ابزار تحلیل دیجیتال,استراتژی های بازاریابی,استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

تحلیل بازاریابی دیجیتال – اهداف

تحلیل سایت و تحلیل بازاریابی دیجیتال و تفاوت این دو را در بخش قبلی مقالات نیوسئو مطرح کردیم. در اینجا نیز قصد داریم به نحوه استفاده از تحلیل بازاریابی دیجیتال به صورت موثر بپردازیم. بیشتر بازاریاب ها می دانند که آن ها باید به موضوعاتی فراتر از ترافیک و عملکرد وبسایت توجه داشته باشند تا بتوانند دیدگاه های بهتری نسبت به عملکرد برنامه های خودشان به دست بیاورند. اما چرا بیشتر ...

راه های جذب کاربر,روش های جذب کاربر,سئو سایت

سئو سایت برای شناسایی بازار و جذب کاربر

به کمک سئو سایت، برندها چگونه می توانند به جذب کاربران و بازارهای جدید بپردازند؟ داستان غول های بزرگ آنلاین را می توان به سادگی در 2 گروه تعریف کرد. گروه اول، شما یک صفحه فرود ایجاد می کنید، این صفحه فرود شما رتبه بندی می شود و شما یک بخش جدید از بازار را کنترل می کنید. گروه دوم، حوزه ای هستند که غول های آنلاین در آن نیازی ...

تجزیه و تحلیل وب سایت,تحلیل بازاریابی دیجیتال,تحلیل وبسایت

تحلیل بازاریابی دیجیتال – تحلیل سایت

در مقالات بازاریابی اینترنتی گذشته، به بررسی معیارهای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ایمیلی پرداختیم. در اینجا قصد داریم ادامه معیارها را بررسی کرده و به تفاوت میان تحلیل وب سایت و تحلیل بازاریابی دیجیتال بپردازیم: معیارهای بازاریابی دیجیتال برای محتوا و رسانه های اجتماعی ما در ادامه، معیار های بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه می کنیم که مرتبط با محتوا و رسانه های اجتماعی می باشد. نرخ مشارکت نرخ ...

بازاریابی ایمیلی,بازاریابی دیجیتالی,تحلیل فروش و بازاریابی

تحلیل بازاریابی دیجیتال – معیارها

آنالیز و تحلیل بازاریابی دیجیتال و نیز تحلیل وب سایت جهت رشد بهتر کسب و کار شما توصیه می شود. در این مقاله، شما یاد می گیرید که چطور می توانید تحلیل بازاریابی دیجیتال و تحلیل وبسایت خودتان را با یکدیگر ترکیب کنید تا بتوانید اهداف تجاری خودتان را به خروجی های قابل اندازه گیری تبدیل کنید که از هدف نهایی شما، پشتیبانی کنند. ارزیابی تاثیر بازاریابی دیجیتال یکی از مهم ...

بهینه سازی رزومه بازاریابی,بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی,ربات ats

بهینه سازی رزومه بازاریابی – محتوا

در ادامه بحث بهینه سازی رزومه بازاریابی، به اهمیت کلمات کلیدی در رزومه پرداختیم و لیست مهارت های خود را با کلمات کلیدی رزومه مقایسه کردیم. در ادامه قصد داریم بهینه سازی محتوا، بر روی رزومه دیجیتال مارکتینگ شما را آموزش دهیم: بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی  کسانی که قرار است شما را استخدام کنند تنها 6 ثانیه زمان می گذارند تا یک رزومه را بررسی کنند. اگر نتوانند در ...

UPDATED
استراتژی بازاریابی,استراتژی های بازاریابی درون گرا,استراتژی های برند سازی

3 استراتژی بازاریابی درون گرا با ترکیب سئو و PPC

رایج ترین روش های بازاریابی اینترنتی، سئو و PPC می باشند. استراتژی ترکیب نیروهای سئو و PPC، برای پیروز شدن میان جدالی که در SERP ها وجود دارد، به کار می رود. افسانه ای وجود دارد که یک قلعه مخوف در قلب صفحه دوم نتایج گوگل وجود دارد. یک هیولا به نام مرورگر در این قلعه زندگی می کند. هر از چند گاهی، این هیولا از خانه اش بیرون می ...

ضروری
استراتژی تبلیغات محتوایی,استراتژی های تبلیغات محتوایی,تبلیغ محتوایی

7 استراتژی تبلیغات محتوایی در سال 2019

با داشتن استراتژی تبلیغات محتوا، میتوانید محتوای تبلیغاتی جذاب و ارزشمند به کاربران خود بدهید و آنها را به اشتراک گذاری مطالب تان ترغیب کنید. امروز می خواهم 7 تکنیک تبلیغات محتوایی که همیشه مورد علاقه من بوده است را در اختیار شما قرار دهم تا در سال 2019 از آنها در محتوای خود استفاده کنید. این استراتژی ها، دقیقا همان استراتژی هایی هستند که من برای به دست آوردن ...

آگهی شغلی,رزومه بازاریابی,رزومه بازاریابی و فروش

بهینه سازی رزومه بازاریابی – کلمات کلیدی

رزومه دیجیتال مارکتینگ خودتان را مثل یک سئو کار حرفه ای، بهینه سازی کنید. چه خبر از رزومه بازاریابی تان؟ شما یک نابغه بازاریابی اینترنتی هستید. شما می دانید کاربر ها از شما چیزی را میخواهند که خودشان قادر به انجام آن نیستند. شما باید بتوانید منظور خودتان را به کاربر ها برسانید و از ساده ترین فرصت ها، بهترین نتیجه را به دست بیاورید. اما هنوز رزومه بازاریابی و ...

heat map چیست,ابزار تصویرسازی از داده ها,انواع نقشه های گرمایی

روش تحلیل نقشه گرمایی سایت

نقشه گرمایی یا Heat Map سایت خود را چطور می توانیم تحلیل کنیم؟  این روز ها، بازاریاب ها تقریبا می توانند هر چیزی را اندازه گیری کنند و در نتیجه، این امکان بی سابقه را به ما می دهند تا به صورت کامل عملکرد فعالیت های بازاریابی اینترنتی خودمان را تحلیل و ارزیابی کنیم. اما گاهی اوقات، ما ممکن است درگیر معیار هایی شویم که از نظر تئوری ارزشمند هستند، اما ...

ضروری
استراتژی کسب و کار,استراتژی های بازاریابی محتوا,داستان سرایی در بازاریابی

پلن بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی

پلن بازاریابی محتوایی برای موفقیت کسب و کار های اینترنتی ضروری می باشد. حالا سال 2019 است و اجرای کسب و کار اینترنتی، چیزی فراتر از فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین می باشد، شما باید تقریبا همه کار کنید تا بتوانید مشتری جذب کنید؛ مدیریت لیست اقلام، تبلیغات، انتقال محصولات، جایگزینی، استرداد هزینه، مدیریت سفارش ها و تقریبا کلی کار دیگر. در میان تمام این وظایف شغلی، ما ...