کدام بهتر است؟| کسب درآمد از اینستاگرام یا وب سایت؟

پخش ویدئو

یکی از مهم ترین دغدغه های که دارید این است، کسب درآمد از اینستاگرام بهتره یا وب سایت، تا پایان ویدیو با ما همراه باشید تا به طور کامل برای شما توضیح دهیم کدام را انتخاب کنید. “اینستاگرام یا وب سایت” در پایان تصمیم خود را خواهید گرفت.

فرض کنید شما پیج اینستاگرام خود را برای کسب درآمد، راه اندازی می کنید و یک مدت خیلی خوب بر روی پیج کار می کنید، بعد از مدتی روی پیج کار نمی کنید؛ به نظر شما چه بلایی بر سر پیج خواهد آمد؟ آیا اگر روی پیج کاری خود یک مدت کار کنید و یک مدت نه می تواند کسب درآمد داشته باشد؟ ما در ادامه پاسخ شما را خواهیم داد.

شما اگر یک وب سایت داشته باشید و ان را از طریق سئو در گوگل بالا بیاورید به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما اگر یک مدت زمان بر روی سایت کار کنید اما به مدت یک هفته سایت را رها کنید، چیزی که مهم است درآمد است که می توانی کسب درآمدکنید. شما به مسافرت طولانی مدتی می روید، اما سایت شما در حال کسب درآمد برای شما است.

چه کمپین برگذاری کنید، چه نکنید مشتریان هدف از طریق نتایج گوگل دنبال سایت شما می گردند، تا خرید خود را انجام دهند. اگر شما مدت طولانی نباشید به طور مثال یک سال اما سایت شما همچنان درآمد دارد، زیرا گوگل بهترین بازاریاب دنیاست و تمام مشتریان هدف را به سمت شما می فرستد. اگر الان دارید به این فکر می کنید که وب سایت را با سئو بالا بیاورید و اینستاگرام را رها کنید، به هیچ عنوان نباید این کار را انجم دهید، شما باید از اینستاگرام استفاده کنید به عنوان برندینگ زیرا یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. این نکته را بیاد داشته باشید شما باید تمام ورودی های خود را بر روی سایت بیاورید که اگر اتفاقی برای اینستاگرام شما افتاد و اینستاگرام جمع شد. شما بتوانید مشتریان خود و درآمد را داشته باشید. مثل همیشه انتخاب با خود شماست که از میان اینستاگرام یا وب سایت کدام را انتخاب کنید.

3 نظر در مورد مقاله “ کدام بهتر است؟| کسب درآمد از اینستاگرام یا وب سایت؟ ” ثبت شده است
  1. بازی فکری گانگستر

    ویدیو بسیار مناسب و جالبی بود


  2. مالک

    سلام
    ببخشید اسم سایت شما چیست؟
    خیلی سخته


    • ناظر سایت

      سلام
      نیوسئو
      newseo


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود