راهنمای کامل ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

اگر در یوتیوب فعالیت کرده باشید، متوجه شدید که یکی از اقدامات لازم برای کسب درآمد در این شبکه اجتماعی ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب است. در دنیای YouTube، ابزار AdSense شرکت Google منبع اصلی درآمدزایی است. به همین دلیل تمام افرادی در یوتیوب کانال هایی را برای کسب درآمد ایجاد کرده اند، می بایست در این ابزار گوگل حساب کاربری داشته و اقداماتی در این مقاله گفته می شود را انجام دهند. البته ساخت اکانت گوگل ادسنس به دلیل تحریماتی که وجود دارد کار ساده ای نیست. اما ما در این مقاله سعی می کنیم راهکارهایی را به شما ارائه کنیم به توانید به راحتی از این ابراز درآمدهای چند 100 هزار دلاری، بدست آورید.

در این مقاله ما نکاتی را در قالب آموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب و ترفندهایی که در این مسیر باید استفاده کنید را برای شما شرح خواهیم داد. جالب است بدانید که برخی از این نکات، تجربیات اساتید سئو سایت در یوتیوب است

روش های زیادی برای کسب درآمد در YouTube وجود دارد، اما AdSense ساده ترین و بهترین راه برای مبتدیان است. صادقانه بگویم، به نظر می رسد برای یک تازه کار یوتیوب درآمدزایی در این مسیر، کار ساده ای نباشد. اما نشدنی نیست. با این حال، برخی از افراد هنگام ایجاد حساب AdSense در یوتیوب دچار اشتباه می شوند.

بنابراین، تأیید حساب کاربری آنها به تأخیر می افتد یا حتی گاهی اوقات رد می شود. برای جلوگیری از این مشکلات ما راهکارهایی را به شما ارائه می کنیم.

ابتدا بیایید با مزایای داشتن حساب گوگل ادسنس آشنا شوید:

هدف گوگل ادسنس در دنیای وب چیست؟

به طور خلاصه، AdSense یک روش ساده و رایگان برای کسب درآمد با قرار دادن تبلیغات در سایت و برخی شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب است. شبکه تبلیغات Google تبلیغاتی را که می خواهند خود را در وب با ناشران مانند شما انجام دهند، متصل می کند و برای افرادی که به دنبال پول در آوردن وب سایت خود هستند، این موفقیت را با گوگل ادسنس راحت تر می کند. ناشران و تبلیغ کنندگان را به هم متصل می کند و به تبلیغ کنندگان AdWords این فرصت را می دهد تا در فضای تبلیغاتی شما برای وب سایت و کانال یوتیوب خود، ایجاد کرده اید، خود را به کاربران نشان دهند. در نظر داشته باشید که گوگل ادسنس تاثیر غیرمستقیم نیز روی سئو سایت شما نیز می گذارد.

با همکاری با یک شبکه تبلیغاتی مانند AdSense، می توانید زمان کمتری را به بازاریابی و فضای تبلیغاتی خود اختصاص دهید و بیشتر وقت خود را صرف ایجاد بهترین محتوا برای کاربران خود کنید.

مهم ترین مزایای ساخت اکانت گوگل ادسنس

  • کسب درآمد در وب سایت و شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب
  • تبلیغات شما به صورت خودکار در قالب مرورگر موبایل بهینه سازی می شود
  • در زمان صرفه جویی می کند به صورتی که شما می توانید وقت بیشتری برای تولید محتوا گذاشته و کار درآمدزایی را به گوگل و ابزار آن واگذار کنید.
  • گوگل هر تبلیغاتی را برای کانال یوتیوب شما انتخاب نمی کند و می توانید مطمئن باشید کاربران از دیدن تبلیغات دلخور نمی شوند
  • می توانید تبلیغاتی که علاقه ای به نمایش آن در وب سایت و کانال یوتیوب خود، ندارید، مسدود کنید.

شرایط لازم قبل از ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب

شما می بایست دو فاکتور زیر را داشته باشید:

  • داشتن کانال یوتیوب قبل از ساخت اکانت گوگل ادسنس
  • داشتن سن بیشتر از 18 سال

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بازاریابی در یوتیوبپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

4 مرحله مهم در ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب

ابتدا برای ساخت اکانت گوگل ادسنس می بایست وارد کانال یوتیوب خود شوید و مراحل زیر را همانند تصویر، طی کنید:

یوتیوب استودیو (YouTube Studio): Settings > Channel > Status and Features

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

همانند تصویر بالا روی بخش monetization را که مربوط به درآمدزایی در این شبکه اجتماعی است، فعال کنید. در ادامه آموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب می بایست مراحل با دقت طی کنید تا دچار مشکل نشوید.

ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب

مرحله اول: تبدیل شدن به یک YouTube Partner

همانند تصویر بالا صفحه ای به نامmonetization  برای شما ایجاد می شود که مربوط به درآمدزایی در یوتیوب است. شما در این صفحه باید با شرایط و ضوابط تبدیل شدن به YouTube Partner موافقت کنید. سپس بر روی گزینه Start کلیک کرده تا این شرایط و ضوابط را مطالعه و تایید کنید. همانند تصویر زیر:

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

این بخش تمام قوانین کسب درآمد در شبکه اجتماعی یوتیوب را به شما نشان میدهد تا بدانید که یوتیوب پارتنر شدن نیاز به دانستن چه قوانینی است. در انتهای این قوانین دکمه تاییدی وجود دارد که اگر تا انتها آن را مطالعه کردید، می بایست آن را تایید کنید.

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

مرحله دوم: اکانت گوگل ادسنس را برای یوتیوب فعال کنید

اگر از قبل اکانت ادسنس گوگل ایجاد کرده باشید و این اکانت با gmail کانال یوتیوب شما یکسان باشد، با زدن روی گزینه Next همانند تصویر زیر، به مرحله بعد میروید اما چون ما اینجاییم که نحوه ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب را آموزش دهیم، فرض را بر این می گیریم که شما از قبل اکانت ادسنس گوگل ندارید.

هر فرد می تواند فقط یک اکانت ادسنس گوگل داشته باشد و گوگل اجازه ایجاد بیش از یک اکانت را به شما نمی دهد.

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

جهت ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب می بایست وارد آدرس Google adsense شوید. سپس صفحه بالا برای شما باز می شود:

  1. در این بخش اگر مراحل بالا را رفته باشید، نیازی به وارد کردن آدرس سایت یا آدرس کانال یوتیوب نیست.
  2. در بخش Get helpful AdSense info at that email address از شما می خواهد که آیا علاقمند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد حساب گوگل ادسنس در ایمیل خود هستید یا خیر.
  3. سپس باید کشور را انتخاب کنید که می بایست کشوری را که آدرس و کد پستی معتبری از آن جا دارید، انتخاب کنید چون متاسفانه ایران در این مورد تحریم است.

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

مرحله سوم: وارد کردن آدرس و مشخصات محل سکونت

در ادامه ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب باید بگوییم، همان طور که اطلاع دارید به دلیل تحریم هایی که برای ایران وجود دارد شما نمی توانید اطلاعات آدرسی از ایران را وارد کنید و باید اطلاعات کشور، شهر و محل سکونتی را وارد کنید که در لیست تحریم های سازمانی نباشد. پیشنهاد ما این است که اطلاعات شخصی که می شناسید و وی در کشوری غیر ایران، سکونت می کند را وارد کنید.

پس از اینکه دکمه Create Account را بزنید، عملا اکانت شما ساخته شده است و سریعا به صورت اتومات وارد اکانت ادسنس گوگل خواهید شد. در همان ابتدای کار بخش وارد کردن آدرس و مشخصات تکمیلی خود، خواهد آمد (همانند تصویر زیر)

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

در اینجا همان طور که می بینید در بخش اول باید مشخص کنید که اکانت شما شخصی است یا زیر نظر سازمان یا شرکت خاصی می باشد. در بخش اول دو گزینه را برای شما گذاشته اند:

گزینه Individual: این گزینه برای کانال های شخصی که به نام فرد یا یک برند است، مناسب می باشد

گزینه Business: این گزینه مناسب افتتاح حساب کاربری گوگل ادسنس برای شرکت ها یا کمپانی های مشخص است

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: افزایش بازدید یوتیوب رایگانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

نکته مهم: هیچ تفاوتی در نحوه پرداخت از طرف گوگل برای این دو نوع اکانت وجود ندارد. پرداختی برای گزینه اول به اسم شخص انجام می شود و پرداختی گزینه دوم به اسم کمپانی یا شرکت مشخص انجام می شود.

بخش Name and Address نیز برای وارد کردن نام و آدرس است که می بایست با دقت کامل، مشخصات را وارد کنید. چون پرداختی گوگل با شماره حسابی که در مراحل بعدی نحوه قرار دادن آن برای گوگل را شرح می دهیم، برای شما ارسال می شود.

در ادامه نام شما که از قبل مشخص کرده ایم، در فیلد مشخص خود قرار دارد. بخش بعدی دو لاین جداگانه برای وارد کردن دقیق آدرس محل سکونت است و لاین بعدی برای وارد کردن کد پستی است.

اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب,حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب,ساخت اکانت گوگل ادسنس

بخش بعدی که ادامه این فرم برای تکمیل حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب است، برای تعیین کردن منطقه محل سکونت، شهر محل سکونت و وارد کردن شماره موبایل شما در کشور مورد نظر است.

در انتهایی که فرم را تکمیل کردید روی گزینه Submit باید کلیک کنید.

این مقاله ادامه دارد …

139 نظر در مورد مقاله “ راهنمای کامل ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب ” ثبت شده است
  1. اسامه خدا دوست

    گوگل ادسنس خودش یه حساب جداگانه داره یا شماره کارت بانکی بهش وصل میکنی برای واریز درآمد همینو میشه بیشتر توضیح بدین


  2. امیر

    ادسنس شماره حساب و بعد فعالسازی میخواد یا میشه بعدا شماره حساب بهش داد ؟ مثلا ادسسنس و فعال کنیم ولی شماره حساب و چند ماه دیگه براش تعریف کنیم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      خیر
      نمیشه
      میتونید یک شماره حساب بدین و بعد تغییرش بدین


  3. امیر

    من اکانتم و الان ساختم ولی با توجه به اینکه یکسال باید 4000 تا ویو بخوره تا درآمد زایی یوتیوب فعال بشه الان واجبه ادسنس و فعال کنم/.
    بهتر نیست بعدا فعالش کنم یا الان فعال کنم بهتره؟
    .


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بهتره که الان فعالش کنید تا بعدا محاسبه تعداد ویوهای شما، با مشکل مواجه نشه


  4. میترا

    سلام میشه کارای ساخت حساب رو ایران انجام داد ولی کلا اطلاعات فردی که خارجه رو وارد کرد؟ یوتوب هر کدی هم که بخواد ارسال کنه ایشون از خارج برام میخونه. دیگه لوکیشن کسی که داره حساب میسازه که مهم نیست اطلاعاتی که وارد میشه مربوط به خارج از ایران باشه مهمه مگه نه؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر با این شرایطی که گفتید، مشکلی پیش نمیاد


  5. M

    سلام کسی که در خارج برای ما حساب ساخته چطور میتونه ما رو برای پست گذاشتن مدیر کانال کنه؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      این شخص میتونه اطلاعات دسترسی به کانال رو به شما بده
      کار سختی نیست


  6. زهرا

    سلام وقتی من با گوشی وارد تنظیمات میشم این گزینه ها نمیاره برام:/


  7. شمس

    سلام خسته نباشید
    من با حساب جیمیل خودم که ازقبل داشتم کانال یوتیوب زدم و بعد از مانیتایز شدن با همان جیمیل حساب ادسنس باز کردم و اسم و نشانی
    دوستم ک در اتریش هست رو در ادسنس قرار دادم
    ولی مشخصات جیمیل به اسم و شماره من هست
    آیا مشکلی پیش میاد
    یا این ک اسم و مشخصات جیمیلم رو به اسم و مشخصات دوستم تغیر بدم؟؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بهتره که مشخصات شما در تمامی بخش های یکسان باشه


  8. 55

    سلام‌من‌دوستی‌دارم‌در افغانستان‌ایا‌اون‌میتونه‌اطلاعات خودشو‌بده؟


    • امیر قمصری

      در حال حاضر بله


  9. Vahid

    سلام‌من‌‌یه‌رفیق‌دارم‌تو‌افغانستانه‌میتونه‌برام‌این‌کارو‌بکنه؟؟؟


    • امیر قمصری

      در حال حاضر بله


  10. یاس

    سلام
    وقت شما بخیر

    ایا با داشتن کارت اقامت دبی و حساب بانکی در دبی میشه حساب رو ایجاد کرد؟
    ممنونم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله. در هر کشوری میتونید حساب باز کنید


  11. ارش ای پی

    سلام خواهش میکنم جواب بدید ٫ اگه حساب گوگل ادسنس تو امریکا باز کنه دوستم و حساب ویزا کارت به نام خودم باشه تو ترکیه میشه درامد یوتوب نقد کرد ٫ ینی حساب ادسنس به نام خودم نباشه ولی ویزا کارت به نام خودم باشه


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      باید هر دو به نام خودتون باشه
      این مدل رو ما تا حالا ندیدیم. البته ممکن هم هست که نتیجه بده ولی ریسکش زیاده


  12. ماهان

    سلام و خسته نباشید
    بعد از باز کردن کانال در یوتیوب بعد گذشت ۱۲ ماه یوتیوب درآمد ۱۲ ماه قبل رو واریز میکند یا بعد از ۱۲ ماه کسب درآمد شروع میشود


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      اگر بعد از 12 ماه برای ویدیوهای قبلی شما تبلیغات بزاره، قطعا درآمد برای اون ویدیوها هم در نظر میگیره


  13. Ali

    سلام خسته نباشد من حساب ویزا کارت دارم آیا برای فعال سازی به پاسپورت خارجی احتیاجی هست یا خیر همون حساب ویزا کارت دارم کارم حله؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      داشتن حساب ویزاکارت برای درآمد از یوتیوب کافی و مناسب هست


  14. جمانه

    سلام روزتون بخیر ممنون از توضیحاتتون
    آیا نامه ای هم به آدرس وارد شده ارسال میشه؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر


  15. مهدی

    سلام
    آیا مشخصات Payments info در حساب گوگل ادسنس با اطلاعات Account information
    باید یکی باشد؟
    برای مثال Account information به نام خود من باشد (صاحب کانال یوتیوب و ساکن ایران) و اطلاعت Payments info به نام دوستم ( ساکن در خارج کشور که مشخصات و حساب بانکی اون برای دریافت درآمد داده ام)
    ممنون از شما


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بهتره که اطلاعات هر دو این بخش ها یکی باشه


  16. hana

    ممنونم از پاسخ گویی تون ما یک مشکلی که داریم الان اینه ادسنس کانال رو ساختم ولی متاسفانه یه اشتباه کردیم الان میخوایم ادسنس رو اون قسمت که زده ترکیه که عوض نمیشه عوض کنیم واقعا کمک میخوایم ممنون هرکاری میکنم نمیشه میخوام اون ادرس حذف بشه و ادرس اشنامون درهلندو بدیم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      شاید مشکلتون با ایمیل به بخش پشتیبانی ادسنس برطرف بشه
      تاکنون با این مورد روبرو نشدیم


  17. hana

    ببخشید اون مرحله کت اسم رو میخواد باید اسم خودمون که کدندل داریم وارد کنیم یا اون شخصی که حساب ب اسمشه ممنون جواب بدید خیلی عجله داریم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      اون شخصی که حساب به اسمش هست


  18. ایلیا

    سلام
    من ۱۷ سالم هست ، میتونم حساب گوگل ادسنس رو به نام مادرم بگیرم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله


  19. Imlaiba_d

    سلام میشه بگید که چطوری برای یوتیوب سایت درست کنیم چون من وقتی ادسنس رو فعال میکنم مراحل دوم سایت میخواد و لینک یوتیوبم رو میزارم error میاره


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      نیازی به درست کردن سایت نیست


  20. طاها

    سلام من دوستی خارج از کشور ندارم میگم موردی نداره ادرس فیک بدم؟؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      در آینده برای درآمدزایی با مشکل برخورد می کنید


  21. احسان

    سلام ببخشید اگع تو یک ماه به شرایط کسب درامد از یوتیوب برسیم میتونم درامد داشت باشم یا بعد ۱۲ ماه بگذره


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      باید 12 ماه بگذره


  22. مهدی

    اقا بنده یه سوالی دارم که اگر در این گوگل ادسنت ثبت نام نکنیم غیر این میتونیم پول برداشت کنیم یا کسب درامد کنیم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر


  23. کیارش

    سلام داشتن سیم کارت بین المللی که بعضی کمپانی ها ارائه میدن تاثیری در رفع مشکل ایرانی بودن ما داره؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      تا حدودی میتونید این مشکل رو رفع کنید


  24. امید

    سلام من یکی از دوستام ساکن هلنده ویکی دیگه ساکن ایتالیا درآمد حاصل بعد اینکه به حساب یکی از این ها واریز شد چجوری و از چه درگاهی من از دوستام درآمدم رو بگیرم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      شما میتونین از طریق ویزا کارت این کار رو انجام بدین و درآمد حاصل از یوتیوب تون رو دریافت کنین


  25. داود

    درود و وقت بخیر
    در راه اندازی کانال یوتیوب و گوگل ادسنس، این ثبت نام ها باید همزمان باشند یا اگه فاصله زمانی وجود داشته باشه اشکالی نداره ؟ مثلا اول کانال یوتیوب راه اندازی کنیم و بعد از مدتی گوگل ادسنس؟ یا هر دوی آنها باید همزمان ثبت شوند؟


    • ناظر سایت

      درود
      هنگام راه اندازی کانال یوتیوب نیاز نیست که حتما همزمان حساب گوگل ادسنس رو هم داشته باشین


  26. Amir

    سلام
    اگر که سن مون زیر ١٨ سال باشه و خارج از کشور زندگی کنیم و ایمیل مون سن ش بالای ١٨ سال سن باشه میشه چنل مانی تایمز بشه؟


    • ناظر سایت

      سلام
      اگر یوتیوب متوجه این موضوع نشه، بله چنل مانیتایز میشه


  27. امیر

    سلام تو مقاله نوشتید اگر حساب،ادرس و… از خودمون در خارج نداریم میتونیم از دوستانمون در خارج یا وبسایت های مخصوص کمک بگیریم، حالا بعد از مدتی که خودمون تونستیم تو خارج حساب بزنیم میتونیم حساب ادسنس کانالمون رو تغییر بدیم که درامدمون تو حساب خودمون واریز بشه یا نه…ممنون میشم پاسخ بدید


    • ناظر سایت

      سلام
      بله امکان تغییر اطلاعات حساب ادسنس وجود دارد.


  28. اکبرطهماسبی

    سللام اون محل سکونت که خارج از کشور رو میدیم پول به اون داده


  29. عاطفه

    اگر چندتا کانال داشته باشیم وقتی که پول واریز میشه، تفکیک میکنه پول هر کانال رو؟


    • ناظر سایت

      بله حتما
      کاملا تفکیک شده این کار انجام میشه


  30. عاطفه

    وقت بخیر
    با حسابی که الآن داخل یوتیوب هستیم میشه کانال زد؟ یا اینکه از الآن باید به نام کسی باشه که ادسنس به نامشه؟


    • ناظر سایت

      دوست عزیز این مورد رو قبلا تو نظرات کامل پاسخ دادم


  31. Zizi

    سلام میشه حساب به نام شخصی باشه که سنش ۱۸به بالاس ولی یه شخص زیر ۱۸سال فعالیت کنه


    • ناظر سایت

      سلام بله ایرادی نداره


  32. Yaser

    سلام وقت بخیر.
    چند تا سوال داشتم‌:
    ۱. الان من میتونم کانال یوتیوب با مشخصات خودم ( جیمیلی که با شماره ایرانم ساخته ام) داشته باشم ولی برای ادسنس اطلاعات شخص خارج از ایران رو وارد کنم درسته ؟
    اگر درست نیست ، پس یعنی باید هر دو با مشخصات فرد خارج از ایران باشه؟
    ۲. من بعد ها که بخوام خارج از ایران برم میتونم همه اطلاعاتی که برای ساخت کانال یوتیوب و ادسنس شخص دیگری رو وارد کردم رو به نام خودم تغییر بدم؟

    توی نظرات خوندم گفتید که میشه جیمیل بسازید به اسم خودتون وشماره و ا طلاعات شخص دیگه که خارج از ایرانه رو وارد کنید ، خوب اینطوری باز هم این جیمیل برای اون شخصه دیگه !! تفاوت چیه مگه ؟


    • ناظر سایت

      فک نمیکنم امکان تغییر اطلاعات باشه
      در کل شما فقط میتونید با اطلاعات شخصی در خارج از کشور، از یوتیوب درآمد داشته باشید


  33. آرمین

    برای ساخت حساب ادسنس باید 18 سال داشته باشیم


    • ناظر سایت

      بله


  34. هنرنزدایرانیان است ولی بدون دسترس

    بسیار جای افتخاره که بخاطر نام ایران و ایرانی،هرجا پا میگذاریم به بیرون پرتاب میشیم،راه داده نمیشیم،دسترسی مون قطع میشه!! مایه مباهات و افتخارهست!! نیست؟
    دیروز سایت دل بخاطر IP ایران نتونستم بازکنم! میخاستم مشخصات یه لپتاپ رو ببینم. بعدش رفتم سایت Nvidia درایور کارت گرافیکم رو دانلودکنم، دسترسی بسته بود. امشبم ک فهمیدم گوگل ادسنس نمیتونه با آدرس ایران و در بانک ایرانی باشه.
    تازه اگر آدرس خارج ازکشور + حساب بانکی درخارج بدی، اونوقت پاسپورت ایرانی نمیپذیره!!
    مایه مباهات و افتخارهست!! نیست؟


  35. موحد

    سلام واقعا ازتون ممنونم بابت ای توضیحات
    ی سوالی دارم من اشنای خارجی ندارم ولی بعضی از شرکتا تو ایران که درامدمون رو اونا تحویل میگرن و به ما میدم این شدنیه؟


    • ناظر سایت

      بله شدنیه
      ایرانیکارت یکی از این شرکت هاست


  36. محمد

    دوست عزیز من ارمنستان آشنا دارم ولی ساکن نیستن و با ویزا تردر میکنن ابا در طول مدتی ک اونجا هستن با کد پستی و آدرس و شماره خارجی ارمنستان و یک حساب بانکی ارمنی میشه کاری کرد یا حتما باید شهروند باشند؟


    • ناظر سایت

      باید شهروند باشند


  37. Mohammad

    سلام… کن چندتا حساب یوتیوب دارم… میخاستم بدونم میتونم تو همشون یه ادرس و یه شماره حساب بدم… من ساکن ترکیه هستم


    • ناظر سایت

      بله ممکنه


  38. Zizi

    گوگل ادسنس به نام یه شخص خارجی باشه درآمد برای اون واریز میشه بعد اون شخص خارجی باید به حساب ما واریز کنه؟؟؟


    • ناظر سایت

      بله همین طوره


  39. محمدرضا

    اگر 18سال نباشیم چه مشکلی برای ما پیش می آید؟


    • ناظر سایت

      امکان درآمدزایی با این شرایط وجود نداره


  40. حامد

    سلام ، وقت بخیر من مراحل مانیتایز و انجام دادم الان 5 دلار هم تو یوتوب درامد داشته برای مرحله بعد باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید


    • ناظر سایت

      تولید محتوا ارزشمند و تبلیغ برای افزایش بازدید ویدیوها


  41. Zizi

    سلام.میخولستم بپرسم درآمدی که یوتیوب قرار مثلا به من پرداخت کنه به حساب بانکی من که توی ایران پرداخت میشه؟ یا اون شخصی که گوگل ادسنس به نامشه؟؟


    • ناظر سایت

      اون شخصی که گوگل ادسنس به نامشه


  42. علی

    سلام
    میشه با یک حساب ادسنس چنتا اکانت یوتیوب با ایمیل های مختلف ساخت؟


    • ناظر سایت

      بله


  43. فرزانه

    سلام فرمودین به سوالم بارها جواب دادین اما من باز هم تمام جوابا رو خوندم اما جواب سوالم رو پیدا نکردم
    پرسیده بودم باز کردن حساب ، برای شخصی که خارج از کشوره مشکل سازنمیشه؟قوانین مالیاتی مثلا


    • ناظر سایت

      نه دوست عزیز
      افراد زیادی دارند از این مسیر کسب درآمد می کنند


  44. علیرضا

    سلام
    من جیمیل درست کردم و شماره‌ای که براش معرفی کردم ایرانیه
    مشکلی نیست؟
    حالا اگر مشکل هست اگر با یک شماره خارجی جایگزینش کنم مشکلی پیش نمیات؟؟

    و اگر نام و نام خانوادگی خودم رو وارد کنم و محل سکونت دوست خارج رو بزارم مشکلی نیست؟؟

    طبق گفته ها انگار نیاز به عکس از پاسپورت یا شناسنامه هست
    اگر عکس شناسنامه آشنامون رو بزارم و قطعا اسم توی شناسنامه و اسمی که معرفی کردم سازگار نیست….
    خب مشکلی نیست یا باید اسم پاسپورت و نام کاربری یکی باشه؟؟

    با تشکر❤


    • ناظر سایت

      شماره شما بهتره که از کشورهای خارجی باشه
      این مورد ممکنه زمانی که بخواهید پاسپورتتون رو آپلود کنید، به مشکل بخورید


  45. امین

    ممنون بابت پیگیری


  46. امین

    سلام خسته نباشد کی ادامه ساخت حساب ادسنس رو میزارید


    • ناظر سایت

      در حال پیگیری هستیم که جدیدترین نکات رو جمع آوری کنیم و مقاله رو بروز کنیم


  47. فرزانه

    سلام . وارد کردن اطلاعات کسی که خارج از کشوره براش دردسر نمیشه؟ مشکل ساز نشه براش ، بالاخره طرف اعتماد میکنه
    ممنون


    • ناظر سایت

      تو نظرات قبلی به این سوال بارها جواب دادم
      لطفا اونارو مطالعه کنید و اگر سوالی بود بنده در خدمتم


  48. امیر

    سوال اول . ببخشید ی سوال داشتم برای ساخت جیمیل جدید تو ایران این کارو کنم یا تو خارج فرقی داره ؟

    و سوال دوم اینکه اگه تو ایران بسازم فقط باید شماره مبایل طرف ک خارج هست با پرچم اونجارو انتخاب کنم ؟

    سوال سوم . همین کار سوال دو رو تو خود ایران انجام بدم مشکلی نداره ؟


    • ناظر سایت

      ساخت جیمیل با مشخصات خارجی
      جواب سوال دوم. بله
      جواب سوال 3. بله


  49. علی داورزنی

    سلام
    مبدأ آپلود مشکل ساز نیست ؟
    اینکه به همون ایمیل سازنده ادسنس از ایران دسترسی وجود داشته باشه ؟
    و یه سوال دیگه اینکه، مبدأ آپلود در بهتر وایرال شدن تاثیر داره ؟


    • ناظر سایت

      نه تاثیر خاصی نداره
      اگر نگران این موضوع هستید، می تونید از فیلترشکن استفاده کنید


  50. سجاد

    سلام خسته نباشید
    من سنم زیر ۱۸ سال هست و کسی رو در خارج ایران آشنا ندارم ک بخوام با کدپستی و… اون حساب ادسنس بسازم میخواستم ببینم هیچ راه دیگه ای نیست ک بتونم حساب ادسنس بسازم؟


    • ناظر سایت

      نه فعلا با این شرایط شما


  51. منصور

    سلام ممنون از توضیحاتتون
    برای وارد کردن مشخصات، مشخصات فرد سازنده گوگل ادسنس باید با مشخصات نام صاحب حساب یکی باشه؟
    مثلا من مشخصات خودمو دادم ولی شماره حساب دوستم که خارج از کشوره


    • ناظر سایت

      بهتره که یکی باشه چون از الگوریتم گوگل بعید نیست که این موارد رو در آینده در نظر بگیره و شما رو دچار مشکل کنه


  52. سعید

    سلام خسته نباشید من میخوام یه کانال یوتیوب بزنم ولی شخصی رو توی خارج ندارم که ادرس و کد پستی و شماره تلفن و حساب بانکی اونو وارد کنم و توی نظرات خوندم که گفتین میشه حساب مجازی به توسط ایرانیکارت ایجاد کرد . خب حالا سوالم اینه که این حساب مجازی چیه ؟ جای همون حساب بانکیه ؟ بعد اینکه ادرس و کدپستی و شماره تلفن فردی که در خارج از کشور هستش رو چی کار کنم ؟ خواهش میکنم کمکم کنید من به کل گیج شدم . ممنون .


    • ناظر سایت

      اگر به سایت ایرانیکارت، مراجعه کنید، کامل تر بهتون در این بابت توضیح میدن البته که در نظرات قبلی توضیح داده ام


  53. Xy

    سلام میخواستم بدونم اگه ادرس و شماره تلفن برای کشور عراق رو وارد بکنیم مشکلی نداره؟ چون من ی اشنایی در عراق دارم که میتونه این کار رو برام بکنه و تابعیت عراق رو داره. مشکلی نداره حساب رو به نام اون شخص که در عراق هستش وارد کنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه مشکلی نداره هر کشوری غیر ایران


  54. رضا

    سلام
    چطور کانالمون رو ب ادسنس وصل کنیم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      در مقاله، کامل توضیح داده ایم


  55. محمد مختاری آذر

    ببخشید یعنی اگه زیر 18 سال باشیم نمیتونیم گوگل ادسنس ایجاد کنیم؟من یوتیوبر هایی میشناسم زیر 18 سال و کانالشون درآمد زایی داره؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممکنه اون یوتیوبرهایی که میگید با اکانت فرد دیگری دارن درآمدزایی می کنند یا ادسنس گوگلشون به نام فرد دیگری هست


    • ناظر سایت

      ممکنه اون یوتیوبرهایی که میگید با اکانت فرد دیگری دارن درآمدزایی می کنند یا ادسنس گوگلشون به نام فرد دیگری هست


  56. eda

    سلام،ببخشید اگه ما نتوانیم کسی رو پیدا کنیم ک برامون تو خارج حساب باز کنه باید چیکار کنیم هیچ راه دیگه ای نداره؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      میتونید از وب سایت ها مرتبط با کسب درآمد دلاری، ویزاکارت تهیه کنید
      عبارت “تهیه ویزاکارت” رو تو گوگل جستجو کنید، اطلاعات بیشتری بدست میارید


  57. محسن

    سلام
    وقت بخیر
    بنده گوگل ادسنس رو ایجاد کردم امکانش هست آدرسی که دادم در آلمان باشه و حساب بانکی در ترکیه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بهتره که آدرس سکونت و حساب بانکی در یک مکان باشه
      تا حالا با همچین موردی برخورد نکردم
      ولی بعید میدونم ایرادی داشته باشه


  58. ایلیا

    چطور باید حساب گوگل ادسنس مون رو به یوتیوبمون متصل کنیم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مراحلی که توضیح دادیم رو کامل رعایت کنید
      در مورد این مرحله هم توضیح داده ایم


  59. سید

    با سلام و خسته نباشید بنده جیمیلم ایرانیه یعنی تو ایران باز کردم و دوستم خارجه میشه کد پستی و آدرس و حساب بانکی دوستم تو خارج رو وارد کنم؟ یعنی موردی نداره که جیمیلم ایرانیه؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      به نظرتون ساخت جیمیل جدید کار سختیه
      به نظرم ارزش داره که با ساخت ایمیل جدید و مشخصات کشور دیگه، کار خودتون رو راحت تر کنید


  60. Ali

    سلام
    میخواستم بدونم یوتیوب برای واریز پول واریز میکنه یا اعتبار؟
    مسله بعدی اینکه باید یع حساب بانکی خارج از ایران داشته باشیم یانه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      پول به صورت دلار واریز می کنه
      بله باید حساب خارجی داشته باشید


  61. امیر

    سلام ببخشید میگم برای درآمد باید کارت های اعتباری برای یه کشور دیگر و داشته باشیم برای دریافت پول به دلار درسته بعد برای دریافت باید چیکار کنیم توی حسابمو ذخیره میشه وما هروقت خواستیم باید درخواست بدیم یا نه به صورت اتومات هرروز خودشون وارد حساب میکنن


    • ناظر سایت

      سلام دوست
      در بازه های زمانی مختلف، براتون واریز می کنند


  62. محمد_پ

    با سلام من به دقت این مقاله رو مطالعه کردم و واقعا ممنونم چقدر مطلبتون عالی بود در باره گوگل ادسنس دو تا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنید:
    سوال اول اینکه برای تایید گوگل ادسنس نیاز به مدرک شناسایی داریم آیا این مدرک میتونه قبض تلفن و برق و آب و گاز باشه که توی ترکیه خونه اجاره کردیم؟

    سوال دوم هم اینه که یک حساب ادسنس رو برای دریافت درآمد چند یوتیوب میشه ارائه کرد؟ یعنی یک حساب ادسنس رو میشه به 3 حساب یوتیوب متصل کرد؟

    واقعا ممنونم بابت پاسخگویی و تشکر از ادمین و مدیریت محترم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه. نیاز به مدرک خاصی نیست
      بله، شما می تونید یک حساب ادسنس رو به چند اکانت یوتیوب وصل کنید


  63. آرمین

    باید ایمیل اکانت گوگل ادسنس با ایمیل اکانت یوتوب یکی باشه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله


  64. محمود

    من استپ اول رو پر کردم و پارتنر گوگل شدم . استپ دوم هم پر کردم و سابمیت کردم و آدرس دوستم رو دادم شماره تلفن و کد پستی هم دادم .
    و تمام شد نوشت اینپروگرس
    اما هیچ کجا از من حساب بانکی نخواست پس حساب را در چه مرحله ای وارد می کنیم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      تو بروز رسانی های آینده این مورد رو هم بررسی میکنیم


  65. سامان

    سلام آدرس وایمیل و. پستی پیشنهاد میکنید که استفاده کنیم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      این موارد کاملا شخصی است


  66. ^^

    خب اگه حساب خارجی نداشتیم چیکار کنیم؟ 😤


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه به دلیل تحریم ها فقط با حساب خارجی یا راه اندازی حساب مجازی با وب سایت هایی مانند iranicard میشه حساب گوگل ادسنس ایجاد کرد


  67. علی

    سلام در مورد مرحله اول ایجاد حساب لطفا با گوشی توضیح بدید منظورم ورژن اندروید برام نا مفهموم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      همین مراحل با گوشی هم میشه تفاوت خاصی نداره


  68. Fereshte

    سلام وقت بخیر،ایا گوگل ادسنس با پاسپورت ایرانی مشکل داره؟ ترکیه هستم و ادرس و حساب بانکی و کانال یوتیوب هم دارم فقط وقتی برا احراز هویت عکس پاسپورت ایران رو میفرستم قبول نمیکنه. میدونید چرا؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      متاسفانه به دلیل تحریم ها این مشکلات وجود داره
      تنها راهش استفاده از پاسپورت های خارجی هست
      می تونید حساب ادسنستون رو با یکی از دوستان خارج از ایران راه اندازی کنید که مشکلی براتون پیش نیاد


  69. رضا

    ممنون فکر کردم منتشر نمیشه تو سایتتون که منتشر شد


  70. رضا

    سلام چرا دیدگاهم منتشر نمیشه ایا یوتیوب به جیمل ایرانی هم حساسه یعنی میتونه از طریق جیمل ایرانی بودن تشخیص بده؟


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      دیدگاهتون کجا منتشر نمیشه؟ اگر ممکنه بیشتر توضیح بدین


  71. احمد

    با سلام اگه جیملمون در ایران را با حساب ادسنس که در خارج برامون درست کردن ایا یوتیوب به ایرانی بودن شک نمی کنه


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      نه. تا حالا همچین موردی گزارش نشده


  72. رضا

    سلام درمورد حساب ادسنس ادرس منزل برای چی لازم داره


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      دلیل خاصی نداره و جز همون اطلاعاتی هست که ممکنه روزی مورد استفاده گوگل قرار بگیره


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود