سئو پینترست چیست؟ | 12 نکته طلایی + تعاریف

سئو پینترست چیست،بهبودسئو پینترست

سئو پینترست چیست؟ همانطور که می دانید seo  مخفف عبارت Search Engine Optimization که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. در بخش آموزش سئو به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

منظور از سئو پینترست، بهینه سازی وب سایت خود از طریق پینترست می باشد.

 در گذشته بیشترین طرفدار پینترست خانم ها بوده اند، چرا که می توانستند از این فضا ایده های جالبی بگیرند، اما رفته رفته در میان مردان هم محبوبیت پیدا کرد و به یک شبکه اجتماعی گسترده تبدیل شد. اگر به دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید، استفاده از پینترست برای رشد سایت شما یکی از بهترین گزینه ها است. زیرا در حال حاضر 442 میلیون نفر در ماه داخل این شبکه اجتماعی فعالیت دارند. ما در این مقاله قصد داریم با ذکر 12 نکته طلایی، راه های بهینه سازی وب سایت را به کمک پینترست به شما بیاموزیم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سئو پینترست چیست، بهیود سئو پینترست

سئو پینترست چیست؟

سئو پینترست به معنای بهینه سازی نمایه و وب سایت جهت ایجاد ترافیک می باشد.

حال که دانستید سئو پینترست چیست، برای اینکه بتوانید فعالیت خود را در پینترست آغاز کنید، ملزم به یادگیری 12 نکته هستید:

1. اصولی فعالیت خود را آغاز کنید.

اولین گام برای شروع فعالیت و بهبود سئو پینترست این است که کار خود را به شکل اصولی انجام دهید. حال منظور از فعالیت اصولی چیست؟

حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

قطعا برای فعالیت در هر شبکه اجتماعی نیاز است تا در آن ثبت نام کنید. اگر از قبل در این شبکه عضو هستید می توانید حساب شخصی خود را به حساب تجاری تغییر دهید. شما با ثبت نام در این پلتفرم می توانید به تمامی خدمات آن دسترسی داشته باشید.

یک نام کاربری انتخاب کنید.

نام کاربری شما در لینک یا URL نمایش داده می شود پس سعی کنید یک نام مناسب جهت کسب و کار و یا برند خود انتخاب کنید تا مخاطب شما سردرگم نشوند و با هویت شما آشنا شود.

یک پروفایل مناسب برای خود درست کنید.

یکی از راه های اصلی شناخت برند شما، بیوگرافی و پروفایل شما است. پیشنهاد می کنیم به طور کامل و جامع در پروفایل خود، چگونگی کسب و کار را ذکر کنید تا ابهامی برای مخاطب پیش نیاید.

برای خود یک صفحه ایجاد کنید.

برای شروع کار حداقل یک صفحه در پینترست متناسب با کسب و کار خود ایجاد کنید و یک محتوای ناب در آن به اشتراک بگذارید.

 

2. حساب کاربری خود را بهینه کنید.

با بهینه کردن نام کاربری به راحتی می توانید نام برند خود را در جستجوی پینترست نمایش دهید. سعی کنید از نام های خیلی طولانی و دشوار برای کسب و کار خود انتخاب نکنید. معمولا طول نام کاربری بین 3 الی 15 کاراکتر می باشد.

3. از کلمات کلیدی در قسمت درباره صفحه غافل نشوید.

گاهی اوقات ممکن است صفحه ی درباره در نتایج جستجو نمایش داده شود. حال چه بهتر است که در این قسمت از کلمات کلیدی کمک بگیرید. این کار به افزایش بازدید سایت شما کمک بسزایی می کند. ­

4. در انتخاب نام برد از کلمات کلیدی کمک بگیرید.

پیشنهاد می کنیم هنگامی که یک برد جدید برای خود ایجاد می کنید، حتما از کلمه کلیدی در آن استفاده کنید زیرا این کار منجر به افزایش رتبه شما می شود. اگر تمایل به دیده شدن در پینترست دارید، بهتر است به سمت عناوین متداول و رایج نروید و برای انتخاب یک عنوان مناسب کمی وقت بگذارید. این کار کمک زیادی به بهبود سئو پینترست خواهد کرد.

سئو پینترست چیست،بهبودسئو پینترست

5. از قابلیت تجزیه و تحلیل در پنترست کمک بگیرید.

به تازگی قابلیت جدیدی به پینترست اضافه شده است که شما می توانید به راحتی به بررسی آماری فعالیت های خود در این فضا بپردازید.

6. قیمت محصول را درج کنید

اگر جزء افرادی هستید که در صفحه خود به فروش محصول می پردازید، بهتر است که قیمت آن محصول را درج کنید. این کار باعث می شود که شما لایک بیشتری از مخاطبان خود دریافت کنید.

7. از کلمات کلیدی در متا توضیحات استفاده کنید

از آنجایی که موتورهای جستجو، دارای هوش مصنوعی هستند به راحتی می تواند نام تصاویر را بفهمند. شما با رعایت این نکته به موتورهای جستجو می فهمانید که در چه زمینه کاری در حال فعالیت هستید و تصویر شما مربوط به چیست. 

8. قدرت هشتگ ها را دست کم نگیرید

هشتگ ها به شما کمک می کنند تا پین های خود را جهت تعامل مخاطبان دسته بندی کنید. به طور مثال اگر در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارید با استفاده از هشتگ # لوازم آرایشی به راحتی می توانید لایک دریافت کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از پینترستپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

9. بهترین محتوای خود را بردهای اول درج کنید

حتما می دانید وقتی یک محتوای یونیک و جذاب را در ابتدای برد قرار دهید، باعث جذب مخاطب می شود. پس توصیه می کنیم یک محتوای خلاقانه خلق کنید و به راحتی آن را در دسترس مخاطب قرار دهید.

10. در توضیحات بردها از کلمه کلیدی استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های بهبود سئو پینترست این است که شما بیاید در قسمت توضیحات بردها از کلمات کلیدی استفاده کنید. در انتخاب کلمات کلیدی از کلماتی استفاده کنید که سرچ بیشتری دارند.

11. محصولات خود را تبلیغ کنید.

در پینترست شما می توانید از چند روش تبلیغ انجام دهید که عبارت اند از:

  • تبلیغات از طریق پین ها
  • تبلیغات با استفاده از درج تصاویر ترکیبی
  • تبلیغات از طریق ویدئو
  • تبلیغات از طریق اپلیکیشن

سئو پینترست چیست،بهبودسئو پینترست

12. استفاده از بک لینک

پیشنهاد می شود در جهت بهبود پینترست خود به سایت خود بک لینک بدهید. این کار باعث افزایش بازید از صفحات داخلی شما شده و در نتیجه به بالا بردن رتبه سایت کمک زیادی خواهد کرد.

حال که با مفهوم سئو پینترست چیست؟ آشنا شده اید، از همین حالا شروع کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و به کسب و کار بپردازید. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم شما را با سئو پینترست به خوبی آشنا کرده باشیم.

 

یک نظر در مورد مقاله “ سئو پینترست چیست؟ | 12 نکته طلایی + تعاریف
  1. بازی زد و بند

    مطلب بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود