نکات انتخاب انکر تکست برای بهبود سئو سایت

پخش ویدئو

انتخاب انکر تکست یکی از مهم ترین و شاید حساس ترین اقدامات در پروسه لینک سازی وب سایت می باشد. در برخی مواقع کوچک ترین اشتباه در این زمینه می تواند سبب شود تا سئو سایت شما آسیب جدی ببیند. در هر حال در این فیلم آموزش سئو چند نکته بسیار مهم در این زمینه را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: سئو اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

یکی از مسائلی که سئوکاران تازه کار با آن دست و پنجه نرم می کنند، عدم توجه به اصول و نکات انتخاب انکر تکست است. این مسئله سبب می شود تا یک صفحه از سایت شما فقط برای یک عبارت کلیدی، در صفحات نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی شود؛ یا اینکه گوگل اعتبار آن صفحه را آنطور که باید و شاید، بالا نبرد! پس همواره به این نکته مهم دقت داشته باشید که تنوع در ساختار انکرتکست هایی که برای بک لینک های خود به کار می برید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند به رشد صفحه مدنظر کمک بسزایی کند. 

اگر می خواهید تمامی نکات انتخاب انکر تکست را یاد بگیرید، حتما این فیلم آموزش سئو را تا انتها مشاهده کرده و نکات آن را یادداشت برداری و در روند بهبود سئو سایت خود پیاده سازی کنید.

 

10 نظر در مورد مقاله “ نکات انتخاب انکر تکست برای بهبود سئو سایت ” ثبت شده است
  1. iman

    این انکر تکست ها برای لینک های داخلی هم صدق میکنه دگ درسته؟


    • ناظر سایت

      بله صد در صد


  2. صبا

    سلام. بسیار ممنون بابت ویدئوهایی که منتشر می کنید. به نکات بسیار خوبی که بعضا فراموش می کنیم، اشاره می کنید. انکرتکست درخصوص لینک های داخلی هم صدق می کنه؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیز. بله صدق می کنه


  3. رضا نکوئی

    من از جوملا استفاده میکنم و در بخش منوها ، چون یک لینک خارجی ایجاد کردم گزینه فالو و نوفالو نداره و انتخاب فالو و نوفالو فقط برای لینک های داخلی میاد

    حالا چه کنم به نظرتون؟


    • مهدی گنجعلی

      درود؛ هم می تونید از افزونه استفاده کنید هم اینکه در قالبتون رل نوفالو رو برای لینک مدنظر، تعریف بفرمایید.


  4. رضا نکوئی

    راستش من این کارو انجام دادم چند روز قبل از اولین پیامم به شما
    حالا چیکار کنم برم و حذفشون کنم؟


    • مهدی گنجعلی

      خیر جذف نکنید؛ حالا که انجام دادید، برید نوفالوشون کنید.


  5. رضا نکوئی

    سلام وقت بخیر
    من تو کار تبلیغات هستم 4-5 سایت برای خودم دارم اگر برم و داخل منوی اصلی هر سایت تحت عنوان سایر خدمات ما به بقیه سایتهام لینک بدم این کار درستی است یانه ؟ این طوری لینک سازی خارجی برای سایر سایتها به تعداد صفحات هر سایت تکرار میشه چون منو اصلی در تمام صفحات سایت است
    سپاس از شما و مطالب آموزشی سایت خوبتوون


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما. خیر این کار رو انجام ندید؛ غیرطبیعی هست ولو اینکه سایت های خودتون باشه. پیشنهاد می کنیم در صفحات خوب و رنک دار هر سایت به دیگر صفحات لینک بدید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود