نحوه پشتیبانی سایت

پخش ویدئو

نحوه پشتیبانی سایت و پاسخگویی به کاربران بسیار اهمیت دارد. زیرا هنگامی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند، قصد آن ها یا خرید، یا استفاده از خدمات شما و یا خواندن محتوای شما می باشد، و اگر قرار باشد به مشتری شما تبدیل شود، باید بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

متاسفانه در برخی از سایت ها حتی پیدا کردن صفحه تماس بسیار کار سختی است، و این امر در بحث نحوه پشتیبانی سایت و ارائه مشاوره به کاربران در سایت، اشتباه می باشد. اگر وبسایت دارید، حتما شماره های تماس را در هدر سایت خود درج کنید و لینک صفحه تماس را در منوی اصلی سایت قرار دهید، همچنین اگر قسمت فوتر سایت شما فضای مناسبی دارد، در آن شماره های تماس و سایر کانال های ارتباطی بخصوص شماره واتساپ خود را قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

نکته ای دیگر در بحث نحوه پشتیبانی سایت و ارتباط با کاربران این است که یک آیکون واتساپ یا شماره تماس را بصورت چسبان (sticky) (کادری که همزمان با اسکرول کاربر حرکت می کند) در صفحات سایت خود قرار دهید، تا هنگامی که کاربران تصمیم به تماس با شما گرفتند، این امر به سهولت برای آن ها ممکن باشد. این مورد بخصوص در لندینگ های فروش بسیار تاثیر گذار است و می تواند افزایش نرخ تبدیل را برای شما در پی داشته باشد.

شما می توانید با مشاهده ویدئو ابتدای صفحه، نکات ذکر شده را بهتر و دقیق تر درک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود