5 نکته اساسی جهت بهبود سئو صفحه اصلی سایت

پخش ویدئو

نکته ای که در این ویدیو از نکات مهم سئو صفحه اصلی سایت می خواهم به شما یادآوری کنم، همیشه هست و خواهد بود.

1) تمام پست هایی که برای وب سایت شما ساخته می شود از جمله درباره ما، تماس با ما و حتی پست های جدید و برگه های جدید، باید در صفحه ای که بالاترین رنک را در بین دیگر صفحات شما دارند، لینک شوند.

2) صفحه اول وب سایت شما بالاترین رنک را در بین دیگر صفحات سایت شما دارد.

چرا صفحه اول سایت رنک بیشتری نسبت به دیگر صفحات دارد؟

3) نکته ای که در آموزش سئو صفحه اصلی باید بدانید این است که همیشه ربات گوگل صفحه اول شما را به نسبت دیگر صفحات، بیشتر مورد بازدید قرار می دهد و همین مسئله دلیل بالا بودن رنک صفحه اول نسبت به دیگر صفحات می باشد. البته نکات دیگری هم دلیل این برتری می باشد. تعداد بالای لینک هایی که در صفحه اول وب سایت قرار دارد، محتوای بیشتر آن نسبت به دیگر صفحات و تعداد دفعات بروز رسانی این صفحه دلیل برتری صفحه اول وب سایت می باشد.

4) در نتیجه تمام صفحاتی که برای وب سایت خود ایجاد می کنید باید در صفحه اول خود قرار دهید. اما ممکن است برای شما سوالی به وجود آید. من صفحات سایت را در وسط صفحه اول خود قرار می دهم، آیا نیازی هست که برای آن آرشیو ایجاد کنم؟

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد با گوشی [جوهره روش های تضمینی]پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

آیا نیازی هست در صفحات داخلی هم پست های جدید را قرار دهم؟

5) نکته ای که باید مد نظر قرار دهید، به جز صفحه اصلی زمانی که وارد صفحه ای از وب سایت شما می شویم، مثلا وارد صفحه X از وب سایت شما می شویم که جدید ترین پست سایت شما است، پیشنهاد من این است که در Side bar این صفحه 10 پست آخر خود را نمایش دهید به شرطی که، پستی که در آن قرار دارید، آنجا نمایش داده نشود. یعنی عملا خزنده گوگل را از صفحه ای که داخلش هست، دوباره به همین صفحه هدایت نکنید. این همان اشتباهی است که بسیاری از سایت ها مرتکب آن می شوند. مثلا به تایتل خود لینک می دهند.

با همین راهکارهای بسیار کوچک در سئو سایت وب سایت های بزرگ از هم سبقت گرفته و در صفحه اول نتایج گوگل رنک بهتری را کسب می کنند. امیدوارم این فیلم آموزش سئو برای شما کاربردی واقع شود.

3 نظر در مورد مقاله “ 5 نکته اساسی جهت بهبود سئو صفحه اصلی سایت ” ثبت شده است
  1. سیاوش

    سلام وقت بخیر
    در پایان مقاله اشاره کردین که خزنده گوگل را از یک صفحه به همون صفحه هدایت نکنیم. بنابر این بهتر نیست لینک لوگوی سایتو نوفالو کنیم؟
    نوفالو کردن لوگو اشتباهه؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      روزتون بخیر
      لینک های داخلی متن با لینک های هدر و فوتر کاملا متفاوت هست
      نیازی به کاری گفتید نیست


  2. ناظر سایت

    چطوری با سئو صفحه اصلی سایت صفحات دیگمون رو هم بالا بکشیم تو گوگل؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود