بهترین افزونه های AMP وردپرس

amp,افزونه amp,افزونه برای amp

دوستان عزیزم، با توجه به مقالات گذشته خوب می دانید که AMP یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو سایت موبایلی است و باعث بهبود وضعیت شما در رتبه بندی بخش موبایلی گوگل می شود. به جهت درخواست های زیاد شما دوستان عزیز و با توجه به اهمیت AMP من در این مقاله بهترین افزونه های amp وردپرس را به شما دوستان عزیزم معرفی خواهم کرد. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

افزونه AMP for WP – Accelerated Mobile Pages

این پلاگین همه کاره، سایت وردپرسی شما را خیلی سریع برای AMP بهینه سازی می کند. AMP for WP گزینه های بسیاری را جهت گسترش و پشتیبانی به شما پیشنهاد می دهد. همچنین این پلاگین دارای ابزارهای بهینه سازی طراحی سایت نیز می باشد.

AMP for WP برای رفع باگ ها، اضافه شدن ویژگی های جدید و بهبود عملکرد سیستم آزمایش و آنالیز به صورت متوالی بروزرسانی می شود. استفاده از این افزونه برای افراد تازه کار نیز بسیار ساده است. براساس نظرات کاربران AMP for WP بهترین افزونه وردپرسی AMP است.

ویژگی ها و کاربردها:

یکی از بهترین ویژگی های این افزونه AMP اجازه دادن به وبمسترها برای طراحی یک  صفحه AMP سفارشی و اختصاصی مطابق با سلیقه خودشان می باشد.

این پلاگین دارای ویژگی ساخت صفحه با استفاده از drag-and-drop (تکنیک کشیدن و رها سازی) است. این ویژگی به شما کمک می کند که به راحتی و با سرعت صفحه سفارشی خود را طراحی کنید. همچین این افزونه دارای المان های آدرس دهی موبایلی است که نتیجه آن بارگذاری سریع صفحات و بهبود وضعیت سئو و رتبه سایت می باشد.

AMP for WP به صورت کاملا منطقی طراحی شده و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید. همچنین توسعه دهندگان این افزونه برای طراحی و بروزرسانی آن به نیازهای کاربران و کاربرد ابزارها توجه ویژه ای کرده اند. به همین دلیل این افزونه فاقد ابزارها و ویژگی های غیرضروری است و کاملا یک پلاگین بهینه می باشد.

AMP for WP با گالری های چرخ فلکی سازگار است. همچین این افزونه با یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و فیسبوک سازگار است. از دیگر ویژگی های این پلاگین پشتیبانی از ایمیل و انواع مختلف پست های سفارشی می باشد و به زودی ویژگی های جدید دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهترین افزونه سئو وردپرسپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

افزونه AMP

AMP یکی از افزونه های amp وردپرس برای تازه کارانی است که قصد دارند سایت خود را برای amp بهینه سازی کنند. هرچند، AMP دارای پشتیبانی ضعیف تری نسبت به AMP for WP است.

ویژگی ها و کاربردها:

این پلاگین بسیار مناسب افرادی است که در طراحی و ایجاد سیستم یکپارچه وبسایت تجربه کافی ندارند و تازه کار هستند. Amp تمام نیازهای پایه ای جهت نمایش بهینه محتوای سایت در تلفن های همراه را فراهم کرده است و افراد تازه کار به راحتی می توانند صفحات سفارشی ساده با استفاده از گزینه ها و رنگ های مختلف را برای خود ایجاد کنند.

AMP دارای سیستم راهنمایی بسیار ساده است که به شما نحوه سفارشی کردن پلاگین را آموزش می دهد. این افزونه به صورت open source می باشد، هرچند که ویژگی ها و خصوصیات زیادی برای آن ارائه نشده است. به طور کلی این افزونه یکی از ساده ترین ها برای افراد تازه کار است و به راحتی و بدون هیچ دانشی می توان از آن استفاده کرد.

amp,افزونه amp,افزونه برای amp

افزونه All in One SEO Pack

یکی دیگر از افزونه های amp وردپرس که البته کاربردهای دیگری در حوزه سئو نیز دارد، all-in-one SEO pack است. با بیش از 3 میلیون کاربر فعال و ارائه بروزرسانی های منظم با فواصل دو هفته ای، all-in-one SEO pack یا AIOSEO یکی از بهترین پلاگین های وردپرسی amp برای سایت های حرفه ای و کسب و کارهای آنلاین است.

All-in-one SEO pack ایده های جالبی برای بهبود سئو سایت ارائه می دهد. همچنین این پلاگین مجموعه ابزارهایی را به صورت رایگان و پولی به شما پیشنهاد می دهد. این افزونه از پشتیبانی بسیار قدرتمندی بهره می برد و یکی از بهترین افزونه های وردپرسی برای وبمسترهایی است که با کاهش بازدید سایت مواجه شده اند.

ویژگی ها و کاربردها:

All-in-one SEO یک افزونه با رنکینگ 4.5 است و دارای رکورد بیشترین کاربر و بیشترین دانلود می باشد. به همین دلیل می توان از آن به عنوان یک پلاگین مطمئن یاد کرد.

برخلاف افزونه AMP، AIOSEO به طور کامل توسط پروژه گوگل AMP حمایت و پشتیبانی می شود. همچنین به طور خودکار اطلاعیه هایی در مورد تغییرات و بروزرسانی های صورت گرفته در گوگل و bing که در نقشه XML سایت تاثیرگذار هستند، به کاربر نشان داده می شود.

نسخه رایگان AIOSEO به طور کامل تمام نیازهای شما را برآورده می کند و هیچ محدودیتی ندارد. شما فقط برای استفاده از گزینه های پیشرفته، پشتیبانی و API پکیج هایی را باید خریداری کنید که بیشتر برای کسب و کارهای آنلاین و سازمان های بزرگ کاربرد دارد.

اما بهترین ویژگی، all-in-one SEO pack تنها پلاگین رایگان AMP است که شامل ابزارهای سئو برای تجارت الکترونیک می باشد. به همین دلیل این افزونه یک گزینه قابل توجه و عالی برای این دسته از کاربران است.

افزونه Glue for Yoast SEO & AMP

این پلاگین مانند یک پل ارتباطی بین افزونه Yoast و AMP عمل می کند.

با این افزونه، کاربران از تمام سیستم یکپارچه سازی سئو و بهینه سازی محتوا بهره مند می شوند. به کمک این پلاگین شما می توانید راحت تر و سریع تر در نتایج جستجوی سایت رشد کرده و دیده شوید.

بهترین افزونه amp وردپرس,بهترین افزونه های amp,بهترین افزونه های وردپرس amp

ویژگی ها و کاربردها:

AMP and Glue یک چهارچوب عالی برای یکپارچه سازی AMP، ساخت صفحات و بهینه سازی محتوای سایت به کاربران ارائه می دهد.

افزونه Better AMP – WordPress Complete AMP

Better AMP یکی از فوق العاده ترین و جدیدترین افزونه های amp وردپرس است که موفق شده از تمام کاربران خود بالاترین امتیاز ممکن را بدست بیاورد.

یکی از عالی ترین فواید استفاده از Better AMP برای سایت وردپرسی شما، سرعت بارگذاری بسیار بالایی است که این افزونه ارائه می دهد. Better AMP همچنین یکی از بهترین افزونه ها از لحاظ ارائه پشتیبانی به کاربران می باشد.

ویژگی ها و کاربردها:

Better AMP دارای یکی از بهترین پشتیبانی ها و مفیدترین رابط کاربری برای صفحات وردپرسی، پست ها، دسته بندی ها، تگ ها و نوار جستجو است. این پلاگین با تیم پشتیبانی قدرتمندی که دارد با سرعت و به راحتی تمامی مشکلات  موجود در یکپارچه سازی AMP و صفحات موبایلی را حل می کند.

این پلاگین دارای یک نسخه دمو سفارشی می باشد. این ویژگی به توسعه دهندگان سایت های وردپرسی اجازه می دهد که بتوانند این پلاگین را مورد آزمایش و تست قرار دهند و آن را از لحاظ سرعت بارگذاری و ساختار رابط کاربری بررسی کنند.

Better AMP دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و بدون پیچیدگی و حرفه ای است که استفاده از آن را برای هر دو گروه کاربری حرفه ای و تازه کار بسیار ساده می کند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم نکاتی را به شما شرح دهیم تا بتوانید بهترین افزونه amp وردپرس را انتخاب کنید. مقاله معرفی بهترین افزونه های AMP وردپرس در همین جا به پایان رسید. مشتاق هستم از این پلاگین ها استفاده کنید و نتایج و بازخوردهای آن ها را در زیر همین پست قرار دهید.

5 نظر در مورد مقاله “ بهترین افزونه های AMP وردپرس ” ثبت شده است
  1. علیرضا

    چرا علامت amp کنار سایت توی گوگل ظاهر نمیشه با موبایل؟ اصلا آدرس اصلی سایت با amp هم ظاهر نمیشه.علامت رعد برق مانند هست منظورم.
    توی گوگل بعضی از سایتها با موبایل سرچ میکنم علامت رعد و برق یا لوگوی amp رو کنار سایت نشان میده
    ولی برای من 2 ماهه نشون نمیشه اصلا


    • امیر قمصری

      درود

      اگر سایت شما دارای کدهای amp باشد قطعا در موبایل با آیکن amp یعنی همان رعد و برقی که فرمودید نمایش داده می شود.


  2. علیلو

    سلام ممنون از این راهنمایی خوب تون من چند روز پیش از میان این تعداد افزونه های amp افزونه ی AMP FOR WP رو برای وب سایتم استفاده کردم اما بعدش گوگل توی سرچ کنسول بهم یک پیام داد که این صفحه شما با خطا رو به رو شده بعد که نگاه کردم دیدم بخاطر این افزونه هستش الان هم هر کاری می کنم درست نمیشه حتی در قسمت دسته ها که وارد میشم اصلا که سایت بالا نمیاد فقط خطا میده میشه یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم یه افزونه دیگه رو امتحان کنم یا نه…
    با تشکر


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      به دلیل اینکه افزونه های AMP در نهایت به صورت کامل و بدون خطا این کار رو انجام نمی دهند توصیه ما به شما انجام AMP به صورت دستی و با مشاوره برنامه نویسان می باشد.


  3. رضا

    خیلی مطلب عالی بود
    اتفاقا توی وب سایت AMP for WP کاربرا می توانند درخواست بدن که طراح قالب باشن برا خیلیا می تواند منبع درآمد خوبی باشه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود