بررسی تخصصی سئو سایت نمناک

پخش ویدئو

بررسی تخصصی سئو سایت نمناک که به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی است را قصد دارم در این ویدیو آموزشی عنوان کنم. 

سایت نمناک با رتبه 7 الکسا که یک سایت تفریحی، آموزشی، خبری است، از سال 91 فعالیتش را آغاز کرده و اکنون یکی محبوب ترین سایت ها به شمار می رود. مهمترین دلیل این محبوبیت سئو و تولید محتوای بسیار قوی است که بر روی سایت پیاده سازی شده که باعث می شود ورودی های بسیار زیاد از گوگل و درآمدهای عجیب را بدست آورند. شما به عنوان یک صاحب سایت و یا یک سئوکار باید بدانید که چه زیر ساخت هایی وجود دارد که یک سایت می تواند به این شرایط عالی برسد و چه چیزی باعث می شود که نمناک روزانه تعداد بسیار زیادی ورودی گوگل داشته باشد؟

از جمله عوامل موفقیت نمناک می توان به طراحی ساده و کاربری راحت آن اشاره کرد. کاربران به راحتی به تمام محتوای سایت دسترسی دارند، دسته بندی ها، عکس ها، فرم ها طوری طراحی شده است که شما با چند کلیک ساده به محتوای مورد نظر خود می رسید. چطور نمناک دسترسی به همه چیز را راحت کرده؟

یکی از مهمترین عوامل درآمدزایی نمناک رپورتاژ است که یک نوع درآمد غیر فعال محسوب می شود. وقتی به سایت نمناک مراجعه می کنیم بنرهای تبلیغاتی بسیار زیادی را در هر صفحه مشاهده می کنیم که معمولا در اکثر سایت بزرگ می بینیم. اما ایا این بنرهای تبلیغاتی برای سایت مشکلی ندارد؟ و چرا با این وجود باز هم به این سایت ها مراجعه می کنیم؟
با دیدن ویدیو بررسی سئو سایت نمناک به درک درست از سئو و تجربه کاربری خواهید رسید که می توانید با پیاده سازی آن روی سایت یا پروژه تان شما هم به یک نتیجه دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود