تکنیک های بازاریابی در لینکدین 2021

بازاریابی در لینکدین,چگونه در لینکدین بازاریابی کنیم,فروش در لینکدین

بازاریابی در لینکدین یکی از موضوعات مهم برای افرادی است که می خواهید، تمام مسیرهای بازاریابی در دنیای مجازی اینترنت را برای کسب درآمد و فروش بیشتر، استفاده کنند. قطعا بیشتر شما اطلاعات کاملی در مورد لینکدین مارکتینگ، ندارید، اما می دانید که اینستاگرام مارکتینگ چیست. همین مبهم بودن این موضوع می تواند برگ برنده ای برای شما باشد. برگ برنده ای که به شما در موفقیت های بازاریابی که کاربران کمتری در مورد آن اطلاع دارند، کمک بسیار کند.

ما اینجاییم که شما را با بازار کسب و کارهای اینترنتی و نحوه بازاریابی آن، در لینکدین آشنا کنیم. قطعا دانش بازاریابی در این شبکه اجتماعی می تواند سریع تر از دیگر شبکه های اجتماعی، نتیجه بخش باشد.

در این مقاله شما یاد می گیرید که چه محتوایی برای لینکدین مناسب است، چگونه از استوری های لینکدین در جهت بازاریابی و فروش استفاده کنیم و بهترین ترفندها برای اجرای Live لینکدین چیست.

دلیل اهمیت LinkedIn برای متخصصان، به ویژه بازاریابان، به هدف کاربر برمی گردد. میکائلا یکی از کارشناسان حرفه ای بازاریابی در لینکدین خاطرنشان می کند در حالی که بیشتر افراد وقت خود را در فیس بوک و اینستاگرام برای ارتباط مجدد با دوستان و خانواده یا اوقات فراغت می گذارنند، برخی کاربران نیز برای رشد، ارتباط، یادگیری و تعیین ملاقات با کاربران جدید به لینکدین می آیند. در نتیجه شیوع همه گیر بیماری کرونا در این روزها باعث شده است که حرفه ای ها و افراد علاقه مند به پیشرفت، از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با دیگران، برگزاری جلاسات غیر حضوری و … از لینکدین استفاده کنند.

بنابراین این کرونا می تواند برگ برنده ای برای شما باشد که با یادگیری دانش لینکدین مارکتینگ، بتوانید توسعه و پیشرفت را به کسب و کار خود بیاورید.

وقتی آن هدف قوی، کاربر را با رشد پلتفرم لینکدین در یک سال گذشته جفت کنید، جایگاه آن به عنوان یک فضای شبکه جهانی و حرفه ای مشخص شده و جای تردیدی ندارد. تقریبا 700 میلیون نفر در LinkedIn هستند و 45٪ از کاربران اینترنت که سالانه بیش از 75000 دلار درآمد دارند از LinkedIn استفاده می کنند.

بازاریابی در لینکدین,چگونه در لینکدین بازاریابی کنیم,فروش در لینکدین

با این حال، برای بازاریابی در لینکدین یک آمار جذاب دیگر نیز وجود دارد:

  • از هر 5 کاربر LinkedIn، چهار نفر تصمیمات شغلی را در شرکت های خود هدایت می کنند.
  • میشائلا می گوید که 92٪ از افراد در لینکدین از YouTube نیز استفاده می کنند، بنابراین اگر بازاریابی در یوتیوب را بدانید، ممکن است راحت تر بتوانید در لینکدین به درآمد برسید

جذابیت های خاص لینکدین 2021 برای کاربران

اصرار اصلی ما برای یادگیری تکنیک های بازاریابی در لینکدین، تغییرات شگفت انگیز این شبکه اجتماعی در یک سال گذشته 2020 نسبت به سال های قبل تر از آن است. طی سال گذشته، تغییراتی در ساختار لینکدین و در راستای تجربه کاربری بهتر، ایجاد شده است که می تواند به این نتیجه رسید که خشک و بی روح بودن لینکدین در سال های قبل به کلی از بین رفته است و رفته رفته، جمعیت کاربران لینکدین می تواند با اینستاگرام و یوتیوب، رقابت کند.

تغییر در محتوای شخصی بیشتر در سیستم عامل وجود دارد. در حالی که این تغییر از قبل از همه گیری ویروس کرونا، آغاز شده بود، اما قطعاً در قرنطینه شدن افراد و شروع به کار از راه دور، به ویژگی ها و قابلیت های بهتری رسیده است.

پروفایل های لینکدین کاربران، دیگر مانند قبل یک رزومه ساده نیست. شما در این شبکه اجتماعی همانند دیگر شبکه های اجتماعی با محتواهای خود، می بایست افتخارات، توانایی ها و ساختار کاری خود، را به رخ کاربران بکشید. همین باعث می شود که به مرور زمان کاربران لینکدین چند برابر شوند و اینجاست که شما با دانش بازاریابی در لینکدین می توانید، جلوتر از بقیه موفقیت های بزرگی را با این شبکه اجتماعی رقم بزنید.

میکائلا غالباً این نوع مطالب را در به روزرسانی های طولانی مدت لینکدین خود به اشتراک می گذارد و از فرمول داستان سرایی برای نوشتن پست استفاده می کند. حال این خود تکنیک های دارد که می تواند به سادگی کاربر را به خرید و استفاده از خدمات شما، تشویق کند یعنی یک Call-to-Action حرفه ای.

لینکدین مارکتینگ

تغییر به این نوع محتوا جواب می دهد زیرا افراد زیادی با همین مسائل روبرو هستند، خواه ترس از شکست، رد شدن، سندرم تقلب یا موارد دیگر. مردم ارتباط روزمره انسان با انسان را از دست می دهند و می خواهند بدانند که در چالش هایی که با آن روبرو هستند تنها نیستند.

تغییر بعدی که وی اظهار داشت، تغییر در نحوه رشد شبکه افراد در لینکدین است که تفاوت ویژه ای را در لینکدین مارکتینگ نسبت به گذشته ایجاد کرده است. برخلاف اتصال به افراد براساس عنوان شغلی یا میزان نفوذ آنها در جامعه تجاری، افراد در حال اتصال به افرادی هستند که می توانند به آنها در یادگیری و رشد کمک کنند.

او همچنین متوجه شده است که رویکرد تصادفی تری نسبت به ویدیو در LinkedIn وجود دارد. افراد از ویدیو برای صحبت در مورد اعتقادات و ارزشهای خود استفاده می کنند و آنها شوخ طبعی بیشتری به فیلم های خود اضافه می کنند. اگرچه انتظار دارید این نوع مطالب را درTikTok ، Facebook یا Instagram مشاهده کنید، اما برای LinkedIn  کاملاً جدید است.

سرانجام، خود میکائلا شیوه استفاده از هشتگ در LinkedIn را تغییر داده است. او به جای استفاده از هشتگهایی که محتوا را توصیف می کند، از هشتگهایی استفاده می کند که مخاطب ایده آل خود احتمالاً به دنبال آنها خواهد بود. همین موضوع، استفاده از کلمات کلیدی هدف در لینکدین را تقویت کرده و همانند دیگر شبکه های اجتماعی و وب سایت ها، باید در کنار بازاریابی در لینکدین، نحوه انتخاب کلمات کلیدی هدف را نیز بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود