نکات جذاب کد اسکیما و ستاره ها در نتایج جستجو گوگل

پخش ویدئو

در این نکته از سری نکات فیلم آموزش سئو می خواهم در مورد ستاره هایی که در نتایج جستجوی گوگل با به کارگیری کد اسکیما در سورس سایت به شما نمایش داده می شود، نکاتی را برای شما توضیح دهم.

یادآوری بسیار مهم: برای یادآوری، مهم ترین سودآوری ستاره هایی که در ذیل لینک های شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود، افزایش CTR یا افزایش کلیک بر روی نتایج سایت شما که در نتایج جستجو نمایش داده می شود، می باشد.

آیا بکارگیری کد اسکیما برای خود گوگل نیز ارزشمند است؟

بله، قطعا. باید ببینید که گوگل در سورس سایت شما به دنبال چه چیزی می باشد. این ستاره ها که داخل سورس شما نسبت به نظرات دیگران ثبت می شود، قطعا برای سایت شما سود آور خواهد بود، چون که گوگل این موارد را دوست دارد. حال داستان دوست داشتن گوگل به چه صورت است؟

استفاده از کدهای اسکیما چه نتایجی را برای شما به دنبال دارد؟

1) نوع اول نتیجه ای است که خود نویسنده برای پست ارائه می دهد.

2) نوع دوم نتیجه است که کاربران اعلام می کنند.

طبیعتا یک چیز برای ما و شما قابل توجه و ارزشمند تر است، این است که کاربران نظرات و نتیجه گیری خود را نسبت به پست اعلام کنند.

چرا برای برخی سایت ها، ستاره های حاصل از بکارگیری کدهای اسکیما، نمایش داده نمی شود؟

برخی که در گذشته از این ستاره ها استفاده می کردند، اکنون دیگر استفاده نمی کنند، چون در نتایج گوگل نمایش داده نمی شود.خب این جریان نیز وجود دارد. این ستاره ها بنا به موضوعات وب سایت شما برای همه وب سایت ها نمایش داده نمی شود. اما اگر شما از این قابلیت استفاده کنید و اگر شرایطی را ایجاد کنید که این ستاره ها نمایش داده شوند، اثر بسیار زیادی در نظرات گوگل نسبت به شما دارد. چرا؟ چون شما امکان ارسال نظر از سوی کاربر را در وب سایت خود فعال می کنید و گوگل از طریق کدهای اسکیما این ها را بررسی می کند و صددرصد باعث بهبود رنکینگ شما در نتایج گوگل می شود.

1 نظر در مورد مقاله “ نکات جذاب کد اسکیما و ستاره ها در نتایج جستجو گوگل ” ثبت شده است
  1. ناظر سایت

    این ستاره ها کد اسکیما چقدر تو بهینه سازی سورس سئو سایت تاثیر داره؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود