افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام

پخش ویدئو

افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام این روز ها دغدغه بسیاری از افرادی است که در این پلتفرم برای کسب و کار خود تبلیغ کرده، اما بازدهی مدنظر را دریافت نمی کنند. در این پست نحوه صحیح تبلیغات در اینستاگرام را بر اساس مواردی کاملا تجربی به شما آموزش خواهیم داد.

اگر در ابتدای راه تبلیغات در اینستاگرام قرار دارید، حداقل سه نوع بنر متفاوت و جذاب ایجاد کنید و هر یک از آن ها را به پیج های کاملا مشابه جهت تبلیغ بدهید. زیرا برای آزمایش و سنجیدن بازدهی تبلیغات، پیج های میزبان تبلیغ، نباید با یکدیگر تفاوت چندانی داشته باشند.

نکته دیگر مربوط به خود بنر تبلیغاتی شما می شود، این بنر باید شامل مواردی همچون تصویر، موشن، مباحث و مطالب آموزشی، ویدئو و… باشد. بسیار مهم است که مخاطبانتان بتوانند با بنر شما ارتباط برقرار کنند. یک مشاور تبلیغاتی حرفه ای در این امر می تواند کمک شایانی به شما کند تا هزینه بیهوده نکنید.

ممکن است برخی از افراد به شما توصیه کنند که تبلیغات خود را در پیج های فیکی که دارای 200 الی 300 هزار فالوور هستند قرار دهید؛ زیرا هزینه تبلیغات در این پیج ها کم می باشد. اما این کار اشتباه است و توصیه نمی شود. بهتر است همیشه بهترین پیج ها را انتخاب کنید. البته بدیهی است که هزینه تبلیغات آن ها بسیار بیشتر از سایر گزینه ها باشد، زیرا بازدهی بالاتری دارند.

یک ترفند بسیار عالی در بحث افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام این است که شما چندین بنر تبلیغاتی مناسب را از قبل آماده داشته و منتظر باشید در حوزه ای خاص، یک رویداد مهم و منحصر به فرد رخ دهد. برای مثال رویدادی مانند ازدواج یک بازیگر. در این زمان افراد زیادی محتوای پیج های مربوط به سینما تلویزیون و بازیگران را دنبال می کنند، حال شما باید تبلیغاتی را که از قبل آماده کرده اید، در این پیج ها منتشر کنید.

در ویدئو بالای صفحه نکات و ترفندهای بیشتری برای شما قرار گرفته است. می توانید با مشاهده ویدیو تمامی این نکات را فرا بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود