

این دوره اولین دوره آموزشی حرفه ای من بعد از 4 سال است.

بعد از دوره آموزش سئو نیوسئو که بزرگترین و پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایران شد و همچنان به بهترین شکل ادامه میدهد، این دوره آموزشی را بر اساس صدها یا شاید هزاران درخواستی که طی این سایت ها داشته ام، تولید کرده ام. علاوه بر نکاتی که براساس مطالعات و تحقیقات از تعداد زیادی کتاب و مقاله به دست آورده ام، دوره های ایرانی و خارجی متعددی را هم شرکت کرده ام و در کنار همه این ها 20 سال تجربه خودم در زمینه ساخت 100ها صفحه لندینگ را در این دوره تقدیم شما نوابغ ایران زمین کرده ام.

من از تاثیر این دوره آموزشی بر کسب و کار شما 100% اطمینان دارم

به همین دلیل هم ضمانت 100% بازگشت وجه دارد.

کمی درباره استاد دوره:

همانطور که احتمالا می دانید؛ مدرس این دوره امیر قمصری بوده که مدرس بزرگترین دوره آموزش سئو ایران با حدود 14.000 شرکت کننده است. شروع فعالیت او در اینترنت سال 1382 بوده و بیش از 15 سال سابقه حرفه ای و تخصصی در زمینه کسب درآمد از سایت هایی با موضوعات مختلف دارد. امیر قمصری بیش از 19 سال را به یادگیری و عملیاتی کردن نکات برتر کسب و کار اینترنتی در بیزینس 100ها برند برتر ایران گذرانده و بیش از 500.000 ساعت آموزش به ایرانیان سراسر دنیا هدیه کرده است.

او طی مدت زمان 7 سال سرمایه خود را فقط از طریق یکی از پروژه های اینترنتی خود، حدود 2000 برابر کرد. یعنی 5.000.000 تومان را تبدیل به 10.000.000.000 تومان کرد. او مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش3، بانک ملت، بیمه ایران، تلوبیون، آستان قدس، مشرق نیوز و … ده ها برند مشهور دیگر بوده و هست. کسب اطلاعات بیشتر درباره امیر قمصری

دو نمونه بسیار بسیار ساده و عجیب !!

در این لندینگ از ترکیب رنگ و جملات کوتاه بسیار جذاب و تاثیر گذاری استفاده شده است که می تواند فروش را تا 10برابر افزایش دهد.

در این لندینگ از ترکیب رنگ آرامش بخش و تصاویر بسیار مرتبط و جذاب استفاده شده است که به راحتی می تواند، فروش را تا 20 برابر افزایش دهد.

بهتره الآن، این 3 دقیقه رو هم بشنوی :

 

هزینه سرمایه گذاری: 3.150.000 تومان

افزایش فروش حداقل 20 برابری از سایت

اینکه تو عنوان این بخش گفتم “حداقل”، دلیلش اینکه ممکنه شما این تکنیک های بی نظیری که در دوره گفته میشه رو در یک سایت نوپا اجرا کنین یا در یک سایت با سابقه یا حتی در سایتی که از صفر شروع شده. پس شرایط متفاوته قطعا. اما شک نکنید برای همه شما موثره (این رو با همه وجود و وجدانم میگم)

 

تو بخواه، اون با من!

چجوری ممکنه 20 برابر بشه؟!!

به سادگی! دقت کن: فرض کن تو در حال حاضر فقط روزی 200 نفر کاربر داشته باشی و دنبال این باشی که تبدیلشون کنی به مشتری

فرض کن روزانه از این تعداد در بدترین حالت ممکن، یک نفر ازت خرید کنه و بابت این خریدش 100.000 تومان برات سود داشته باشه که میشه ماهی 3.000.000 تومان. حالا اگر با لندینگ نویسی درست و حرفه ای کاری کنی که تعداد بیشتری تبدیل به مشتری تو بشن، مثلا فقط 20 نفر ازت خرید و کنن و بازهم فقط 100.000 تومان از هر کدوم سود کنی، ماهانه 60.000.000 تومان بجای 3 میلیون به دست میاری و این دقیقا میشه 20 برابر!

این روش خیلی ساده ست. فقط باید یاد بگیری و شروع کنی.

چجوری ممکنه 50 برابر بشه؟!!

هنوز زیاد سخت نیست و قطعا تو از پسش برمیای. دقت کن: داشتن 550 ورودی یا بازدیدکننده در روز بسیار معمول و طبیعیه و خب تو بازم دوست داری تعداد بیشتری از این افراد رو تبدیل به مشتری یا خریدار کنی

فرض کن روزانه از این تعداد بازم در بدترین حالت ممکن، فقط 50 نفر ازت خرید کنن و 200.000 تومان هم برات دوست داشته باشن و در کل ماهی 6 میلیون درآمد داشته باشی. حالا تو فهمیدی سایت تو توان فروش بیشتر به کاربران بیشتری رو داره و دیگه وقتشه به خودت بیای و کمی بهتر خدمات و پشتیبانی بدی. وقتی برنامه ریزی هات رو کردی، مشکلت این خواهد بود که این موارد رو چجوری بزاری تو صفحه فروشت که نسبت به بقیه رقبات بهتر باشه و بیشتر بفروشی.

پس با حرفه ای شدن تو زمینه لندینگ نویسی و پیاده سازیش تو تک تک صفحات سایتت و در کنارش اضافه کردن دو تا محصول یا خدمت ارزشمند برای فروش می تونی با افزایش مشتریانت به 150 نفر در روز و پیشنهاد چند محصولی به جای تک محصولی، می تونی ماهی 300.000.000 تومان درآمد داشته باشی.

نکته مهم این روش اینکه اولا باید صبور باشی و بیشتر تلاش کنی و ثانیا محصولات یا خدماتت رو افزایش بدی

چجوری ممکنه 100 برابر بشه؟!!

این دیگه واقعا سخت و زمان بره و درضمن کار یک نفره نیست. از طرفی به نوع بیزینس شما هم برمیگیرده. ما در نیوسئو و برای خدمات سئو، یک مشتری داشتیم که طی 18 ماه ورودی های سایتش 100 برابر شد (یعنی از 80 رسید به 8000) و جالب اینجا بود که دقیقا درآمدش هم 100 برابر شد (این تیم رو خیلی هاتون میشناسین چون همه جا از نیوسئو و امیر قمصری گفتن، ولی من حق ندارم نام ببرم)

در واقع شما هم برای این اتفاقی باید هم تیم بسازید و هم سرمایه گذاری کنید (نه فقط مالی بلکه بیشتر سرمایه انسانی و ایده ها مهمه). باید اگر فروشگاه اینترنتی هستید محصولاتتون رو چند ده برابر کنید، اگر سایت سرگرمی یا دانلودی هستید تعداد صفحات سایتتون رو ببرید بالا و ورودی گوگلتون رو افزایش بدید و البته خیلی هدفمن و با داشتن یک مشاور خبره بتونید 10% ورودی هاتون رو تبدیل به درآمد کنید.

شماهایی که طعم درآمد تکرار شونده یا غیر فعال رو چشیدید و درآمدتون رو 20 برابر کردین، قطعا ادامه میدین تا 100 برابر و بیشتر هم بشه. چون نکته خیلی خیلی مهمه ماجرا اینجاست:

درآمد غیر فعال به صورت تصاعد عددی نمیره بالا به صورت تصاعد هندسی میره بالا. یعنی درآمدت اگر ماهی 10 میلیونه، 6 ماه بعد 20 میلیون نیست، بلکه حداقل 50 میلیونه و دو سال بعد 500 میلیونه.    ویس پایین رو گوش کن 

ضمانت دوره: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر در این دوره شرکت کنید و از آن راضی نباشید، می توانید در ماه سوم ثبت نام در دوره (یعنی بین 60 تا 90 روز بعد از ثبت نام) درخواست عودت وجه نمایید. بدون قید و شرط کل مبلغ دوره به شما عودت داده می شود من به انصاف و انسانیت شما اعتماد دارم

سرفصل های دوره افزایش درآمد از سایت

  • مقدمه و آشنایی با روش های درآمد از سایت و اینترنت
  • اهمیت صفحات فرود یا فروش!
  • نکات و تکنیک های ساخت عنوان جذاب و پول ساز
  • نکات و تکنیک های ساخت زیرعنوان جذاب و پول ساز
  • رازهای ساخت تصاویری برای شکار مشتری
  • آشنایی با cta و جامع ترین نکات این دانش شگفت انگیز
  • عجایب طراحی Landing pageها و 20برابر کردن درآمد
  • نکات ایده آل بهبود CRO یا نرخ تبدیل
  • تاثیر عجیب و باورنکردنی رنگ ها بر فروش مستقیم
  • آشنایی با پرسونا و قدرت عجیب آن در نرخ تبدیل
  • آموزش عملی ساخت لندینگ پیج (صفحه فروش) حرفه ای در وردپرس – به زودی
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت دیجیکالا
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت دیوار
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت علی بابا
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت با سلام – به زودی
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت نمناک – به زودی
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت زومیت – به زودی
  • تحلیل کامل و با جزئیات سایت اقامت 24 – به زودی
  • تحلیل عملی چندین و چند سایت بزرگ ایرانی و خارجی
  • بررسی دقیق و حرفه ای جهت ایده برداری و افزایش سرعت یادگیری:
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت دندانپزشکی برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت شال و روسری برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت خودرو برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت روانشناسی و پزشکی برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت مد و فشن برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت فروش لباس برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت طراحی سایت و اپ برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آموزشگاه زبان برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت کتاب برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت رستوران و کافه برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آرایشی و بهداشتی و پزشکی برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت خودرو برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت طلا و جواهرات برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت لوازم ورزشی برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت مبلمان برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت فروش ساعت برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت گل فروشی برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ برای درک بهتر نکات و ایده برداری!
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت موبایل و لپ تاپ برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت کنسول های بازی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت گیفت و سی دی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت لوازم موسیقی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت کنکور و کمک درسی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آموزش موسیقی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت بازارهای مالی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت گردشگری برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت گیفت و سی دی کی اکانت ها برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت تجهیزات پزشکی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت طراحی و نقاشی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت محصولات چوبی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت کیف و کفش برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت لوازم التحریر درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت قنادی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت فروش میوه برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت اکسسوری برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت فروش قطعات کامپیوتری برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت لوازم خانگی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت دکوراسیون داخلی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت فروش عسل برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آموزش و تدریس برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت عکاسی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت املاک برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت کوچینگ برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت خیاطی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت آهنگسازی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت حیوانات خانگی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت عینک برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت اسباب بازی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت نویسندگی برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت انیمیشن برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت دوربین مدار بسته برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت پادکست برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی
    • بررسی دقیق تر و حرفه ای لندینگ چند سایت ماساژ برای درک بهتر نکات و ایده برداری! – به زودی

مزایای شرکت در دوره افزایش درآمد سایت

  • یادگیری روش های کسب درآمد از سایت
  • شروع درآمد قطعی از سایت
  • افزایش قطعی درآمد از سایت
  • با توجه به روش تدریس دوره، می توانید در مترو و خودرو هم آموزش ببینید
  • دوره تقریبا در تمام دستگاه های موجود قابل پخش و نمایش است
  • تحلیل عملی دوره به شدت به یادگیری قطعی شما کمک می کند

ثبت نام سریع در دوره


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


آیا ثبت نام در این دوره، پیش نیاز دارد؟

خیر. این دوره برای همه افرادی که سایت دارن یا قراره سایت بزنن به شدت ارزشمند و مفیده

برای چه سایت هایی مناسب است؟

برای تمام وب سایت ها با تمام موضوعات عالیه. اگر از سایتت درآمد نداشتی، بهت کمک میکنه به درآمد برسی و اگر درآمد داشتی، درآمدت رو چند برابر می کنه.

شرایط بازگشت وجه دوره چیست؟

هیچ شرطی ندارد به جز اینکه فقط در ماه چهارم پس از ثبت نام می توانید درخواست عودت وجه دهید! اگر این دوره بی نظیر و بدون مشابه برای شما مفید و ارزشمند نبوده (می دونیم که شما انصاف و انسانیت رو در نظر می گیرید) فقط کافیه درخواست عودت وجه بدید. بدون هیچ سوالی مبلغتون عودت میشه

آیا این نکات فقط مربوط به سایت های وردپرسی است؟

خیر. به هیچ عنوان. مربوط به همه سایت ها با همه موضوعات است.

آموزش های جدید چند وقت یک بار در دوره قرار می گیرند؟

زمانش مشخص نیست. ممکنه بر اساس نیاز؛ در یک روز چند فایل جدید به دوره اضافه بشه. هدف اینکه کامل ترین و بهترین بمونه

از قرار گرفتن آموزش های جدید چگونه مطلع می شویم؟

از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن، استوری و یا حتی SMS