
تکنیک های سئو در واقع بهترین و سریع ترین روش هایی هستند که با استفاده از آن ها می شود رنک یک وب سایت را به خوبی افزایش داد. اگر قصد بهبود رتبه تمامی صفحات سایت خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که از تخصصی ترین تکنیک های سئو که در این مقاله برای شما ارائه شده است، در روند کاری خود استفاده کنید.
تعداد بسیار زیادی فاکتور وجود دارند که شما باید به آن ها توجه داشته باشید؛ از محتوا گرفته تا بک لینک ها. در نتیجه این مسئله طبیعی است که شما باید مقدار قابل توجهی صبر و تحمل داشته باشید تا این تکنیک های سئو برای شما نتیجه مطلوب را به عمل بیاورند. اما وقتی از تکنیک های سئو که در ادامه بیان کرده ایم استفاده کنید، می توانید به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرید.
این تکنیک ها برگرفته از تجربیات ما در پروژه های مختلف سئو است. هر کدام از این تکنیک ها را در ادامه برای شما بررسی می کنیم:
1- نوشتن مقاله های طولانی
مدت هاست که کارشناسان سئو بر اهمیت کیفیت محتوائی که تولید می کنید تأکید زیادی کرده اند. شکی نیست که یکی از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه بندی جستجوی شما، محتوا است. بنابراین، شما هیچ وقت نمی توانید به طور کامل طول محتوا را نادیده بگیرید.
مقاله های طولانی و در عین حال عمیق از نظر مفهومی که به دنبال پوشش گسترده ای از یک موضوع خاص هستند، می توانند به شما در کسب رتبه های برتر، کمک کنند. برای درک ارتباط دقیق بین طول محتوا و تاثیر آن در افزایش رتبه سایت، نیوسئو تحقیقی در این زمینه انجام داده است. در این تحقیق، بیش از یک میلیون جستجو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نکته مهمی که ما از این آمارها به دست آوردیم، این بود که تقریبا تمام رتبه های اول تا سوم، محتواهایی بیش از 1500 کلمه داشتند.
این روش، تنها یکی از راهکارهای سئو است و به خودی خود موفقیت خاصی را تضمین نمی کند. طبیعتا نباید انتظار داشته باشید که مقاله های طولانی باعث افزایش جادویی رتبه پست شما در رتبه بندی های جستجو شوند. به هر حال طول محتوا یکی از بهترین تکنیک های سئو است و مسئله ای که باید در مورد آن ها رعایت شود، ایجاد توازن بین کمیت و کیفیت محتوا است.
2- استفاده از تکنیک Bucket Brigade
سئو سایت فقط در مورد عبارات کلیدی و نحوه جایگذاری آن ها نیست. وقتی کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند، دو حالت ممکن است اتفاق بیافتد. آن ها ممکن است به خواندن مقاله های شما ادامه دهند یا بلافاصله وب سایت شما را ترک کنند. مورد دوم مشکل بزرگی است که می تواند بر رنک صفحات وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد.
اگر می خواهید رتبه جستجوی شما بهبود یابد، باید اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان وقت بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند. یک روش ساده برای انجام این کار این است که قالب محتواهای خود را به صورت قانع کننده ایجاد کنید. با استفاده از تکنیک Bucket Brigade می توانید آن ها را متمایل به ادامه دادن به خواندن مقاله مورد نظر خود کنید. Bucket Brigade یک تکنیک نوشتاری است که می تواند خوانندگان شما را ترغیب به ماندن در سایت کند.
هنگامی که شما در حال نوشتن یک مقاله هستید، باید دقت داشته باشید که جریان نوشته های شما روان باشد. در یک حالت ایده آل، هر جمله باید به جمله بعدی منتهی شود. به همین ترتیب، هر پاراگراف باید خوانندگان را آماده برای مطالعه مطلب مرتبط بعدی کند. شما با استفاده از برخی جملات کوتاه در انتهای جمله های خود، می توانید مطالب را به هم ربط دهید. دقت داشته باشید که این مورد هم مثل دیگر راهکارهای سئو سایت، مستلزم توجه و دقت زیادی است و نباید کیفیت نوشتاری متن محتوای سایت، کاهش پیدا کند.
حالا وقتشه! اینو بخون: بروزرسانی محتوا و اهمیت آن در سئو سایتپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.
3- بروز رسانی محتواهای قدیمی
برای اینکه بیشترین بهره از محتوا را داشته باشید، بهترین روش های سئو سایت در این زمینه، بروز رسانی محتواهای قدیمی وب سایت شما است. به عنوان مثال فرض کنید که شما دو سال قبل محتوایی در مورد تکنیک های سئو یا معرفی بهترین راهکارهای سئو سایت منتشر کرده اید، طبیعتا از دو سال قبل تا الان گوگل بروز رسانی های مهمی در الگوریتم رتبه بندی خود به وجود آورده است. در نتیجه بهترین کار این است که یک لیست از محتواهای این چنینی ایجاد کنید و اطلاعات تمامی آن ها را بروز کنید. بعد از بروز رسانی اطلاعات این محتواهای آموزشی، باید آن ها را با توجه به فاکتورهای رتبه بندی جدید، به خوبی بهینه کنید.
این تکنیک سئو سایت، راهی آسان برای به دست آوردن مطالب بیشتر در زمان کمتر است. همچنین، این تکنیک می تواند به پست های سایت شما کمک کند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشند. مطمئنا برای برخی از پست های بروز شده، افزایش رنک خوبی را مشاهده خواهید کرد.
4- ساخت بک لینک های باکیفیت
هنگامی که وب سایت های دارای اعتبار دامنه بالا به وب سایت شما لینک بدهند، اعتبار شما افزایش می یابد. بک لینک های با کیفیت می توانند به شما کنند تا ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود به دست بیاورید. برای موتورهای جستجو، بک لینک با کیفیت معادل افزایش اطمینان می باشد.
بنابراین ، هنگامی که تعداد زیادی بک لینک با کیفیت دارید، به احتمال زیاد در SERP ها رتبه های بالاتری کسب خواهید کرد. این یکی از مهمترین تکنیک های سئو است که می تواند به طور مستقیم بر رتبه وب سایت شما تأثیر بگذارد.
با استفاده از پست های مهمان و همکاری تأثیرگذار با فعالان شبکه های اجتماعی، می توانید بک لینک های با کیفیت به دست بیاورید. بعضی اوقات، وب سایت های دیگر حتی ممکن است بدون درخواست شما، به وب سایتتان لینک بدهند. این مسئله مشکلی برای شما ایجاد نمی کند مگر اینکه لینک اسپم یا وب سایت های بی اعتبار در این زمینه نقشی داشته باشند. در نتیجه اهمیت زیادی دارد که تمامی لینک های دریافتی وب سایت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
5- انجام صحیح تحقیق کلمات کلیدی
قبل از نهایی کردن ایده های تولید محتوا خود، برای مدت زمان مشخصی، باید تحقیق کرده و کلمات کلیدی مناسب برای خود را پیدا کنید. تحقیق کلمات کلیدی یکی از راهکارهای سئو و روشی آسان برای فهمیدن آنچه مردم به دنبال آن هستند، می باشد. بر این اساس، شما می توانید مطابقت بیشتری با مخاطبین خود داشته باشید.
اگر از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید، شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر دارید. برای تحقیق کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهای موتورهای جستجو مانند KWfinder ، Moz Keyword Explorer یا Google Keyword Planner استفاده کنید. البته خدمات این ابزارهای تحقیق عبارت کلیدی محدودیت داشته و برای رفع این محدودیت باید هزینه ای را پرداخت کنید.
6- نکات مهم درباره انتخاب کلمات کلیدی
فرض کنید شما دارای یک وب سایت هستید و قصد دارید بخشی از آن را به عنوان فروشگاه در اختیار کاربران قرار دهید. برای پیش بردن این هدف خود باید محتواهایی درون وب سایت خود قرار دهید و محصولات را به کاربران معرفی نمایید، همچنین درون این محتواها باید از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرد. حال برای انتخاب کلمات کلیدی صفحات مهم باید به چه نکاتی به عنوان تکنیک های سئو توجه کنیم؟ در ادامه به طور کامل این موضوع را بررسی می کنیم:
مطالعه در مورد کسب و کار: زمانی که شما به طراحی یک وب سایت می پردازید، مطمعنا فعالیتی را در نظر دارید که در ذهن خود به گسترش آن فکر می کنید، بنابراین باید در آن زمینه اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. به هر اندازه که اطلاعات شما افزایش پیدا کند، می توانید ایده های بهتری را ارائه دهید. با تحقیق در مورد کار خود می توانید با خواسته های کاربران هم آشنا شوید و تصمیم گیری های بهتری را انجام دهید.
مشخص نمودن اهداف: برای تحقیق کلمات کلیدی باید این را در نظر داشته باشید که کسب و کار شما دقیقا چه هدفی را دنبال می کند، یا اینکه موضوع وب سایت شما در مورد چیست؟ چه کاراهایی در وب سایت باید انجام دهید؟ تمامی این سوال ها دارای جواب های مناسبی هستند که با پیدا کردن آن ها می توانید کلمات کلیدی مناسبی را تهیه نمایید.
شناخت مخاطبان: باید خود را جای کاربران بگذارید و این تصور را در ذهن خود ایجاد کنید که آن ها به چه چیزهایی نیاز دارند، به عنوان مثال فردی که دارای یک رستوران است، اگر بخواهد کار خود را گسترش دهد باید در مورد کلمات کلیدی که در وب سایت خود قرار می دهد تحقیقات زیادی انجام دهد، چراکه افرادی که به جستجو در اینترنت می پردازند با کلمات کلیدی می توانند وب سایت شما را بیابند.
تهیه لیستی از کلمات کلیدی: از دیگر کارهایی که در در تحقیق کلمات کلیدی می توان انجام داد این است که کلمات کلیدی که مدنظر دارید را در لیستی قرار دهید و از بین آن ها بهترین را انتخاب نمایید.
به کار بردن ابزار های گوگل: گوگل Adwords از ابزارهایی به شمار می رود که می توان از آن برای تبلیغات در گوگل بهره برد. در این ابزار از گوگل ابزار دیگری به اسم keyword planner وجود دارد که می توانید لیستی از کلمات آماده شده را در آن قرار دهید، از این طریق متوجه خواهید شد که این کلمه ها در چه بازه های زمانی استفاده شده اند و در آخر نتیجه را جلوی شما قرار خواهد داد و کلمات کلیدی مهم را برای شما دسته بندی می کند.
سئو برای صفحه های داخلی: نحوه استفاده از کلمات کلیدی اینگونه می باشد که نباید تمام آن ها را در یک صفحه بکار ببرید، بلکه باید برای هر کلمه کلیدی، محتوا جداگانه ای تهیه کنید، به خصوص اگر در مورد موضوعات متفاوتی کلمه کلیدی های خود را انتخاب کرده اید. پس به عنوان یکی از تکنیک های سئو باید بدانید که کدام کلمات برای کدام صفحه استفاده شود.
بروز رسانی تحقیق کلمه کلیدی ها: به احتمال زیاد زمانی که به انتخاب کلمات کلیدی می پردازید نگران این هستید که بهترین آن ها را انتخاب نمایید، اما باید بگوییم شما در هر زمانی می توانید کلمات کلیدی جدیدی به صفحه اضافه کنید. آمار گیرهایی وجود دارند که با نصب آن ها بر روی سایت می توانید متوجه شوید که کاربران در سایت از چه کلمه هایی برای جستجو استفاده می کنند. با این کار کلمات کلیدی مناسب تری پیدا خواهید کرد و در آینده برای بهینه سازی سایت می توانید از آن ها استفاده نمایید.
بررسی رقبا: به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای سئو نباید بررسی رقبا را نادیده بگیرید. شاید با خود تصور کنید که توانسته اید هنگام تحقیق کلمات کلیدی بهترین عملکرد را ارائه دهید، اما تنها زمانی می توانید اطمینان داشته باشید که عملکرد مناسبی را ارائه داده اید که رقبای خود را بسنجید. شما باید تحقیقات زیادی در مورد رقیبان خود انجام دهید. با شناسایی رقیبان خود می توانید کلمات کلیدی مهم را هم پیدا نمایید.
7- آنالیز وب سایت در بازه های زمانی مختلف
یکی از بهترین راهکارهای سئو این است که روند بهینه سازی وب سایت خود را به طور دائم مورد تحلیل قرار دهید. ممکن است کمی زمان ببرد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و مواردی که نیاز به بهبود دارند را ارتقا دهید. تجزیه و تحلیل به موقع سئو وب سایت شما می تواند به شما در پیشی گرفتن از رقبا کمک زیادی کند.
آنالیز سئو که بدون شک یکی از تاثیرگذارترین تکنیک های سئو به شما می رود، در حقیقت به شما بینشی می دهد تا از وضعیت فعلی وب سایت خود نهایت بهره را ببرید. این دسته از راهکارهای سئو سایت ممکن است که کمی ساده به نظر برسند؛ اما با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که بیشتر وبمسترها از انجام آن ها غافل می شوند.
8- کنیبالیزیشن را فراموش نکنید!
کنیبالیزیشن کلمات کلیدی، زمانی اتفاق می افتد که معماری اطلاعات یک وب سایت متکی بر یک کلمه کلیدی یا عبارت واحد در قسمت های مختلف سایت باشد. ما در دوره آموزش سئو نیز گفتیم در حالی که احتمال دارد این امر ناخواسته رخ دهد، داشتن دسته ای از صفحات که کلمه کلیدی یکسانی را مورد هدف قرار می دهند، می تواند دردسرساز باشد.
همچنین ممکن است زمانی رخ دهد که به دستورالعمل های Google در مورد پر کردن کلمات کلیدی در چندین صفحه احترام نگذارید. بیشتر اوقات هدف استراتژی های پر کردن کلمات کلیدی، رتبه بندی برای یک عبارت خاص است.
به عنوان یکی از تکنیک های سئو باید بدانید که اگر چندین صفحه بخواهند برای یک عبارت، رتبه بندی کنند، گوگل نمی داند کدام صفحه برای یک جستار خاص مناسب تر است.
گوگل سایت شما را خزیده و ده ها صفحه مختلف را برای یک کلمه کلیدی مشابه پیدا می کند؛ اما باید یکی از صفحاتی را برگزیند که به نظر می رسد ارزش بیشترین برای عبارت جستجو شده، دارد. اگر انتظار داشتید با این استراتژی سئو را به دست آورید و کل وب سایت خود را به لطف این کلمه کلیدی بالاتر قرار دهید، هیچ شانسی ندارید. علاوه بر این، دیگر فرصت های عالی SEO از جمله موارد زیر را از دست می دهید:
نرخ تبدیل: چرا وقتی یکی از این صفحات بهتر تبدیل می شود، وقت خود را در صفحات مختلف با یک هدف تکراری تلف می کنید؟ درواقع یک تکنیک سئو این است که شما باید تلاش خود را بر روی یکی از این صفحات متمرکز نمایید، به جای این که انرژی را بر روی نسخه های کم تبدیل با همان ترافیک هزینه کنید.
کیفیت محتوا: اگر چند صفحه را با کلمه کلیدی یکسانی هدف قرار می دهید، آنها نیز باید در مورد یک موضوع باشند. آنچه شما در معرض خطر قرار می دهید محتوای تکراری و محتوای بی کیفیت است و شما شانس خود را برای دریافت ارجاعات و پیوندها کاهش می دهید.
انکر تکست داخلی: اگر صفحات مختلفی را با موضوع مشابه مورد هدف قرار می دهید، شانس از دست دادن ارزش انکر تکست داخلی را در یک صفحه بالا می برید.
لینک های خارجی: بک لینک ها می توانند ارزش سئو یک صفحه را که یک کلمه کلیدی را هدف قرار داده اند، افزایش دهند. با این وجود اگر صفحات متفاوتی دارید که به کلمات کلیدی یکسانی می پردازند، به عنوان یکی از راهکارهای سئو باید بدانید که بک لینک های شما بین صفحات فرود مختلف تقسیم می شوند. بنابراین شما ارزش بک لینک را بین صفحات مختلف به اشتراک می گذارید به جای اینکه آن را روی یک صفحه متمرکز کنید.
9- لینک سازی داخلی اصولی
برخی از نکاتی که در زمینه آموزش تکنیک های سئو هست، محبوبیت کمتری از نگاه برخی مدیران و متخصصان سئو دارد و بسیاری از مدیران سایت ها از آن ها غافل اند یا به اندازه ای که شایسته است، به آن توجه نمی کنند. کاربرد لینک سازی داخلی در بهینه کردن سایت و افزایش رتبه آن نیز یکی از همین موضوعاتی است که بسیاری از آن غافل اند.
به صورت کلی، انواع لینک هایی که در یک سایت وجود دارند، بیانگر اهمیت و ارزش آن نزد گوگل هستند. گوگل تلاش می کند تجربه کاربری خوبی را برای کاربرانش ایجاد کند و به همین دلیل وسواس و حساسیت بسیار زیادی در انتخاب سایت ها برای صفحه نتایج اول دارد.
با استفاده از لینک سازی، چه داخلی و چه خارجی، شما به گوگل می فهمانید که محتوای سایتتان ارزش بالایی دارد و گوگل می تواند آن را به عنوان یکی از ده نتیجه اول نمایش دهد. در ادامه به بررسی اینکه لینک داخلی چیست و چگونه می توانیم بهترین استفاده را از آن را به عنوان یک از مهم ترین تکنیک های سئو داشته باشیم، می پردازیم.
کاربرد لینک سازی داخلی در سایت ها، مرتبط کردن صفحات مختلف به یکدیگر است. برای مثال فرض کنیم شما سایت آموزش تولید محتوا دارید و به صورت روزانه مطالب آموزشی منتشر می کنید، گاهی اوقات پیش می آید که برای شروع آموزش یک موضوع، فرد باید دانسته های قبلی داشته باشد.
از آنجایی که تکرار کردن یک موضوع در سایت بر اساس قوانین سئو، ممنوع است، شما نباید دوباره مطلبی را که قبلا توضیح داده اید بازگو کنید. در این حالت به سادگی یک لینک داخلی ایجاد می کنید و آن را به صفحه ای که آن آموزش قرار دارد متصل می کنید.
نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که بسیاری از وبمسترها و مدیران سایت ها، توجه چندانی به لینک داخلی نمی کنند و شاید خیلی کم از آن استفاده کنند. همین موضوع شانس شما را برای پیشی گرفتن از رقیبانتان افزایش می دهد و می توانید خیلی راحت تر، رتبه سایتتان را بهتر کنید.
اهمیت لینک داخلی در سایت: حال در این بخش از معرفی تکنیک های سئو می رسیم به بررسی اهمیت لینک و اینکه چرا ما تا این حد روی استفاده از آن، تاکید داریم.
با ارزش کردن صفحات سایت: زمانی که از لینک داخلی برای مرتبط کردن صفحات مختلف سایت خود استفاده کنید، به گوگل نشان می دهید که سایتی برنامه ریزی شده و دارای محتوای باکیفیت و خوب دارید. البته باید توجه کنید که صفحه لینک شده باید با موضوع مورد بحث شما مرتبط باشد تا ارزش آن به خوبی مشخص شود.
ایندکس کردن راحت تر: کاربرد لینک سازی داخلی نه تنها در افزایش رتبه سایت و بهبود سئو آن است، بلکه کمک بزرگی نیز به خزنده هایی است که صفحات گوناگون سایت ها را ایندکس می کنند. گوگل خودش بیان کرده است که خزنده ها از طریق لینک های موجود در سایت ها، صفحات آن را پیدا کرده و ایندکس می کنند.
افزایش عمق کلیک بازدید کنندگان: یکی دیگر از مزیت هایی که لینک داخلی دارد، افزایش عمق کلیک بازدید کنندگان و کاهش نرخ Bounce Rate است. زمانی که شما در محتوای خود، مطالب دیگر سایت را معرفی کنید، مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر از آن صفحه نیز بازدید می کند و باعث کاهش Bounce rate می شود.
افزایش علاقه کاربران به سایت: در نهایت با لینک سازی داخلی شما می توانید علاقه و توجه کاربران را جلب کنید و از آن ها یک مشتری وفادار و همیشگی بسازید.
10- نکات مهم بهینه سازی نقشه سایت (Sitemap)
در این بخش قصد داریم به عنوان یکی از تکنیک های سئو، نکات مهمی که برای بهینه سازی نقشه سایت، باید بدانید را برای شما شرح دهیم.
نقشه سایت، فهرستی از تمام صفحات موجود در یک وب سایت است. به عبارت دیگر منظور از نقشه سایت، طرح و نمودار کامل و جامعی از وب سایت می باشد. این طرح به برنامه های خزنده موتورهای جستجو امکان پیدا کردن، بررسی و ایندکس محتوای صفحات مختلف را فراهم می آورد.
در کل می توان به چهار دسته بندی کلی در مورد نقشه های سایت اشاره کرد:
- نقشه سایت معمولی XML: این نوع نقشه سایت، معمول ترین و پر استفاده ترین نوع نقشه سایت است.
- نقشه سایت ویدئوی: از این نقشه سایت برای کمک به موتور جستجو در درک محتوای ویدئوی موجود در صفحه استفاده می شود.
- نقشه سایت خبری: این نوع نقشه سایت به موتور جستجو کمک می کند تا محتواهای تایید شده نسبت به بخش اخبار موتور جستجو را در صفحات سایت پیدا کند.
- نقسه سایت تصویری: این نوع نقشه سایت به موتور جستجو کمک می کند تا همه تصاویر موجود در وب سایت را پیدا کند.
باید توجه داشته باشید که در زمان ساخت نقشه سایت عوامل و مراحل خاصی وجود دارند که توجه به آنها یک نقشه سایت خوب در اختیار سایت قرار می دهد. این مراحل در این بخش از آموزش تکنیک های سئو عبارت اند از:
گام 1: بازبینی ساختار صفحات: اولین کاری که در زمینه ایجاد نقشه سایت باید انجام داد، بازبینی محتوا موجود در سایت و نحوه ساختار بندی این محتوا است. قلب هر ساختاربندی، صفحه خانه آن وب سایت است. اما نکته ای که نباید آن را فراموش کرد، این است که از نظر سئو همه صفحات اهمیت یکسانی ندارند. به همین دلیل باید سلسله مراتب صفحات موجود در سایت را بر اساس میزان اهمیت آنها تشخیص داد. به خاطر داشته باشید که سک ساختار بندی خوب، ساختاری است که حداکثر با 3 کلیک بتوان به هر صفحه ای از وب سایت دسترسی یافت.
گام 2. کدگذاری برای URL ها: بعد از مشخص کردن اهمیت صفحات و تناسب این اهمیت با ساختاربندی سایت، نوبت کدگذاری برای URL ها است. روش این کار از طریق استفاده از تگ های XML در URL ها است. به خاطر داشته باشید که این کدگذاری، کار دقیقی است که احتیاج به توجه فراوان دارد.
گام 3. تایید اعتبار کد: همیشه امکان اشتباه یا خطا در زمان کدنویسی دستی وجود دارد، اما اگر می خواهید که نقشه سایت عملکرد درستی داشته باشد باید مطمئن باشید که کدهای نوشته شده فاقد هرگونه خطایی هستند. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که در زمینه اعتبارسنجی کدها کمک می کنند.
گام 4. اضافه کردن نقشه سایت به روت و robots.txt: مشخص کردن پوشه روت وب سایت و اضافه کردن نقشه سایت به این پوشه هم یکی از گام های مهمی است که نباید آن را از خاطر برد. این کار باعث می شود تا صفحه نقشه سایت به وب سایت اضافه شود. اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt هم باعث می شود تا دستور العمل های لازم برای ایندکس گذاری محتوای سایت را برای برنامه های خزنده موتورهای جستجو فراهم کرد و به این ترتیب این کار را تسهیل نمایید.
❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان
سئو (SEO) مخفف عبارت Search engine optimization یعنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر گوگل است. سئو کردن سایت یعنی بهینه سازی آن براساس یکسری اصول که مورد تایید موتور جستجوگر است. در این محتوا اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل را برای شما شرح داده ایم.
سئو با یک تکنیک یا فعالیت شما را به نتایج ایدهآل نمی رساند. سئو مجموعهای از تکنیک هاست که باعث می شود شما به نتایج اول گوگل و رتبه برتر نتایج برسید، در نتیجه نمی شود یک تکنیک را مهم ترین در نظر بگیریم. پیشنهاد می شود، تمامی تکنیک های سئو این مقاله را برای رسیدن به بهترین نتیجه، روی وب سایت خود پیاده سازی کنید.
ساخت بک لینک اصولی در وب سایت هایی با اعتبار دامنه و بازدید بالا، مهم ترین تسک در بین تسک های سئو خارجی است. ساخت بک لینک یکسری تکنیک های خاصی دارد که در این مقاله به طور کامل، این موضوع را بررسی کردیم.
اقای مهدی گنجعلی مقاله هات و پاسخ هایی که قبلا در اپلیکیشن نیوسو به من و دیگر کاربران میداید نحوه بیانتون و دانشتون رو خیلی دوسدارم، واقعا ممنون از زحماتت مهندس
سلام
روزتون بخیر
ممنون از همراهی شما دوست عزیز