آموزش افزایش سرعت ایندکس سایت

آموزش افزایش سرعت ایندکس سایت,افزایش سرعت ایندکس,افزایش سرعت ایندکس سایت

به یکی دیگر از قسمت های جذاب آموزش سئو خوش آمدید. در این آموزش ما می خواهیم در رابطه با 10 نکته برای افزایش سرعت ایندکس سایت، صحبت کنیم.

در سئو سایت، سرعت به عنوان یک مزیت رقابتی در نظر گرفته می شود. زمانی که شما محتوای جدیدی را منتشر می کنید، دوست دارید در سریع ترین زمان ممکن در نتایج جستجو رتبه بندی شود تا کاربران آن را پیدا کنند. خوشبختانه، نکات و ترفندهایی در جعبه ابزار سئو وجود دارد که به شما کمک می کند تا به این هدف برسید. پس با ما همراه باشید!

شما یک محتوای جدید بر روی وبلاگ یا وب سایت منتشر می کنید و سپس منتظر می مانید. شما صبر می کنید تا گوگل این محتوا را ایندکس کند. شما باید برای رتبه بندی هم صبر کنید. این یک فرآیند طولانی و خسته کننده می باشد که ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. چند نکته ساده وجود دارد که در صورت انجام آن ها، گوگل را از محتوای جدید خودتان مطلع می کنید تا این محتوا سریع تر ایندکس و رتبه بندی شود. بعضی از این نکات بسیار اولیه بوده و بعضی دیگر پیچیده تر است.

ابتدا بیایید بررسی کنیم که چگونه گوگل، صفحات سایت را ایندکس می کند و اینکه چرا تصمیم می گیرد که صفحات یک سایت را ایندکس نکند.

بهترین راهکار برای پیدا کردن تعداد صفحات ایندکس شده سایت

قبل از اینکه راهکارهایی برای افزایش سرعت ایندکس سایت به شما آموزش دهیم، ابتدا باید بدانید که از n صفحه سایت شما، چه تعداد صفحه ایندکس شده است. برای اطلاع از این موضوع باید از فرمول زیر استفاده کنید:

site:yourdomain.com

کافیست به جای عبارت yourdomain.com دامنه وب سایت خود را وارد کرده و سپس آن را در فیلد جستجو گوگل، بگذارید.

آموزش افزایش سرعت ایندکس سایت,افزایش سرعت ایندکس,افزایش سرعت ایندکس سایت

همان طور که می بینید، تعداد 1380 صفحه از سایت نیوسئو در گوگل، ایندکس شده است.

چگونه گوگل فرآیند ایندکس کردن صفحات سایت را انجام می دهد؟

گوگل در مواجه با سایت ها 3 مرحله فرآیندی انجام می دهد و بعد صفحات در نتایج گوگل نشان داده و برای هر صفحه، با یک کلمه کلیدی مشخص، رتبه ای در نظر می گیرد. شما باید با این پروسه آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید در راستای انجام فرآیند سئو سایت خود، از آن بهره مند شوید:

  1. کراول (Crawling)
  2. ایندکس (Indexing)
  3. رتبه بندی برای نمایش در نتایج گوگل (Serving Search Results)

کراول (Crawling)

ابتدا ربات های کراولر اطلاعات مربوط به وب سایت ها را برای ذخیره در پایگاه داده خود، اسکن و جمع آوری می کنند.

اما بدون یک فهرست بندی و دسته بندی مشخص، از تمام صفحات وب، ربات های موتورهای جستجو مجبورند دائماً در اینترنت برای صفحات جدید و به روز شده جستجو کنند تا همیشه لیست آن ها بروز باشد.

به طور کلی گوگل از قبل برخی از سایت ها را کراول و ایندکس کرده است و می داند که در آن سایت، چه خبر است. اما گوگل به طور ناخودآگاه که از صفحات جدید سایت ها باخبر نمی شود. اینجاست که ما باید اقداماتی انجام دهیم و صفحات جدید سایت خود را به گوگل معرفی کنیم. به عنوان مثال برای این کار، نقشه سایت خود را بروز می کنیم یا اینکه از صفحاتی که دائما توسط ربات های گوگل، ایندکس می شود، لینک داخلی به صفحات جدید می دهیم.

با توجه به آخرین اطلاعیه ای که در Google Search Essentials با عنوان الزامات فنی (technical requirements) منتشر شده است ()، استانداردهایی که گوگل برای کراول، ایندکس و نمایش صفحات در نتایج گوگل، نیاز دارد، دچار تغییراتی شده است. حالا این الزامات فنی چیست؟

این الزامات فنی دارای 3 سرفصل مختلف است:

1- گوگل بات بلاک نشده است (Googlebot isn’t blocked): هر زمان که Googlebot بخواهد صفحه‌ای را کراول کند، قبل از آن، فایل robots.txt را بررسی می‌ کند تا بفهمد آیا دستورالعملی وجود دارد برای کراول و ایندکس نکردن آن صفحه. اگر Googlebot اجازه کراول و ایندکس کردن صفحه را نداشته باشد، در نتایج جستجو نیز آن را نمایش نخواهد داد.

بنابراین قبل از در نظر گرفتن راهکاری برای افزایش سرعت ایندکس سایت یا یک صفحه، مطمئن شوید که هیچ دستورالعملی در فایل robots.txt شما وجود ندارد که بات های گوگل را از کراول صفحات شما منع کند.

2- صفحات کار می کنند (The page works): گوگل به صفحاتی نیاز دارد که به درستی کار کنند، هیچ منعی در لود شدن صفحه وجود نداشته باشد و به خوبی برای کاربران بارگزاری شود. در این صورت است که گوگل آن را به عنوان نتایج جستجو نمایش می دهد. یک صفحه سایت باید عاری از هرگونه خطایی باشد و تمام محتوای آن باید به راحتی نمایش داده شوند.

به عبارت دیگر، ربات های کراولر باید یک کد وضعیت HTTP با کد 200 را دریافت کنند.

3- صفحات دارای محتوای قابل ایندکس است (The page has indexable content): صفحه شما باید دارای محتوایی باشد که گوگل بتواند آن را ایندکس کرده و در نتایج جستجو نشان دهد. به عبارت دیگر، محتوای صفحه شما چیزی غیر از متن، تصویر، ویدیوهای هر رسانه قابل ایندکس باشد، بات های گوگل نمی توانند آن را کراول و ایندکس کنند.

ایندکس (indexing)

هنگامی که ربات کراولر لینک صفحه شما را بررسی و در پایگاه داده، ذخیره سازی کرد، گوگل آن را ایندکس می کند تا بتواند در نتایج جستجو ارائه کند. این فرآیند معمولاً به سرعت در عرض چند روز پس از کراول شدن، انجام خواهد شد.

اما می توانید با چند استراتژی و راهکار مشخص که در ادامه این مقاله به آن ها می پردازیم، به روند ایندکس شدن صفحات سایت خود را سرعت بخشید.

هنگام ایندکس کردن یک صفحه، گوگل تصمیم می گیرد که آیا یک صفحه نسخه اصلی است یا کپی شده از صفحه دیگری در فضای وب است.

صفحه اصلی صفحه ای است که به احتمال قوی در نتایج گوگل دیده شد و رتبه بهتری نیز دارد. بات های گوگل برای یافتن نسخه اصلی یک صفحه، ابتدا صفحاتی با محتوای مشابه را گروه‌ بندی می کند و سپس اصلی ترین و مناسب ترین صفحه را برای حضور بهتر در نتایج گوگل، انتخاب می کنند.

صفحات دیگر نسخه های جایگزینی هستند که ممکن است در شرایط مختلف در نتایج گوگل دیده شوند.(مثلاً اگر شخصی از تلفن خود جستجو کند یا به دنبال یک نتیجه بسیار خاص در آن موضوع یا کلمه کلیدی باشد.)

البته گوگل در این مورد دچار سردرگمی هم می شود که ما باید با استفاده درست از تگ کنونیکال یا لینک سازی داخلی اصولی، صفحه اصلی از یک دسته محتوا را به گوگل نشان دهیم.

در نتیجه شما در راستای انجام فرآیندهای مربوط به سئو تکنیکال باید راهکارهایی را انجام دهید تا باعث افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت خود، شوید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش افزایش رتبه گوگلپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

8 راهکار اساسی برای افزایش سرعت ایندکس سایت

در ادامه 7 راهکار مهم برای بالا بردن سرعت ایندکس صفحات را بررسی می کنیم:

1. استفاده از قابلیت URL Inspection سرچ کنسول گوگل

ایندکس کردن محتوا در گوگل، کار خیلی سختی نیست. گوگل برای این کار ابزارهایی ارائه کرده است. ساده ترین و سریع ترین روش، استفاده از ابزار URL Inspection است. در سرچ کنسول قدیم، این ابزار با نام Fetch and Render شناخته می شد. اکنون هر دو ابزار در سرچ کنسول جدید در دسترس است. اما تاکید بیشتر ما بر روی ابزار URL Inspection است.

افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل,ایندکس شدن صفحات در گوگل,راه های افزایش سرعت ایندکس

شما در این ابزار می توانید یک URL به گوگل معرفی کنید و از او بخواهید که آن را کراول کند. زمانی که این کار را انجام می دهید، URL شما را در صف کراول قرار می گیرد. این موضوع بدین معنی است که گوگل دارای یک لیست از URL ها است که باید کراول شوند. اما URL شما در اولویت قرار می گیرد تا سریع تر کراول و ایندکس شود.

2. نقشه سایت

یکی دیگر از تکنیک های رایج برای افزایش سرعت ایندکس سایت، راه اندازی و استفاده از نقشه سایت می باشد. در صورتی که شما از نقشه سایت استفاده نمی کنید، باید بگوییم این روش یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای بالا بردن سرعت ایندکس صفحات است. زمانی که این URL ها را در نقشه سایت داشته باشید، به گوگل نشان می دهید که URL های شما وجود دارند. روش های مختلفی هست که می تواند باعث بهینه سازی این فرآیند شود.

اولین و مهمترین نکته که همه از آن استفاده می کنند، قرار دادن آن در robots.txt می باشد. در robots.txt، لیستی از دستورها قرار می گیرد. شما می توانید در انتهای فایل robots.txt، نقشه سایت خود را ارائه دهید. بدین ترتیب به گوگل مکان نقشه سایت خود را اعلام کرده و می توانید چندین نقشه سایت داشته باشید.

با استفاده از Search Console Sitemap Report نیز می توانید این کار را انجام دهید. بدین صورت که باید به این قسمت در سرچ کنسول رفته و نقشه سایت خود را ارائه کنید. در این قسمت امکان حدف و یا تایید نقشه ی قبلی سایت شما وحود دارد. همچنین می توانید این کار را با استفاده از API سرچ کنسول انجام دهید.

اما یکی از بهترین روش ها برای اطلاع رسانی به گوگل در رابطه با نقشه سایت که خیلی افراد از آن استفاده نمی کنند، پینگ کردن گوگل است. شما می توانید به راحتی این کار را در مرورگر خود انجام دهید. خیلی ساده باید google.com/ping را تایپ کرده و سپس یک نقشه سایت را با URL ارائه می کنید. می توانید این کار را برای نقشه سایت فعلی خود، همین الان امتحان کنید.

شما باید در مرورگر خودتان این عبارت را تایپ کنید. گوگل فورا نقشه سایت شما را برای کراول در صف قرار می دهد و تمام URL هایی که مطابق با استانداردهای کیفی گوگل باشند، ایندکس می شوند.

3. API ایندکس گوگل

در چند ماه گذشته، گوگل و بینگ API های جدیدی را معرفی کرده اند که باعث تسریع و خودکار شدن کراول و ایندکس URL ها می شود. این راه حل ها امکان ایندکس سریع در سطح گسترده ای را فراهم می کنند. شما می توانید 100 ها و یا هزاران URL را از طریق API به موتور جستجو ارائه کنید.

در حالی که API بینگ با هدف معرفی URL های جدید یا به روز رسانی شده، بوجود آمده است؛ گوگل بیان کرده که API آن ها به صورت خاص برای «پست های شغلی و یا داده های ساختار یافته به صورت Livestream» می باشد. با این حساب، بسیاری از سئوکاران مانند David Sottimano از API های گوگل استفاده می کنند و متوجه شده اند که برای انواع محتوا می توان از آن استفاده کرد.

در صورتی که شما می خواهید خودتان از این API های ایندکس استفاده کنید، چند گزینه جهت آموزش کار با آن ها پیش روی شما وجود دارد:

  • Richard Baxter یک پست بسیار عالی در رابطه با استفاده از ابزار سئو برای Excel با API گوگل ارائه کرده است.
  • همچنین٬ می توانید از آموزش های مرتبط با ایندکس API گوگل استفاده کنید.

Yoast بیان کرده که آن ها هم به زودی از ایندکس فوری بر روی گوگل و بینگ در پلاگین سئو وردپرس خودشان، پشتیبانی خواهند کرد.

البته این روش در مقابل روش های قبل برای افزایش سرعت ایندکس سایت حرفی برای گفتن ندارد اما بهتر است که این راهکار را نیز به خاطر بسپارید.

سایت مپ ایندکس

4. لینک هایی از صفحات مهم

زمانی که شما محتوای جدیدی منتشر کرده و نمی خواهید برای آن به جز سئو محتوا کار دیگری انجام دهید، حتما باید مطمئن شوید که از صفحات مهم برای آن محتوا لینک دریافت می کنید. صفحات مهم ممکن است شامل صفحه اصلی شما باشد که می توان از آن برای محتوای جدید خود، استفاده کرد. این یک گام ابتدایی است که حتما باید اجرا کنید. قطعا صفحات سایت شما نباید بدون لینک باقی بمانند.

اضافه کردن این لینک ها به گوگل دو مطلب را نشان می دهد. در واقع این کار به گوگل می گوید که باید در آینده لینک ها را کراول کرده و آن را در صف کراول قرار دهد. همچنین باعث می شود که لینک ها اهمیت بیشتری پیدا کنند.

گوگل می تواند بگوید که «خب، صفحات مهمی به این صفحه لینک شده است و سیگنال های با کیفیتی داریم که به ما کمک می کند صفحه را بهتر رتبه بندی کنیم.» در نتیجه این لینک سازی اهمیت بالایی در افزایش سرعت ایندکس سایت و به دنبال آن، باعث بهبود سئو سایت می شود.

5. بروز رسانی محتوای قدیمی

یکی از کارهایی که بیشتر افراد فراموش می کنند، بروزرسانی لینک ها در محتواهای قدیمی است. برای بالا بردن سرعت ایندکس صفحات باید گاهی محتوای قدیمی خودتان را بررسی کرده و ببینید چطور می توانید از لینک های خودتان در این صفحات استفاده کنید. بسیاری از افراد از یک لینک در صفحه اصلی خودشان یا لینکی از مقاله های قدیمی دیگر استفاده می کنند. اما فراموش می کنند که محتوای قدیمی خودشان را به روز رسانی کرده و لینک آن را در محتوای جدیدتر قرار دهند.

خب حالا شما باید از لینک کدام صفحات استفاده کنید؟

یکی از تکنیک های مورد علاقه من استفاده از روش جستجو می باشد؛ به این صورت که شما کلمات کلیدی که محتوای شما حول آن شکل گرفته است را نوشته و جستجوی به این صورت site:example.com را انجام می دهید. با این کار می توانید صفحات مرتبط در سایت خودتان که ارتباط موضوعی با کلمات کلیدی هدف دارند را شناسایی کرده و می توانید اهداف بسیار خوبی را پیدا کرده تا لینک محتوای قدیمی خودتان را به این صفحات اضافه کنید.

6. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اهمیت این مرحله برای افزایش سرعت ایندکس سایت بر هیچکس پوشیده نیست. زمانی که یک محتوای جدید دارید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، ارتباط بسیار خوبی بین اشتراک گذاری ها، سئو سایت و رتبه بندی محتوای شما شکل می گیرد. اما به صورت خاص وقتی که محتوایی را در سایت های گردآوری محتوا نشر می دهید٬ مثلاً بر روی Reddit، این سایت ها لینک های واقعی ایجاد می کنند که گوگل آن ها را کراول می کند.

گوگل می تواند این سیگنال ها، فعالیت های اجتماعی و لینک های ایجاد شده توسط Reddit و Hacker News را مشاهده کند. این موارد باعث تقویت محتوای شما می شود اما این لینک های خارجی نسبت به لینک های داخلی قویتر هستند.

7. ایجاد کردن ترافیک برای URL مد نظرتان

این روش یک تکنیک پیشرفته برای افزایش سرعت ایندکس سایت است که در رابطه با تاثیر آن، بحث هایی وجود دارد. اما بر اساس گفته بیشتر متخصصان، این روش موثر است. باید تلاش کنید که برای محتوای جدید ترافیک ایجاد کنید.

مباحثی مطرح است که نشان می دهد به صورت قطعی نمی توان ترافیک را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در نظر گرفت. برخی از طرح های قدیمی ثبت شده نشان می دهند که اندازه گیری ترافیک برای گوگل مهم است. البته گوگل ترافیک را با استفاده از مرورگر کروم اندازه گیری می کند. آن ها می توانند منشا ترافیک را هم مشخص کنند.

مثلاً شما یک محتوای جدید می سازید و از طریق تبلیغات فیسبوک ترافیک بسیار زیادی را برای آن ایجاد می کنید و برای این ترافیک هزینه مالی پرداخت کرده اید. گوگل این موضوع را متوجه می شود زیرا او ترافیک را بر اساس مروگر کروم اندازه گیری می کند.

وقتی آن ها می بینند که ترافیک زیادی وارد یک صفحه می شود، می گویند «گویا این صفحه، صفحه ای مفید است و ما باید آن را در ایندکس خودمان قرار داده و آن را به صورت مناسب رتبه بندی کنیم.»

8. ساخت بک لینک

یکی از مهم ترین روش ها برای بالا بردن سرعت ایندکس صفحات سایت، ساخت بک لینک است. اگر هدف شما این است که پس از بروز رسانی یک صفحه، گوگل به سرعت آن را ایندکس کند، یک راهکار اساسی این است که برای صفحه بروز رسانی شده، بک لینک بسازید.

ساخت بک لینک روی سایت هایی که بازدید بسیار زیادی دارند، به طرز عجیبی سرعت ایندکس صفحه را افزایش می دهد.

به عنوان مثال اگر یک لندینگ قدیمی را پس از مدت یک سال، بروز رسانی کردید، بهترین راهکار این است که برای آن، یک رپورتاژآگهی در یک سایت خبری قوی، منتشر کنید. این راهکار باعث می شود که بات های گوگل، از سایت های مبدا به صفحه لندینگ بروز رسانی شده، برسند و سریعا آن را ایندکس کنند.

3 نکته مهم برای بهبود روند رتبه بندی سایت در گوگل

وقتی که محتوای ما ایندکس شود، می توانیم از چند ایده و نکته زیر استفاده کنیم تا محتوا سریع تر رتبه بندی شود. بعد از افزایش سرعت ایندکس سایت حالا نوبت به افزایش سرعت رتبه بندی سایت در نتایج گوگل است. پس با ما همراه باشید تا این راهکارها را با هم بررسی کنیم.

1. ایجاد کلیک در جستجو

همراه با ایجاد ترافیک برای URL، می توانید کلیک جستجو هم ایجاد کنید.

منظور از کلیک جستجو چیست؟

فرض کنید که شما یک URL را بر روی توییتر نشر می دهید. به جای این که شما URL را به صورت مستقیم نشر دهید، نتایج جستجوی گوگل را در توییتر خود به اشتراک گذارید. افراد بر روی لینک کلیک می کنند و به نتایج جستجوی گوگل می روند. در این نتایج شما برای کلمات کلیدی رتبه بندی شده اید، در نتیجه افراد سایت شما را می بینند و بر روی آن کلیک می کنند. این فرآیند اگر به درستی انجام گیرد، نتایج شگفت انگیزی را برای سئو سایت شما، به دنبال دارد.

احتمالا دیده اید که در تبلیغات تلویزیونی نیز از این روش استفاده می شود؛ مثلاً می گویند که «به گوگل بروید و عبارت “بهترین گوشی موبایل کمتر از 10 میلیون” را جستجو کنید و روی لینک سایت ما کلیک کنید». در این شرایط گوگل می تواند رفتار جستجوگرها را بررسی کند. به جای این که افراد مستقیم به صفحه شما بروند، به گوگل می روند و بر روی سایت شما کلیک می کنند.

این کار تاثیرات مختلفی دارد و به شما کمک می کند تا نرخ کلیک خود را افزایش دهید که ممکن است یک سیگنال رتبه بندی باشد. و همچنین به شما کمک می کند تا برای عبارات پیشنهاد خودکار گوگل نیز رتبه بندی شوید. در نتیجه وقتی گوگل ببیند که افراد به دنبال “بهترین گوشی موبایل کمتر از 10 میلیون” هستند، ممکن است در قسمت پیشنهاد جستجو عبارت کلیدی شما هم نوشته شود. این موضوع به رتبه بندی شما کمک می کند. در نتیجه٬ ایجاد کردن کلیک در جستجو به جای لینک مستقیم به ٬URL یکی از تکنیک های پیشرفته است که برخی سئوکاران از آن استفاده می کنند.

2. هدف گیری عبارات جستجوی بروز (از نظر تاریخ)

وقتی محتوای جدیدی ارائه می کنید، اگر عباراتی را انتخاب کرده که از نظر گوگل تازگی دارد، می توانید سریعتر رتبه بندی شوید. بگذارید با چند مثال توضیح دهم.

فرض کنید یک کاربر از عبارت «کافه های باز در عید نوروز» استفاده می کند. گوگل همیشه می خواهد نتایج جستجوی تازه ای را ارائه دهد و شما هم می خواهید اخبار جدید در رابطه با کافه ها و رستوران هایی که در عید باز هستند را دریافت کنید. از این رو گوگل به صفحه هایی می رود که جدیدا ساخته شده اند. در نتیجه اگر شما این عبارات جستجو را هدف بگیرید، احتمالاً سریع تر رتبه بندی می شوید.

این حالت را با عبارت «تاریخ بابل» مقایسه کنید. اگر همین الان این عبارت را در گوگل جستجو کنید، احتمالاً کلی صفحه قدیمی پیدا می کنید. این نتایج نیاز خاصی برای به روز رسانی ندارند و احتمالاً رتبه بندی در SERP ها برای این عبارات دشوارتر می باشد.

شما می توانید به راحتی عبارتی که می خواهید برایش رتبه بندی شوید را در گوگل تایپ کنید و ببینید که آخرین نتایج، مربوط به چه زمانی هستند. این موضوع به شما نشان می دهد که نگرش گوگل نسبت به جدید بودن محتوا به چه صورت است. بهتر است از عبارات جستجویی استفاده کنید که از نظر گوگل نیاز به تازگی دارند و به این صورت، سریع تر رتبه بندی شوید.

در نتیجه در کنار استفاده از راهکارهای افزایش سرعت ایندکس سایت بهتر است که موضوعات روز را نیز هدف قرار دهید تا ترافیک قابل توجهی را جذب سایت خود کنید تا به دنبال آن، رتبه بهتری برای آن صفحه یا صفحه دیگر بدست آورید.

3. استفاده از ساختار URL

این نکته، نکته ای است که گاهی سایت های زیادی از آن استفاده می کنند و همینطور هم بسیاری از سایت ها آن را نادیده می گیرند زیرا نسبت به آن آگاه نیستند و آن استفاده از ساختار URL است. وقتی که گوگل یک URL و یک صفحه جدید برای ایندکس کردن را می بیند، سیگنال های مورد نیاز برای رتبه بندی آن صفحه را ندارد. برای همین گوگل الگوریتم های بسیار زیادی دارد که سعی می کند رتبه بندی یک صفحه جدید را حدس بزند. گوگل قبلاً بیان کرده که از ساختار URL برای تعیین بخشی از این رتبه بندی استفاده می کند.

مثلاً فرض کنید که نیویورک تایمز تمام نقدهای ادبی خودش را تحت یک URL به صورت newyorktimes.com/book-reviews ارائه دهد. گوگل سیگنال های رتبه بندی زیادی برای این URL ها از قبل به دست آورده است . زمانی که یک URL جدید با استفاده از همین ساختار ارائه می شود، گوگل می تواند سیگنال های موقتی برای رتبه بندی صحیح این URL به دست بیاورد.

اگر در URL های مهم خود، مثلاً صفحه وبلاگ، از ساختار درست استفاده کنید؛ احتمالاً محتوای شما سریع تر رتبه بندی می شود. حداقل در کوتاه مدت و تا زمانی که گوگل بتواند به صورت کامل سیگنال های مرتبط با آن صفحه را ارزیابی کند، رتبه بندی بهتری را دریافت می کنید.

6 نظر در مورد مقاله “ آموزش افزایش سرعت ایندکس سایت ” ثبت شده است
  1. Soheil

    بسیار عالی و اموزنده بود مرسی


    • ناظر سایت

      ممنون از حمایت شما


  2. بهروز

    سلام ممنون بابت مطالب ارزنده تون

    سایت من تازه راه اندازی شده و هنوز،هیچ مطلبی در گوگل ایندکس نشده. علتش چی میتونه باشه استاد؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیز. به تولید محتواهای باکیفیت و بروز رسانی اون ها ادامه بدید. بعد از هر بروز رسانی یا انتشار، در حساب کاربری سرچ کنسول ریکوئست ایندکسینگ رو بزنید.


  3. حسینی

    سلام
    ممنون بابت نکاتی که گفتید. درباره منظم و به موقع قرار دادن محتوا نگفتید که تاثیر میزاره در سرعت ایندکس، این مورد رو هم لطفا راجبش توضیح بدید.
    سپاس


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما. بله تاثیر میذاره ولی بسیار کم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود