برندسازی در اینستاگرام |4 راهکار اساسی

آموزش برندسازی در اینستاگرام,برندسازی در اینستاگرام,برندسازی شخصی در اینستاگرام

امروزه تلاش برای برندسازی در اینستاگرام بسیار افزایش پیدا کرده و هر فردی با هر مهارتی، سعی می کند که خود را به گونه ای، به کاربران نشان دهند تا بتواند در آینده برند خود را ساخته و به شهرت برسد. این شبکه اجتماعی سکویی فوق العاده برای کسب و کارهای کوچک است که می خواهند سریعا رشد کنند و پله های موفقیت یکی پس از دیگری، طی کنند. به شهرت رسیدن در بین 400 میلیون کاربر، کار ساده ای نیست، اما مشهور شدن در بین کاربران اینستاگرام شهر خود یا کاربران هدف خود کار نسبتا ساده ای است. کافیست بدانید چگونه و چطور در اینستاگرام ظاهر شوید.

برخی از افراد با وجود داشتن کالای باکیفیت، مهارت بالا در سخن گفتن و ضبط فیلم و عکس، هنوز در اینستاگرام خوش ندرخشیده اند، چون نمی دانند چگونه و چطور می توان به ساخت برند در اینستاگرام پرداخت.

نیاز به توضیح ندارد اما می دانید که اینستاگرام درآمدهای بیش از 100 میلیون در ماه را نیز محقق کرده است. پس ارزش آن را دارد که برای برندسازی در اینستاگرام، ماه ها تلاش کنیم. در ادامه این مقاله ما 4 راهکار شگفت انگیز برای اینکه متوجه شوید چگونه در اینستاگرام برند شویم، به شما توضیح خواهیم داد:

1) استفاده راهکارهای تعامل گونه برای افزایش فالوور

یکی از مهم ترین موضوعاتی که برخی از کاربران، از آن ناامید شده اند، این است که نمی دانند چگونه فالوورهای واقعی و تعامل پذیر پیدا کنند. اگر شما ندانید که چگونه فالوورهای ارزشمندی را برای خود جذب کنید، قطعا به هدف خود یعنی برندسازی در اینستاگرام، نمی رسید. افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بدون استفاده از ربات ها و برنامه های مختلف، کار دشواری نیست. امروزه راهکارهای زیادی را برای این موضوع ارائه می کنند.

ابتدا باید به سوال زیر پاسخ دهید و سپس تمام تلاش خود را برای رسیدن به این پاسخ، بکنید:

کاربران هدف شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟

هدف هر کسب و کاری برطرف کردن نیازهای کاربران هدف خود است. شما که در زمینه فروش پرده فعالیت دارید، در صورتی بدانید کاربران یا مردم بیشتر چه طرحی از پرده ها را دوست دارند، چه نوعی پرده ای برای آن ها، کارآمدتر است، به چه آموزش هایی در زمینه پرده منزل، نیاز دارند، به سادگی می توانید با برطرف کردن نیازهای آن ها در قالب پست، ارائه محصول، آموزش کار و … تعداد فالوورهای خود افزایش دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش تعداد فالوورهای ارزشمند پیج خود، تولید محتوا ارزشمند است. محتوای ارزشمند و نتیجه دار، برای هر فردی کاربردی است و هر کسی که از محتوای شما خوشش آید، طبق آمار بدست آمده، احتمال 80 درصد شما را Follow می کند.

به عنوان مثال یک پست آموزشی مربوط به راهکارهای تعمیر خودرو بدون داشتن مهارت، موضوعی است که اگر محتوای خوب و ارزشمندی در آن ارائه شود، برای هر فردی با هر سن و سالی، جذاب و کارآمد است و به سادگی به برندسازی در اینستاگرام شما، کمک می کند.

آموزش برندسازی در اینستاگرام,برندسازی در اینستاگرام,برندسازی شخصی در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام راهکاری ساده و اثرگذار در افزایش فالوور واقعی است. در صورتی که مطمئن هستید که پیج شما محتوای ارزشمندی برای کاربران دارد و 70 درصد کاربران با دیدن پیج شما، دکمه فالو را کلیک می کنند، بهترین روش برای افزایش عدد فالوور، تبلیغات در پیج هایی است که کاربران هدف شما در آن قرار دارد. تبلیغات هزینه دارد ولی اگر هدفمند، تبلیغات کنید قطعا پس از مدت بسیار کوتاهی، هزینه تبلیغات به جیبتان برمی گردد.

راهکارهای زیادی برای رسیدن به فالوورهای واقعیف وجود دارد، اما بهتر است این نکته را فراموش نکنید، تا زمانی که محتوا شما ارزشمند نباشد، تا زمانی که محصول باکیفیتی را ارائه نکنید، تا زمانی هدف خود را مشخص نکنید، پاسخی برای سوال چگونه در اینستاگرام برند شویم، پیدا نمی شود.

2) مشتریان حضوری خود را به خرید از پیج اینستاگرام، دعوت کنید!

این خود یک راهکار افزایش تعداد فالوورهای واقعی پیج است. برای برندسازی در اینستاگرام، شهرت در یک خیابان یا محله و یا حتی در شهر خود کافی نیست. اگر می خواهید به درآمدهای چند صد میلیونی را برسید، فروش برای مشتریان حضوری کافی نیست. بسیاری از کاربران در فروشگاه های اینترنتی تعامل بهتری با شما خواهند داشت. راحت تر سوال می کنند و اطلاعات بیشتری در کوتاه ترین زمان، دریافت می کنند و در بهترین حالت و با نشستن روی مبل راحتی خود در منزل، سفارش کالای خود را قطعی می کنند.

حال برای اینکه مشتریان حضوری خود را به پیج اینستاگرام خود، دعوت کنید راهکارهای زیادی وجود دارد:

  • برگزاری مسابقه ها با جوایز نفیس
  • فروش ویژه فقط در پیج اینستاگرام
  • تفاوت قیمت کالاها در پیج اینستاگرام با اجناس به صورت حضوری

و چندین راهکار دیگر که در مقاله ای جداگانه برای شما شرح می دهیم. این موارد که گفته شد تنها راه تبدیل شدن به یک برند بزرگ در کل کشور است. شمایی که در زمینه فروش لوازم ورزشی، فعالیت دارید، شاید در طول روز نهایتا 10 میلیون بتوانید بفروشید اما در فروش غیر حضوری این عدد را می توانید به 100 برسانید.

چگونه در اینستاگرام برند شویم؟,ساخت برند در اینستاگرام

3) تولید محتوا جذاب

در ابتدا مقاله گفتیم که تولید محتوا جذاب چقدر می تواند به افزایش تعداد فالوور، کمک کند. اما در این بخش می خواهیم نگاه دیگری به این موضوع داشته باشیم. زمانی که محتوای شما، به اندازه کافی، برای کاربران ارزشمند باشد، معمولا اولین کاری که کاربر با آن محتوا می کند، این است که آن را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارد. مراحل برندسازی با تولید محتوا جذاب به شکل زیر است:

  • شما محتوایی جذاب و ارزشمند و البته کاربردی را برای کاربر تولید می کنید
  • کاربر پست شما را دیده، لایک می کند و برای آن نظر می دهد
  • سپس کاربر در دومین اقدام در صورتی که پست شما، برایش جذاب باشد، با کاربران خود، به اشتراک می گذارد.
  • فالوورهای کاربران شما نیز پست شما را می بینند و احتمال 70 درصد برای آن ها نیز این پست جذاب است.
  • به اشتراک گذاشتن پست شما به صورت زنجیروار برند شما، پس از مدتی ساخته می شود.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود