آموزش افزایش فالوور توییتر با 10 تکنیک اساسی

افزایش فالوور توییتر

افزایش فالوور توییتر یکی موضوعات و دغدغه های جدیدی است برای کسانی که سعی دارند با فعالیت در تمام شبکه های اجتماعی مانند توییتر درآمدهای نجومی را از آن خود کنند. زمانی که سخن از کسب درآمد به وسیله شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی می شود، همه می دانید که ابتدا صفحه ما در آن شبکه اجتماعی باید بازدید مناسبی داشته باشد، در صورتی که نتوانیم کاری کنیم که به اصطلاح فالوورهای ما افزایش پیدا کنند، عملا این هدف درآمدهای نجومی غیرقابل دسترسی می شود.

برخی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بر این باورند که عدد تعداد فالوور اثرگذاری فوق العاده ای بر روی کاربران برای تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات شما دارد. البته که این روزها به لطف حضور ربات ها و برنامه های افزایش فالوور توییتر همانند اینستاگرام، افرادی که قصد دارند سریع تر به اهداف خود در فضای مجازی برسند، راه افزایش فالوور در توییتر ساده شده است. اما این اعتباری که شما از این راه بدست می آورید، ممکن است به همین سادگی نیز از بین برود.

زمانی که توییتر دست به جریمه و به اصطلاح بلاک کردن صفحه شما بزند، تمام زحمات شما از بین می رود. نگران نباشید ما در این مقاله 12 تکنیک کارساز افزایش فالوور توییتر را به طور کاملا تخصصی و روان، برای شما شرح می دهیم.

1) دنبال کردن پیج های الگو و رقیب

بهترین راه برای افزایش فالوور در توییتر، پیگیری و دنبال کردن (فالو کردن) سایر افراد همفکر در شبکه اجتماعی توییتر است. در صنعت خود به دنبال افرادی بگردید و حساب های توییتر آنها را دنبال کنید. زمانی که شما پیج های رقیب یا پیج هایی که الگو شما هستند، را فالو کنید، مزیت هایی برای شما خواهد داشت:

  • در صورتی که پیج های رقیب یا الگو، شما را فالو بک کنند، احتمال زیادی وجود دارد که فالوورهای آن ها با مشاهده لیست Fallowing های آن ها، شما را شناسایی کرده و فالو کنند.
  • لایک و کامنت گذاشتن در زیر توییت های آن ها آن هم به عنوان ریتوییت های اول، انبوهی از فالوورهای پیج آن ها را به سمت شما می کشاند.
  • می توانید ایده های نابی را از این پیج ها دریافت کنید.

2) ریتوییت، کامنت گذاشتن و تکرار آن

یکی از تکنیک های ساده ای که در آموزش افزایش فالوور توییتر باید بدانید، تعامل با سایر کاربران توییتر است. مطمئن شوید که به طور فعال توییت های افراد کسب و کار مربوط به خود و یا حتی غیر از آن را توییت می کنید، به آنها پاسخ می دهید و یا حتی آن را در به بخش favorite خود اضافه می کنید.

با انجام این کار نام شما در کنار این کاربران قرار می گیرد و به نوبه خود احتمال فالو کردن شما نیز بیشتر می کند. حتی بهتر، اگر کسی ببیند شما اغلب توییت های آن ها را به اشتراک می گذارید، احتمال اینکه در عوض همین کار را برای محتوای شما انجام دهد، این برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

آموزش افزایش فالوور توییتر,افزایش فالوور توییتر,افزایش فالوور در توییتر

به عنوان مثال شما صفحه آموزش سئو در توییتر دارید، بهتر است که به دنبال پیج های آموزش سئو که مدت بیشتری نسبت به شما در توییتر هستند، باشید، آن ها را فالو کرده و پاسخ توییت های آن ها را بدهید. قطع به یقین ریتوییت های شما، کاربران زیادی از این صفحات با قدمت بیشتر را به سمت شما می کشاند.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش ترفندهای توییتر 2021پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

3) توییت گذاشتن در زمان مناسب

همان طور که می دانید توییت ها در یک تایم لاین مشخص برای کاربران نمایش داده می شود. اگر در زمان مناسب توییت خود را منتشر نکنید، ممکن است کاربران به سادگی از توییت شما گذشته و هیچ توجهی به آن، نکنند. برای برنامه ریزی توییت های خود در زمان مناسب از ابزار ارسال توییت در زمان بهینه Fanbooster نیز می توانید استفاده کنید، البته که ابزارهای دیگری نیز برای زمانبندی توییت ها وجود دارد.

اگر از ابزارهای زمانبندی توییت برای ارسال، استفاده کنید، می توانید از قابلیت هایی مانند بررسی و تحلیل بازخورد توییت ها در دوره های زمانی مشخص، استفاده کنید. این می تواند یک راهکار ویژه برای افزایش فالوور توییتر باشد.

این نکته را در آموزش افزایش فالوور توییتر فراموش نکنید زمانی که کاربران با توییت های شما تعامل بیشتری برقرار کنند، به احتمال زیاد باعث افزایش فالوور در توییتر برای شما می شود. به یاد داشته باشید.

چگونه فالوور توییتر خود را افزایش دهیم؟

4) استفاده از هشتگ های پرکاربرد و مرتبط با کسب و کار

اگر می خواهید مورد توجه واقع شوید و هدف افزایش فالوور توییتر با موفقیت روبرو شود، باید جریان و داستان کسب و کار خود را با هشتگ های پرطرفدار ارتباط دهید. به عنوان مثال، سعی کنید کسب و کار خود را به گونه با هشتگ کرونا مرتبط کنید تا با این هشتگ بتوانید فالوورهای زیادی را جذب کنید.

در جریان ماندن با موضوعات پرطرفدار در توییتر و استفاده از هشتگ های پرطرفدار به این معنی است که نام تجاری شما در جمعیت کاربران در سراسر وب خودنمایی کند. این کمی شبیه به گرفتن یک صندلی روی میز است. اگر فقط در گوشه ای بایستید، کسی متوجه شما نمی شود.

5) برگزاری لایو زنده در توییتر

شاید لایو زنده توییتر همانند اینستاگرام هنوز به جایگاه پربازدیدترین قابلیت توییتر، نرسیده باشد، اما هستند کاربرانی که بر حسب علاقه زیاد به لایو در اینستاگرام، از لایو توییتر نیز بازدید کرده و مشتاقانه منتظر لایوهای توییتری هستند. برای اینکار بهتر است ابتدا موضوع جنجالی و کنجکاو کننده ای را برای خود انتخاب کنید تا کاربرانی تمایلی به حضور در لایوهای توییتری ندارند، مشتاقانه منتظر لایو شما باشند. این خود یک راه فوق العاده برای افزایش فالوور توییتر است.

زمانی که یک ایده ناب را برای لایو انتخاب کنید، متوجه می شوید که پاسخ سوال چگونه فالوور توییتر خود را افزایش دهیم، چیست.

با یک توییت شروع کنید که اعلام می کند، در حال پخش توییت زنده در یک رویداد رسانه های اجتماعی در سال 2020 هستید و گروه یا سخنران را برچسب گذاری کنید، بنابراین فالوورهای شما برای کاری که شما انجام می دهید، آمادگی لازم را دارند و اینجاست که شما می توانید با درخواست از کاربران برای ریتوییت کردن توییت لایو، به کاربران ریتوییت کننده جایزه یا تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید.

سپس، هنگام گوش دادن به این رویداد، با اولین افکار، مشاهدات و نکات مفیدی که می آموزید به کاربران خود آن را شرح دهید. اگر این رویداد دارای هشتگ است، فراموش نکنید که آن را وارد کنید تا برگزار کنندگان رویداد آن را ببینند و برای شما ریتوییت کنند.

6) تشویق کاربران وب سایت برای دیدن از حساب توییتری خود

در صورتی که وب سایتی برای خود داشته و مقالاتی را در آن بارگزاری و بروز رسانی می کنید، می توانید به عنوان یک call-to-action از آن ها بخواهید که برای محتوای بهتر و خاص تر، از حساب توییتری شما، دیدن کنند یا نظر خود را در مورد این پست در توییتر قرار دهند.

بهتر است محتوایی که در توییتر می گذارید با محتوای دیگر شبکه های اجتماعی و وب سایت خود، متفاوت باشد. در این صورت می توانید در مقالات پربازدید خود، از محتوای ناب توییتر خود، تبلیغ کرده و با استفاده از جملات کنجکاو کننده آن ها را تشویق به فالو کردن حساب توییتری خود کنید.

7) استفاده از هشتگ های اثرگذار در توییت ها

یکی از راه های افزایش فالوور توییتر استفاده بهینه از هشتگ های اثرگذار است. توییت هایی که دارای هشتگ هستند بیش از 12٪ تعاملات بیشتری نسبت به توییت های مشابه بدون هشتگ دارند و این یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن محتوای توییتر شما برای کاربران توییتری جدید است. می توانید از هشتگ های صنعتی مانند “دیجیتال مارکتینگ” یا هشتگ هایی استفاده کنید که مربوط به حوادث فعلی یا موضوعات آینده هستند.

متناوباً، می توانید با استفاده از هشتگ پرکاربردی مانند کرونا یا ترامپ یا برخی از شخصیت ها را به توییت های خود اضافه کنید. وقتی سایر کاربران توییتر، هشتگ را جستجو می کنند (یا روی هشتگ موجود در توییت موجود کلیک می کنند)، توییت های شما را در لیست مشاهده می کنند.

با این کار محتوای شما در بهتر به دست کاربران می رسد و در صورت جذابیت مناسب پست ها، عدد فالوورهای شما نیز افزایش قابل توجهی را می بینید. به عبارت دیگر داشتن هشتگ های ثابت در توییت های شما مانند داشتن سئو خوب در وب سایت خود است. از این برچسب ها به خوبی استفاده کنید و توییت شما به عنوان برترین نتیجه جستجو برای هشتگ های مورد نظر ظاهر می شود.

8) استفاده از محتواهای تصویری جذاب و خاص

درست است که ابتدای آموزش افزایش فالوور توییتر گفتیم که این شبکه اجتماعی، نیاز به محتوای بصری ندارد اما همه می دانیم که تصاویر و ویدیوها، هرچند کوتاه و کم، چقدر می تواند بر روی مخاطبان و کاربران اثرگذار باشد. هیچ رازی نیست که توییت های دارای عکس، فیلم و کلیپ زنده تعاملات بیشتری نسبت به توییت های با متن خالی داشته باشند. در واقع، مطالعات نشان می دهد که توییت های دارای نوعی محتوای تصویری 150٪ ریتوییت بیشتری از توییت های بدون رسانه تصویری دارند، بنابراین مطمئن شوید که از آنها در همه توییت های خود استفاده می کنید.

برای بهبود دیدگاه خود به عنوان یک توییت، ایجاد فیلم های کوتاه یا تصاویر می تواند به سادگی توجه هر فردی را به خود جلب کند. به همین خاطر در بروز رسانی های اخیر توییتر، قابلیت استوری گذاشتن نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شد که نشان می دهد توییتر هم به محتوای تصویری اهمیت می دهد.

شمایی که برای توییت های جذاب زمان می گذارید، اندکی نیز برای تولید تصویر یا ویدیویی کوتاه نیز وقت بگذارید. قطعا بازخورد ویژه ای به عنوان افزایش فالوور توییتر برای شما خواهد داشت.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود