تاثیر بروزرسانی محتوای قدیمی بر سئو

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان عزیزم و همراهان همیشگی نیوسئو، امیدوارم که همه شما عالی باشید. در این قسمت آموزش سئو محتوا می پردازیم به محتواهای قدیمی، اینکه باید حذف کنیم یا بروزرسانی کنیم چند نکته خواهم گفت، لطفا به دقت گوش کنید و از آنها استفاده کنید.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

اول باید ببینیم محتوای قدیمی ما ارزش دارد یا خیر، مثلا ما یک سری محتوای قدیمی داریم در سایت های خبری که اصلا جستجو نمیشوند، خب حالا من این محتوا را پاک کنم یا خیر؟ جستجو نمیشوند یعنی هیچ بازدیدی ندارند و هیچ کاربردی هم ندارند حالا باید چکار کنیم؟ آیا حذف کنیم؟

خیر شما محتوای قدیمی خودتان را چرا باید حذف کنید؟ این محتوا یک زمانی ارزش داشته و ایندکس شده، چه سایت خبری و چه هر موضوعی در هر وبسایتی، نباید محتوای قدیمی خودتان را حذف کنید. پس یا باید بروزرسانی کنید و یا آنها را رها کنید.

خب حالا کدام ها را بروزرسانی کنیم؟ محتوایی که با بروزرسانی آنها میتوانید یک سری مخاطب جدید به دست بیاورید و یا محتوایی که وقتی به search console یا google analytic مراجعه میکنید، هنوز یک سری ورودی هایی دارند اما ورودی آنها کم می باشد. چرا؟ چون رتبه های پایین را دارند و یا صفحه دوم هستند.

من در دوره جامع آموزش سئو خیلی در مورد بروزرسانی محتوا صحبت میکنم چون فوق العاده است و تاثیر بسیار زیادی در افزایش ورودی ها دارد و طی مدت زمان دو تا سه ماه شما میتوانید راحت ورودی های خودتان را چند برابر کنید از طریق همین محتوای قدیمی. خب پس ما این محتوا را پیدا میکنیم و آن را بروزرسانی میکنیم.

خب پس من دوباره اینها را خلاصه میکنم: به هیچ عنوان هیچ کدام از محتواهای وبسایت خودتان را پاک نکنید، مگر اینکه آن محتواها خرابی ایجاد کنند یا مثلا محتوایی که قبلا مشکلی نداشته است اما الان سازمان فیلترینگ یا هر فردی به شما میگوید که چرا این محتوا را گذاشتی و باید پاک کنی و خب آنها را پاک میکنیم اما به محتواهای دیگر به هیچ عنوان دست نمیزنیم ولی بروزرسانی محتوا را برای آن صفحاتی که ارزش دارند انجام میدهیم که بالا بیاید و برای آن ارزش جدید ایجاد میکنیم.

در هر دو صورت بسیار بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود و ورودی های گوگل جدید و ارزشمندی را برای شما ایجاد خواهد کرد. این کلیپ آموزش سئو محتوا را با توجه به اهمیت آن اگر استفاده کردید و لذت بردید حتما به دوستان خودتان هم معرفی کنید تا آنها هم از این ویدیو با ارزش استفاده کنند.
وقت شما بخیر، خداقوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود