عنوان مقالات سایت

سئو کوچینگ

سئو کوچینگ

تفاوت است بین دیدن و مشاهده کردن !

تفاوت است بین تجربه و دانش !

تفاوت است بین نیوسئو و سایر برندهای سئو جهان !

بیاید واقعی به ماجرا نگاه کنیم: سئو چیزی است که سایت شما رو از فرش به عرش می برد پس قطعا ارزش دارد تمام توان، وقت و سرمایه خودتون رو برای به عرش رسوندن سایتتون به کار بگیرید. ما در نیوسئو برای اولین بار در ایران و دومین بار در جهان از سال 1399 شروع به کوچ سئو برندهای بزرگ و کوچکی در داخل ایران کردیم و حالا در سال 1401 بعد از تیم سازی قدرتمند در زمینه سئو کوچینگ و البته بازخورد بی نظیر سایت های کوچ شده در این مدت تصمیم گرفتیم این سرویس بی نظیر رو خدمت همه شما عزیزان دل تقدیم کنیم.

سئو کوچینگ به شما کمک می کنه در کنار کارهایی که شما یا تیمتون برای پیشرفت سئو سایت یا سایت هاتون به کار میگیرید، از راه درست و پردرآمد فاصله نگیرید و در یک راستای صحیح همواره پیش برید. کوچ های سئو نیوسئو به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه با شما در ارتباط هستند تا شما اولا به بهترین نتیجه برسید و دوما در اون نتیجه برای همیشه باقی بمونید.

کمی بیشتر و کامل تر:

کوچینگ چیست؟

کوچینگ یا کوچ چیست؟ بهتره اینجوری بگم که کوچینگ فرآیندیه که عملکرد و کارآیی فرد رو بهبود می بخشه و تلاش میکنه تا بهترین نتیجه رو در حال حاظر در مورد موضوع مورد کوچ به دست بیاره. مهم ترین چیزی که در کوچینگ هر موضوعی اهمیت داره تجربه مشاور شماست. او باید علاوه بر دانش و خلاقیت بالا؛ تجربه کافی داشته باشد تا روند رسیدن شما به موفقیت رو تسریع ببخشه.

شما بعد از کوچینگ بااااااااید یا بهترین نسخه خودتون شده باشید یا بهش بسیار نزدیک شده باشید.

کوچینگ سئو نیوسئو چیست؟

در این اقدام بی نظیر فردی به عنوان کوچ یا مشاور در کنار شما خواهد بود تا تمامی موارد سئو سایتتون رو از شروع انجام تا اتمام و حصول نتیجه پیگیری کند و به سریع تر و کوتاه تر شدن روند موفقیت و درآمدزایی شما به صورت کاملا مستقیم کمک کند.

کوچ های نیوسئو به صورت مستقیم و کاملا دقیق تحت نظر امیر قمصری آموزش های سئو را دیده اند و بر روی پروژه های مختلف کسب تجربه کردند و ده ها سایت را به لینک یک گوگل رساندند. امیر قمصری به عنوان ناظر تیم کوچینگ سئو نیوسئو تک به تک گزارش ها را قبل از ارسال کوچ ها برای سایت ها بررسی می کند و در صورت نیاز وارد پروسه بررسی و تحلیل می شود؛

پس خیالتون راحته راحته راحت …

یک کوچ یا مشاور حرفه ای سئو می تونه مثل یک برادر یا خواهر، همیشه کنار شما و سایتتون باشه. اینجوری اگر زمانی تو به هر دلیلی مثل مسافرت، بیماری، کار شخصی یا … نتونی اون اندازه که باید مراقب سئو سایتت باشی و مشکلات و ایراداتی از دستت در بره و سایتت بره به سمت افت در نتایج گوگل؛ کوچ سئو سایتت در کوتاه ترین زمان ممکن بهت خبر میده و سایتت رو نجات میده.

