ضروری
UPDATED
آموزش 0 تا 100 سئو وردپرس,آموزش جامع سئو وردپرس,آموزش رایگان سئو وردپرس

آموزش سئو وردپرس و معرفی بهترین افزونه های آن

همانطور که می دانید، برای سئو سایت وردپرس از فاکتورهای مختلفی استفاده می شود. از این جهت آشنایی با افزونه های سئو که باعث افزایش سرعت، بهینه سازی تصاویر و بهبود وضعیت سئو سایت وردپرسی شما می شوند، اهمیت زیادی دارد. شما با استفاده از نکات مهم آموزش رایگان سئو وردپرس در این مقاله می توانید عملکرد خود را به شدت بهبود بخشید و نتیجه آن را سریعا مشاهده کنید.

آموزش افزایش امنیت وردپرس,افزایش امنیت وردپرس,امنیت سایت وردپرسی

آموزش افزایش امنیت وردپرس

اگر سایت وردپرسی دارید و نگران امنیت آن هستید لازم است تهدیدات امروزی برای این نوع از سایت ها را بدانید و اطلاعات بیشتری را در ارتباط با آن کسب کنید. با بررسی چگونگی ایمن سازی سایت وردپرس می توانید از هک شدن یا ویروسی شدن سایت جلوگیری کنید. ما در این مقاله بلاگ آموزش سئو سایت تمامی نکات مربوط به افزایش امنیت وردپرس را برای شما شرح دادیم.

آموزش دایرکت ادمین,دایرکت ادمین چیست,دایرکت ادمین وردپرس

دایرکت ادمین (DirectAdmin) چیست؟

دایرکت ادمین یک کنترل پنل قدرتمند و مبتنی بر وب است که امکان مدیریت سایت‌هایی با قالب های مختلف را فراهم می کند. این ابزار در شرایط تحریم جایگزین مناسبی برای سی پنل به حساب می آید و با ارائه ویژگی های فوق العاده مدیران سایت ها را در مدیریت کسب و کار خود و بهبود سئو سایت یاری می‌کند. ما در این مقاله به طور کامل این کنترل پنل را برای شما شرح می‌دهیم.

دسته بندی سایت,دسته بندی وردپرس,راهنمای سئو فروشگاه

10 نکته مهم سئو دسته بندی محصولات

سئو دسته بندی محصولات با بهینه سازی صفحات دسته بندی باعث می شود کاربران و همینطور موتورهای جستجو درک ساده تری از مطالب موجود در سایت داشته باشند. به کمک تکنیک های دسته بندی سایت، مشتریان به سادگی به محصولات مورد نظر خود در سایت دسترسی خواهند داشت و به طور قابل توجهی در زمان آن ها صرفه جویی می شود. این مقاله آموزش سئو سایت های فروشگاهی نکات مهمی را به شما آموزش میدهد.

VPS,سرور اختصاصی,سرور سایت چیست

سرور مجازی یا vps چیست؟

سرور یا هاست فضای میزبانی وب سایت ها هستند که به دو صورت اختصاصی و مجازی ارائه می شوند. سرورهای اختصاصی می توانند به قسمت های زیادی تقسیم شده و هریک از آن ها یک وب سایت مجزا را میزبانی کنند که تحت عنوان سرور مجازی می باشند. این سرورها از نظر سیستم عامل به چند دسته از جمله ویندوزی و لینوکسی تقسیم می شوند. در این مقاله آموزش وردپرس سرور مجازی و انواع آن را شرح داده‌ایم.

آموزش افزونه سئو وردپرس,افزونه بهینه سازی تصاویر,افزونه بهینه سازی سایت

معرفی افزونه های ضروری وردپرس

یکی از اقداماتی که برای بهینه سازی سایت باید انجام دهید یا بعد از راه اندازی سایت باید در نظر بگیرید، انتخاب افزونه های کاربردی است. نصب افزونه های متعدد روی سرعت و عملکرد سایت اثرات منفی می گذارد. در نتیجه باید این کار را حساب شده و کاملا برنامه ریزی شده انجام دهید. ما در این محتوا 24 افزونه برتر که ویژگی های متعددی را به وبسایت شما می افزاید، معرفی می کنیم.

آموزش 0 تا 100 وردپرس,آموزش رایگان سئو وردپرس,ابزار سئو وردپرس

تاثیر وردپرس در سئو سایت | 6 راهکار برای بهینه سازی

وردپرس به عنوان یک cms برتر برای راه اندازی وب سایت، یکی از بهترین برای سئو محسوب می شود. حال سوال اینجاست که وردپرس چه تاثیر روی سئو دارد که اینقدر در بین کارشناسان سئو محبوب است.

ما در این محتوا درباره این موضوع نکاتی را شرح می دهیم و در آخر برای بهبود سئو سایت های وردپرسی 6 فاکتور مهم را بررسی می کنیم. این موارد برگرفته از آخرین بروز رسانی های گوگل است.

اصول طراحی صفحه اصلی,بهترین صفحه سازهای وردپرس,بهترین قالب ساز وردپرس

بررسی بهترین صفحه سازهای وردپرس در سال 2023

انتخاب یک صفحه ساز کاربردی و مناسب کار دشواری است. در سال 2022 افزونه های صفحه ساز زیادی معرفی شده که ممکن است از متداول ترین صفحه ساز یعنی المنتور نیز بهتر باشند. ما در این محتوا قصد داریم به طور کامل این موضوع را بررسی کنیم و 16تا از بهترین صفحه سازها را به شما معرفی کنیم. این یک مقایسه جامع از افزونه هاست که در انتخاب گزینه برتر، به شما کمک می کند.

آموزش سئو سایت فروشگاهی,اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی,اصول طراحی سایت فروشگاهی

مهم‌ترین ویژگی‌ های سایت فروشگاهی چیست؟

سایت های فروشگاهی برای رسیدن به درآمدهای بسیار بالا می بایست به صورت کاملا اصولی برای حضور در نتایج گوگل و قرار گرفتن در بین برترین وب سایت ها، بهینه سازی شوند. در سئو سایت های فروشگاهی باید به مواردی دقت کنید.

در این محتوا ما مهم ترین ویژگی سایت های فروشگاهی را برای شما بررسی کردیم تا در امر بتوانید به بهترین شکل سایت خود را بهینه سازی کنید.

درآمد از وردپرس,درامد از سایت,راه های کسب درآمد از وردپرس

15 روش کسب درآمد از وردپرس در سال 2023

در صورتی که هنوز هم در راه اندازی وب سایت وردپرسی دچار دوگانگی شده اید. اگر تازه اول راه هستید و میخواهید با راه های درآمدزایی از سایت و وردپرس آشنا شوید، با ما در این محتوا همراه باشید. ما در این مقاله 13 روش کاربردی درآمد از وردپرس را برای شما بررسی کردیم. می توانید با این روش هاو مهارت هایی که دارید، به درآمدهای فوق العاده ای برسید.