تولید محتوا فروشگاه اینترنتی چه برای سایت و چه برای اینستاگرام بسیار بسیار مهم است، چراکه این محتواها هستند که کاربران را تبدیل به مشتری می کنند.
بحثی که امروزه بسیار مطرح است این است که تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی ارزشمند تر است یا برای پیج های فروشگاهی در اینستاگرام که باید در پاسخی کوتاه و مفید به شما بگویم: از نظر من قطعا سایت فروشگاهی ارزش بسیار بیشتری دارد.
اصول تولید محتوا نقش مهمی در سئو سایت دارند. شما وقتی آموزش های تولید محتوا و استراتژی ها اصول تولید محتوا در سایت را بیاموزید، به شدت به سئو سایت خود کمک کرده اید. همچنین جدای از سایت، با فرا گرفتن اصول اولیه تولید محتوا می توانید در بسیاری از پلتفرم های مختلف فعالیت خوب و اثر گذاری داشته باشید. برای این کار باید اول بفهمید تولید محتوا چیست و چه بخش هایی دارد.
منظور از دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است. به عنوان مثال www.newseo.ir دامنه برند نیوسئو میباشد. حال این دامنه به چند زیر شاخه تقسیم بندی میشود. نام دامنه و پسوند دامنه اصلیترین اجزای آن هستند که امروز در این مقاله آنها را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم و من تلاش خواهم کرد نکات ثبت دامنه را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن به شما یادآوری کنم. در مثال بالا newseo نام دامنه و ir. پسوند دامنه میباشند.
همانطور که همه شما دوستان عزیزم می دانید، امروزه یکی از مهمترین راه های تبلیغات اینترنتی و برندینگ کسب و کارها، استفاده از شبکه های اجتماعی است و یا به عبارتی دیگر هر استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال شامل یک جزو جدایی ناپذیر تحت عنوان رسانههای اجتماعی می باشد که در حین استفاده از آن ها حتما باید از اشتباهات شبکه های اجتماعی مطلع بوده و از رخداد آن ها جلوگیری نماییم.
در طراحی و توسعه سایت باید به نکاتی برای بهینه سازی و سئو سایت، توجه کنید. نکاتی که هر کدام کمک می کند که دیگر نیازی به بررسی سورس یا بهتر است بگوییم بهینه سازی سورس نداشته باشیم. ما در این محتوا مهم ترین نکاتی که شما برای طراحی سایت سئو شده نیاز دارید را شرح دادیم تا سورس سایت را بهترین شکل ممکن، بهینه سازی کنید.
وب برندینگ یا برندسازی در دنیای وب یکی از موضوعات مهمی است که مدیران کسب و کارها باید به آن توجه کنند. سئو سایت و مسائلی مانند تولید محتوای یونیک، خیلی مسائل دیگر تاثیر بسیاری در برندسازی دارد. به همین جهت تصمیم گرفتیم که در این مقاله، نگاه ویژه ای به این موارد داشته باشیم تا شما بتوانید گام های جدیتری در زمینه وب برندینگ بردارید.
بازاریابی محتوا امروزه به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده که اکثر افراد در مواجه با آن و ایجاد یک استراتژی مشخص، با چالش هایی روبرو می شوند. چالش هایی که هر کدام نیاز به دانش خاصی ندارد اما تجربه و برخی نکات مهم، می تواند به بهبود آن کمک کند. ما در این محتوا به طور کامل موضوع بازاریابی محتوایی را بررسی و نکات و تجربیاتی را در اختیار شما می گذاریم.
نرخ بازگشت سرمایه از مهم ترین شاخص های سنجش عملکرد کمپینهای تبلیغاتی می باشد. به کمک سنجش نرخ بازگشت سرمایه، میتوان فهمید مخارج تبلیغات دقیقا صرف چه مواردی شده است، همچنین کیفیت عملکرد تیم بازاریابی از طریق آن قابل بررسی بوده و میتوان فهمید بازاریابان ما عملکرد مطلوبی داشتهاند یا خیر. معیارهای زیادی برای محاسبه نرخ بازگشت سرمایه سئو سایت وجود دارند که این معیارها و نکات مهم آن در این مقاله بررسی شدهاست.
بازاریابی سئو یکی از زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ است که امروزه برای کسبوکارهای آنلاین یک ضرورت به شمار میرود. در این مطلب تلاش کردیم به این سوال پاسخ دهیم که بازاریابی سئو چیست، چه انواعی دارد و کاربرد آن در افزایش فروش مجموعه چیست؟ شما میتوانید با به کارگیری تاکتیکهای سئو مارکتینگ با روشهای مختلفی سئو سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
بازاریابان تلاش می کنند تا با به کارگیری استراتژی های مختلفی به افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری برسند. از جمله استراتژی های مهمی که به همین منظور انجام می گیرد، استفاده از جملات کال تو اکشن یا CTA است. با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات کاملی راجع به اینکه CTA چیست، مهم ترین انواع کال تو اکشن و نحوه نوشتن هر کدام بدست آوردید.