آموزش تولید محتوا اینستاگرام

آموزش تولید محتوا اینستاگرام,استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام,تولید محتوا اینستاگرام چیست

خیلی از افراد تمایل دارند که با کمک اینستاگرام به کسب و کار خود رونق ببخشند. اما این افراد باید چه ملاک هایی را برای توسعه کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی، در نظر بگیرند؟! این سوال تنها گوشه ای از هزاران سوالی است که در ذهن مدیران کسب و کارها برای حضور در دنیای وب، بوجود می آید. ما قصد داریم در اینجا به آموزش تولید محتوا اینستاگرام بپردازیم و همچنین به سوالاتی از این قبیل نیز پاسخ دهیم.

زیرا خیلی از افراد که کسب و کاری در اینستاگرام دارند جوابی برای این سوال که تولید محتوا اینستاگرام چیست، همین باعث شد که به صورت حرفه ای موضوع را بررسی کنیم.

جذابیت محتوا حرف اول را در اینستاگرام می زند!!

اگر می خواهید به صورت چشمگیری در اینستاگرام پیشرفت کنید، می بایست، جذابیت محتوا را الگوی خود قرار دهید. ایجاد محتوای با کیفیت بالا و همچنین با جذابیت های فوق العاده، باعث می شود که شما و کسب و کارتان به خوبی دیده شودند و این بهترین انگیزه برای کسانی است که می خواهند کسب و کارشان در اینستاگرام، پیشرفت کند.

اما چرا جذابیت برای اینستاگرام مهم است و از جایگاه بالایی برخوردار است؟

این بدین منظور است که شما با مخاطبانتان بیشتر هماهنگ شوید و آنچه آن ها دوس ندارند را تولید نکنید و بلعکس. رقابت در عرصه کسب و کار در اینستاگرام بسیار سخت تر از سایر موارد است. شما برای داشتن یک محتوای بسیار نوین و ایده آل می بایست از یک برنامه عملی و استراتژی محتوا، عکسبرداری، ویرایش و ارسال مطلب استفاده کنید. بنابراین جذابیت مهم ترین فاکتوری است که باید در آموزش تولید محتوا اینستاگرام، آویزه گوش خود، قرار دهید.

کیفیت محتوا؛ فاکتوری اساسی برای رقابت در اینستاگرام!!

در این قسمت قصد داریم به کیفیت محتواها در اینستاگرام بپدازیم. کیفیت تولید محتوا در اینستاگرام چقدر در بازخورد برای ما دارد؟! تاثیر کیفیت بالا در تولید محتوا اینستاگرام چیست؟! با پاسخ دادن به این سوالات شما می توانید به خوبی درک کنید که کیفیت بالا چه بازخوردی از طرف کاربران دارد که با انجام تولید محتوا با کیفیت بالا بازخورد بسیاری خوبی پیدا می کند و از زمان تغییر حساب کاربری، قطعاً رشد پیج اینستاگرام خود را بیشتر کرده اید. اما مهم است در آموزش تولید محتوا اینستاگرام بدانید الگوریتم مانع رشد شما نمی شود، بلکه فقط نحوه رشد شما را تغییر می دهد.

آموزش تولید محتوا اینستاگرام,استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام,تولید محتوا اینستاگرام چیست

داشتن محتوای با کیفیت بالا در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر به سالهای ابتدایی اینستاگرام برگردیم، پرورش فالوورها با تصاویر بی کیفیت و ارسال پراکنده بسیار آسان تر بود. اما امروزه، سازگاری نقش پر رنگی را در اینستاگرام ایفا می کند و شما باید بتوانید به طور مرتب محتوایی را تولید کنید که مخاطب شما را دوست دارد و با آن درگیر شود و همچنین با آن ارتباط بر قرار کند.

یکی از مواردی که شما می بایست به آن توجه داشته باشید این است که یک محتوا با کیفیت فوق العاده هرگز یک شبه بوجود نمی آید. شما می توانید با وقت گذاشتن برای این تولید محتوا در اینستاگرام و همچنین اضافه کردن خلاقیت، بدون شک به نتیجه دلخواه می رسید. در ادامه این قسمت قصد داریم به چهار راهکاری اشاره کنیم که شما می توانید با استفاده از آن؛ به راحتی استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام را بیاموزید.

داشتن برنامه برای محتوای اینستاگرام

قبل از شروع به هر کاری شما می بایست به دو سوال پاسخ دهید:

  • چه عنوان هایی با برای پست های برند شما مناسب است؟
  • مخاطبان شما چه محتواهایی را دوست دارند ببینند؟

اینکه بتوانید دقیقا پاسخ سوالات زیر را مشخص کنید:

  • چه کسی از خدمات و محصولات شما استفاده می کند؟
  • انتظار چه چیزی را از شما دارد؟
  • چرا برند شما را دنبال می کند؟

 یک گام مهم برای برنامه ریزی تولید محتوا در اینستاگرام خود، برداشته اید. 

تولید محتوا در اینستاگرام

به عنوان مثال شما می خواهید در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس خودرو، در اینستاگرام، فعالیت کنید و تبلیغاتی را در این شبکه اجتماعی داشته باشید، مخاطبان شما، عموم مردم هستند، پس نمی توان گروه خاصی را به عنوان مخاطبان خود، بشناسید. مخاطبان پیج های خدمات خودرویی، بیشتر از شما می خواهند که پاسخ سوالات آن ها در زمینه صداهای مختلف خودرو، متداول ترین مشکلات انواع خودروها و … بدهید که این ها خود، ایده هایی است که با تکنیک های آموزش تولید محتوا اینستاگرام، به راحتی می توانید آن را توسعه دهید.

عکاسی برای محتوای اینستاگرام

یک موردی که برای تولید محتوا در اینستاگرام به آن احتیاج دارید، دوربین است (البته به اندازه کافی دوربین های گوشی های هوشمند امروزه، پیشرفته و مناسب عکاسی، هستند). پس اگر یک دوربین حرفه ای DSLR (و تمام لوازمی که مانند جعبه های روشنایی، سه پایه و لنزها به همراه آن می آیند!) ندارید، نگران نباشید. بسیاری از برندهای برتر در دنیا از دوربین گوشی های هوشمند برای تولید محتوا اینستاگرام، استفاده می کنند و دلیل اینکه آنها یک پیج واقعا موفق هستند، این نیست که از گرانترین دوربین موجود در بازار، استفاده می کنند! آنچه مهمتر است محتوا و ترکیب عکسهای شما است.

بنابراین اگر عملی نیست، نگران سرمایه گذاری در این بخش نباشید، اما همیشه برای عکس های خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن تکنیک های آموزش تولید محتوا اینستاگرام، از داشتن ابزارهای حرفه ای برای این موضوع، اهمیت بیشتری دارد.

این مقاله ادامه دارد …

2 نظر در مورد مقاله “ آموزش تولید محتوا اینستاگرام ” ثبت شده است
  1. لیلا ناصری

    سلام ممنونم. من به تولید محتوا علاقه مندم. مثلا تولید عکس نوشته یا پوستر. کمی هم بلدم. فقط نمیدونم میتونم ازش درامد کسب کنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله صددرصد
      ما در این محتوا، نکات بسیار مهمی در این رابطه میگم
      این مقاله در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی میشه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود