نکات بروزرسانی محتوا که هیچکس به شما نمیگه!

پخش ویدئو

بروزرسانی محتوا برای اینکه منجر به اتفاقات جذاب در صفحه نتایج شود، یک راز بزرگ دارد. این راز برای بسیاری از افرادی که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند، سر به مهر است؛ اما چرا؟ رازی که در این ویدئو با شما در میان گذاشته می‌شود نتیجه سالها تجربه در زمینه سئو سایت‌ های بسیار بزرگ است.

حتما همه‌ی شما شنیده‌اید که آپدیت محتوا از دید گوگل بسیار کار پسندیده و محبوبی است، اما چرا در بسیاری از مواقع بروزرسانی محتوا با افت رتبه همراه می‌شود؟ همه‌ی شما بایستی در تقویم محتوایی خود، برنامه‌ای منظم برای آپدیت و بروزرسانی محتواهای قدیمی روی سایت داشته باشید.

اضافه کردن به محتوایی که قبلا در سایت منتشر شده و در گوگل رنک گرفته، باعث بهبود جایگاه آن می‌شود. 

چگونه مقالاتی که رتبه یک هستند را آپدیت کنیم؟

یک سری از مقالات وبسایت بعد از اینکه بروزرسانی می‌شوند، در نتایج گوگل بالا می‌آیند و به رتبه یک می‌رسند. همیشه اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد این است که اگر تا به حال برای رسیدن به رتبه یک در گوگل، هفته‌ای یک بار آن را بروزرسانی می‌کردید، از این به بعد دو بار در هفته این کار را انجام دهید.

اگر چنین طرز فکری برای ماندن در رتبه یک دارید، بایستی بگویم که بعد از مدتی قطعا با افت رتبه روبه رو خواهید شد! به نظر شما دلیل این مسئله چه چیزی می‌تواند باشد؟

زمانی که محتوای ما لینک یک میشود، دیگر نباید آن را بروزرسانی کنیم؟ 

محتوا زمانی که به لینک یک می‌رسد، چیزی حدود 2 الی 3 ماه به صورت مداوم بایستی بروزرسانی و لینک‌سازی برای آن انجام شود. بعد از این دوره زمانی که مطمئن شدید این صفحه به اندازه کافی از نظر گوگل جذاب است که رتبه یک را به آن اختصاص داده و در این رتبه باقی می‌ماند، برای مدتی آپدیت محتوا را انجام ندهید.

از آنجایی که رقبای شما بیکار ننشسته‌اند و آنها هم بروزرسانی محتوا و بک لینک سازی انجام می‌دهند، مجددا بعد از مدتی بایستی محتوای خود را آپدیت کنید؛ اما بایستی به نحوی این کار را انجام دهید که منجر به افت رتبه نشود.

گوگل فاکتورهای زیادی را برای نگه داشتن شما در رتبه یک دارد؛ مواردی مثل time on site، page view و … . اگر با آپدیت محتوای شما این فاکتورها بهبود پیدا نکنند، گوگل رتبه یک را از شما می‌گیرد و آن را به دیگران می‌دهد. بنابراین، شما بایستی بروزرسانی مقالات سایت خود را به نحوی انجام دهید که باعث بهبود فاکتورهای امتیازدهی گوگل به شما شود.

توضیحات بیشتر در این رابطه را می‌توانید در ویدئو بالا همراه با یک مثال واقعی و عالی مشاهده کنید. با اجرای تکنیکی که در این ویدئو گفته شده است می‌توانید رتبه‌های یک سایت خود را بیشتر کرده و ماندگاری در رتبه‌های یک را هم افزایش دهید! چه چیزی بهتر از این؟

10 نظر در مورد مقاله “ نکات بروزرسانی محتوا که هیچکس به شما نمیگه! ” ثبت شده است
  1. منصور میرزایی

    احسنت دمت گرم ، نکته بسیار جالبی بود 👌


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز


  2. مهسا

    اما به نظرم نیاز به بحث بیشتری هست در این باره


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      روزتون بخیر
      در نظر داشته باشید که این مقاله در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی میشه


  3. مهسا

    دمتون گرم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از حمایت شما


  4. فاطمه

    سلااام خیلییییی ممنون از مطلب عالی تون :))


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سپاس


  5. حمیدرضا

    سلام بسیار ممنون


  6. علی رشیدی

    سلام جناب قمصری این موضوع به خاطر عمل کرد الگورتم رقص گوگل Google Dance است که بعد از به روز رسانی محتوا، جایگاه محتوا را به مدت کوتاهی تغییر می دهد. که این مورد در صورتی اتفاق می افته که محتوای شما به مدت طولانی بروزرسانی نشده باشد. این مواردی که در این ویدیئو گفتید بسیار مفید بود موفق باشید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود