راهکارهای از بین بردن محتوا کپی در سایت

پخش ویدئو

محتوا کپی یکی از مهم ترین بخش ها در سئو محتوا است که اهمیت زیادی دارد. محتوا کپی اولین اتفاقی که برای سئو سایت رقم میزند، این است که باعث اسپم شدن سایت می شود. به همین دلیل همیشه مدرسان سئو، اولین توصیه ای که به همه می کنند، تولید محتوا یونیک است. یعنی محتوا دست اول تولید کنند که در دوره جامع آموزش سئو، بخش تولید محتوا ما به شما چندین و چند روش تولید محتوا دست اول را آموزش می دهیم.

دومین مشکلی که محتوا کپی در سایت ایجاد می کند، این است که در بروزرسانی ها نتیجه ای نمی گیریم. قطعاً این موضوع را می دانید که بروزرسانی محتوا در سایت، تأثیر فوق العاده زیادی دارد، اما وقتی محتوا کپی داشته باشیم، نتیجه نمی گیریم. اما خب راهکار چیست؟

اگر محتوا کپی داخل وب سایت دارید، لطفاً طبق راهکارهای از بین بردن محتوا کپی، همین حالا آنها را پیدا کنید و بر اساس یک برنامه ریزی، شروع کنید به تغییر و بازنویسی آنها. هیچ ایرادی ندارد، زیرا گوگل تغییرات را بررسی کرده و کم کم به سایت شما نگاه مثبت می کند و رتبه خوبی می دهد.

و نکته دوم در بخش راهکار از بین برند محتوا کپی. پس از اینکه محتوا را پیدا و بروزرسانی کردید، حتماً از Request indexing استفاده کنید و به گوگل اطلاع دهید. همچنین از یک محتوا دیگر، به این محتوا، لینک داخلی بدهید.

خلاصه امر، کاری کنید که موتور جستجو گوگل، رباط های خزنده (Crawler) خودش را مجدد برای سایت شما بفرستد و آن را بررسی کند.

برای یادآوری مجدد این را بدانید که بروزرسانی محتوا در سئو تأثیر خیلی زیادی دارد. لازم به ذکر است که در دوره جامع آموزش سئو فقط 1 ساعت و نیم درباره بروزرسانی محتوا آموزش هایی داده شده، که همین موضوع اهمیت زیاد آن را بیان می کند. لطفاً تولید محتوا، سئو محتوا و بروزرسانی محتوا را همیشه همراه خود داشته باشید و بعد از آن ببینید که چه اتفاق های خوبی برای شما بیفتد.

تمامی سؤالاتی که در رابطه با محتوا کپی دارید را در کامنت بپرسید، به تمامی سؤالات شما عزیزان پاسخ می دهیم.

مطالب فوق که ملاحظه فرمودید برداشتی از ویدئو اصلی بود، توصیه می کنم حتماً ویدئو بالا را تا انتها تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود