
امروزه یکی از موضوعات ترند در رابطه با تولید محتوا، موضوع تولید محتوا با هوش مصنوعی است. این روزها قدرت و امکاناتی که هوش مصنوعی دارد، همه را شگفت زده کرده است. بطوری که در بسیاری از زمینه ها از هوش مصنوعی استفاده می شود.
یکی از کاربردهای مهم و قابل توجه هوش مصنوعی نیز تولید محتوا است. بسیاری از مجموعه ها و کسب و کارها به منظور معرفی محصولات و یا خدمات خود، از تولید محتوا استفاده می کنند که به منظور تولید محتوایی جذاب و تاثیر گذار، می توان از هوش مصنوعی بهره برد.
هوش مصنوعی، روشی بروز و کاربردی است که با استفاده از نرم افزارهای هوشمند و جدید، در مباحث مختلفی مانند تولید محتوا دخالت نموده است. روش تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توان به سرعت بالای محتواهای تولید شده اشاره نمود.
امکان تولید انواع محتوا، مانند محتوای متنی، تصویری و ویدیویی با هوش مصنوعی وجود دارد و ابزارهای مختلفی برای تولید محتوا به روش هوش مصنوعی معرفی شده اند. بنابراین با شناخت ابزارهای مختلف هوش مصنوعی و نحوه کاربرد هر کدام، می توان بهترین محتواها را در سریع ترین زمان تولید کرد.
برای آشنایی بیشتر با تولید محتوا توسط هوش مصنوعی و ابزارهای جدید تولید محتوا با هوش مصنوعی و مزایایی که این روش دارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
آیا تولید محتوا با هوش مصنوعی ارزشمند است؟
با افزایش تمرکز گوگل بر کاهش نمایش محتوای کم کیفیت در نتایج خود، بسیاری از کارشناسان ارشد دیجیتال مارکتینگ دنیا نقش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در بازار و سئو را زیر سوال برده اند. با این همه از نظر گوگل روش تولید محتوا اهمیت خاصی ندارید و برای او (مثل همیشه) ارزش و سودآوری محتوا برای کاربر و ایجاد بهترین تجربه کاربری مهم است.
موضع گوگل در مورد محتوا و هوش مصنوعی
موضع گوگل در مورد محتوا، اولویت کاربر محوری بودن و کیفیت آن است. محتواهایی که توسط هوش مصنوعی تولید می شود باید دارای محتوای خاص، معتبر و دارای خوانایی بالا باشد. از طرفی با بررسی های که تا به حال از سوی سامانه ها و سازمان های تحقیقاتی صورت گرفته، یکی از واضح ترین مشکلات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خوانایی پایین آن است.
در واقع گوگل آن بخش از سئو که به محتوا ربط پیدا می کند را مشکلی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی نمی داند و حتی ایرادی نمی بیند که سئو توسط هوش مصنوعی انجام گیرد (کما اینکه همین کار را هم فعلا هوش مصنوعی به درستی انجام نمی دهد) اما براساس الگوریتم EEAT نمی تواند به محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برای نمایش در نتایج اول خود اعتماد کند.
از طرفی در مورد تولید محتوا با هوش مصنوعی، نظرات مختلفی وجود دارد و بسیاری از افراد کنجکاو هستند که بدانند آیا استفاده از هوش مصنوعی برای آن ها کارساز است یا خیر. همانطور که بالا گفتم، هوش مصنوعی مبتنی بر علم و دانش است و به دلیل کاربردی بودن، در بسیاری از زمینه ها از آن استفاده می شود.
ابزارهای مورد استفاده هوش مصنوعی، تکنیک های پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) هستند و از داده هایی که در اختیار آن ها گذاشته می شود و باتوجه به نیاز و خواسته کاربر، محتوا تولید می کنند.
برای مثال کاربران می توانند با مشخص کردن عناوین و کلمات کلیدی، از هوش مصنوعی محتوای مورد نظر را دریافت کنند. هر چه از هوش مصنوعی بیشتر استفاده شود، هر دفعه اطلاعات و دقت آن نیز افزایش می یابد که البته روش استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا هم از اهمیت زیادی برخوردار است.
شما با دیدن یک نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی متوجه می شوید که این تکنولوژی به خلق ایده های خلاقانه و جدید کمک می کند و به مجموعه ها و کسب و کارهای مختلف این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه ای یا با کمترین هزینه، خدمات و فعالیت خود را معرفی کنند و به پیشرفت و گسترش آن ها کمک می کند. بنابراین تولید محتوا با هوش مصنوعی، روشی کارساز است که به کاربران و متقاضیان کمک می کند تا خیلی راحت و سریع به موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
7 نکته اسرارآمیز برای تولید محتوای ارزشمند توسط هوش مصنوعی
- اول فکر کنید بعد تولید محتوا کنید
- از این محتوا به جز در سایت و سئو، برای برندینگ خود استفاده نمایید
- در مورد موضوعات مختلف تولید محتوا کنید
- این محتوا را برای گوگل بهینه سازی و سئو کنید
- سعی کنید محتوای تولید شده را در همه جا نشر دهید
- بیش از پیش به صفحه لندینگ این محتواها توجه کنید
- پس از مدتی، حتما از کارشناسان و ابزار سنجش کیفیت تولید محتوا برای ارزیابی محتواهای تولیدی کمک بگیرید
1. اول فکر کنید بعد تولید محتوا کنید
هدف استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا تولید محتوای غنی و ارزشمند برای کاربر است که این اتفاق باید به صورت آگاهانه رخ دهد، از طرفی بزرگترین مانع و استرس برای تولیدکنندگان محتوا این است که نمی دانند برای چه چیزی محتوا تولید کنند و اینجاست که اشتباه می کنند:
از هوش مصنوعی برای ایده پردازی و دادن استراتژی کمک می گیرند و این یعنی اشتباهی بزرگ در شروع استفاده از AI
شما باید بر اساس نیاز کاربران و مشتریان خود، بررسی سایت های رقیب، روند جستجو ها در گوگل و … موضوعاتی را پیدا کرده و بر اساس این داده ها از هوش مصنوعی کمک بگیرید نه اینکه صفر تا صد تولید محتوا را به او بسپارید.
اگر ایده پردازی و تولید محتوا را از ابتدا تا انتها به هوش مصنوعی بسپارید، ممکن است براساس تحلیلی نادرست محتوایی را تولید کند که اصلا به درد شما و کاربرانتان نمی خورد و اینجا شما بجای سود از هوش مصنوعی، ضرر خواهید کرد.
2. از این محتوا به جز در سایت و سئو، برای برندینگ خود استفاده نمایید
وقتی اینقدر زحمت می کشید تا یک محتوای ارزشمند را با ai بسازید، باید از آن بهترین و بیشترین استفاده را ببرید. بنابراین باید در شرایط ایده آل این محتوای تولید شده را در پلتفرم های مختلف به اشتراک گذاشته و یا حتی در ایمیل و تلگرام هم برای دیگران ارسال کنید.
حتی شما برای ابتکار انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می توانید از همین هوش مصنوعی کمک بگیرید. می تواند شما و کاربرانتان را به سمت یک مسیر سودآور و هدفمند هدایت کند. پس بهتر است از AI به عنوان یک راهنما کمک بگیریم.
3. در مورد موضوعات مختلف تولید محتوا کنید
نوشتن و به روزرسانی محتوا برای ثبات و ارزش بیزینس شما زمان بر و در عین حال ضروری است. با شناسایی شکاف های محتوا و برندینگ شما، هوش مصنوعی می تواند به صورت ایده ها، عبارات کلیدی هدف، علایق مخاطبان و داده های مرتبط با رویدادها و قیمت ها را برای تولید انواع محتوا جمع آوری کرده و به شما کمک کند در هر زمینه ای محتواسازی کنید.
این رویکرد باعث صرفه جویی در زمان می شود و تمرکز شما با به سمت اصلاح و تقویت محتوا هدایت می کند.
چند مثال جذاب به عنوان نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی
- برای صنعت گردشگری می تواند محتوایی شامل برنامه های سفر، جاذبه های مقصد، محتوای تبلیغاتی، پست های مرتبط در شبکه های اجتماعی و حتی رویدادهای محلی را به شما پیشنهاد کند.
- در مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی می تواند در ایجاد مطالب آموزشی بیمار، خلاصه های تحقیقاتی و محتوای توصیه های بهداشتی کمک کند.
- سازندگان محتوای بانکی می توانند از هوش مصنوعی برای ابهام زدایی از مفاهیم مالی از طریق مقالات آموزنده و به روزرسانی بازار شخصی استفاده کنند.
4. این محتوا را برای گوگل بهینه سازی و سئو کنید
محتوا زمانی موثر است و برای شما درآمدزایی می کند که قابل کشف توسط مخاطبان هدف شما باشد و این مخاطبان شما کجا به دنبال شما می گردند؟ گوگل. پس شما حتما باید سایت و محتوای خود را سئو کنید.
شما با انجام یک سری دستورالعمل های خاص و از پیش تعیین شده مثل کیفیت محتوا، طول کلمات، اطلاعات متا، کلیدواژه مرکزی، استفاده صحیح از تصاویر و … می تواند از سئو داخلی کمک گرفته و باعث بهبود رتبه محتوای خود در گوگل شوید. پیشنهاد من این است که حتما از یک چک لیست برای تسریع و جلوگیری از اشتباه در این روند استفاده کنید.
ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی می توانند برای SEO هم به شما کمک کنند. اینجا هم پیشنهاد می کنم از یک چک لیست سئو محتوا کمک بگیرید تا حتی پیشنهادهای هوش مصنوعی، خروجی بهتر و کیفیت بالاتری برای شما ایجاد کنند.
5. سعی کنید محتوای تولید شده را در همه جا نشر دهید
چه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی متنی باشد چه صوتی و چه تصویری؛ چه در سایت باشد چه در اینستاگرام و چه حتی در یک PDF، باید حتما از تمام توان خود استفاده کنید تا در همه کانال های ممکن نمایش داده شود. رااااستی حواستان باشد که محتوای تولید شده تان با همان کیفیت عالی در همه جا منتشر شود نه نصفه و نیمه!
مثلا محتوای متنی شما باید با همه تصاویر و ویس ها و ویدئوهایی که در آن قرار داده اید، نشر پیدا کند.
6. بیش از پیش به صفحه لندینگ این محتواها توجه کنید
طراحی صفحه لندینگ محصولات و مقالات شما به صورت مستقیم بر رضایت کاربران اثر می گذارد. صفحات سایت شما باید سرعت عالی و با lazy loading و بدون پرش محتوا برای کاربران نمایش داده شود وگرنه به تعامل کاربران و حتی سئو سایت شما آسیب میزند و انگار شما همه زحمت خود را به سمت جوی آب رهنمود کرده اید!!
اینجا نیاز دیدم تذکر دهم حتما قبل از تولید محتوا با هوش مصنوعی یا از هر طریق دیگری، از عملکرد سایت خود مطلع شوید. همچنین حتما به سرچ کنسول سایت خود سر بزنید و هرگز از آن غافل نشوید.
7. پس از مدتی، حتما از کارشناسان و ابزار سنجش کیفیت تولید محتوا برای ارزیابی محتواهای تولیدی کمک بگیرید
حتی اگر در لحظه تولید محتوا از همه فاکتورهای مهم آن مطمئن باشید، باید هر از چندگاهی مجددا به آن ها سر بزنید و با بررسی داده های خاصی مثل KPI از اثر بخشی محتوای خود مطمئن شوید. (در حقیقت قرار نیست یک محتوا برای همیشه ارزشمند باشد)
جدا از اینکه ممکنه بعد از مدتی شما متوجه مشکلاتی در متن خود شوید که روز اول حواستان به آن نبوده، بروزرسانی محتواها به سئو سایت شما هم کمک شایانی می کند. کمکی که خیلی زود کسب و کار اینترنتی شما را به شکلی باورنکردنی به سمت ثروت سازی پی می برد.
مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی
مردم سراسر دنیا، استقبال زیادی از هوش مصنوعی برای انجام امور مختلف از جمله تولید محتوا کرده اند که دلیل این امر نیز مزایای زیادی است که هوش مصنوعی دارد. هوش مصنوعی روشی کاربردی و مناسب برای تولید محتوا است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است و با انتخاب ابزارهای مناسب آن، می توان از مزایای زیادی بهره مند شد. در ادامه مهم ترین مزایای هوش مصنوعی بیان شده است.
حالا وقتشه! اینو بخون: آموزش تولید محتواپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.
1) سرعت بالا
یکی از مزایایی که تولید محتوا هوش مصنوعی دارد، سرعت بالای آن است. قطعاً درصورتی که انسان بخواهد محتوا تولید کند، باید وقت زیادی را برای تحقیق منابع، فکر کردن در مورد محتوا و در نهایت تولید آن صرف کند. اما ابزارهای هوش مصنوعی، تنها با دریافت اطلاعاتی محدود، محتواهایی مناسب را با سرعت بالا تولید می کنند. بنابراین می توان تعداد زیادی محتوا را در زمانی کوتاه با استفاده از هوش مصنوعی تولید کرد و در زمان خود صرفه جویی نمود.
2) کاربردهای متنوع
ابزارهای تولید محتوا تنوع زیادی دارند که هر کدام در زمینه یا زمینه های مختلفی خدمات رسانی می کنند. هوش مصنوعی، امکان تولید انواع محتوا از جمله بلاگ، صوت، تصویر و ویدئو را دارد. همچنین فرمت های محتوای هوش مصنوعی نیز متنوع هستند. برای مثال، امکان تبدیل تصویر به متن و متن به تصویر، سئو محتوا، غلط گیری محتوا، کپی وب و مواردی از این قبیل را انجام می دهند.
3) هزینه کم
ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا تنوع بالایی دارند که برخی از آن ها رایگان هستند و برخی دیگر نیز هزینه کمی دارند. از طرف دیگر تولید محتوا به واسطه نیروی انسانی، هزینه بیشتری دارد. بنابراین با استفاده از هوش مصنوعی می توان هزینه ها خود را در حد قابل توجهی کاهش داد.
4) عدم محدودیت
با استفاده از هوش مصنوعی، می توان هر محتوایی را با هر موضوعی تولید نمود و محدودیتی وجود ندارد. زیرا هوش مصنوعی ایده های خلاقانه و جدیدی برای تولید محتوا بکار می برد. همچنین یکی از چالش های نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا، نحوه شروع موضوع است که با کمک هوش مصنوعی می توانند ایده های جدید را دریافت کنند.
5) امکان شخصی سازی محتوا
درصورتی که لحن و مخاطب هدف برای هوش مصنوعی مشخص شود، می توان محتوای شخصی سازی شده را تولید نمود. همچنین می توان داده هایی که مشتری ارائه می دهد را نیز در اختیار هوش مصنوعی قرار داد و به واسطه آن، محتوایی شخصی سازی شده را تولید کرد.
6) کمک به بهبود سئو سایت
سئو و بهینه کردن موضوع، یکی از مسائل اساسی و چالش های تولیدکنندگان محتوا است که با کمک قابلیت های مفیدی که هوش مصنوعی در این زمینه دارد، می توان به بهبود سئو، کمک کرد. همچنین با در اختیار قرار دادن موضوع مربوطه به هوش مصنوعی، می توان کلمات کلیدی که به بهبود سایت کمک می کنند را دریافت کرد.
5 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی در سال 2024
تنوع ابزار و سایت هوش مصنوعی تولید محتوا بالا است اما همه این ابزارها از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار نیستند. با شناخت ابزارها و سایت های مناسبی که در این زمینه وجود دارد، می توان بهترین محتواها را تولید کرد و حوزه فعالیت خود را بهبود و گسترش داد. در ادامه برخی از بهترین ابزارها و سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا معرفی و بررسی شده اند.
تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی ChatGPT
یکی از ابزارهای هوش مصنوعی رایگان و مناسب برای تولید محتوا، ChatGPT است که از زبان فارسی نیز استفاده می کند. با ثبت نام در ChatGPT، می توان محتواهای متنی مناسب را تولید کرد. با ارائه دادن هر موضوعی به این ابزار، می توان محتواهای موردنظر خود را دریافت کرد. اما باتوجه به فیلتر بودن این ابزار در ایران، برای استفاده از آن باید از فیلترشکن استفاده نمود. برخی از قابلیت های این ابزار هوش مصنوعی رایگان هستند و برخی دیگر از امکانات آن نیز پولی هستند.
تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی Jasper
یکی دیگر از ابزارهای مناسب مبتنی بر هوش مصنوعی، Jasper است که برای محتوای بلاگ بسیار مناسب بوده و بهترین محتواهای این زمینه را تولید می کند. Jasper، امکان تولید محتوای متنی طولانی مدت برای سایت ها و ایمیل را دارد و به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. البته تولید بلاگ تنها کاربرد هوش مصنوعی جاسپر نیست، بلکه قابلیت ساخت تصاویر و عکس های هنری و محتوای ویدئویی را نیز دارد.
جاسپر سرعت بالایی دارد و از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. استفاده از جاسپر تا 7 روز رایگان است و بعد از آن باید هزینه پرداخت شود.
تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی CopyAI
ابزار CopyAI نیز یکی دیگر از روش های تولید محتوا با هوش مصنوعی است که با داشتن قالب های آماده بسیار، یکی از محبوب ترین ابزارها برای تولید محتوا است. این ابزار رابط کاربری راحت و ساده دارد و دارای ویرایشگر متن است. CopyAI بیشتر برای نوشتن محتوای کوتاه مانند متن های تبلیغاتی برای سایت و کپشن اینستاگرام است و گزینه مناسبی برای متن های طولانی نیست.
استفاده از این ابزار برای تولید دو هزار کلمه در ماه رایگان است، اما برای تولید مقاله بیشتر باید اشتراک آن خریداری شود.
تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی Synthesia
به منظور تولید ویدیوهای جذاب و زیبا در سریع ترین زمان، می توان از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی Synthesia استفاده کرد. برای استفاده از این هوش مصنوعی، می توان متن ساده ای را که مرتبط با ویدئو موردنظر است را وارد نموده تا ویدئو موردنظر ساخته شود. امکان استفاده از آواتارهای انسانی تولید شده توسط هوش مصنوعی این ابزار وجود دارد.
همچنین امکان سفارشی کردن ویدئوهای تولید شده وجود دارد و همچنین امکان ترجمه آن ها به 125 زبان محلی وجود دارد. این ابزار دارای قالب های آماده زیادی است اما استفاده از آن رایگان نبوده و باید اشتراک ماهانه خریداری شود.
تولید محتوا با ابزار هوش مصنوعی Midjourney
یکی از کاربردهای مهم و موردتوجه از ابزارهای هوش مصنوعی، تولید محتوای تصویری است. برای استفاده از این ابزار باید در پیام رسان دیسکورد که با این ابزار تلفیق شده است، حساب کاربری ایجاد نمود. Midjourney دارای قالب های آماده زیادی است و باکیفیت ترین تصاویر را باتوجه به خواسته کاربران تولید می کند.
4 نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی
همانطور که ذکر شد، ابزارها و سایت های هوش مصنوعی مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد که تولید محتوای متنی، از ابزارهای هوش مصنوعی محبوبیت زیادی دارد. با دراختیار قراردادن یک موضوع خاص به ابزار هوش مصنوعی، می توان محتوای موردنظر از آن را دریافت کرد. در ادامه چند نمونه از محتواهای تولید شده با ChatGPT بیان شده است.
سئو چیست؟
سئو سایت مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. این فرآیند شامل مجموعه ای از روش ها و تکنیک ها است که برای افزایش رتبه یا موقعیت یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می شود. هدف اصلی سئو افزایش نمایانی وب سایت در نتایج جستجوی طبیعی (غیرتبلیغاتی) است تا به افراد بیشتری امکان دسترسی به محتوای وب سایت داده شود.
هوش مصنوعی چیست؟
هوش مصنوعی (AI) یک علم کامپیوتری است که به مطالعه و توسعه سیستم ها و نرم افزارها می پردازد که بتوانند وظایف انسانی را انجام دهند که نیاز به فکر و دانش دارند. هدف اصلی هوش مصنوعی ایجاد سیستم ها و برنامه های کامپیوتری است که قادرند به طور خودکار و با تعلم از داده ها و تجربیات، وظایفی مانند تشخیص الگوها، پیش بینی، تصمیم گیری و حل مسائل پیچیده را انجام دهند.
کشور ایران
ایران یک کشور واقع در جنوب غربی آسیا است. پایتخت ایران تهران است. این کشور دارای تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی است و به عنوان یکی از کشورهایی با تمدن های باستانی چون ایلام، هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان و اسلامی معتبر است.
چطور برنامه نویسی یاد بگیریم؟
برای شروع به یادگیری برنامه نویسی، می توانید این مراحل را دنبال کنید:
- انتخاب زبان برنامه نویسی: انتخاب یک زبان برنامه نویسی بر اساس اهداف شخصیتان مهم است. برخی از زبان های معروف برای شروع شامل Python، JavaScript، و Ruby هستند.
- منابع آموزشی: می توانید از منابع آموزشی مختلف استفاده کنید، مانند کتاب ها، دوره های آنلاین، ویدئوهای آموزشی و منابع آموزشی مجانی که در اینترنت موجود هستند.
- تمرین و پروژه ها: سعی کنید پروژه های کوچک را از ابتدا تا انتها توسعه دهید تا مهارت های عملی را به دست آورید
- شبکه سازی و مشارکت: شرکت در جامعه های برنامه نویسی، انجمن ها و گروه های برنامه نویسی می تواند به یادگیری شما کمک کند
- پیشرفت تدریجی: برنامه نویسی مهارتی تدریجی است و همه چیز به تمرین و صبر بستگی دارد
- تجربه عملی: پس از یادگیری اصول پایه برنامه نویسی، می توانید در پروژه های واقعی شرکت کرده و تجربه عملی بیشتری کسب کنید.
موارد بالا به عنوان نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی است. در نظر داشته باشید که استفاده از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی محدودیت های بسیار زیادی نیز دارد.
نتیجه گیری
هوش مصنوعی یکی از بهترین تکنولوژی های امروزه است که در زمینه های مختلفی کاربرد دارد و یکی از کاربردهای مهم و موردتوجه آن، تولید محتوا است. سایت ها و ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد که هر یک از این ابزارها و سایت ها، کاربرد خاص خود را دارند. ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا، امکان تولید محتواهای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی را فراهم نموده اند.
تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی، مزیت های زیادی دارد که برخی از این مزایا عبارت اند از، کیفیت بالای محتواهای تولید شده، سرعت بالا، هزینه کم، امکان شخصی سازی، تنوع آیتم ها و فرمت ها و غیره. ابزارها و سایت های مختلفی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی وجود دارد که برخی از این ابزارها عبارت ند از، ChatGPT، Jasper، CopAI، Synthesia و غیره که ما در این مقاله به معرفی و بررسی همه این ابزارها پرداختیم.
❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان
تولید محتوا با هوش مصنوعی، یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها است و می توان انواع محتوا مانند محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی را با استفاده از این روش تولید کرد.
تولید محتوا با هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توان به سرعت بالا، کاربردهای متنوع، هزینه کم، بهبود سئو، امکان شخصی سازی محتوا، عدم محدودیت و غیره اشاره نمود.
برخی از بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید محتوا عبارتنداز، ChatGPT، Jasper، CopyAI، Synthesia، Midjourney و غیره اشاره نمود.
30 نظر در مورد مقاله “ نکات و ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی 2024 ” ثبت شده است