تکنولوژی AMP در جیمیل و تاثیر آن بر بازاریابی ایمیلی

AMP در ایمیل,AMP در جیمیل,ایمیل مارکتینگ حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 4 امتیاز : 5]

بازاریابی ایمیلی یکی از موثر ترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. گوگل قصد دارد تکنولوژی AMP را به ایمیل نیز اعمال کند؛ اما این برای بازاریابی ایمیلی به چه معناست؟ 

آیا تا به حال تعداد پیام های غیر منطقی که به ایمیل تان ارسال شده است را شمرده اید؟ انتقادهای زیادی به این پلتفرم در سالهای اخیر شده است، اما به عنوان متدی برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان، از هر زمان دیگری قوی تر و موثرتر شده است.

کمی قبل تر در ماه مارس، زمانی که گوگل اعلام کرد می خواهد یک پروژه سورس باز Accelerated Mobile Pages را برای این پلتفرم اجرایی کند، این مسئله کمی جدی تر شد.

این حرکت نشان دهنده برنامه عظیم اینترنت برای توسعه مجدد سرویس Gmail و تبدیل email به یک سرویس “پویا، به روز و عملگرا”، در کنار سرعت بخشیدن به آن است. به طور خلاصه، اینترنت می خواهد ارتباط این دو سرویس را بیشتر و بهتر نماید.

در حال حاضر، بیشتر سازمان ها Open rate بالای 25% و نرخ کلیک (CTR) بالای 5% را مدنظر دارند و گوگل می خواهد این میزان را با اصلاح سرویس های پیام الکترونیک، ارتقاء دهد.

غول Silicon Valley (گوگل)، سابقه و سازگاری قابل توجه ایمیل را تشخیص داده است. با وجود داده مرورگر بسیار زیادی که هر روز از دنیای آنلاین به دست می آید، ایمیل یکی از موثرترین و فراگیرترین روش های بازاریابی مستقیم می باشد. طبق اعلام Direct Marketing Association یا سازمان بازاریابی مستقیم آمریکا، میزان متوسط نرخ بازگشت سرمایه یا ROI در بازاریابی ایمیلی، چهار برابر بیشتر از هر کانال بازاریابی دیگری است.

برای همین هم گوگل، به دنبال اصلاح و توسعه پلتفرم ایمیل خود، با روشی خلاقانه است و می خواهد سریعا هم نتیجه بگیرد.

معنای خلاصه این امر، چیست؟

برندهای محبوب شما حالا می توانند ابزارهای تعاملی جدیدی را با ایمیل یکپارچه کنند. برای مثال، قابلیت مرور وب سایت ها، پاسخ (RSVP) به دعوت رویدادها و تکمیل فرم ها بدون آنکه لازم باشد پلتفرم را ترک کنید.

در حال حاضر نسخه آزمایشی در دسترس توسعه دهندگان است و این کمپانی می خواهد پشتیبانی خدمات Gmail را در سال 2018 راه اندازی نماید. این سرویس به پیشرفت خود ادامه می دهد و در آینده احتمالا شاهد آن خواهیم بود که معاملات هم در قالب ایمیل شکل می گیرند.

کارهای عمومی مشتریان، مانند رزرو پروازها، نوشتن نظرات، سفارش لباس و گشت و گذار در وب، در قالب یک رابط صورت خواهد پذیرفت و دیگر نیازی نیست که کاربران وقت خود را در سایت ها یا موتورهای جستجو هدر دهند.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *