ادیت توییت در توییتر به زودی فعال می‌شود!

ادیت پست در توییتر,ادیت توییت,ادیت توییت در توییتر

ادیت توییت در توییتر یکی از درخواست‌های کاربران در شبکه اجتماعی توییتر از گذشته تا حال بوده است. خبر خوب برای دوستداران این شبکه اجتماعی این است که این گزینه به زودی به توییتر اضافه می‌شود.

ادیت توییت در برخی از مواقع بسیار ضروری است. به ویژه در زمان‌هایی که اشتباه تایپی در متن توییت وجود دارد. خبرهای تازه در خصوص ادیت پست در توییتر حاکی از آن است که این گزینه ابتدا به صورت تست انجام خواهد شد و تنها کاربران دارنده نسخه پریمیوم می‌توانند از آن استفاده کنند.

آپشن ادیت توییت در ماه آوریل تست خواهد شد. این بیانیه بعد از توییت ایلان ماسک، جدیدترین سهامدار شرکت توییتر اعلام شد. ایلان ماسک در توییتر از کاربران پرسید که آیا تمایل دارند که گزینه ادیت توییت به توییتر اضافه شود یا خیر؟

همانطور که انتظار می‌رفت، خیل عظیمی از کاربران با این مسئله موافق بودند. ایلان ماسک اخیرا بعد از خرید 9.2 درصد از سهام شرکت توییتر، به جمع هیئت مدیره این شرکت پیوسته است. موقعیت او می‌تواند برای ایجاد تغییرات جدید در این پلتفرم تاثیرگذار باشد.

با این حال، توییتر از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که بر روی گزینه ادیت توییت کار می‌کند. توییتر سال گذشته یک نظرسنجی در خصوص ایجاد گزینه ادیت توییت در توییتر برگزار کرد که بیش از 4 میلیون کاربر در آن شرکت کردند.

ادیت پست در توییتر,ادیت توییت,ادیت توییت در توییتر

توییتر قصد دارد تا در اولین مرحله گزینه ادیت را برای کاربران نسخه پریمیوم فعال کند. از طرفی دادن آپشن‌های اضافی به کاربرانی که از نسخه پریمیوم استفاده می‌کنند نیز مد نظر قرار دارد.

قطعا توییتر بعد از اجرای تست، گزینه ادیت را به گونه‌ای تعبیه می‌کند که حداقل مخالفان را به دنبال داشته باشد. برخی نکات بایستی مدنظر قرار گیرند که عبارت‌اند از:

  • چه مدت بعد از انتشار توییت، کاربر می‌تواند آن را ادیت کند؟
  • یک توییت چند بار می‌تواند ادیت شود؟
  • کاربران دیگر چگونه می‌توانند متوجه شوند که یک توییت ادیت شده است؟

قطعا کارشناسان این حوزه توصیه می‌کنند که امکان ویرایش توییت‌های افراد در سال‌های گذشته وجود نداشته باشد؛ بلکه بایستی توییت‌هایی که تازه منتشر می‌شوند، قابلیت ادیت و ویرایش داشته باشند.

مواردی از این دست می‌توانند در نسخه تست به راحتی ارزیابی شوند و قبل از در دسترس قرار گرفتن برای کاربران عمومی به خوبی بر روی آنها کار شود. نحوه ویرایش توییت در توییتر متعاقبا در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود