6 تا از بهترین برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب 2023

افزایش سابسکرایب یوتیوب,برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب,برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب

برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب چیست بهترین آن کدام است؟ جهت افزایش سابسکرایب یوتیوب می توان از روش های گوناگونی استفاده نمود. یکی از این روش ها استفاده از برنامه ها، ربات ها و سایت های افزایش سابسکرایب یوتیوب می باشد که بهترین آن ها را در این مقاله معرفی خواهیم کرد.

روش های زیادی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد که یکی از مهمترین آن ها درج تبلیغات توسط گوگل، در ویدیوهای چنل یوتیوب شماست. اما برای این که گوگل تبلیغات خود را در ویدیوهای شما قرار دهد،

باید به شرایط مانیتایز شدن یوتیوب برسید.

چرا افزایش سابسکرایب یوتیوب مهم است؟

همانطور که احتمالا می دانید، یکی از شرایط کسب درآمد از یوتیوب یا مانیتایز شدن یوتیوب شما، داشتن 1000 سابسکرایبر (دنبال کننده) می باشد. بنابراین استفاده از بهترین برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب، می تواند برای صاحبان کانال های یوتیوبی بسیار مفید واقع شود و آن ها را جهت رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب کمک کند.

از سوی دیگر افزایش سابسکرایب یوتیوب، احتمال افزایش تعداد بازدید ویدیوها را بالا می برد و در نتیجه میزان درآمد و بازدید تبلیغات چنل بیشتر خواهد شد.

برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب چیست؟

منظور از برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب، نرم افزارهایی هستند که از طریق اشتراک گذاری ویدیوهای مربوط به چنل یوتیوب شما، در محیط های جدید و گوناگون، آن ها را به رویت افراد بسیاری می رسانند.

کاربران حاضر در این نرم افزارها، می توانند ویدیوهای موجود را مشاهده و لایک کنند، برای آن ها کامنت بگذارند یا حتی کانال مربوط به ویدیو را سابسکرایب کنند. در این حالت تمامی لایک ها، کامنت ها و سابسکرایب های انجام شده در نرم افزارهای مذکور، از طریق API (زبان ارتباط و انتقال داده بین دو نرم افزار) به یوتیوب و کانال شما نیز منتقل می شوند.

به عبارت دیگر برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب، ویدیو های شما را بین کاربران خود منتشر می کنند و کاربران می توانند از این طریق، کانال یوتیوب شما را سابسکرایب کنند. علاوه بر آن، این نرم افزارها مزایایی را برای کاربران فعالی که تعداد زیادی ویدیو را می بینند، لایک می کنند و چنل های زیادی را سابسکرایب می کنند، در نظر خواهند گرفت.

یوتیوب یک پلتفرم جذاب برای برندها، شرکت ها و افراد است. تولید محتوای ویدیویی در این پلتفرم رو به افزایش است و بازدیدهای زیادی از آن ها به عمل می آید. استفاده از این پلتفرم با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده، بنابراین یک بستر مناسب جهت درج انواع تبلیغات نیز می باشد.

با این حال، رشد کردن در یوتیوب و کسب درآمد از آن چندان آسان نیست. اینجاست که برخی از برنامه های جانبی مانند برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب به کمک شما می آیند و کار دشوار افزایش سابسکرایب یوتیوب را کمی آسان تر می کنند.

چه اولین قدم ‌های خود را در یوتیوب بر می ‌دارید و چه مدت زیادی است که در این پلتفرم فعالیت دارید، چنل شما درهر صورت نیاز به تقویت دارد، به همین دلیل ما فهرستی از بهترین برنامه‌ های افزایش سابسکرایب یوتیوب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: ساخت کانال یوتیوبپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

افزایش سابسکرایب یوتیوب,برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب,برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب

بهترین برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب

1. برنامه TubeMine

TubeMine یک برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب است اما شامل خرید سابسکرایبر نمی‌شود. شما می توانید ویدیوهای چنل خود را در انجمن مربوط به این برنامه به اشتراک بگذارید.

برای انجام این کار، ابتدا باید ثبت نام کنید و لینک ویدیوهای خود را در انجمن قرار دهید. جهت اشتراک‌گذاری یک ویدیو، به سکه‌هایی نیاز دارید که می‌توانید با خرید آن ها یا تماشای ویدیوهای سایر کاربران پلتفرم، آن ها را به دست آورید.

2. برنامه sub4sub

Sub4sub نیز یک برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب عالی است. طریقه کار با آن مانند گزینه بالا می باشد و شما می توانید سکه های لازم جهت اشتراک گذاری لینک ویدیوهای خود را از طریق تماشای محتوای سایر کاربران sub4sub کسب نمایید.

همچنین کارکردن با برنامه Sub4sub بسیار آسان است به کاربران مبتدی پیشنهاد می شود. این برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب، یک گزینه عالی جهت اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب به منظور افزایش سابسکرایب، لایک و کامنت است.

3. برنامه Views Booster

از دیگر برنامه های افزایش سابسکرایب یوتیوب به صورت رایگان، برنامه Views Booster است. نحوه کار این برنامه نیز مانند دو برنامه قبلی می باشد.

شما می توانید در بستر این پلتفرم لینک ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید و اگر ویدیوهای دیگران را تماشا کنید، جوایزی دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن ها برای اشتراک گذاری بیشتر ویدیوهای خود استفاده نمایید. در برنامه Views Booster تمامی کاربران واقعی هستند و شما نمی توانید از طریق آن فالور بخرید.

4. برنامه Viral Video Booster

Viral Video Booster یکی از بهترین برنامه ‌ها جهت جذب سابسکرایبرهای وفادار به کانال یوتیوب شما است، اما کاربران این برنامه را بیشتر انگلیسی زبانان تشکیل داده‌اند. برای استفاده از Viral Video Booster باید حداقل ۷۵ ثانیه از ویدیوهای سایر کاربران را تماشا کنید تا بتوانید ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

5. برنامه VideoVTope

این برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب کاتالوگی از ویدیوها را ارائه می دهد که شما نیز می توانید ویدیوهای چنل خود را در آن قرار دهید.

نحوه عملکرد این برنامه مشابه موارد قبلی است و برای استفاده حداکثری از آن، باید تولیدات سایر یوتیوبرها را نیز مشاهده نمایید. نقطه ضعفی که کاربران برای برنامه VideoVTope قائل هستند این است که برای کسب سکه، هزینه زیادی را باید پرداخت نمایند.

6. برنامه AdsVlog

از طریق برنامه AdsVlog، علاوه بر جذب سابسکرایبر برای کانال یوتیوب و تبلیغ محتوای آن، می توانید وبلاگ ها و پست های موجود در آن را نیز تبلیغ نمایید و مشترکین و لایک زیادی را به دست آورید.

کسب درآمد از یوتیوب,مانیتایز شدن یوتیوب

بهترین سایت های افزایش سابسکرایب یوتیوب

سایت های افزایش سابسکرایب یوتیوب، معمولا بر اساس خرید سابسکرایبر، ویو و لایک کار می کنند و در میان آن ها کمتر گزینه های رایگان یافت می شود. در ادامه برخی از بهترین سایت های خرید سابسکرایب یوتیب را معرفی خواهیم کرد.

1. سایت StormViews.net

StormViews یک سایت افزایش سابسکرایب یوتیوب است و در بین سایت های مشابه خود از بهترین گزینه‌ها به شمار می آید. این وب سایت بسته هایی را جهت افزایش سابسکرایب یوتیوب یا دریافت لایک بیشتر برای ویدیوهای شما ارائه می دهد.

فرآیند کار با این سایت ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از بسته های مدنظر را انتخاب کرده، لینک کانال خود را وارد کنید و هزینه مشخص شده را پرداخت نمایید. جهت پرداخت از بیت کوین نیز می توانید استفاده نمایید.

پس از پرداخت، بعد از 24 ساعت عملیات مدنظر شروع می شود و افزایش بازدید های واقعی از طریق سابسکرایبر های واقعی را در کانال خود شاهد خواهید بود.

2. سایت visibilityreseller.com

اگر می‌خواهید در زمان کوتاه بازدید یوتیوب بخرید، وب‌سایت visibilityreseller.com گزینه خوبی است. همچنین وب سایت افزایش سابسکرایب یوتیوب visibility reseller برای خرید سابسکرایبر، ویو یا لایک، بسته های مختلف با ویژگی های گوناگونی را ارائه می دهد.

علاوه بر آن در این سایت می‌توانید بسته‌های پیشنهادی را ترکیب کنید و در پلتفرم‌های دیگری مانند اینستاگرام یا TikTok بازدید و لایک دریافت نمایید. افزایش تعامل با کاربران در این پلتفرم‌ها، می‌تواند درنهایت به شما کمک کند تا سابسکرایبرهای بیشتری در YouTube داشته باشید.

3. سایت socialmediadaily.com

نمونه دیگر از سایت افزایش سابسکرایب یوتیوب Social Media Dailyاست. این سایت یک سایت آلمانی می باشد که از طریق آن می توانید برای کانال یوتیوب خود سابسکرایبر بخرید. همچنین می توانید از آن لایک و فالور فیس بوک و اینستاگرام خریداری کنید. این سایت با ارائه طیف گسترده‌ای از بسته ها، از جمله نظرات و ارسال مجدد، از سایر سایت های مشابه متمایز است.

بهترین ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب

ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب نیز مانند برنامه ها و سایت هایی عمل می کند که برای این منظور طراحی شده اند که آن ها را معرفی کردیم.

ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب با اشتراک گذاری محتوای چنل شما، آن را به رویت افراد زیادی می رساند و محتوای شما را تبلیغ می کند. در ادامه برخی از بهترین ربات های افزایش سابسکرایب یوتیوب را معرفی خواهیم کرد.

1. ربات ViralHq

ViralHq یک ربات افزایش بازدید یوتیوب می باشد. این ربات سال‌های زیادی است که خدمات باکیفیت به مشتریانش ارائه می‌کند.

ViralHq یکی از معدود ربات‌هایی است که از قوانین یوتیوب پیروی می‌کند تا محتوای شما ایمن باقی بماند و مطابق دستورالعمل‌های YouTube باشد. کسب بازدید از طریق این ربات یک راه آسان برای دستیابی به لایک های بیشتر و افزایش سابسکرایب یوتیب است. همچنین هزینه های مربوط به استفاده از این ربات مقرون به صرفه می باشند.

2. ربات Bulkoid

ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب Bulkoid، یک ربات عالی برای کسانی است که می خواهند کار با ربات ها را برای کانال یوتیوب خود شروع کنند. نحوه کارکردن با این ربات بسیار آسان است و بازدید های زیادی را می تواند برای محتوای شما جذب کند.

3. ربات FastPromo

ربات FastPromo یکی از ربات های افزایش سابسکرایب یوتیوب قابل اعتماد است. از سوی دیگر این ربات یکی از کم هزینه ترین ربات های افزایش بازدید به شمار می آید و شما می توانید با استفاده از آن تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ایجاد یک کانال یوتیوب آسان است، اما ایجاد محتوای باکیفیت، جلب توجه کاربران و درگیر کردن آن ها با محتوای تولید شده، کار دشواری می باشد. ممکن است سال ها تلاش شما با حداقل موفقیت روبرو شود. برای افزایش موفقیت در یوتیوب، استفاده از ابزارهایی مانند ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب و سایر مواردی که در این مقاله معرفی شدند توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود