5 نکته اساسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

بکش بالا در استوری,چگونه لینک به استوری اضافه کنیم,گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران اینستاگرام با آن روبرو می شوند، گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام است. برخی هنوز اطلاعات کاملی در این باره نداشته و تصور می کنند که اینستاگرام آن ها، این قابلیت را ندارد. استوری اینستاگرام زمانی که وارد این شبکه اجتماعی شد، مدت زمان حضور کاربران را 10 دقیقه افزایش داد، البته این زمان، به صورت میانگین است و برخی کاربران، ساعت ها برای دیدن استوری های مختلف، زمان می گذارند.

این بهترین فرصت برای شماست. در صورتی که توانستید کاربران را به سمت وب سایت یا کانال تلگرامی خود بکشانید، آنجا برگ برنده ازآن شماست. این لینک شما را قادر می سازد تا محتوای مهیج مربوط به یک محصول، خدمات یا رویداد جدید را ارسال کنید و سپس این کاربران را تشویق کنید تا “برای جزئیات بیشتر انگشت خود را بکشند بالا”. اینگونه سئو اینستاگرام خود را نیز بهبود داده اید. اگر نمی دانید که سئو اینستاگرام چیست، حتما مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: سئو اینستاگرام | گام به گام رتبه یک شویدپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

ابتدا بیایید به این سوال پاسخ دهیم:

چرا برخی کاربران مشکل لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام را دارند؟

متاسفانه اینستاگرام برای همه کاربران امکان گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را فعال نکرده است. شما در صورتی که یکی از موارد زیر را داشته باشید، می توانید لینک در استوری خود قرار دهید:

  • داشتن تیک آبی اینستاگرام
  • داشتن تعداد فالوور بیش از 10k (10.000)

این ابزار فوق العاده اینستاگرام همان قدر که بسیار کاربری و موثر است، همان قدر استفاده از آن نیز باید، نکات و راهکارهای خاص آن را در نظر بگیرید. اگر دوست دارید با این نکات و راهکارهای مهم آشنا شوید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام به ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد اما می بایست با استراتژی و برنامه ریزی خاصی صورت بگیرد. با نظر سنجی هایی مختلف ما متوجه شدیم که کاربران کمتری علاقمند به رفتن به لینک مقصد مورد نظر در استوری هستند. شما تصور کنید به کاربران یا مشتریانی که وارد فروشگاه شما شده اند، بگویید که اگر می خواهید از کاپشن های ما دیدن کنید به فروشگاه ما در چهارتا خیابان پایین تر، بروید. قطعا 80 درصد کسانی که به فروشگاه شما آمده اند، به حرف شما اهمیتی نمی دهند. در نتیجه باید برای گفته خود و هدف افزایش بازدید آن فروشگاه، برنامه داشته باشید. ابتدا بیایید متوجه شویم که چگونه لینک به استوری اضافه کنیم:

بکش بالا در استوری,چگونه لینک به استوری اضافه کنیم,گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

1) برای لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام ابتدا باید فیلم یا عکس را برای آن تهیه کنید، در ساده ترین حالت، خودتان می توانید با یک عکس یا فیلم سلفی و یک عبارت کنجکاو کننده، کاربران را مجاب به بالا کشیدن فلش پایین برای ورود به لینک کنید.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام,نحوه گذاشتن see more در استوری

2) همان طور که می بینید در صورتی که بیش از 10.000 فالوور یا تیک آبی از اینستاگرام، داشته باشید، این آیکون برای شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن دو گزینه در صفحه دیگر همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود. حال با کلیک بر روی + URL لینک مورد نظر را که از قبل کپی کرده اید، در این قسمت قرار می دهید.

بکش بالا در استوری,چگونه لینک به استوری اضافه کنیم,گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

3) حال با کلیک بر روی گزینه Done استوری انتخاب شده شما، شامل لینک شده است که کاربران با بالا کشیدن آن به راحتی وارد لینک می شوند.

همان طور که دیدید، گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، کار دشواری نیست. اما اینکه چگونه و چه لینکی را در استوری قرار دهید، کاری است که باید با برنامه ریزی دقیق و ایده پردازی های خارق العاده، انجام بگیرد.

5 نکته طلایی برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

ما قصد داریم تقلبی را به شما رسانده تا بتوانید به بهترین شکل، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران زیادی را به لندینگ پیج خود منتقل کنید. (منظور از لندینگ پیج صفحه ای از وب سایت که شما سعی دارید بیشترین بازدید را داشته باشد)

1) برای لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام، هدفمند باشید و سعی کنید لینک هایی را انتخاب کنید که برای شما بازدهی بیشتری داشته باشید. مجاب کردن کاربر برای بالا کشیدن فلش برای ورود لینک کار ساده ای نیست، پس سعی کنید برای هدفی تلاش کنید که برای شما ارزشمند باشد. به عنوان مثال همه وب سایت ها لندینگ پیج هایی دارد که صفحه هدف آن ها در وب سایت است، بهترین انتخاب برای افزایش ترافیک وب سایت با اینستاگرام، این صفحه است.

2) قطعا کاربر خرید خود را از وب سایت راحت تر انجام می دهد تا اینکه بخواهد در دایرکت، به شما کالایی را سفارش دهد. حال به عنوان مثال بهتر است که تخفیف های 50 درصدی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و با لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام و توضیح کنجکاو کننده برای آن کالا، کاربران زیادی را به وب سایت خود برسانید.

3) تبلیغات در استوری پیج های پرطرفدار با گذاشتن لینک، به شما کمک بسیاری در این زمینه می کند. برخی از بلاگرهای اینستاگرام استوری ها با impression بسیار بالایی دارند (پیج های با بیش از 500 هزار کاربر). اینجاست که با اندکی هزینه، می توانید بازدید پیج خود را چند صد برابر افزایش دهید.

4) امکانات رایگان، یکی از بهترین روش های افزایش بازدید وب سایت شماست. کافیست صفحه ای در وب سایت خود ایجاد کرده و به عنوان مثال 10 روش فوق العاده برای کسب درآمد در منزل را به آن ها، به طور کاملا رایگان، آموزش دهید. هیچ کسی به این عنوان جذاب و کنجکاوکننده، نه نمی گوید و قطعا لینک را بالا می کشد.

5) استفاده از افراد پرطرفدار برای توضیح در مورد لینک یکی از رایج ترین روش هایی است که برندهای بزرگ نیز از آن استفاده می کنند. البته متاسفانه 95 درصد این افراد با دریافت پول های کلان لینک شما را در پیج خود یا در پیج شما تبلیغ می کنند، اما قطعا ممکن است شما افرادی را بشناسید که حاضر اند برای شما به طور رایگان این کار را انجام دهند.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم که شما به خوبی متوجه شوید که چگونه لینک به استوری اضافه کنیم و بدانید که کار مشکلی نیست. البته یادگیری این تکنیک و ابزار اینستاگرام زمانی برای شما بازخورد ویژه ای دارد که بدانید با چه ایده و چه راهکارهایی این لینک ها را قرار دهیم و کاربر را مجاب به کلیک بر روی آن کنیم.

12 نظر در مورد مقاله “ 5 نکته اساسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام ” ثبت شده است
  1. مصطفی صابری

    سلام، جسارتا لینک استوری اینستاگرام جزء بک لینک به حساب می آید یا خیر؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      آره. ولی فقط باعث افزایش CTR میشه
      اعتباری رو به سایت شما منتقل نمیکنه


  2. امیر

    سلام من پیجم رو بیزینسی کردم اما به فسیبوک وصلش نکردم الان در قسمت استوری وقتی آیکون لینک رو میزنم نمیتونم لینک بدم یعنی اصلا Add link وجود نداره با اینکه پیجم هم بالای 10k هست فقط گزینه brand contect میاد دلیلش چی هست؟


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      احتمال دارد در بخش استیکرها، استیکر جدیدی وجود داشته باشد تحت عنوان Link. که از آن استیکر بتوانید برای لینک دادن استفاده کنید. این مسئله برای بعضی از اکانت ها اتفاق میوفتد.


  3. مواد اوليه غذايي

    بسیارعالی خداقوت


    • ناظر سایت

      ممنون دوست عزیز


  4. موتور برقي ٢٠٠٠

    سلام سایت خوبی دارید خسته نباشید


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنونم


  5. رنگ های روغنی

    مممنونم خوب و مفید بود


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      ممنون حمایت شما


  6. کلسیم کربنات

    خیلی ممنونم


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      امیدوارم بقیه مقالات هم براتون مفید باشه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود