آموزش کسب درآمد از گوشی

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

کسب درآمد با گوشی، راهی موثر برای دست یافتن به امنیت مالی است. گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده اند، حتی شرکت های بزرگ در حال تغییر جهت فعالیت خود به سمت تولید یا استفاده از برنامه های موبایل هستند. چون تعداد افراد دارای تلفن همراه، بیشتر از تعداد افرادی شده که مسواک دارند!

بیش از 60% ترافیک اینترنت جهان را دستگاه های تلفن همراه در اختیار دارند، برای کسب درآمد از موبایل نیازی به وابستگی به یک شرکت ندارید. شما می توانید اوقات فراغت خود را در خانه، مدرسه، محل کار، حمل و نقل، آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک یا هر مکانی دیگر بهینه کنید و از طریق روش های مختلف چون YouTube درآمد داشته باشید.

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟ آیا درآمد از طریق گوشی هوشمند افسانه است یا واقعیت؟ کدام راه مطمئن‌تر بوده و درآمد بیشتری دارد؟

در این مقاله، بهترین روش های کسب درآمد با گوشی را به صورت گام به گام + یک مرور کلی از برنامه ها و نکات افزایش درآمد را بیان خواهیم کرد. اجرای برخی روش ها، فقط می تواند کمک خرج ماهیانه شما باشد، اما با یکسری از راه هایی که خواهیم گفت حتی با جیب خالی در مدت کوتاهی استقلال کامل مالی پیدا خواهید کرد. میزان درآمد از گوشی و موفقیت در آن به انتخاب و تلاش شما بستگی دارد.

در این مقاله به موضوعات زیر می پردازیم:

  • چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟
  • کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری
  • روش های کسب درآمد با گوشی
  • 1- تعمیر گوشی
  • 2- کسب درآمد با گوشی از تلگرام
  • 3- کسب درآمد با بازی
  • 4- کسب درآمد از راه عکاسی
  • 5- کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام
  • 6- برنامه های کسب درآمد با گوشی
  • 7- کسب درآمد از واتس اپ با گوشی
  • 8- کسب درآمد از آپارات با گوشی
  • 9- کسب درآمد از تماشای فیلم و وبگردی
  • 10- ساخت تیزر های مختلف
  • 11- کسب درآمد با گوشی از طریق گوگل ادسنس
  • 12- کسب درآمد از طریق فروش آنلاین تصاویر
  • 13- کسب درآمد با نصب نرم افزار
  • 14- کسب درآمد با گوشی آیفون
  • کسب درآمد با گوشی رایگان
  • کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان
  • پتانسیل کسب درآمد با گوشی را به حداکثر برسانید

در ادامه این موضوعات به طور کامل بررسی شده و سعی داریم تجربیات خود و افراد موفق در این حوزه را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

🔴 چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری کاملاً عملی و واقعی هستند. می توانید روی تخت خود دراز بکشید، در حالی که از رفت و آمدهای خسته کننده در خیابان های پرترافیک با اتوبوس خلاص شده اید. اما بدانید که میزان درآمد از گوشی در اکثر روش ها در حد درآمد یک کار پاره وقت است. بعد از فراهم کردن اینترنت پرسرعت به همراه یک گوشی تلفن همراه خوب، اولین قدم برای شروع درآمد در گوشی، نصب برنامه ها و اپلیکیشن های خاص با ثبت نام است. ممکن است لازم باشد شماره تلفن همراه خود را جهت اهراز هویت تایید کنید، حتما این کار را انجام دهید چرا که در آینده حساب شما مسدود می شود.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد اینترنتی | 100% کارسازپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔴 کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

شما در آستانه یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری و حاشیه ها هستید. بد نیست بدانید که در حال حاضر، میلیون ها نفر از طریق اینترنت، با گوشی یا کامپیوتر کسب درآمد می کنند. این را می دانیم که شما احتمالا چندین مقاله مشابه را تا به حال مطالعه کرده اید، اما این جا متفاوت است. ما ترجیح می دهیم که بدون سرمایه گذاری آنلاین، پول در بیاورید و این خواسته قلبی و عقلانی همه ماست، چرا که قانونی و بدون ریسک پیش خواهیم رفت.

شاید بگویید که بدون سرمایه گذاری نشدنی است، ولی اصل موضوع، توانایی و مهارت شماست، برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است. بطور مثال سایت https://www.quora.com به ازای هر پاسخ به سوالات افرادی که در زمینه مهارت های متنوع مشکل دارند، پول می دهد. اما تکلیف کسانی که تخصص یا سرمایه خاصی ندارند، چیست؟ 

نگران نباشید. پیشنهادات ما، متناسب با شرایط همگی شما است. اگر در انتهای مقاله یک استراتژی موفق و مناسب برای پولسازی پیدا نکردید، بدین معنی است که شما واقعا نمی خواهید پول دربیاورید یا وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید!

🔴 روش های کسب درآمد با گوشی

شما در حال حاضر رئیس خود هستید و می توانید راحت و راحت در خانه، پارک، مترو و… کار کنید. با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، مردم مایل به انجام بسیاری از کارها از طریق اینترنت هستند. آنها رویای دست یافتن به ثروت، پول زیاد و اوقات فراغت را در سر می پرورانند، اما واقعیت این است که هر کس با تلاش خود تعیین می کند که چه مقدار پول می خواهد از طریق اینترنت کسب کند.

روش های کسب درآمد با گوشی بی شمار هستند و انتخاب اغلب آسان نیست. اما شما تعداد محدود یا یکی را باید انتخاب کنید و سعی کنید در آن مهارت داشته باشید، مطمئنا حرفه ای و متخصص بودن در یک شغل بهتر از مبتدی بودن در چندین شغل است.

ما روش های گیرایی را برای شما لیست می کنیم که از لحاظ درآمد تست شده و بسیار کاربردی هستند، این که شما کدام را به عنوان منبع درآمد خود برمی گزینید کاملا اختیاری و برحسب علاقه، مهارت و اهداف شماست.

کسب درآمد با تعمیر گوشی

1- تعمیر گوشی

تعمیر گوشی بی شک اولین و یکی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی است، اما چرا؟؟!! چون گوشی یک وسیله ارتباطی فراگیر و کاربردی است. تقریبا از بچه گرفته تا سالمند، همه موبایل دارند یا از آن استفاده می کنند. این دستگاه خراب می شود، می افتد و می شکند یا از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری احتمالا به مشکل برمیخورد. هر کسی هم با این اوضاع قیمت بالا و سر به فلک کشیده دلار و کالا، توان تعویض و خرید زود هنگام را ندارد، پس قطعا تعمیر موبایل راه حل اول رفع این مشکل خواهد بود.

اگر از قشر جوان هستید و یک گوشی خوب خریده اید یا در دست دارید، هدفتان نیز از خواندن این مقاله، کسب درآمد دائمی و تمام وقت است تا بتوانید به عنوان یک شغل مطمئن برای آینده خود سرمایه گذاری کنید، حرفه تعمیر گوشی را یاد بگیرید. روش های دیگری که بیان خواهیم کرد، عموما برای شغل پاره وقت مناسب هستند و می توانید آنها را به عنوان راه های مکمل درآمد زایی با گوشی تست کنید.

تعمیر موبایل یک فرصت عالی برای شروع و راه اندازی یک شغل درآمد زا با آینده ای روشن است. برای این کار ابتدا باید به درک عمیقی از انواع تلفن های هوشمند، اجزای داخلی و طرز کارشان برسید. برای رسیدن به این دانش باید در دوره های معتبر و مختلف تعمیر موبایل شرکت کنید و یا به عنوان یک کارآموز در کنار یک متخصص کار کنید و ماهر شوید تا به درآمد خوبی برسید. مطمئنا بی کار هم نخواهید ماند.

اگر نه می خواهید فقط با موبایلی که در دست خودتان است پول دربیاورید و در فکر تعمیر و فروش گوشی و … نیستید، شما را با متنوع ترین و واقعی ترین روش های کسب درآمد با گوشی در قسمت های بعدی این مقاله آشنا می کنیم تا از طرق مختلف قادر به درآمدزایی شوید.

2- کسب درآمد با گوشی از تلگرام

تلگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی است که ماهانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد، اما بدیهی است تعداد کاربران تلگرام به اندازه کاربران اینستاگرام، فیس بوک و توییتر نیست. تلگرام اخیراً ویژگی های خود را به روز کرده است و با انجام این کار، افراد بیشتری متمایل به استفاده از آن شده اند.

افراد به دلایل مختلف از جمله برقراری ارتباط، تفریح​​، یادگیری، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد و … از تلگرام استفاده می کنند. امروزه افراد زیادی از شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت خوبی را برای همه فراهم می کند تا از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند. اگر شما علاقه مند به استفاده از تلگرام هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق آن هستید، به خواندن ادامه دهید!

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در تلگرام ایجاد کانال و به دست آوردن اعضا است. هرچه کانال شما افراد بیشتری داشته باشد، بهتر است. افراد بابت تبلیغات در مورد خدمات یا محصول خود در کانال تلگرام به شما پول می دهند، بنابراین با داشتن افراد زیاد در کانال تلگرام خود، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در تلگرام محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانند به کانال شما بپیوندند وجود ندارد. بهترین ویژگی تلگرام رایگان بودن آن است.

چگونه کانال تلگرام بسازیم؟

اول از همه، برنامه تلگرام را باز کنید، روی “گزینه ها” کلیک کنید، “کانال جدید” را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون باید نام و توضیحات کانال را وارد کنید. به یاد داشته باشید برای جذب افراد برای پیوستن به کانال تلگرام خود، یک عکس پروفایل جالب انتخاب کنید. حالا روی علامت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک نام منحصر به فرد و کاملاً جدید برای کانال انتخاب کنید. مخاطبین گوشی خود را به کانال اضافه کنید.

کانال خود را عمومی نگه دارید تا افراد به آسانی بتوانند به کانال شما بپیوندند. تبریک می گویم شما با موفقیت کانال تلگرام خود را ایجاد کرده اید و آماده استفاده است.

چگونگی کسب درآمد از کانال تلگرام

نحوه کسب درآمد از تلگرام

اکنون شما باید یک موضوع یا برخی از موضوعات مرتبط مانند مد، مدل مو، سرگرمی، غذا، فناوری، آموزش و غیره را انتخاب کنید و شروع به اشتراک گذاری آنها با اعضای کانال کنید و از این طریق افراد بیشتری جذب کنید. برای کسب درآمد در تلگرام باید حداقل 500 عضو داشته باشید. هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد دست شما برای امتحان روش های دیگر کسب درآمد از تلگرام بازتر می شود.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از تلگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

شما می توانید یک سرویس یا محصول را در کانال تلگرام خود تبلیغ کنید و سپس لینک مربوط به کانال یا سایت فروش آن محصول را را به اشتراک بگذارید و به عنوان بازاریاب، حق کمسیون از ارائه دهنده محصول دریافت کنید. همچنین اگر یک کانال تلگرامی برای محصولات خود داشته باشید، کمک بزرگی برای توسعه تجارت و کسب درآمد اینترنتی خود کرده اید.

از دیگر روش های کسب درآمد با گوشی از تلگرام، ایجاد یک کانال خصوصی است و دریافت هزینه بابت حق پیوستن به این کانال است. برای این کار باید مطالب جذاب را به اشتراک بگذارید تا افراد برای عضویت در کانال، انگیزه پرداخت هزینه داشته باشند. روش های متنوع دیگری هم برای کسب درآمد با تلگرام وجود دارد، کافیست صبور باشید و روی هدف خود با جدیت تمرکز کنید.

در مقاله لینک شده بالا ما تمامی روش ها و ایده ها برای درآمد از طریق این شبکه اجتماعی را بررسی می کنیم.

کسب درآمد با بازی

3- کسب درآمد با بازی

چه می شد اگر می توانستید برای بازی در تلفن خود دستمزد دریافت کنید. اکثر ما در اوقات فراغت، بازی با گیم های متنوع و جذاب گوشی را تجربه کرده ایم، اما بعضی افراد مخصوصا نوجوانان تقریبا به انجام این بازی ها اعتیاد پیدا کرده اند، پس اگر این اعتیاد به سمت کسب درآمد سوق داده شود مزایای فراوانی چون عدم اتلاف بیهوده وقت، عاید خواهد شد. در واقع یکی از روش های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان انجام بازی های آنلاین است.

بازی آنلاین یک روش سرگرم کننده برای پس انداز و کسب درآمد است. این پس انداز مبتنی بر جایزه نامیده می شود و می توانید با انجام بازی ها و برنده شدن، پول بیشتری برای خود کسب کنید. بعضی اوقات این جوایز می توانند بسیار زیاد باشند!

شما می توانید با انجام بازی ها از دو طریق کسب درآمد کنید. یکی از آنها بازی های استراتژیک و دیگری کسب درآمد با قرعه کشی است. در طول روزی که بازی را انجام می دهید، امتیازات در حساب شما جمع می شود. با استفاده از این امتیازات، در قرعه کشی ها شرکت می کنید. این شانس را دارید که با قرعه کشی های روزانه هزار دلار برنده شوید.

البته یک روش دیگر برای کسب درآمد با بازی را سراغ داریم که بهتر از راه های قبلی جواب می دهد. اگر در زمینه بازی با گوشی یا گیم، با سابقه هستید، این روش مخصوص شماست. از بازی هایی که انجام می دهید، با گوشی خود فیلم برداری کنید، سپس آن ها را در سایت های خاص یا شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب به اشتراک بگذارید.

این گونه سبک بازی خود را به رخ جهانیان کشیده اید. این کار به ظاهر شوخی یا یک نوع سرگرمی است ولی باور کنید که برخی از این راه، مخصوصا از طریق بازی های مربوط به تیراندازی و حمله نظیر Call of Duty ،Hitman ،Assassin’s Creed و GTA، میلیونر شده اند. بازی های بسیار کمی وجود دارد که درآمد واقعی و دلخواه شما را فراهم می کنند، پس در انتخاب آنها دقت کنید.

در ادامه لیستی از 10 بازی پولسازی اندرویدی را به شما معرفی می کنیم که در ازای بازی، ارز دیجیتال به شما داده و از این طریق می توانید درآمد داشته باشید:

  1. بازی CryptoPop
  2. بازی 0xUniverse
  3. بازی Bitcoin Alien Run
  4. بازی CropBytes
  5. بازی Merge Cats
  6. بازی Altcoin Fantasy
  7. بازی Spark Profit
  8. بازی Space Misfits
  9. بازی Decentraland
  10. بازی Illuvium

بازی های بالا هر کدام دارای سبک خاصی است و با ورود اطلاعات حساب ارز دیجیتال خود، با گذشتن از مراحل مختلف، می توانید درآمد ارز دیجیتال داشته باشید.

 4- کسب درآمد از راه عکاسی

کسب درآمد  از گوشی با گرفتن عکس

اگر عکاسی را دوست دارید و گوشی هوشمندی با دوربین خوب دارید، دست به کار شوید و اشتیاق خود را به حرف تبدیل کنید و با ارائه تصاویر به روزنامه ها، شبکه های اجتماعی و گردانندگان وب سایت ها، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. تصاویری که می خواهید برای فروش ارائه دهید قطعاً باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. گوگل نیازمند عکس های یونیک شماست. قوانین نقض حق چاپ همه ساله سخت گیرتر می شود و سایت ها برای نقض انتشار عکس های دارای حق انتشار با مشقت های فراوانی روبه رو و حتی جریمه می شوند.

برای اینکه بتوانید از طریق فروش عکس درآمد کسب کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسها را در برنامه های مخصوص عکس مانند اینستاگرام آپلود کنید. می توانید این عکسها را برای فروش در بیش از یک برنامه قرار دهید. خواهید دید از طریق برنامه های عکس می توانید به سایت هایی که دنبال عکس های شما برای خرید هستند دسترسی پیدا کنید.

اگر اشتیاق شما به عکاسی خیلی زیاد است و عکس های با کیفیت زیبا، هنر شماست، پس برای خود گوگل از طریق Google Business Photo یا Google maps  و… می توانید کار کنید. گوگل به دنبال عکاسانی است که فضاهای خاص نظیر فضاهای داخلی ساختمان ها، مغازه ها یا طبیعت را در لحظه شکار کنند. پس از تایید صلاحیت در لیست عکاسان رسمی ظاهر می شوید. با دوربین نسبتا با کیفیت گوشی موبایل یا حتی ارزان ترین دوربین عکاسی، می توانید استارت کار کسب درآمد با گوشی را بزنید.

مزیت بزرگ فروش آنلاین تصاویر این است که تنها شما صاحب تصویر هستید. بنابراین فقط شما می توانید پول  فروش آن را بدست آورید. یک تصویر منحصر به فرد برای یک بار فروش نیست، شما می توانید آن را بارها و بارها بفروشید. در اصل، مشتری مجوز  استفاده از عکس را خریداری می کند. در این پروانه ذکر شده است که خریدار می تواند از عکس شما استفاده کند، اما نمی تواند آن را دوباره بفروشد. حق آن عکس در انحصار شماست.

در ادامه لیستی از بهترین کارهایی که با عکس در راستای کسب درآمد می توان انجام داد را برای شما شرح می دهیم:

  1. عکاسی و چاپ رنگی آن: شما به راحتی می توانید با موبایل خود از دیگران و یا حتی از سوژه های خاص عکاسی کرده، آن را چاپ کنید و به فروش برسانید.
  2. ساختن کتاب عکس: گاهی اوقات رشته ای از عکس ها در کنار هم جذابیت بسیار زیادی پیدا می کند و می تواند برای شما نیز درآمدزا باشد.
  3. فروش عکس ها در گالری: شما هم می توانید یک گالری برای عکس های گرفته شده خود ایجاد کنید و هم می توانید در گالری دیگران، عکس های خاص خود را چاپ و به نمایش گزاشته و از فروش آن، درآمد کسب کنید.
  4. عکاسی برای سایت های مختلف: وب سایت های زیادی هستند که برای بخش های مختلف خود، نیاز به تصاویر خاص و یونیک هستند. شما می توانید این سایت های بیابید و با گوشی تلفن همراه خود، عکس های خاص گرفته به آن ها بفروشید.
  5. آموزش عکاسی: در صورتی که فکر می کنید مهارت بالایی در زمینه عکاسی دارید، می توانید آموزش دهید. بسیاری به دنبال این هستند که با هزینه ای کم و یا با تلفن همراه از راه عکاسی درآمد کسب کنند.
  6. بلاگر شوید: یک بلاگر اگر مهارت بالایی در عکاسی و فیلم برداری داشته باشد، به سرعت مشهور می شود. اتفاقا مردم به دنبال کسانی هستند که با امکانات کم، خود را به شهرت می رسانند.

5- کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام

فضای اینستاگرام داغ و ملتهب است و به جرات و اطمینان می توان گفت که کسب درآمد از اینستاگرام، میلیونی و تضمینی است. این اپلیکیش قدرتمند، بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و به یک پلتفرم تجاری تبدیل شده است. میلیون ها کارآفرین از قدرت فروش اینستاگرام بهره می برند. همه می خواهند بدانند که از اینستاگرام که توجه عموم را به خود جلب کرده است و به عنوان بهترین اپلیکیشن کسب درآمد شناخته شده است چطور درآمد کسب کنند.

اگر یک یا چند تصویر زیبا و خلاقانه دارید می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را به خود جلب کنید و به عنوان یک کارآفرین، محصولات خود را بفروشید یا به عنوان بازاریاب سایر برندها فعالیت کنید. در هر حال اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای کسب درآمد است.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام با گوشی وجود دارد ما بهترین ها را برای شما در این مقاله لیست میکنیم، شغل و اهداف شما هر چه باشد یکی از این روش ها برای شما مفید خواهد بود.

8 روش کسب درآمد از اینستاگرام در سال 2023

اینستاگرام اولین و بهترین روش کسب درآمد با گوشی است. ما ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با گوشی را در این مقاله بررسی می کنیم، که با انجام آنها می توانید به جمع کارآفرینان موفق در سال 2023 بپیوندید و از کسب و کار اینستاگرام، کسب درآمد با موبایل را حرفه ای تجربه کنید. بدیهی است که میزان درآمد شما به اعتبار، تعداد دنبال کننده های شما و توانایی رشد اینستاگرام شما با گذشت زمان بستگی دارد.

در سال 2023 خلاق باشید و از غافله های کسب درآمد با گوشی، کسب درآمد با کامپیوتر و تمامی انواع کسب و کار اینترنتی عقب نمانید! پول درآوردن برازنده خود شماست، نیوسئو هم در رسیدن به این هدف بزرگ، گام به گام بصورت کاملا تخصصی همراه شماست:

1- اینفلوئنسر اینستاگرام: جزء افراد تاثیرگذار در شبکه ها اجتماعی باشید، اما چطور؟ با مسافرت رفتن، پخت و پز، ورزش و… عکس های تاثیرگذار بگیرید و یا محصولات و خدماتی را توصیه کنید. مردم عاشق بازاریابی تاثیرگذار هستند. اگر عکس ها و فیلم های جذابی بگیرید و بتوانید تعداد فالوور یا دنبال کننده های خود را به حد مطلوبی برسانید، اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود و همکاری ارزشمندی با مارک های تجاری خواهید داشت، مجموعه های بزرگ برای فروش محصولاتشان همیشه طالب اینفلوئنسرهای موفق برای عقد قرادادهای بسیار بزرگ هستند!

با اشتراک گذاری منظم مطالب ارزشمند در شبکه های اجتماعی خود می توانید شهرت کسب کنید و دنبال کننده های وفادار پیدا کنید. در این صورت آنها به راحتی متقاعد به خرید محصولات پیشنهادی شما خواهند شد. این پروسه نیاز به حوصله، زمان، استعداد و تلاش دارد، باید علایق، نیازها و خواسته های قشر خاصی که روی آن تمرکز دارید را به خوبی بشناسید و حلاجی کنید. اما و اما همیشه مراقب اعتماد کاربرانتان باشید که مفت نفروشید!

2- سفیر برند شوید: خودتان را به خوبی به عنوان یک فرد مطرح و شناسنامه دار به مخاطبانتان شناساندید؟ اگر در روش اینفلوئنسر به عنوان برند شخصی و فرد صاحب نام شما را شناختند و فالوورهای خوبی در حد میلیونی جمع کردید. اکنون فرصت سفیر برند شدن برای شما مهیا شده است و با شرکت های مطرح می توانید همکاری مستمر داشته باشید و با پست های روزانه برند آنها را معرفی کرده و افراد را ترغیب به خرید از محصولات این شرکت ها نمایید.

3- فروشگاه تجارت الکترونیکی باز کنید: اگر خدمتی برای عرضه یا محصولی برای فروش داشته باشید، اینستاگرام بهترین مکان برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جهت تبلیغ محصولتان و کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود. برای انجام این کار ابتدا باید از حالت شخصی دربیایید و مشخصات تجاری داشته باشید تا اینستاگرام کسب و کار شما را تایید کند، سپس برای محصولات خود کاتالوگ خوبی آماده کنید تا بتوانید افراد را از فروشگاه اینستا خارج کرده و به مشتری واقعی تبدیل کنید.

کسب درآمد با گوشی مطمئن و رایگان

4- بلاگر شوید: بلاگر کسی است که در یک زمینه خاص، تولید محتوا می کند. محتوای مورد نیاز و تولید شده توسط یک بلاگر حرفه ای، محتوای صوتی، تصویری، ویدئویی، متنی و یا هر محتوای مفید، سرگرم کننده و درگیر کننده مخاطب است. پیش نیاز های لازم برای بلاگر شدن، فقط داشتن اینترنت پرسرعت و یک گوشی است. کار را برای خودتان سخت جلوه ندهید، این که تمکن مالی کافی، چهره زیبا، زندگی لاکچری، شخصیت خاص ندارید و یا حتی خجالتی بودن، نمی تواند مانع فعالیت بلاگری شما شود.

به جرات می توان بیان کرد که بلاگری یکی از پول سازترین روش های کسب درآمد با گوشی است، البته اگر به درستی و بطور موثری انجام شود. بلاگری مزایای فرآوانی دارد که قابل چشم پوشی نیستند. از مهمترین مزیت های بلاگری می توان به درآمد بالا، جایگاه اجتماعی خوب، شناخته شدن و معروفیت، فروش محصول، ارائه خدمات به دیگران و خیلی موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به استعداد، علایق، شرایط و پول ساز بودن، یکی از شاخه ها و حوزه های پرطرفدار  بلاگری را انتخاب کنید.

کسب درآمد از گوشی با بلاگری نیز ترس ها و موانع خود را دارد، اینکه ممکن است مردم از من خوششان نیاید، به درآمد بالا نرسم، شکست بخورم، فضای مناسب نداشته باشم، با مخالفت خانواده مواجه شوم، کار کردن با رسانه های اجتماعی را بلد نباشم، زمان کافی نداشته باشم، راهنما، همکار یا مشاور خوب پیدا نکنم، با شخصیتم همخوانی نداشته باشد و کلی دغدغه های دیگر را می توان برای بلاگری نیز برشمرد. نترسید، هدف را در ابتدا برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن پافشاری نمایید.

کسب درآمد از اینستاگرام با عکس های مهیج

5- محتوای بصری برای فروش ایجاد کنید: همگی به این مسئله کاملا آگاه هستیم که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. افراد روزانه بیش از 100 میلیون عکس و فیلم آپلود می کنند. در این میان شما باید فیلم ها و عکس های متمایز، خلاقانه و حرفه ای بگیرید تا به سرعت شناخته شوید.

مشتریان مدرن به دنبال اصالت هستند یعنی چه؟ به طور مثال در صنعت گردشگری و مسافرت، شرکت ها و کاربران به دنبال عکس های واقعی و مهیج از مکان های دیدنی هستند، پس مسافران واقعی با انتقال تجربیات سفر خود با انتشار کپشن ها، عکس ها و فیلم های واقعی و با کیفیت می توانند به درآمدزایی بالا خوش بین تر باشند.

6- محتوای متنی اینستاگرامی تولید کنید: اگر به نوشتن علاقمند هستید می توانید برای برندهای مختلف پست های متنی یا کپشن های اینستاگرامی تولید کنید. مخصوصا شرکت های کوچک به دنبال متخصصان مستقل ناشناخته برای کاهش هزینه های تبلیغ شبکه های اجتماعی خود هستند تا با هزینه نسبتا کمتری برای محصول و کسب و کار آنها بنویسند.

7- استوری اینستاگرام خلق کنید: روزانه بیش از 500 میلیون نفر استوری اینستاگرام را مشاهده و یا ایجاد میکنند. از آنجا که این محتوا برای مدت محدودی قابل نمایش هستند افراد بسیاری درگیر فعالیت در آن هستند. اگر به خلاقیت علاقه دارید استوری اینستاگرام بهترین فرصت کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود.

گذاشتن وقت برای یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام یک سرمایه گذاری بزرگ و ایده آل برای آینده شما است و هیچ وقت برای انجام این کار دیر نیست.

احتمالا با خواندن مقاله تا به اینجا، نسبت به این روش ها از ذهنتان، افکار مثبت و منفی زیادی گذشته باشد، حتی شاید گفته اید مگه میشه به این آسانی پول درآورد؟! نه امکان ندارد اینا فقط در حد سخنان انگیزشی هستند و رنگ واقعیت به خود نمیگرند! اما ما به شما ثابت میکنیم که واقعا با اجرای درست تک تک این روش ها حتی می توانید میلیونر شوید، باور ندارید؟؟!  با مثال زیر ثابت میکنیم که این خود شما هستید که مانع پیشرفت خودتان هستید.

در این دنیا و در عصر تکنولوژی دست یافتن به هیچ آرزویی غیر ممکن نیست، نمیشه و نمیتونم، سخته و نشد نداریم، تنبلی نکنید، تا دیر نشده رویاهاتان را بسازید♥

تا به اینجای مقاله ما شما را با روش های کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی و اینستاگرام  آشنا کردیم، حال ببینید فردی به نام بورزا یانکی با تلفیق این دو روش درآمد با گوشی به کجا رسیده است!! فکر کنم محرک خوبی برای استارت و انگیزش شما باشد، مخصوصا که این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است، چرا که دائم با گوشی در حال سلفی گرفتن از خود هستند.

8- خرید و فروش پیج های اینستاگرام: خرید و فروش پیج اینستاگرام یکی دیگر از روش های کسب درآمد با گوشی است. خیلی از پیج های اینستاگرام که فعالیت و عملکرد خوبی داشته اند ممکن است به دلایل مختلف بخواهند پیج خود را به فروش برسانند. همچنین افرادی زیادی هستند که قصد شروع فعالیت خود را در اینستاگرام دارند اما نمی خواهند زمان خود را برای ارتقاء پیج خود صرف کنند به همین دلیل تصمیم می گیرند یک پیج خوب و با سابقه‌ای مناسب خریداری کنند.

شما می توانید پیج هایی که برای فروش گذاشته شده اند را بررسی کرده و بهترین موارد را انتخاب کنید و بخرید، سپس آن ها را به افرادی که قصد خرید پیج اینستاگرام دارند بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.

بورزا یانکی

بورزا یانکی چطور توانست میلیاردر شود؟

borzah yankey متولد سال 1994 در آفریقای جنوبی است اما در کاناد زندگی می کند، این پسر جوان خوش فکر، دانشجوی یکی از دانشگاه های کانادا و با آیین مسیحی است، ایشان بسیار مذهبی هستند و از قوانین و مقرارت دین خود کاملا پیروی می کنند.

بورزا یانکی در فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام همیشه با صورت خندان و پر از دندان ظاهر می شود، اما راز موفقیت او، سیاه پوست بودن با دندان های سفید نیست، بلکه ذهن خلاق اوست که به همراه چهره خندانش، میلیون ها کاربر فعال را به خود جذب کرده است.

بورزا یانکی پسری است که از مدت ها پیش در اینستاگرام فقط از لبخندهای خود عکس به اشتراک میگذاشت، عکس هایی که شاید خیلی ها با دیدنش میگفتند، نیشت را ببند! ولی بورزا خیلی راحت با چند تا عکس معمولی، به عنوان مدل تبلیغاتی خمیر دندان Colgate انتخاب، و به معنای حقیقی معروف شد!  او در یک بازه زمانی اقدام به گرفتن عکس و فیلم از خنده های خود در مکان های مختلف گرفت و آنها را در پیج اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، اینگونه توانست افراد و برندهای مختلف را متوجه وجود خود کند.

borzah-yankey

ببینید که بورزا یانکی چه راحت توانسته است خودش را نشان دهد و با برندهای مختلف، قراردادهای دلاری میلیونی ببندد؟ بورزا پیشرفتش را نه مدیون زیبایی اش است و نه امکاناتش، برعکس از ویژگی دهان بزرگ و پر دندان خود که ظاهرا برای خیلی ها زشت و ویژگی منفی بنظر برسد، توانسته درآمد با گوشی را در حد دلاری کسب کند، خنده دار است که باز هم بگویید نمیشه، نه من نمیتوانم!

ما در دوره جامع آموزش سئو بخش آموزش تولید محتوا، نکات و تکنیک های جذابی را برای تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام و کسب درآمد با این اپلیکیشن را آموزش داده ایم. در صورت نیاز می توانید این بخش از دوره را جداگانه تهیه و تولید محتوا برای اینستاگرام را حرفه ای، آموزش ببینید.

6- برنامه های کسب درآمد با گوشی

برای خرید گوشی هوشمند خود مقدار زیادی هزینه می کنیم اما از پتانسیل کامل تلفن هوشمند خود استفاده نمی کنیم. امکانات بسیاری برای پول درآوردن از طریق تلفن همراه فراهم است. صدها برنامه درآمدزا وجود دارد که می توانید در گوشی هوشمند خود نصب کنید و درآمد خوبی کسب کنید. بارگیری و نصب برنامه ها، معمول ترین و آسان ترین روش از مجموعه روش های کسب درآمد با گوشی است کافیست از سرعت خوب اینترنت موبایل خود مطمئن شوید.

برنامه ها و اپلیکیشن های مخصوص این کار را می توانید در Google Play یا App Store پیدا کنید. این برنامه های ویژه، حاوی شرایط و ضوابطی قبل از بارگیری و نصب هستند. این شرایط به شما می گوید که دقیقاً چگونه و با انجام چه مراحلی نصب کنید، برنامه را خودتان پیدا کنید یا از یک لینک مستقیم استفاده کنید. احتمالا درخواست های دیگری نیز از مشتریان خواسته شود، اقداماتی مانند برنامه را در روز دوم، سوم،…، هفتم باز کنید، بالاترین نمره را بدهید، نظرات مثبت بگذارید. به نظر می رسد هرچه الزامات و شرایط نصب و به کارگیری یک برنامه سخت تر باشد میزان پرداخت آن نیز بالاتر است. به طور مثال برنامه پاداش نظرات گوگل را در نظر بگیرید.

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

برنامه Google Opinion Rewards برای درآمد با گوشی

یک برنامه شگفت انگیز است که سیستم عامل های اندروید، خیلی آسان می توانند آن را نصب کنند. شما این برنامه را که از Google Play بارگیری و اجرا کردید، شروع به کاوش امکانات آن بکنید. قبل از هر کاری بدانید که با بازی کردن، یا فیلم دیدن یا نظردادن در این اپلیکیشن، به حساب شما پول نقدی واریز نمی شود بلکه فقط امتیاز دریافت می کنید، با جمع شدن امتیازات و رسیدن آنها به حد مطلوب می توانید دوباره به گوگل پلی مراجعه کنید و کلی اپلیکیشن یا فیلم و یا هر امکان دیگری را به رایگان توسط هزینه کردن امتیازات جمع شده خود، خرید کنید. 

خود Google Opinion Rewards نیز برای شما عملیات و روش های مختلف کسب درآمد را پیشنهاد می دهد که در ازای انجام آن ها، امتیازات فراوانی جمع می کنید. فرم های نظرسنجی برای پرکردن، فیلم برای دیدن، گیم برای بازی کردن و… نمونه ای از این پیشنهادات شگفت انگیز است. با چشم بسته به Google Opinion Rewards اعتماد کنید، چون این اپلیکیشن مطرح برای خود گوگل است و امکان فریب کاربران در آن وجود ندارد.

نکته مثبت روش پیشنهادی این است که نصب و به کار بستن این برنامه ها حتی برای کاربران عادی و بی تجربه هم ممکن و راحت است. جالب است که در بازه پنج دقیقه وقت اضافی خود در زمان انتظار در مطب یک دکتر، هم بتوان کار کرد. ممکن است لازم باشد برای فعال سازی برخی از برنامه ها در فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور پول پرداخت کنید اما ارزشش را دارد چرا که با انجام کارهایی ساده مانند تماشای ویدئو، خواندن کتاب، دانلود و نصب اپلیکیشن، پول یا امتیاز دریافت می کنید.

کسب درآمد با گوشی

7- کسب درآمد از واتس اپ با گوشی

WhatsApp یک اپلیکیشن برقراری ارتباط رایگان با رابط کاربری خیلی آسان و بدون نیاز به فیلترشکن است. این پیام رسان خارجی دارای بیشتر از یک میلیارد کاربر روزانه می باشد. همه دوست دارند با واتس اپ کار کنند چون واقعا دنگ و فنگ کار کردن با سایر اپ ها، در این برنامه وجود ندارد. خیلی جالب است که حتی پیام های اسپم و تبلیغاتی مزاحم نیز در واتس اپ خوانده می شوند. پس واتس اپ، بستر مناسبی برای تبلیغات و یکی از روش های کسب درآمد با گوشی رایگان با امکانات متنوع است.

اگر خودتان قصد درآمد با گوشی یا تجارت دارید یا برای شرکتی دیگر تبلیغ و بازاریابی می کنید، WhatsApp یک پلتفرم همه کاره بسیار محبوب و مناسب کار کردن است. روشهای کسب درآمد با گوشی از طریق واتس اپ بسیار متنوع است. ابتدا کافیست یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس یکی از روش های پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

در ادامه برخی از مهم ترین روش های درآمد از واتس آپ را برای شما بررسی می کنیم:

1- همکاری و کار برای شرکت های دیگر: برخی از شرکت ها به کسانی که مشتری جدید برای خرید محصولات معرفی می کنند، پاداش نقدی یا پورسانت پرداخت می کنند، پس بازاریابی آنلاین را با واتس اپ یا روش های دیگر انجام دهید. برای مثال، با مدیریت رستوران ها، سوپرمارکت ها، هتل های زنجیره ای تماس بگیرید، به روسای شرکت های معروف نامه بنویسید و خدمات خود را برای تبلیغ در WhatsApp ارائه دهید. سعی کنید زیاد سرزده و عجولانه عمل نکنید چرا که به مذاق خیلی ها خوش نمی آید.

2- درآمد با گوشی از طریق همکاری با خبرگزاری ها: با آژانس های خبری محلی یا ملی همکاری کنید. خدمات WhatsApp را برای پیدا کردن کانال های آژانس های خبری معتبر که مطالب جالب و جدیدی را درخواست می کنند جستجو کنید. با ارسال عکس ها، فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و اخبار مهم و ارزشمند می توانید پاداش و درآمد خوبی داشته باشید، کافیست بدانید و مطمئن شوید که آن خبرگزاری پول میدهد یا نه، سپس پیام خود را ارسال نمایید.

3- کسب درآمد از گوشی با فروش محصولات یا خدمات: خدمات، مهارت ها، توانمندی ها، محصولات یا تولیدات منحصر به فرد خود را از طریق واتس اپ با دیگران اشتراک بگذارید. منتها در واتس اپ محدودیت تعداد ارسال و نوع فایل ارسالی، احتمالا وجود داشته باشد که با بررسی در گوگل، به آسانی متوجه این محدودیت ها و روش حل آنها خواهید شد.

4- کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات واتس اپ: یکی از کاربردی ترین امکانات واتس اپ، امکان ایجاد گروه های کاربری محدود بر اساس علایق یا مشاغل مشترک است. یک گروه با کاربران خاص و علاقمند به محصول مورد نظر خود را بسازید و  تبلیغ را شروع کنید. از تبلیغات ترکیبی در سایر شبکه های اجتماعی غافل نشوید. واتس اپ هنوز به اندازه فیس بوک، توییتر و اینستاگرام محبوب نیست. فراموش نکنید که هرچه فعالیت شما در شبکه های مختلف اجتماعی بیشتر باشد، مخاطبان و مشتری های بیشتری نیز خواهید داشت.

5- ارسال لینک وب سایت خود جهت تبلیغ: اگر وب سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید جهت بهبود سئو سایت یا تبلیغ آن میتوانید لینک سایت را به عنوان پیام تبلیغاتی به افراد در سطح وسیع از طریق واتس اپ ارسال نمایید، حتی می توانید با یک فیلم کوچک یا متنی جذاب یا نمونه کاری مناسب، موفقیت های حرفه ای خود را به کاربرانتان نشان دهید و علاقه کاربران را به خود جلب کنید.

6- کنفرانس یا سمینار آنلاین: از امکان تماس ویدیویی گروهی واتس اپ استفاده کنید و با کنفرانس یا سمینار آنلاین ایده های خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. به لطف این امکان، کاربران به راحتی در زمان دقیق می توانند متصل شوند و پیام های شما را ببینند و بشنوند. با استفاده از PayPal می توانید هزینه کمی را برای شرکت در کنفرانس جهت رسمیت دادن در نظر بگیرید، یا فقط لینک یا اجازه دسترسی به ویدئو را برای اعضای گروه با شرایط خاص باز کنید. سمینارها باید به چندین قسمت تقسیم شوند تا بتوانید با افزایش تعداد مخاطبان خود، درآمد بیشتری کسب کنید.

تا جایی که ممکن است مخاطبین خود را به واتس اپ اضافه کنید. اول از همه، با مخاطبین تلفن همراه خود شروع کنید. سپس همکاران تجاری، دوستان و آشنایان را به مرور اضافه کنید. روش های کسب درآمد با گوشی خیلی متنوع است اما امکانات پیام رسان های مختلف این پروسه را جذاب تر و متنوع تر هم می کند.

کسب درآمد از آپارات با گوشی

8- کسب درآمد از آپارات با گوشی

بله کسب درآمد با گوشی از آپارات نیز مثل یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و … امکان پذیر است. در آپارات براساس زمان و کیفیت فیلمی که تماشا می کنید درآمد دارید، به طور مثال به ازای 100 دقیقه تا 200 هزار تومان، اول هر ماه به حساب شما ریخته می شود. آیا فقط با دیدن فیلم می توان از آپارات پول درآورد؟

روش های کسب درآمد با گوشی از آپارت، فقط محدود به دیدن فیلم نمی شود، شما با بارگذاری ویدئو های جذاب به نسبت بازدید، درآمد خواهید داشت. یعنی هر چقدر ویدئویی که تولید کردید با کیفیت تر باشد و بازدید بیشتری بگیرد، درآمد شما هم بیشتر می شود. برای این نوع کسب درآمد، چه اقداماتی لازم است؟

برای شروع کار حتما باید یک اکانت در آپارات داشته باشید. وارد اکانت خود شوید، از لینک زیر (قسمت کسب درآمد در آپارات) شوید، قوانین را مطالعه کرده و کار درآمد از این شبکه اجتماعی ایرانی را شروع کنید:

 https://www.aparat.com/income 

آیکن در خواست عضویت را که کلیک کنید، در این صفحه دو بخش تولید کننده محتوا و بازنشر کننده محتوا را می بینید، براساس توانایی و علایق خود یکی از این بخش ها را انتخاب کنید و وارد مراحل عضویت و طی کردن 4 قدم برای تکمیل ثبت نام شوید.

کسب درآمد از آپارات

در قدم دوم، بررسی شرایط و پیش نیاز های لازم برای کسب درآمد توسط آپارات انجام می گیرد، اینکه حداقل باید 200 دنبال کننده داشته باشید یا در سه ماه گذشته حداقل 3000 نمایش از کانال شما صورت گرفته باشد، از شرایط اجباری اولیه است. اگر اکانت شما شرایط اولیه را داشت، فیلد ورود به مرحله بعد برای شما روشن می شود و می توانید کلیک کنید و وارد گام مشاهده تعرفه ها و سپس تکمیل اطلاعات شوید.

برای انجام تراکنش های مالی مربوط به کسب درآمد از آپارات با گوشی، نیاز دارید که اکانت صباویژن داشته باشید و از صباویژن درخواست واریز وجه را نمایید.

9- کسب درآمد از تماشای فیلم و وبگردی

اگر شما فردی هستید که روزانه چندین ساعت صرف دانلود و تماشای آخرین ویدیوها و موسیقی های آنلاین می کنید، اکنون بهانه ای برای انجام این کار دارید. زیرا می توانید برای تماشای موسیقی فیلم و تبلیغات از تلفن همراه خود پول دریافت کنید. تعداد زیادی از وب سایت ها برای حضور در سایت خود جهت تماشای تبلیغات، کلیپ های ویدیویی کوتاه و… پول زیادی را پرداخت می کنند. کافیست در گوگل دنبال این وب سایت ها و برنامه ها برای کسب درآمد از گوشی بگردید. به طور مثال:

Swagbucks یکی از محبوب ترین برنامه های خارجی است که از طریق آن می توانید با خرید، تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی های پولی، درآمد کسب کنید. در پایان می توانید از طریق PayPal یا استفاده از کارت های هدیه پول خود را بازپرداخت کنید.

Fronto برنامه دیگری است که به شما امکان می دهد مقالات خبری، معاملات محصولات و … را بخوانید، همچنین برای کسب امتیاز، تبلیغات را تماشا کنید. می توانید برای پاداش بیشتر برنامه های رایگان را دانلود کنید و امتیاز بگیرید.

در ادامه لیستی از سایت ها و برنامه هایی که با تماشای فیلم و وبگردی در آن، درآمد کسب می کنید را برای شما آورده ایم:

  1. نرم افزار Viggle App
  2. نرم افزار Success Bux
  3. نرم افزار InstaGC
  4. نرم افزار CreationsRewards
  5. نرم افزار Vindale Research
  6. نرم افزار SlideJoy
  7. اپلیکیشن آپاناژ
  8. اپلیکیشن FeaturePoints
  9. اپلیکیشن Zareklamy
  10. اپلیکیشن CheckPoints

3 سایت پرمخاطبی که به ازای تماشای تبلیغات، برای شما درآمد در نظر میگیرند، عبارت اند از:

  1. FusionCash: در این وبسایت، می توانید با دیدن ویدئوها، کسب درآمد کنید.

  2. InboxDollars

  3. MyPoints

10- ساخت تیزرهای مختلف

امروزه به دلیل این که بسیاری از افراد به کسب و کار اینترنتی روی آورنده اند، تقاضا برای ساخت انواع تیزر ها بسیار زیاد شده؛ زیرا بسیاری از صاحبان مشاغل زمان یا تخصص کافی را برای ساخت این تیزرها ندارند.

از سوی دیگر نرم افزار های بسیار قدرتمندی هم برای سیستم عامل اندروید و هم IOS ارائه شده اند که می توان با آن ها تیزر های تبلیغاتی تقریبا حرفه ای ایجاد کرد(نه به خوبی تیزر هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری مانند افتر افکت یا پریمیر ساخته می شوند). یکی از این نرم افزار ها InShot است که شما می توانید آن را روی گوشی خود نصب کرده، به سادگی و با صرف مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوید، سپس پروژه های ساخت تیزر یا حتی سایر محتواهای ویدیویی را تقبل کرده و کسب درآمد کنید.

11- کسب درآمد با گوشی از طریق گوگل ادسنس

بسیاری از افراد برای کسب درآمد با گوشی از گوگل ادسنس استفاده می کنند. شما می توانید یک وبلاگ یا وبسایت ایجاد کرده و در آن محتوای ویدیویی با هر موضوعی که می خواهید منتشر کنید. البته باید با استفاده از دانش سئو سایت، جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل افزایش دهید تا ورودی ارگانیک داشته باشید. سپس می توانید از طریق گوگل ادسنس تبلیغاتی را بر روی ویدیو های موجود در سایت قرار داده و در ازای آن ها مبالغی را دریافت کنید و درآمد قابل توجهی داشته باشید. میزان این درآمد بستگی به مدت زمان نمایش تبلیغات در سایت شما خواهد داشت.

12- کسب درآمد از طریق فروش آنلاین تصاویر

اگر ذوق و استعدادی در زمینه داستان نویسی، به ویژه داستان نویسی برای کودکان دارید، می توانید این کار را برای بسیاری از وب سایت هایی که مربوط به کودکان و نوجوانان هستند انجام دهید و از این طریق درآمد کسب کنید.

نه فقط برای کودکان، بلکه می توانید در صورت داشتن استعداد داستان نویسی، برای سنین مختلف داستان های جذاب نوشته و آن ها را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید. پس از کسب کمی تجربه و استفاده از بازخورد مخاطبان، می توانید با شرکت ها و وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، همکاری کنید.

کسب درآمد با نصب نرم افزار

13- کسب درآمد با نصب نرم افزار

خوبی روش کسب درآمد با نرم افزار این است که انرژی زیادی برای کار کردن صرف نمی کنید، فقط از توان پردازنده بیکار گوشی یا لپ تاپ خود استفاده خواهید کرد. اما مشکلی که وجود دارد، پیدا کردن این نرم افزار ها یا شرکت های تحقیقاتی است. برخی از محدودیت ها نظیر موقعیت جغرافیایی، مانع کسب درآمد با نصب نرم افزار برای ما شده است. 

شرکت های پرآوازه برای اینکه مشتریان خود را وفاودار و راضی حفظ کنند، باید محصولات خود را توسط کاربران مختلف تست کنند تا اطلاعات عمیق تری در مورد مشخصات فنی، ایمنی، نحوه کارکرد و کاربری محصولات بدست بیاورند. اینگونه اقدامات و تدابیر لازمه را قبل از دست دادن مشتری، جهت رفع نقایص و بهبود ویژگی های کاربر پسند انجام می دهند. شرکت های تحقیقاتی زیادی برای نصب نرم افزار به شما پول می دهند، اما چرا؟!

سازمان هایی نظیر گوگل و مایکروسافت برای این که در بازار رقابت پیشتاز بمانند باید اطلاعات مربوط به بازخورد، ایده و تجربه مشتریان خود از محصولات را به طرق مختلف جمع آوری کنند. برخی اطلاعات با نظرسنجی آنلاین و … بدست نخواهد آمد. این سازمان های بزرگ، کار تحقیق را خودشان مستقیما انجام نمی دهند بلکه به شرکت های تحقیقاتی می سپارند و گزارش نهایی را از این شرکت ها دریافت می کنند.

شرکت های تحقیقاتی میلیون ها دلار بابت تحقیق از سازمان های بزرگ دریافت می کنند و مقدار اندکی از آن را با توجه به موقعیت جغرافیایی به من و شما پرداخت میکنند تا در این تست به آنها کمک کنیم. با نصب نرم افزار، آنها به اطلاعات مهمی دست پیدا می کنند و ما با اجرای یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد با گوشی، بدون دردسر پول در می آوریم. اما برای کسب درآمد با نصب نرم افزار از کجا شروع کنیم؟؟

اگر بتوانید در شرکت های مختلف تحقیقاتی مانند SurveySavvy, Luth research LLC عضو شوید و به یک شرکت بسنده نکنید، درآمدتان خیلی زیادتر می شود. اما متاسفانه خیلی از این شرکت ها به آسانی عضو نمیگیرند یا از کشورهای خاصی نظیر آلمان، انگلستان و دیگر کشورهای مطرح فقط عضویت می پذیرند. نا امیدتان نمیکنیم ولی دست ما زیاد باز نیست و نیاز به جستجو و تحقیق زیادی داریم.

برخی نرم افزارها در ابتدای ورود به بازار، بابت تست و نصب هزینه پرداخت می کنند، باید گوش به زنگ بود! یکسری اپلیکیشن ها نظیر کارنت و آپاناژ نیز جهت کسب درآمد با گوشی وجود دارند که در قسمت بعدی مقاله مفصلا شرح خواهیم داد.

نرم افزار coinply: با استفاده از نرم افزار coinply، می توانید وظایفی که به شما محول می شوند را انجام داده و در قبال آن بیتکوین دریافت کنید. این وظایف می توانند بازی کردن، مشاهده تبلیغات، نصب برخی از نرم افزار های دیگر، شرکت در نظر سنجی ها و… باشد. درآمد حاصل شده ابتدا برحسب ساتوشی واریز می شود که می توان آن را از طریق کیف پول ارز دیجیتال به بیتکوین تبدیل کرد.

نرم افزار playment: یکی دیگر از نرم افزار های کسب درآمد با گوشی، playment است. در این نرم افزار نیز می توانید وظایف مختلفی را که تعیین شده، اند انتخاب کرده و با انجام آن ها درآمد کسب کنید. شما می توانید در این نرم افزار از طریق حساب کاربری فیسبوک یا شماره تلفن همراه خود اقدام به ساخت اکانت کنید؛ همچنین این سایت بلافاصله بعد از ساخت حساب کاربری، امتیازی را برای شما درنظر می گیرد.

نرم افزار Mistplay: در این پلتفرم بازی های موبایلی زیادی قرار دارند که می توانید با دانلود و انجام آن ها درآمد کسب کنید. این نرم افزار علاوه بر امتیازاتی که برای بازی کردن در نظر می گیرد، هر هفته از طریق قرعه کشی، صدها دلار کارت هدیه یا تخفیف را به کاربران خود اهدا می کند.

نرم افزار Viggle: یکی دیگر از نرم افزارهایی است که در قبال گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدیو به شما امتیاز می دهد. شما می توانید در این نرم افزار فعالیت کرده و امتیاز جمع کنید، سپس امتیازات خود را در شرکت هایی مانند Starbucks به فروش برسانید و در قبال آن ها پول دریافت کنید.

کسب درآمد با گوشی اپل

14- کسب درآمد با گوشی آیفون

مسلما پول زیادی را برای خرید گوشی آیفون خود هزینه کرده اید، اما با وجود تحریم ها نتوانسته اید بهره کافی را ببرید. گوشی آیفون مزایای زیادی چون داشتن دوربین عالی، کیفیت بالای خود گوشی، یکپارچگی سخت افزار- نرم افزار و… را دارد. هر یک از این مزیت ها می تواند یک ایده عالی برای درآمد زایی باشد، مثلا عکس های گرفته شده با دوربین گوشی اپل، وضوح و کیفیت چشمگیری دارند. این بار هدفمند عکس بگیرید، سپس به سایت های مختلف بفروشید.

بطور کلی درآمد تلفن هوشمند، حول محور دیدن تبلیغات، فیلم، کلیک و بازی میچرخد. واقعیت این است که روش های کسب درآمد با گوشی آیفون، در ایران معجزه درآمد زایی را در پی ندارند، ولی بیهوده هم نیستند.

علاوه بر استفاده از مزایای اپل، می توانید روش ها و اپلیکیشن های زیاد دیگری را هم برای درآمد زایی با این گوشی های هوشمند امتحان کنید، که انحصارا برای آیفون تعریف شده اند یا عموما در این برند پرطرفدار نیز جوابگو هستند. قرار نیست با هر اپلیکیشنی که نصب میکنید، خیلی زود و مقدار زیادی پول در بیاورید. اما وقتی روزانه چندین اپلیکیشن را با هم نصب و اجرا میکنید، پول اضافه تر از انتظارتان نیز احتمالا عایدتان می شود. قسمت بعدی مقاله را در این راستا مطالعه فرمایید.

🔴 کسب درآمد با گوشی رایگان

بیشتر روش هایی که در بالا بررسی کردیم، کاملا رایگان است اما در ادامه قصد داریم روش هایی را بررسی کنیم که در لیست کسب درآمد با گوشی رایگان قرار گرفته اند. سایت ها و اپلیکیشن های درآمد زایی رایگان مختلف را پرس و جو و امتحان کنید، قطعا تاثیر زیادی در التیام افسوس پرداخت قیمت بالا برای گوشی های هوشمند، خواهند داشت. بطور مثال سایت زیر را در گوشی خود ببینید، پشیمان نخواهید شد.

سایت coinpayu.com

کسب درآمد با گوشی آیفون

به سایت coinpayu.com مراجعه کنید. این سایت برای دیدن تبلیغات چند ثانیه ای به شما پول پرداخت میکند، یعنی تبلیغات محور است. مراحل ثبت نام را با وارد کردن نام کاربری، پسورد و تایید ربات گوگل انجام دهید. به ایمیل شما یک ایمیل فعال سازی اکانت توسط این سایت، ارسال می گردد، کد فعال سازی را در سایت ثبت کرده و به اکانت خود وارد شوید. گزینه سه نقطه بالای صفحه را کلیک نمایید، view ads را انتخاب کنید، در صفحه باز شده بر روی گزینه اولی surf، یا سایر گزینه ها، مرحله به مرحله کلیک نمایید، لیستی از کارهای مختلف نمایان می شود که با انجام هر یک از آنها، چند ساتوشی به حساب شما واریز خواهد شد.

شما چند ثانیه هر یک از تبلیغات را در قسمت های مختلف سایت خواهید دید، با اتمام هر تبلیغ، پیامی مبنی بر اینکه حساب شما شارژ شد دریافت می کنید. برای برخی تبلیغات نیاز خواهد بود که در همان صفحه، فیلم ببینید و… اما خیلی کوتاه هستند در حد 30 ثانیه، پس حوصله شما سر نخواهد رفت. این سایت از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی و کامپیوتر است. روزانه تا  300 ساتوشی درآمد می توانید داشته باشید که با انتقال ساتوشی ها به کیف پول بیت کوین، به آسانی در صرافی های آنلاین، آن ها را به تومان تبدیل کنید.

روش های پرکاربرد مثل این، بسیار زیاد هستند که باید تست و برای شما به مرور اطلاع رسانی کرد. پس هر از گاهی، یک بازدیدی از مقالات نیوسئو داشته باشید.

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

🔴 کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

چگونه می توان به عنوان یک نوجوان، بصورت آنلاین یا آفلاین، درآمد با گوشی داشت؟ روش های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان کدامند؟ قبل از پاسخ دادن به این سوالات، باید به نوجوانان عزیزی که هم اکنون در این مقاله به دنبال یافتن راهی موثر جهت کسب درآمد با تلفن همراه خود هستند، یک راهنمایی یا توصیه مهم را داشته باشیم. 

به دنبال کارها یا اپلیکیشن های پاره وقت نباشید، نوجوانی بهترین و مناسب ترین زمان آموزش و یادگیری مهارت های بنیادی است. در واقع در نوجوانی است که باید اهداف بزرگ آینده خود را مشخص کنید و برای رسیدن به آن آموزش ببینید. دقیق و هدفمند برنامه ریزی کنید و زمانی که بیست ساله شدید، با کوله باری از تجربه، چندین قدم جلوتر از هم سن و سال های خود وارد عرصه رقابت و پول درآوردن شوید. سن شما تشنه آینده نگری است نه اتلاف وقت با درآمد های ناچیز!!

از توصیه دوستانه و دلسوزانه بگذریم و برویم سراغ شمردن چند روش کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان:

  • بلاگر اینستاگرام
  • فروش کالایی خاص در اینستاگرام، تلگرام یا …
  • تولید و فروش ویدئو آموزش دروس مدرسه به هم دوره ای های خود
  • عکاسی با گوشی برای وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی مختلف
  • شرکت در مسابقات گیمینگ
  • دستیار مجازی نظیر مدیریت یا ادمین شبکه های اجتماعی
  • تست کننده بازی های ویدئویی
  • کسب درآمد از یوتیوب

به فعالیت هایی توجه کنید که بیشترین بازده را نسبت به تلاش و زمان سرمایه گذاری شما دارند. امروزه در اینستاگرام، حتی فروش جوراب هم شما را به عنوان یک نوجوان به درآمد خوبی خواهد رساند، همه چیز بستگی به اهداف، انتظارات شما از زندگی و تلاشتان دارد.

🔴 پتانسیل کسب درآمد با گوشی را به حداکثر برسانید

افزایش درآمد

داشتن بیش از یک منبع درآمد می تواند در این شرایط سخت اقتصادی به شما بسیار کمک کند. یاد بگیرید که چگونه با آموزش های رایگان کسب درآمد کنید. هزاران روش وجود دارد که از طریق آنها می توانید با تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید و اکثر آنها واقعاً ساده و آسان هستند. کسب درآمد از گوشی هوشمند نوید ثروتمند شدن شما را نمی دهد اما حداقل به شما کمک می کند تا نیازهای اساسی خود را برطرف کرده و پول نقد اضافی بدست آورید.

🔴 آیا کسب درآمد از گوشی با سئو امکان پذیر است؟

شاید در نگاه اول تصور کنید که با گوشی موبایل و مهارت سئو، نمی تواند درآمد کسب کرد اما اینگونه نیست. اگر شناخت کاملی از سئو داشته باشید، یک تلفن همراه نیز می تواند به شما در کسب درآمد کمک کند. البته بهتر است بگوییم که گوشی موبایل به همراه لپ تاپ دو وسیله ای هستند که امکان درآمدزایی با مهارت سئو را دوچندان می کنند.

امروزه تلفن همراه قابلیت های زیادی داشته و اپ ها متنوعی هستند که کارایی بالایی برای توسعه یک وب سایت و کسب و کار دارند. یکی از ساده ترین کارها تولید محتوای سئو شده با تلفن همراه است. اگر اصول سئو محتوا را بدانید به راحتی می توانید با موبایل، تحقیق کلیدواژه انجام دهید، محتوا بنویسید و آن را برای هر وب سایتی بارگزاری کنید. اصول سئو محتوا یکسری تکنیک ها و قواعدی است که باید در تحقیق محتوا، نوشتن و بارگزاری رعایت کنید و از همه مهم‌تر، مخاطب خود را بشناسید.

یکی دیگر از روش های درآمدزایی با تلفن همراه و مهارت سئو، آموزش این حوزه به کاربران در بسترهای مختلف است. در صورتی که می خواهید با گوشی خود نیز با سئو، درآمد کسب کنید، می توانید از یک کانال تلگرامی شروع کرده و تکنیک های خود را آموزش داده و برخی از تکنیک ها را نیز به عنوان پکیج یا دوره آموزش سئو، به فروش برسانید.

اینستاگرام اکنون به عنوان بستری برای معرفی سئو به کاربران است. نیوسئو نیز از این بستر بهره مند شده و کاربران زیادی را برای خرید دوره، دریافت پروژه و… به سمت خود جذب کرده است.

در نتیجه شما نیز می توانید با یک استراتژی سئو هدفمند و داشتن مهارت های انجام آن، از گوشی موبایل نیز درآمد کسب کنید.

این مقاله ادامه دارد


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

بطور کلی کسب با درآمد گوشی هوشمند، حول محور دیدن تبلیغات، فیلم، کلیک، نظرسنجی و بازی میچرخد. همچنین می توانید از روش نصب برنامه ها با موبایل درآمد زایی کنید.

هزاران روش وجود دارد که از طریق آنها می توانید با تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید و اکثر آنها واقعاً ساده و آسان هستند.

آیا کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری ممکن است؟

احتمالا بگویید که کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری نشدنی است ولی اصل موضوع، توانایی و مهارت شماست، برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است.

بطور مثال سایت quora به ازای هر پاسخ به سوالات افرادی که در زمینه مهات های متنوع مشکل دارند، پول می دهد، بدون این که هزینه ای برای پاسخ دهندگان داشته باشد. همه چیز بستگی به خواست و اراده شما دارد.

روش های کسب درآمد با گوشی کدامند؟

روش های کسب درآمد با گوشی بی شمار هستند و انتخاب اغلب آسان نیست. روش هایی نظیر کسب درآمد از طریق اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، عکاسی و… با شاخه های متعدد وجود دارند که شما باید یکی را طبق علایق و توانمندی های خود انتخاب کنید و سعی کنید در آن مهارت داشته باشید.

49 نظر در مورد مقاله “ آموزش کسب درآمد از گوشی ” ثبت شده است
  1. امین

    من می خواهم پول در بیام


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      یکی از راهکارها و پیشنهادات این مقاله رو انتخاب کن، هدفگذاری تا خیلی زود به درآمد برسی


  2. یوسف

    چجوری پول دربیارم هیچ کاری نمیش کرد یه راهنمایی کن منم می‌خوام پول دربیارم هرکاری کردم نشد


  3. حسیب الله

    دوستی دوستی


  4. زینب

    عالیه


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سپاس


  5. Mmm

    سلام از زحمات تون متشکرم.
    می خواستم بگویم که آقای مورزا یانکی اصلا زشت نیستند و لب و دندان خیلی هم خوبی الحمدلله دارند و در ضمن بازی هایی که در بالا مثال زدید همشون از لحاظ إنسانی و اسلامی رعایت نشده اند مثل gta و …


  6. ابوبکر

    سلام وقت بخیر
    نکات خیلی عالی ارائه دادید ممنون.
    سوال اول اینکه میتونیم این درآمد ها رو تو کشور افغانستان به کار گیریم .
    و چطور میتونم برنامه واتساپ ام رو به نوع درآمد تبدیل کنم منظورم اینه که چطور میتونم به اکانتی وصل اش کنم که نظر به کارکرد هام تو گروه ها درآمد کنم
    راهنمایی کنید ممنون میشم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله در بیشتر کشورها این روش ها، امکان پذیر هست
      برای واتساپ هم در حال آماده سازی محتواهایی هستیم که این موارد رو آموزش میده


  7. مهدی

    سلام خسته نباشید
    واقعا فوق‌العاده بود
    من ۱۴سالمه و کالاف دیوتی دارم و بازی میکنم یک ساله
    اگر گیم پلی بزارم داخل یوتیوب موثر هست؟؟!
    و اگر دنبال کننده زیادی داشته باشم از راه تبلیغ برای دیگران میتونم پول در بیارنغ


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      بله قطعا
      خیلی از افراد این کار رو شروع کردن و به درآمد رسیدن


  8. احمد

    سلام ابن سایت خوب هست


    • ناظر سایت

      درود
      سپاس از حسن توجه شما


  9. mm

    سلام من می‌خوام تو سایت coinpayu شرکت کنم ونمیدونم چطوری و از کجا کمکم کنید با تشکر


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      متاسفانه اطلاعات خاصی در رابطه با این سایت ندارم


  10. ستاره محمد علیمور

    من16سالمه و میخام با گوشی بتونم کار کنم و پول خودم رو خودم در بیارم چطور میتونم انجام بدم کمکم میکنین؟🙂


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      می تونید از تمام مطالب موجود در همین صفحه استفاده کنید.


  11. ارشاد

    من از این کسب درامد راضی هستم


    • ناظر سایت

      سلام
      امیدواریم که همیشه موفق و راضی باشید.


  12. امیر

    سلام من در یوتوب جدیدا شروع کردم ولی .. میترسم که به جای خوبی برسم بعدش یوتوب بهم در آمد نده میگن که باید ویزا.. یا شماره کارت خارجی داشته باشم وقتی درآمد رسیدم چطوری پولو تو ایران نقد کنم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      همه سوالات شما در محتوای آموزش کسب درآمد از یوتیوب قطعا رفع میشه


  13. هاشم عباس زاده

    واقعا عالی بود. کلی انرژی مثبت دریافت کردم.


  14. مهلا

    سلام مطالب عالی بود ولی بازم نمیدونم چیکار کنم


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      پیشنهاد می کنم بخش روش های کسب درآمد با گوشی را مجدد با تمرکز بیشتر مطالعه فرمایید. قطعا به نتیجه ای خواهید رسید


  15. احمد

    سپاس از شما بابت توضیحات کامل و جامع☺️


    • ناظر سایت

      درود بر شما


  16. سحر

    سلام منم خیلی دوست دارم کسب و کار اینترنتی داشته باشم ولی نمیدونم چه طور شروع کنم در حال حاضر فقط تبلیغ میبینم که اونم درامدی نیست


    • ناظر سایت

      درود
      این پست دقیقا برای شما و امثال شما که نمی دانند باید از کجا شروع کنند تولید شده. از روش هایی که معرفی کردیم می توانید استفاده کنید


  17. حسین

    سلام
    این سایت coinpayu چطوری؟هر ساتوشی چقدر قیمتش ؟به چندتا ساتوشی برسم میتونم برداشت کنم ؟کجاش برم برای برداشت؟یه کسی نشون دادم گفتش سایت اش به درد نمی خوره راسته؟؟


    • ناظر سایت

      درود
      اطلاعات کامل نرم افزار را از سایت های آموزشی مربوط به آن دریافت کنید لطفا


  18. محمود

    سلام بسیار عالی و کاربردی بود


  19. حمیده

    سلام وقت بخیر برای تبدیل ساتوشی ها به تومان باید چکار کنیم یه راهنمایی کنین لطفا متشکرم.


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      برای تبدیل ساتوشی به تومان باید به صرافی های آنلاین ارزدیجیتال مراجعه کنید و چک کنید که در کدام صرافی لیست شده


  20. سروش

    واقعا عالی بود من از اول خوندم
    و پیشنهاد میکنم شماهم امتحان کنید.
    مطمئن باشید پشیمون نمیشید.


    • ناظر سایت

      ممنون از بازخورد مثبتتون


  21. حمیده

    سلام وقت شما بخیر تو سایت coinpayu که گفتین عضو شدم و ۵۰ ساتوشی تا الان دارم براوانتقال تو کیف پول و تبدیل به تومان چطور باید انجام بدم لطف میکنید راهتمایی کنید متشکرم.


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      برای تبدیل ساتوشی به تومان باید به صرافی های آنلاین ارزدیجیتال مراجعه کنید و چک کنید که در کدام صرافی لیست شده. همچنین باید چک کنید که کدام والت ارزدیجیتال، از این ارز پشتیبانی می کند


  22. zzzf_155

    سلام بهترین و کامل ترین مغاله در این رابطه بود
    ممنونم ازتون


  23. zzzf_155

    سلام خسته نباشید
    من سایت های زیادی رو دیدم در مورد کسب درآمد از گوشی
    ولی مغاله شما بهترین و کامل ترین مغاله بود و من تاحالا برای هیچ مقاله ای نظر ننوشتم ولی مال شما واقعن عالی و کامل بود و ارزششو داشت
    ممنون از مغاله خوبتون


  24. مهدی

    سلام وقت بخیر من هم میخوام درامد زایی رو شروع کنم راستش این مقاله رو که خودم سردرگم شدم که کدوم راه از همه اسونتر و بهتر من از اینستاگرام هیچی سردر نمیارم برای همین نمیدونم چیکار کنم و از کجا باید شروع کنم؟
    شدیدا هم ب پول نیازمندم اما …


    • ناظر سایت

      لینک زیر رو مطالعه کنید:
      https://www.newseo.ir/internet-marketing/create-content-learning


  25. علی

    این پیج دوستمه بهش دایرکت بدین فالوور مجانی میده
    @mmd_reza._.g


  26. علیرضا

    من پیجایی ک تازه کار هستن با پیج خودم ک بالا ی ۵چ هزار فالور داره شات میکنم هرکس مایل بود بیاد پیج زیر تا شاتش کنم del.ghrapi
    Del.ghrapi


  27. داوود

    مرسی از راهنمایی تون👍😍🥀🥀


    • ناظر سایت

      سپاس


  28. یاسین

    سلام من فالوور میفروشم روزی چهارصد فالوور وقت شش هزار تومان


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      موفق باشی


  29. مرتضی

    ممنون عالی بود ، ولی نمیدونم چطور فالور پیدا و جمع کنم


    • زمانی زمانی

      سلام دوست عزیز
      لطف دارید
      می توانید در ابتدا از طریق تبلیغات در پیج های بالای 100k شروع کنید، هزینه کمی هم دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود