کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام,ایده های کسب درآمد از اینستاگرام,کسب درآمد از اینستاگرام

یکی مهم ترین دغدغه های کاربران اینستاگرام، روش های کسب درآمد از اینستاگرام است. اینکه چگونه برخی از کاربران روزانه میلیون های تومان، درآمد کسب می کنند و یا اینکه چرا باید هدف کسب درآمد خود را اینستاگرام بدانیم.

این ها سوالات و دغدغه ها بسیاری از کاربران است که ما در این مقاله برای شما پاسخ خواهیم داد. ما اینجاییم که روش های کسب درآمد از اینستاگرام به طور کامل برای شما، شرح دهیم. نکاتی که هر کدام ایده ای برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک اما درآمدزا در این دنیای مجازی است.

اینستاگرام، این پلت فرم رسانه تصویر و ویدیو، به قدری جای پیشرفت و درآمدزایی دارد که هنوز برخی کارشناسان مات و مبهوت این جریان شده اند. شبکه اجتماعی که فقط در دو سال گذشته 700 میلیون نفر به تعداد کاربران خود اضافه کرده است، پتانسیل آن را دارد که برندی معتبر برای شما ساخته و شما در ایران یا حتی جهان، مشهور کند.

علاقه به اینستاگرام در 6 سال گذشته بسیار زیاد شده است. مردم عاشق این شبکه اجتماعی شده اند و برخی نیز معتاد آن. شاید برخی کاربران بگویند این نیز همانند فیس بوک، وایبر و … روز دوره اش تمام می شود، اما آن روز قطعا 10 سال آینده نخواهد بود.

جالب است بدانید پلت فرم اینستاگرام اینقدر قدرتمند شده است که در حال رقابت با گوگل در برخی موارد است. هستند افرادی که برای دانلود عکس مورد نظر خود به جای اینکه به سراغ گوگل بروند، از سرچ اینستاگرام استفاده می کنند.

آیا هنوز هم فرصت کسب درآمد از اینستاگرام هست؟

ما قصد نداریم که شما را با جملات انگیزشی روبرو کنیم. اما همیشه فرصت برای درآمدزایی با اینستاگرام هست. کافی بررسی کنید و ببینید که کاربران از چه راه هایی میلیون ها تومان در ماه، از آن خود می کنند.

شاید ساده ترین و ابتدایی ترین ایده برای کسب درآمد در این شبکه اجتماعی، ارائه محصول، تبلیغ برای آن و سپس فروش است. ایده ای که هیچ وقت از مد نیوفتاده و بسته به عملکرد شما، می تواند از 100 هزار تومان تا حتی 100 میلیون تومان نیز برای شما درآمدزا باشد.

یعنی از قبل این موضوع را نمی دانستی؟

این بارزترین استراتژی برای درآمدزایی در اینستاگرام است.

در ادامه داستان زندگی کاری سه تا از کاربران اینستاگرام، که از این پلت فرم، درآمدزایی می کنند، را با هم بررسی می کنیم:

1) Theresa Nguyen یکی از کاربران فعال در حوزه اینستاگرام که ایده ای خاص را برای درآمدزایی در اینستاگرام انتخاب کرده است. او به وسیله اسلیم (نوعی خمیرهای خاص که کودکان و نوجوانان برای بازی استفاده می کنند) ویدیوها و تصاویر شگفت انگیزی را برای فالوورهای خود ایجاد می کند که هر کدام هزاران بازدید دارد.

پست های رنگارنگ او تا الان توانسته است بیش از 700 هزار فالوور برایش جمع آوری کند. حس خوب پست های او، باعث می شود که کمتر کسی با اولین ورود به پروفایلش، او را فالو نکند.

Theresa Nguyen یک CTA مشخص برای پیج اینستاگرام خود دارد و همه را به فروشگاه آنلاین فروش اسلیم خود، ارجاع می دهد. ویژگی این محصول این است هر فردی دوست دارد حتی برای یک بار هم که شده آن را خریداری و کارهایی که Theresa Nguyen انجام می دهد را با این خمیرها به عنوان سرگرمی جدید، انجام دهد.

جالب است بدانید که Theresa Nguyen فقط 13 سال سن داشته و اهل کالیفورنیا آمریکا می باشد. بر اساس گزارش فروشگاه اینترنتی Time توانسته است، ماهانه 3000 دلار درآمد کسب کند.

حال قطعا متوجه شدید که برای کسب درآمد از اینستاگرام، سن یک عدد است.

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام,ایده های کسب درآمد از اینستاگرام,کسب درآمد از اینستاگرام

2) ستاره بعدی که در این بخش می خواهیم معرفی کنیم Sara Tasker است. او یک زن 32 ساله از Yorkshire انگلیس است و به عنوان یک گفتاردرمانگر NHS در این کشور کار می کرد. چهار سال پیش، در حالی که در یک مرخصی زایمان چهار ماهه بود، حساب کاربری خود را در اینستاگرام ایجاد کرد.

انگیزه او برای حضور در اینستاگرام ارائه محصولات رایگان از برندهای مختلفی که در این شبکه اجتماعی، فعالیت دارند. اما اکنون او تبدیل به یک اینفلوئنسر حرفه ای با بیش از 220k فالوور است که همین کار را دریافت دستمزد تبلیغاتی خود، به صورت کاملا حرفه ای، انجام می دهد.

اینستاگرام Sara Tasker پر از تصاویر خلاقانه از زندگی روزمره است که در کنار آن با معرفی محصول و تبلیغات توانست در سال گذشته بیش از 120 هزار پوند را از آن خود کند.

این فرد که در ابتدا یک مبتدی بیش نبود، اکنون بعد 5 سال اینستاگرام مارکتینگ را نیز آموزش می دهد و از این راه نیز به عنوان کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده می کند.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

پیش نیازهای کسب درآمد از اینستاگرام

قبل از اینکه شما غرق در ایده های کسب درآمد از اینستاگرام کنم، می خواهم موارد مهمی که پیش نیاز است را به شما معرفی و بررسی کنم. درآمدزایی در اینستاگرام کار ساده ای نیست. شاید در گذشته با تلفن همراه خود، از منظره ای عکس می گرفتید و با نوشتن یک کپشن آن را به سادگی منتشر می کردید، اما اکنون برای اینکه بتوانید درآمدهایی بسیاری را بدست آورید باید به موارد زیر توجه کنید:

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه,کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است

چرا کاربران و برندهای مطرح، باید به شما اعتماد کنند؟

شمایی که تازه شروع به کار کرده و فقط 500 فالوور دارید، چگونه کاربر برای خرید محصول و برندهای مطرح برای تبلیغات، به شما اعتماد می کنند. این دغدغه بسیاری از شما است و ما نیز این را می دانیم.

شما برای شروع به چند هزار کاربر نیاز دارید، که حداقل در نگاه اول به عدد کاربران، اعتماد اولیه جلب شود. برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به فروش برسید، مراحل زیر دید کلی از این جریان را به شما می دهد:

  1. دیده شدن
  2. فالو شدن توسط کاربر
  3. تعامل با کاربر و برقرار ارتباط
  4. فروش

هر کدام از این موارد دنیایی نکته و تکنیک دارد که در مقاله مختلف خود، آن ها را بررسی کرده ایم. اما به طور کلی اگر به چشم کاربر جذاب و مناسب، نیایید، به فروش مناسب نمی رسید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: افزایش فالوور اینستاگرام رایگانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

چقدر می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

تعیین عدد و رقم به عنوان میزان درآمد از اینستاگرام، کار دشواری است، زیرا سازندگان و برندها در مورد میزان درآمدی که به دست می‌آورند اطلاعات خاصی در اختیار دیگران قرار نمی دهند. علاوه بر این، محاسبه درآمد از اینستاگرام پیچیده است. اگر آهنگی را در یک Reel بخوانید، صدا در فضای مجازی پخش می شود و از شهرت اینترنتی شما یک رکورد به دست می آید، سپس ده ها هزار نفر برای کنسرت شما بلیط می خرند. این خود نوعی کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

اگر ویدیوهای مربوط به آشپزی را پست کنید، سپس لینکی به وبلاگ دستور پخت خود دهید و تبلیغاتی را در وبلاگ خود میزبانی کنید که برای شما درآمد ایجاد می کند. این نیز نوعی درآمدزایی از اینستاگرام محسوب می شود.

عجیب به نظر می رسد، اما این راهی است که بیشتر سازندگان موفق می روند. میزان درآمدی که می‌توانید در اینستاگرام به دست آورید به اعتبار، تعداد مخاطب، تعامل، استراتژی، شلوغی و کمی شانس شما بستگی دارد.

درآمد برخی از اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام با توجه به مواردی که در رسانه های اجتماعی اعلام شده، به شرح زیر است:

  • صدف بیوتی با درآمد ماهانه ۱۲ میلیارد تومان
  • اِمِل ایجاد با درآمد ماهانه ۱۰ میلیارد تومان
  • الناز گلرخ با درآمد ماهانه ۷ میلیارد تومان
  • سرنا امینی با درآمد ماهانه ۶ میلیارد تومان
  • حسن ریوندی با درآمد ماهانه ۴ میلیارد تومان
  • علی صبوری با درآمد ماهانه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
  • محمد امین کریم پور با درآمد ماهانه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
  • میلاد قاسمی خواه با درآمد ماهانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
  • مستر تستر با درآمد ماهانه ۲ میلیارد تومان
  • شقایق محمودی ماهی ۱ میلیارد تومان

البته در نظر داشته باشید که این اعداد و ارقام کاملا تقریبی است و بسته به شرایط، ممکن است بیشتر یا حتی کمتر باشد.

5تا از پردرآمدترین پیج های اینستاگرامی در دنیا

بدیهی است که سلبریتی ها همیشه بدون هیچ استراتژی، زمانی که وارد اینستاگرام شدند، سیلی از فالوورها را به سمت خود جذب کردند. اگرچه این برای همه ما یکسان نیست، اما دیدن اینکه یک فرد چقدر می‌تواند از طریق تأثیرگذار بودن در یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی سودآور باشد، الهام‌بخش است. در اینجا 5 پردرآمد برتر اینستاگرام امروز آورده شده است:

  1. کریستیانو رونالدو پرافتخارترین بازیکن فوتبال در تاریخ با تعداد 490 میلیون فالوور از هر پست چیزی حدود 1.700.000 دلار درآمد دارد.
  2. kylie jenner یک مدل آمریکایی با تعداد 372 میلیون فالوور از هر پست چیزی حدود 1.594.000 دلار درآمد دارد.
  3. Selena Gomez بازیگر و خواننده آمریکایی با تعداد 352 میلیون فالوور از هر پست چیزی حدود 1.570.000 دلار درآمد دارد.
  4. داین جانسون بازیگر سینما هالیوود با تعداد 342 میلیون فالوور از هر پست چیزی حدود 1.523.000 دلار درآمد دارد.
  5. Ariana Grande بازیگر و خواننده آمریکایی با تعداد 335 میلیون فالوور از هر پست چیزی حدود 1.510.000 دلار درآمد دارد.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود