مهم ترین تکنیک های ساخت بک لینک با وبلاگ

پخش ویدئو

در این ویدیو قصد داریم به یکی از روش های پرکاربرد اما بسیار راحت در زمینه ساخت بک لینک بپردازیم. این روش بسیار راحت به ساخت لینک در داخل وبلاگ ها مربوط میشود. یکی از سوالاتی که در این قسمت شما با آن رو به رو میشوید این است آیا ساخت بک لینک با وبلاگ هنوز ارزشمند است؟!

پاسخ ما به سوال مثبت است، اما از قدرت این راهکار به مرور زمان کاسته شد اما هنوز جز موارد ارزشمند به حساب می آید. ساخت بک لینک با وبلاگ یکی از راهکارهایی است که بدون هزینه برای شما مزایایی را به ارمغان می آورد.

1- انتخاب 5 بلاگ ایرانی و 5 بلاگ خارجی

برای انتخاب 5 بلاگ خارجی حتما باید از بلاگ هایی همچون blogspot.com، blogger.com استفاده کنید. اما در مورد انتخاب بلاگ های ایرانی، با توجه به شرایط موجود از نام بردن بلاگ خاصی، معذور می باشیم. اما شما می توانید با جست و جو، بهترین وبلاگ های ایرانی را پیدا کنید و از 5 تا از آن ها استفاده نمایید.

با این شرایط ما برای هر موضوع یک وبلاگ داریم که می توانیم برای هر موضوعی یکی از آن ها را انتخاب نماییم. به زبان ساده تر:

به عنوان مثال ما قصد داریم بر روی موضوع (سئو) کار کنیم. برای این کار باید 10 تا وبلاگ بسازیم و یکی دیگر از سولاتی که در این باره پرسیده می شود این است که باید برای موضوعاتی همچون (آموزش سئو) 10 تا وبلاگ بسازیم؟! خیر، ما باید برای کل موضوع (سئو) 10 وبلاگ ایجاد کنیم.

2- تولید پست

دومین نکته در مورد ساخت بک لینک با وبلاگ، تولید پست است اما یک سوال مهم..

آیا ما می توانیم از پست های وبسایت خود در وبلاگ کپی کنیم؟!

خیر، زیرا این امر تماما کپی است و وبلاگ شما شایسته هیچ ارزش و جایگاهی نیست. زیرا برای این کار می بایست وبلاگ شما ارزشمند باشد که بتوان با ساخت بک لینک وبسایت شما را نیز ارزشمند سازد. برای این کار شما می بایست تغییراتی را در محتوا ایجاد کنید.

یک پیشنهاد عالی که باعث ارزشمند شدن وبلاگ شما از نظر گوگل می شود!!

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای این کار به طور هفتگی یک محتوای یونیک را مخصوص وبلاگ خود آماده کنید و در آن قرار دهید که با این کار وبلاگ شما از نظر گوگل ارزشمند می شود

3- چه تعداد محتوا باید تولید کنیم؟!

سومین نکته در مورد ساخت بک لینک با وبلاگ، تعداد محتواها می باشد که این مورد به شما بستگی دارد که هر چقدر در توان شما است، در وبلاگ خود قرار دهید به عنوان مثال اگر هر روز در وبسایت خود محتوا تولید می کنید، این کار را در بلاگ های خود به دو روزی یکی و یا حتی هر سه روز کاهش دهید. اما محتوای گذاشته شده در وبلاگ را به هیچ عنوان کپی شده نباشد.

4- محتوا را بعد از ایندکس شدن در گوگل در وبلاگ قرار دهید.

یکی از مواردی که می بایست به آن توجه شود این است که شما باید اجازه دهید محتوا در نتایج گوگل در( هر صفحه) نمایش داده شود و سپس در وبلاگ قرار دهید.

اگر خلاف این کار عمل کنیم چه می شود!؟ اگر برخلاف این موضوع عمل کنید، یعنی زود تر از ایندکس شدن محتوای وبسایت آن را در وبلاگ قرار دهید با مشکل بزرگی روبه رو می شوید. زیرا گوگل محتوای شما را کپی شده از وبلاگ بحساب می آورد که تنها راهکار برای این کار ایدکس شدن در گوگل می باشد.

5- وبلاگ باید طراحی شده و زیبا باشد

یکی از مورد پراهمیت در مورد وبلاگ این است که شما می بایست هیچ فرقی میان وبلاگ و وبسایت خود نگذارید و روی مواردی همچون موارد زیر باید حساس باشید و وقت بگذارید:

  • بررسی روی ui و ux
  • بررسی طراحی قالب
  • بررسی بنر ها
  • بررسی سئوی محتوا

با این کار شما می توانید جایگاه و سطح وبلاگ خود را بالا ببرید. همچنین شما می توانید با استفاده از استراتژی سه طرفه، لینک دهید که جایگاه وبلاگ های خود را نیز بالا ببرید.

6- آیا کامنت هایی که در وبلاگ ها قرار می گیرد هنوز اثر گذار هستند؟!

احتمال اینکه این موضوع برای شما تاثیر گذار باشد بسیار بسیار پایین است به حدی که ما روی آن حساب نمی کنیم.

4 نظر در مورد مقاله “ مهم ترین تکنیک های ساخت بک لینک با وبلاگ ” ثبت شده است
  1. محسن

    سلام، خسته نباشید.
    اگه من داخل سایت www.blogger.com یه بلاگ با اسم و مشخصات سایتم بزنم و داخلش بکلینک بسازم مشکلی نداره؟ مثل شبکه های اجتماعی سایتم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      خیر. مشکلی نداره


  2. محمدی

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون
    اینکه فرمودین وبلاگ خوب کار کنیم تا قوی بشه و لینک بدیم به سایت خودمون منظورتون اینکه اولین مقالاتی که در وبلاگ منتشر میکنیم لینک به سایتمون ندیم؟
    من 5 تا سایت دارم که زمینه کاری مشابه دارن همگی در حوزه ماشین الات خوراک دام هستن. میتونم 15 تا وبلاگ بسازم و برای 5 تا سایت از همین 15 تا استفاده کنم و لینک بگیریم؟
    مثلا لینک های داخلی هر مقاله ای که منتشر میکنم یکی به یک سایت و یکی به سایت دیگه بدم؟
    اصلا در داخل مقاله چندتا لینک باید بزاریم و به چه کجا لینک بدیم؟
    مقالات چند کلمه ای باشند؟
    اگر فرضا از مقاله ی سایت خودمون استفاده کنیم و تغییراتی بدیم و در وبلاگ منتشر کنیم باید با کلمه کلیدی همون مقاله به صفحه همون مقاله سایت لینک بدیم؟
    برای اینکه گوگل متوجه نشه که نویسنده سایت و وبلاگ یکیه باید آی پی ها تغییر کنه؟ یعنی از یک سیستم مقالات سایت منتشر کنیم از یک سیستم دیگر مقالات وبلاگ؟
    ممنون هستم پاسخ در کوتاه ترین زمان ممکن بفرمایید
    سپاس


    • ناظر سایت

      اینکه فرمودین وبلاگ خوب کار کنیم تا قوی بشه و لینک بدیم به سایت خودمون منظورتون اینکه اولین مقالاتی که در وبلاگ منتشر میکنیم لینک به سایتمون ندیم؟
      نه ایرادی نداره و میتونید از مقالات اول هم لینک سازی رو شروع کنید

      میتونم 15 تا وبلاگ بسازم و برای 5 تا سایت از همین 15 تا استفاده کنم و لینک بگیریم؟
      بله این هم موردی نداره

      اصلا در داخل مقاله چندتا لینک باید بزاریم و به چه کجا لینک بدیم؟
      هر مقاله باید حداقل 300 و حداکثر 3000 کلمه باشه و برای هر 1000 کلمه حداکثر 2 لینک بهتر بدیم به صفحات هدف و صفحات مرتبط با متن

      اگر فرضا از مقاله ی سایت خودمون استفاده کنیم و تغییراتی بدیم و در وبلاگ منتشر کنیم باید با کلمه کلیدی همون مقاله به صفحه همون مقاله سایت لینک بدیم؟
      با توجه به اصول لینک سازی داخلی، باید با کلیدواژه صفحه مقصد از صفحه مبدا به مقصد لینک بدین

      برای اینکه گوگل متوجه نشه که نویسنده سایت و وبلاگ یکیه باید آی پی ها تغییر کنه؟
      نه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود