ضروری

قسمت اول دوره هفت یک

پخش ویدئو

در این قسمت از دوره رایگان و اسرار آمیز هفت یک، امیر قمصری ابتدا به موضوع تاثیر گذاری سئو بر روی وب سایت ها می پردازد و همچنین در ادامه به این سوال مهم پاسخ می دهد که که آیا وب سایتتان را خودتان می توانید سئو کنید یا بهتر است به کارشناسان سئو بسپارید؟

توضیحات متنی این کلیپ:

در این کلیپ میخوام اول یک داستان جالب در مورد تاثیر گذاری سئو بر روی وب سایت ها برای شما دوستان عزیز توضیح بدم یک داستان واقعی.

البته قبل از اینکه این داستان رو به صورت کامل خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنم این رو هم بهتون بگم در اواخر کلیپ یک نکته جالب و حائز اهمیت جهت اینکه آیا وب سایت خودتون رو خودتون بهتره سئو کنید و یا اینکه به کارشناسان سئو بسپارین خدمت شما هدیه میکنم مطمئنم خیلی به دردتون میخوره.

چندی پیش یک مقاله منتشر کردم که این مقاله در داخل حدود 100 وب سایت قرار گرفت. در این مقاله که جذاب و واقعا خواندنی بود قسمتی وجود داشت که پس از بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم اون باعث شده که در بسیاری از سایت های بزرگ خبری ایران قرار بگیره. قسمتی که برای افرادی که علاقه مند به استفاده از سئو هستند بسیار مهم و حائز اهمیته.

اما این داستان واقعی چیه؟ قبل از اینکه اون داستانی که داخل اون مقاله بود رو خدمتتون به صورت کامل توضیح بدم یک داستان واقعی در مورد خود نیوسئو میخوام بگم داستانی که تا به امروز برای هیچ کسی در هیچ کلیپی نگفتم و یا حتی یک بار در یک کارگاه آموزشی ازش یاد نکردم.

زمانی که من داشتم روی نیوسئو کار میکردم 3 سال پیش در واقع در زمانی که سئو تازه در ایران طرفدارانی پیدا کرده بود و من براساس رزومه سال های گذشتم حدس زدم که در سال های آینده یعنی همین امروز استفاده کنندگان از سئو برای بهینه سازی وب سایت هاشون در موتور جست و جوگر گوگل اونم برای اینکه توسعه کسب و کار خودشون رو تضمین کنن، زیاد خواهد شد، روندی رو دنبال کردم و سایت نیوسئو رو راه اندازی کردم. در زمان راه اندازی یک سری اتفاقات جالب و هیجان انگیز افتاد که در یک سری قسمت های دیگه خدمت شما دوستان عزیز مطرح میکنم.

اما نکته ای که در این کلیپ میخوام بهش اشاره کنم زمانیه که من به صفحه اول گوگل رسیدم. روند رو پیش رفتیم تا زمانی که رسیدیم به لینک 5 گوگل.

در این زمان من هفته ای یک بار یک کامنت داشتم و شاید در طی ماه یک درخواست پروژه هم داشتم پس به صورت متوسط هر ماه 4 تا کامنت در وب سایت من ثبت میشد و یک درخواست کارشناس سئو و یا حالا انجام خدمات سئو.
اما من از لینک 5 به لینک 4 ارتقا پیدا کردم این میزان به صورت محسوسی تغییر نکرد خیلی خیلی کم شاید مثلا کامنتای من از 4 تا شد مثلا 5 تا شد 6 تا تماس هام از اون یک دونه افزایش پیدا نکرد.
مدتی روی لینک 4 بودم سعی و تلاش کردم تا به لینک 1 برسم و ناگهان از لینک 4 به لینک 1 رسیدم. لینک یک چه اتفاقاتی رو برای امیر قمصری و برند نیوسئو رقم زد؟ من از اون روز تا امروز در عبارت کلیدی آموزش سئو همواره لینک یک بودم یعنی چیزی بالغ بر سه سال و شش ماه همیشه لینک یک بودم.
اما از ابتدا چه اتفاقی افتاد؟ میخوام در واقع تفاوت لینک 5 و 4 بودن رو با لینک 1 بودن به شما دوستان عزیز نشون بدم تا متوجه بشید چقدر این دو با هم دیگه متفاوت هستن. رتبه 1 و رتبه 5. زمانی که رتبه 1 شدم:
1. کامنتای من از 4 تا در ماه به 10 تا در هفته رسید.
2. اما تماس هایی که برای جذب پروژه بود حداقل به هفته ای 3 الی 5 تا رسید و به صورتی واقعا وحشتناک و خارق العاده بیزنس من توسعه پیدا کرد در واقع نمودار توسعه من به شکل صعودی با شیب بسیار زیاد پیش رفت.

این اتفاق واقعیه برای خود من افتاده این یک انرژی بسیار خوب و مضاعف به من داد تا در عبارت های کلیدی دیگه هم کار کنم و وب سایت نیوسئو رو تبدیل به برترین وب سایت سئوی ایران کنم. سعی و تلاش خودمو کردم نمیدونم تا الان چقدر موفق بودم اما میدونم مقالات بسیار خوبی منتشر کردم و اتفاقات خیلی خوبی افتاده و امروز در بسیاری از عبارت کلیدی مرتبط با سئو که پر طرفدار و پرکلیک هستن لینک 1 گوگل هستم و یا حداقل جز 3 لینک اول هستم. و سطح سایت نیوسئو در شرایط بسیار مطلوبی قرار داره.

بحث رو ببندیم بریم سر اون داستان: حدود دو سال پیش همین موقع ها در اسفند ماه بود من برای یک سفر به تهران رفتم در اون سفر با یک شرکتی که خدمات در واقع الکترونیک عرضه میکرد مثل ایفون تصویری و … جلسه ای داشتیم.
توی جلسه ای که من با این شرکت داشتم اتفاق جالبی افتاد یک سری از افرادی که اونجا بودن براشون عجیب بود که ایا واقعا سئو میتونه روی بیزنس ما که شرایط بسیار نامطلوبی داره تاثیر بگذاره؟
از طرفی دیگه ای یک نفر به شدت دنبال توسعه کسب و کارشون از طریق سئو بود. با توجه به اینکه وب سایت داشتن دیگه فقط به این نیاز داشتن که بیان در گوگل بالا و اتفاقات خوبی براشون بی افته. من در اون جلسه ای که با اون دوستان داشتم به نتیجه مثبتی نرسیدم چرا؟. چون احساس میکردم واقعا اونا تو ذهنشون میگفتن ما با این شرایط بد بازارمون یک سئوکار یا یک فقط مثلا گوگل میتونه کسب و کار مارو رونق بده؟
فقط گوش کردن به صحبتای من، من برگشتم. اون روزها گذشت اون دوستمون با من تماس گرفت. گفت من به عنوان مدیر سایت میخوام این پروژه رو به صورت شخصی به شما بدم و شما همه تلاشتو برای ما انجام بدی تا ما بتونیم به شرایط مطلوب برسیم. عملا انگار اون جلوی اون تیم مدیریت وایستاده بود و گفته بود من میدونم بهترین میشیم و درخواستشو به من داد تا کار بکنیم. ما کار کردیم.
من زمانی که تهران بودم یک عبارت شاید به نظر افراد حاضر در اون جلسه عجیب و غریب، اما از نظر خودم کاملا واقعی و منطقی گفتم. زمانی که داشتیم صحبت میکردیم اواسط صحبت، گفتم میتونم کاری بکنم که شما ظرف مدت زمان یک سال شرایط بیزنستون به صورتی تغییر کنه که درآمدتون حداقل ده برابر بشه.

2 نظر در مورد مقاله “ قسمت اول دوره هفت یک ” ثبت شده است
  1. حامد شادمان

    دمت گرم که تونستی بله واقعا شدنیه 😊


  2. موسوی

    مرسی از اموزش خوبتون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود