موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتیجه را در پاسخ به جستجوی کاربرانشان ارائه کنند؛ به همین دلیل صفحات وب سایت ها را بر اساس معیار های مختلف بررسی کرده و به آن ها امتیاز می دهند. سئوکار شخصی است که تمامی موارد موثر در این امتیاز ها را می داند و می تواند رتبه سایت ها را افزایش دهد. بنابراین، در این مقاله به شرح وظایف سئوکار و مهارت های او می پردازیم.
امروزه به دلیل افزایش اهمیت دیده شدن سایت ها در موتورهای جستجو، تقاضا و نیاز به یادگیری سئو نیز بسیار افزایش یافته است، اما آموزش سئو مانند هر حرفه دیگری، نیاز به فراگیری پیش نیازهای سئو مانند آشنایی با نحوه کار مرورگر های وب، شناخت مفهوم واکنشگرایی، توانایی ویرایش تصاویر و... دارد. در این مقاله آموزش سئو مبتدی به بررسی و توضیح پیش نیازهای یادگیری سئو خواهیم پرداخت.
امروزه افراد زیادی می خواهند در دوره کارآموزی سئو شرکت کنند یا با این هدف سئو سایت را آموزش می بینند که به حداقل شرایط شرکت ها برای جذب کارآموز برسند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب دوره کارآموزی سئو و اهداف و آینده آن خواهیم پرداخت. با طی کردن دوره کارآموزی سئو و کسب مهارت های لازم می توانید به عنوان یک سئوکار با تجربه آینده شغلی خوبی را برای خود رقم بزنید.
الگوریتم دنس گوگل یکی از الگوریتم های جالب موتور جستجوی گوگل میباشد که مستقیما بر روی جایگاه سایتها در صفحه نتایج تاثیر میگذارد. رقص گوگل در بازههای زمانی نامشخص اتفاق میافتد و هدف از آن دادن فرصت به سایتهای مختلف برای داشتن جایگاه بهتر در صفحه نتایج است. امروز در این بخش از آموزش سئو مبتدی قصد داریم تا شما را با الگوریتم گوگل دنس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
یکی از مهم ترین تسک ها در مدیریت و ادمینی سایت، بارگذاری محتوا است. در صورتی که نکات و تکنیک های کاربردی این تسک را نمی دانید و در زمان بارگذاری پست همیشه چالش دارید، حتما این محتوا را مطالعه کنید. چک لیست بارگذاری محتوا در سایت شامل چک لیست سئو، چک لیست نگارش و جذابیت و چک لیست ویراستاری است. تمامی این بخش ها را به طور کامل توضیح داده ایم.
الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و تحول هستند اما بک لینک ها همواره یکی از مهم ترین شاخص های سئو به شمار می روند. از همین رو به کارگیری لینک های معتبر در کنار سایر عوامل سئو سایت می تواند مدیران سایت ها را به هدف افزایش فروش نزدیک تر کند. ما در این مقاله به طور کامل تکنیک آسمان خراش را برای شما شرح داده ایم.
مزرعه لینک یا همان Link Farm به گروهی از سایت ها گفته می شود که به یکدیگر لینک می دهند، بدون اینکه مواردی مثل کیفیت محتوا یا ارتباط فعالیت هایشان با یکدیگر را در نظر داشته باشند. در حالی که طبق قواعد و اصول سئو سایت، نه تنها کمیت لینک ها، بلکه برای کیفیت لینک ها باید به کیفیت محتوا و اعتبار صفحه نیز دقت کنید. ما در این مقاله به بررسی مزرعه لینک پرداختهایم.
هنگامی که قصد دارید یک صفحه جدید در سایت خود ایجاد کنید یا اقدام به نوشتن محتوایی در وبلاگ خود کنید، چیزی که باید برای افزایش بازدید خود در نظر داشته باشید، سختی کلمات کلیدی است. درواقع توجه به سختی کلمات کلیدی به شما کمک می کند یک پیش بینی واقع بینانه از پیشرفت و بهبود سئو سایت خود داشته باشید و بتوانید منابع و محتوای سایت خود را برای دستیابی بهاین هدف بهتر مدیریتکنید.
مطالعه یک متن طولانی بدون اینکه میان بخش های مختلف آن تقسیم بندی و فاصله ای وجود داشته باشد، بسیار سخت به نظر می رسد. هدف از به کارگیری هدینگها در استراتژی سئو این است که خواندن را برای کاربران لذت بخش کنیم و با انتخاب سربرگهای مناسب، مرور آسان مطالب را برای مخاطب امکانپذیر سازیم. استفاده از تگ های هدینگ مستلزم رعایت اصول خاصی است که در این مطلب به آن ها اشاره شد.
استراتژی های مختلفی در سئو وجود دارند که به شما در جذب مشتری و افزایش بازدید سایت کمک می کنند. یکی از راه های دستیابی به این هدف استفاده از ابزارهای ارائه شده در HTML است. به کار بردن تگ Hreflang احتمالا برای افراد مبتدی در زمینه سئو، کمی پیچیده به نظر می رسد اما تاثیر فوق العاده ای بر بهینه سازی سایت دارد و استفاده از آن همواره توصیه شده است.