بهینه سازی رزومه بازاریابی,بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی,ربات ats

بهینه سازی رزومه بازاریابی – محتوا

در ادامه بحث بهینه سازی رزومه بازاریابی، به اهمیت کلمات کلیدی در رزومه پرداختیم و لیست مهارت های خود را با کلمات کلیدی رزومه مقایسه کردیم. در ادامه قصد داریم بهینه سازی محتوا، بر روی رزومه دیجیتال مارکتینگ شما را آموزش دهیم: بهینه سازی محتوای رزومه بازاریابی  کسانی که قرار است شما را استخدام کنند تنها 6 ثانیه زمان می گذارند تا یک رزومه را بررسی کنند. اگر نتوانند در ...

مشاهده بیشتر
استراتژی بازاریابی,استراتژی های بازاریابی درون گرا,استراتژی های برند سازی

3 استراتژی بازاریابی درون گرا با ترکیب سئو و PPC

UPDATED

رایج ترین روش های بازاریابی اینترنتی، سئو و PPC می باشند. استراتژی ترکیب نیروهای سئو و PPC، برای پیروز شدن میان جدالی که در SERP ها وجود دارد، به کار می رود. افسانه ای وجود دارد که یک قلعه مخوف در قلب صفحه دوم نتایج گوگل وجود دارد. یک هیولا به نام مرورگر در این قلعه زندگی می کند. هر از چند گاهی، این هیولا از خانه اش بیرون می ...

مشاهده بیشتر
ضروری
استراتژی تبلیغات محتوایی,استراتژی های تبلیغات محتوایی,تبلیغ محتوایی

7 استراتژی تبلیغات محتوایی در سال 2019

با داشتن استراتژی تبلیغات محتوا، میتوانید محتوای تبلیغاتی جذاب و ارزشمند به کاربران خود بدهید و آنها را به اشتراک گذاری مطالب تان ترغیب کنید. امروز می خواهم 7 تکنیک تبلیغات محتوایی که همیشه مورد علاقه من بوده است را در اختیار شما قرار دهم تا در سال 2019 از آنها در محتوای خود استفاده کنید. این استراتژی ها، دقیقا همان استراتژی هایی هستند که من برای به دست آوردن ...

مشاهده بیشتر
آگهی شغلی,رزومه بازاریابی,رزومه بازاریابی و فروش

بهینه سازی رزومه بازاریابی – کلمات کلیدی

رزومه دیجیتال مارکتینگ خودتان را مثل یک سئو کار حرفه ای، بهینه سازی کنید. چه خبر از رزومه بازاریابی تان؟ شما یک نابغه بازاریابی اینترنتی هستید. شما می دانید کاربر ها از شما چیزی را میخواهند که خودشان قادر به انجام آن نیستند. شما باید بتوانید منظور خودتان را به کاربر ها برسانید و از ساده ترین فرصت ها، بهترین نتیجه را به دست بیاورید. اما هنوز رزومه بازاریابی و ...

مشاهده بیشتر
heat map چیست,ابزار تصویرسازی از داده ها,انواع نقشه های گرمایی

روش تحلیل نقشه گرمایی سایت

نقشه گرمایی یا Heat Map سایت خود را چطور می توانیم تحلیل کنیم؟  این روز ها، بازاریاب ها تقریبا می توانند هر چیزی را اندازه گیری کنند و در نتیجه، این امکان بی سابقه را به ما می دهند تا به صورت کامل عملکرد فعالیت های بازاریابی اینترنتی خودمان را تحلیل و ارزیابی کنیم. اما گاهی اوقات، ما ممکن است درگیر معیار هایی شویم که از نظر تئوری ارزشمند هستند، اما ...

مشاهده بیشتر
ضروری
استراتژی کسب و کار,استراتژی های بازاریابی محتوا,داستان سرایی در بازاریابی

پلن بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی

پلن بازاریابی محتوایی برای موفقیت کسب و کار های اینترنتی ضروری می باشد. حالا سال 2019 است و اجرای کسب و کار اینترنتی، چیزی فراتر از فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین می باشد، شما باید تقریبا همه کار کنید تا بتوانید مشتری جذب کنید؛ مدیریت لیست اقلام، تبلیغات، انتقال محصولات، جایگزینی، استرداد هزینه، مدیریت سفارش ها و تقریبا کلی کار دیگر. در میان تمام این وظایف شغلی، ما ...

مشاهده بیشتر
ضروری
آینده استراتژی محتوا,استراتژی محتوا,استراتژی های محتوایی

آینده استراتژی محتوا

آینده استراتژی های محتوا و بازاریابی محتوا، برای کسانی که به بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود مشغول هستند اهمیت ویژه ای دارد. ما در این مقاله، می خواهیم بر نحوه تغییر موتور های جستجو، جستجو کننده ها و نتایج جستجو نگاهی داشته باشیم و همچنین می خواهیم بررسی کنیم که کسب و کار شما چطور باید خودش را با این تغییرات سازگار نگاه دارد. بازاریابی محتوایی در طول چند ...

مشاهده بیشتر
ضروری
آموزش تولید محتوا,تولید کنندگان محتوا,تولید کننده محتوا

9 مهارت لازم برای تولید کنندگان محتوا

UPDATED

در این مقاله نیوسئو، 9 مهارتی که به تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا تولید محتوای خوب انجام دهند را بررسی میکنیم. وظایف تولید کننده محتوا را آموزش می دهیم و تمام مهارت های لازم برای تولید کننده محتوا را ذکر میکنیم. کره بادام زمینی و مربا، بتمن و رابین، تخم مرغ و ژامبون، این ها همه جفت های بسیار معروفی هستند که احتمالا شما هم در رابطه با ...

مشاهده بیشتر
ضروری
بازاریابی درونگرا,داستان سرایی برند,داستان سرایی چیست

راهنمای جامع داستان سرایی در بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا (inbound marketing) به کمک روایت داستان کسب و کار، از تکنیک های جذب مخاطب می باشد. در این مقاله بازاریابی اینترنتی قصد داریم، به شما کمک کنیم تا مهارت های روایت داستان خودتان را ارتقا دهید تا برند خودتان را بهبود بخشیده و با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید. این کار یک هنر است. نه یک فرایند فروش یا تکنیک، بلکه داستان سرایی یک هنر است؛ هنر “داستان ...

مشاهده بیشتر
ابزار بازاریابی دیجیتال,ابزار دیجیتال مارکتینگ,ابزارهای بازاریابی دیجیتال

بهترین ابزارهای کاربردی در بازاریابی دیجیتال

مدیریت بازاریابی دیجیتال چگونه است؟ چطور می توان بازاریابی دیجیتال را سازماندهی کرد؟ چگونه می توان انگیزه کافی در تیم بازاریابی دیجیتال سازمان ها ایجاد کرد؟ یکی از چیزهایی که باعث می شود کسب و کار ها، تلاش های خودشان را برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال رها کنند، پیچیدگی بیش از حد آن ها می باشد. شما تا الان چند گزارش سئو سایت دیده اید؟ من صدها گزارش سئو تا ...

مشاهده بیشتر