تو نیوسئو کوچ شما فقط مشاور شما نیست بلکه همراه، پشتیبان، دلسوز و مشاور سئو سایت شماست

سئو کوچینگ باید بتواند نگاهی از آینده کسب و کار اینترنتی شما با استفاده از ابزارهای مناسب در کوچ، برای شما که صاحب یک سایت هستید ترسیم کرده و شما هم باید از نقش و اثر این کوچ یا مربی اطمینان کافی داشته باشید تا بر اساس مشاوره های او (آن هم چشم بسته) به سمت پیشرفت دائمی سایت خود و البته افزایش درآمد چند برابری بروید.

سئو کوچینگ یکی از زیرشاخه های بیزینس کوچینگ است که برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی و حرفه ای توسط تیم نیوسئو ایده پردازی، اجرا و رونمایی شده است. همانطور که قطعا می دانید نیوسئو یکی از قدیمی ترین برندهای سئو ایران محسوب می شود که دارای بزرگترین دوره آموزش سئو ایران با نزدیک به 13.000 دانش پذیر بوده و افتخار همکاری با بسیاری از برندهای برتر دیجیتال مارکتینگ ایران را دارد.

یک مثال ساده و بسیار جذاب:

یک بازیکن حرفه ای فوتبال رو در نظر بگیرید که بهترین افتخارات رو به دست آورده و بهترین بازیکن دنیا هم هست؛ اما همین بازیکن هم همیشه یک مربی شخصی و تیمی داره که سرعت پیشرفت و به موفقیت رسیدن اون رو به شدت افزایش میده. چرا؟ چون مربی فردیه که سالها تجربه داره و حتی میتونه از رخداد یک سری اتفاقات از قبل جلوگیری کنه و انگار بشه واکسن موفقیت اون بازیکن و هر جایی هم که به مشکلی خورد بهترین راه حل رو بهش بده که اون سردرگم نشه و اشتباه نکنه. اینجوری میشه که یک بازیکن میتونه تبدیل به بهترین نسخه خودش بشه.

حالا نکته اینجاست که کوچ ها یا مربی های سئو نیوسئو افرادی هستند که در پروژه های مختلف سئو کار کردن و علاوه بر دانش سئو تجربیات خیلی زیادی رو هم به دست آوردن که وقتی اون ها رو در اختیار شما قرار بدن، شما در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین اقدامات رو روی سایتتون انجام میدید و به بهترین نتیجه می رسید.

چرا باید از کوچ سئو استفاده کنم؟

مسیری که شما الآن در حال پیمودن آن هستید، نیوسئو سالهاست که در آن قرار دارد و همیشه در طی 8 سال گذشته جزو بهترین های سئو ایران بوده است (ما با توجه به رزومه و تعداد دانشجویان در جهان هم شناخته شده هستیم) با این شرایط نیوسئو براساس آزمون و خطاها و همچنین دانش بروز سئویی که درآن جاری است و البته هزاران چالش و مشکلی که برای سایت هایی با موضوعات مختلف حل کرده است می تواند نقشه راهی به شما بدهد که انتهای آن فقط خوشبختی ست … . 

این همون نقشه گنجی ست که همه دنبالش هستن!

به نظرت چرا نیوسئو 8 ساله بر بلندای سئو ایران جا خشک کرده و با تغییرات تمام الگوریتم های گوگل و با هزاران رقیبی که صدها میلیون برای سئو سایتشون هزینه می کنند، همچنان جایگاه برتر سئو ایران رو از دست نداده و انتخاب اول تمام برندهای برتر ایرانه؟!!

دقیقا همون دلیلی تو که الآن تو ذهنته دلیل اینکه از کوچ سئو نیوسئو باید استفاده کنی تا از همه راه های بهترین بودن مطلع بشی و باهاش خودت و سایتت رو بکشی بالا

با این دیگه خیالت قطعا راحت میشه:

مدیریت تیم کوچینگ سئو: امیر قمصری

سرپرست تیم کوچینگ سئو: سعید قائمی (با بیش از 15 سال تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و حدود 5 سال همکاری مستقیم با نیوسئو و تحلیل و مشاوره ده ها سایت بزرگ و کوچک. ایشان علاوه بر دانش و تجربه در زمینه سئو فردی به شدت ایده پرداز و دلسوز برای همه کسب و کارهای اینترنتی هستند که تبدیل به یکی از ستون های نیوسئو شدند.)

فرآیند سئو کوچینگ:

فرآیند سئو کوچینگ یک عملیات کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده است که براساس آن در ابتدا سایت شما به صورت کلی و جزئی توسط کوچ شما بررسی و تحلیل می شود. سپس مواردی که به عنوان مشکلات در سایت شما دیده شده است به صورت لیستی برایتان ارسال می شود تا شروع به رفع آن کنید. در این حین مشاور در کنار شماست و تغییرات شما را بررسی کرده و نظرات کارشناسی خود را به شما می دهد تا مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شود.

پس از رفع تمام مشکلات حال زمان آن رسیده که کوچ شما براساس نظرات و علایق شما یک برنامه هدفمند برای پیشرفت سایت شما با اولویت سئو تقدیمتان کند (این یعنی کوچ به جز سئو در زمینه های دیگر سایت هم به شما مشاوره می دهد). شما براساس این طرح زمان بندی شده و کاملا عملی و کاربردی شروع به فعالیت بر روی سایتتان می کنید و در تمام روزها، هفته ها و ماه های سال کوچ شما در کنار شما خواهد بود تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

مرحله بعد هم زمانیکه شما حالتون به خاطر درآمد عالی از سایتتون عاااااااالیه و ما هم در کنار شما خوشحالیم (همون آرزوی همیشگی نیوسئو)

لیست خدمات کوچینگ سئو نیوسئو:

  • بررسی دقیق سایت شما از منظر محتوا
  • بررسی دقیق سایت شما از منظر سورس و فنی
  • بررسی محتوا و استراتژی محتوایی سایت شما و ارائه پیشنهادات برای تولید محتوای بهتر
  • ارائه ماهانه عناوین برای تولید محتوا
  • پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب
  • مشاوره در زمینه تولید محتوای سئو شده (متنی، پادکست، گرافیکی و ویدئو)
  • بررسی سرچ کنسول و ارائه مشاوره برای حل مشکلات سرچ کنسول
  • ارائه مشاوره جهت استفاده از کلمات کلیدی بهتر برای افزایش درآمد سایت
  • بررسی لندینگ پیج ها به لحاظ توانایی در فروش و درآمدزایی (در صورت وجود)
  • ارائه مشاوره جهت بهبود طراحی ظاهری سایت
  • مشاوره در زمینه انتخاب هاستینگ
  • آنالیز رقبا و ارائه مشاوره برای پیشی گرفتن از آنها
  • معرفی سایت های مناسب جهت انتشار رپورتاژ مفید
  • بررسی سئو محلی و لوکال 

این کوچ است نه آموزش و کوچ فراتر از آموزش است …

کوچ سئو برای چه کسانی ضرورت دارد؟

  • علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و سایت
  • مدیران یا صاحبان سایت ها (با هر موضوعی و هر سطحی)
  • کارشناسان طراحی سایت
  • کارشناسان و مشاوران سئو 
  • دانشجویان سئو
  • علاقه مندان به سئو که اعتماد به نفس کافی برای شروع رو ندارن
  • مشاوران حوزه کسب و کار و بازاریابی
  • مدرسان سئو
  • مالکان، مدیران و کارمندان فروشگاه های اینترنتی
  • کارمندان شرکت های سئو
  • برنامه نویسان سایت ها و شرکت ها

کوچ سئو چه نتایجی دارد؟

  • حل مشکلات سئو سایت شما
  • افزایش سرعت ایندکس شدن مطالب سایت شما
  • بهبود قطعی رتبه های سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان
  • تولید محتوای برنامه ریزی شده و ارزشمند
  • ساخت لندینگ های باکیفیت و هدفمند
  • انتخاب بهترین هاست و دامنه
  • پیشرفت سایت براساس یک برنامه هدفمند و منظم
  • آرامش شما و اطمینان ازاینکه قطعا به نتیجه می رسید
  • افزایش بازدید سایت
  • افزایش درخواست های خرید خدمات و محصولات
  • افزایش درآمد سایت و شما

دوستان ما از طریق این شماره با شما در تماس خواهند بود.
لطفا آدرس وب سایت خود را با دقت وارد نمایید.

درخواست مشاوره رایگان


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


چه کسانی بیشتر به کوچ سئو نیاز دارن؟

همه صاحبان و طراحان و سرمایه گذاران سایت های اینترنتی با هر موضوعی به کوچ سئو نیاز دارند اما از همه بیشتر مدیران و صاحبان سایت ها به کوچینگ سئو نیاز دارند.

مهم ترین ویژگی و جذابیت کوچ سئو چیست؟

به به؛ عجب سوالی. یک نفر همیشه و در هر وضعیتی در کنار شماست تا بجای شما نگران سایت شما باشد و شما به کارهای دیگرتان بپردازید …

کوچ شما زمان های بحرانی به شما هشدار و براساس تجربه ش بهترین راه را به شما نشان می دهد.

او مثل دایه ای دلسوز مراقب سایت شماست …

داشتن یک کوچ سئو چقدر به سایت من کمک میکنه؟

با هر بار مشاوره ای که از او می گیرید چند ماه خودتون رو جلو میندازید چون اون بعد از سالها فعالیت در زمینه سئو و درآمدزایی اینترنتی میتونه هزینه و زمان رسیدن به موفقیت وب سایت شمارو کم تر کنه

آیا استفاده از کوچینگ باعث درآمد بیشتر سایت من میشه؟

بله قطعا. مهمترین هدف از سئو سایت افزایش درآمد ماست. یک کوچ حرفه ای می تونه براساس میانبرها و تجربه ای که بلده سریعتر شمارو در مسیر رشد قرار بده و در نهایت با تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری هدف، درآمد سایت و شمارا چندین برابر کنه.

چه زمانی به کوچ سئو نیاز داریم؟

این سوال واقعا عاااالیه. اگر سایتی دارید که به هر دلیلی نتونستید باعث پیشرفتش بشید و به درآمد برسونیدش، بهترین و مطمئن ترین گزینه برای شما استفاده از کوچینگ سئوست که شمارو از سردرگمی خارج کنه. او هم مشکلات کنونی سایت شمارو بهتون اعلام می کنه و هم برنامه مناسبی برای آینده تون پیشنهاد میده.

مدت زمان همکاری با کوچ سئو چند ماه است؟

در حال حاضر پکیج های نیوسئو برای این خدمت بصورت ماهانه می باشد و در صورت تمایل می توانید این پروسه را تمدید کنید.

خدمات سئو کوچینگ نیوسئو ضمانت هم دارد؟

مجموعه نیوسئو با 8 سال درخشش در صدر نتایج گوگل با بهترین و سخت ترین عبارات کلیدی و پرترافیک، قطعا این مسیر پر پیچ و خم سئو رو بارها رفته و تجربه گرانبهایی داره، افرادی که در قالب کوچ سئو در نیوسئو همکاری دارند از ارکان کلیدی این سازمان محسوب می شوند ->> پس جای نگرانی وجود ندارد.

کوچ سئو برای منی که وضعیت سایتم خوبه و میخوام بهتر بشه هم مناسبه؟

هدف از کوچ این است که بر اساس آخرین وضعیت سایت شما تحلیلی صورت گیرد و بر اساس آن راهکارهایی برای بهبود آن پیشنهاد شود. همچنین اگر سایت شما ایرادات و مشکلاتی داشته باشد آن را نیز مورد بررسی قرار میدهیم و راهکاری مناسب پیشنهاد خواهیم داد. اگر شما بدنبال بهتر شدن وضعیت فعلی سایت خود هستید دقیقا کوچ سئو میتونه بر اساس اهداف شما و در کنار شما سایتتون رو به این اهداف نزدیک تر کنه و اگر سایت شما به هردلیلی از این مسیر منحرف شد، خیلی سریع جلو این اتفاق رو بگیره.