5 نکته اسرارآمیز ماندن در رتبه یک گوگل

پخش ویدئو

ماندن در رتبه یک گوگل شرایطی دارد و طبیعتاً زمانی که وب سایتتان سئو می‌شود، تعدادی از صفحات به لینک یک گوگل می رسند یا خواهند رسید. به همین منظور باید در جهت حفظ جایگاه آن ها اقداماتی انجام دهید. بسیاری از کاربران پس از اینکه صفحاتی از سایتشان به لینک یک گوگل می رسد دست از فرآیند سئو می کشند و بر این باورند که جایگاه آنها ابدی است. در ادامه ما به شما 5 نکته طلایی و اسرارآمیز ماندن در لینک یک گوگل را آموزش می دهیم.

نکته ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که شما قرار نیست برروی وب سایتتان آزمون و خطا کنید، پس ما نکاتی را که در رابطه با رتبه یک گوگل بودن به شما آموزش می دهیم، یادداشت کنید و امیدواریم با رعایت آن ها روند سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

1. تاثیر بروزرسانی محتوا در صفحات رتبه یک گوگل

بروزرسانی محتوایی که در گوگل منتشر شده، بسیار ارزشمند است. اما بروزرسانی محتوا قوانین خاص خودشان را دارند، اگر شما 2000 کلمه داشتید و در بروزرسانی آن را به 1000 کلمه کاهش دادید، جریمه می شوید. همچنین اگر شما 2000 کلمه داشتید و در بروزرسانی خود 2000 کلمه دیگر به آن اضافه کردید، آیا مفید است؟ خیر. باز هم جریمه می شوید، زیرا گوگل می‌گوید اگر این حجم محتوا داشتی، چرا روز اول 2000 کلمه آپلود کردی؟؟؟ اما راه مناسب این است که اگر شما 2000 کلمه داشتید، در طی هر بروزرسانی 500 کلمه به متن اضافه کنید.

2. عدم تغییر عنوان صفحات رتبه دار

عنوان صفحه ای را که رنک گرفته و لینک یک شده است را نباید تغییر دهید. اما اگر بنا بر شرایطی و یا مناسب نبودن عنوان، شما مجبور به تغییر آن شدید، نکته سوم وارد عمل می شود.

3. عدم تغییر کلیدواژه مرکزی عنوان صفحات رتبه یک گوگل

اگر عنوان را تغییر دادید، حق ندارید کلیدواژه مرکزی در عنوان را تغییر دهید. در ادامه نکته 3 لازم به ذکر است که کلاً حق ندارید، کلیدواژه مرکزی آن پست را تغییر دهید، چه در محتوا، چه در عنوان و یا چه در URL.

4. عدم تغییر URL صفحات لینک یک گوگل

اگر صفحه شما رتبه یک گوگل شده، URL هرچند نامناسب نباید تغییر کند، زیرا قطعاً فاکتورهای مثبت دیگری وجود داشتند که باعث شدند آن صفحه رتبه بگیرد.

5. آیا می‌توان کلیدواژه های جدید به صفحات لینک یک اضافه کرد؟

بله شما حق انجام این کار را دارید، اما باید کلیدواژه هایی که اضافه می کنید مرتبط با عبارت کلیدی مرکزی و دیگر عبارات کلیدی باشد.

5 نکته ای که به شما بابت ماندن در رتبه یک گوگل معرفی شدند، نکات طلایی هستند که باید کاملا رعایت شوند.

ویدئو بالا توضیحات کامل تری را در اختیار شما عزیزان می گذارد، پیشنهاد می کنیم علاوه بر مطالعه محتوا، ویدئو را هم تماشا کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ 5 نکته اسرارآمیز ماندن در رتبه یک گوگل ” ثبت شده است
  1. مانی

    سلام خسته نباشید .
    من برای سایتم در شرکت های تبلیغاتی ( برای مثال یکتانت ) که تبلیغات رو ممکنه در خیلی از سایت ها نمایش بدهند تبلیغ بدم ؟ اگر اون سایتی که تبلیغ من در آن قرار میگیره رتبه خوبی نداشته باشه به سئو سایت من صدمه نمیزنه ؟ و آیا این تبلیغ ها با لینک فالو هست یا نو فالو ؟


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      ترجیحاً سایت هایی برای تبلیغات انتخاب کنید که خیلی رتبه پایین نداشته باشند، ولی اگر رتبه متوسطی داشتند، از سایت خودتان پایین تر نباشد. اما اگر Spam Score اون سایت بالا بود نباید تبلیغ بدهید.
      و مورد بعدی اینکه لینک ها باید فالو باشند، اگر نوفالو باشند بی ارزش اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود