5 راهکار تضمینی افزایش فروش آنلاین

پخش ویدئو

افزایش فروش آنلاین برای افرادی تبدیل به سدی شده است که گذشتن از آن را ناممکن می دانند. آنها می گویند ورودی دارم اما درآمد ندارم!!!
بسیاری از شما عزیزان سایتتان با اعداد و ارقام مختلف ورودی گوگل دارد. اما سؤالی که خیلی وقت ها پیش می آید این است که من ورودی گوگل دارم اما درآمدی ندارم، مشکل چیه و چیکار کنم؟
در این ویدئو چند روش افزایش فروش آنلاین را آموزش می دهیم و حتماً تا انتهای ویدئو یا محتوا همراه ما باشید، چون ممکن است هرکدام از راه حل ها مناسب یک کسب و کار باشد.
1. یکی از دلایلی که شما فروش ندارید، عدم معرفی دقیق محصول یا عدم معرفی ویژگی ها، وجه تمایز و خواسته های کاربر است. برای موفق شدن در فروش و معرفی دقیق محصول نکاتی در ویدئو ذکر شده که میبایست از همانجا تماشا کنید.

2. آیا بر روی تولید محتوا جذاب کار کرده اید؟ خیر شما عملاً محتوایتان را برای گوگل نوشتید و تبلیغ نویسی نکردید. یکی از مهمترین و اثرگذارترین موارد در افزایش فروش، تبلیغ نویسی کامل و بی نقص است که کاربر را به سمت خرید، سوق می دهد.

3. تجربه کاربری یکی از اساسی ترین موارد در حوزه فروش است. شما باید همیشه بهترین تجربه کاربری را برای کاربرانتان فراهم کنید. به عنوان مثال وارد سایت می شوید که دارای بک‌گراند سیاه و نوشته های آبی است. آیا کاربرپسند است؟ یا شما وارد سایتی می شوید و پشت سر هم تبلیغات مختلف جلوی شما ظاهر می شوند. این موارد تنها 2 نکته در رابطه باتجربه کاربری بد است.

4. آیا نکات ساخت لندینگ هدفمند را رعایت کرده اید؟ لندینگی که با یک عکس زیبا شروع شود، توضیح مختصری در پایین عکس و محتوا دیگر در مابقیِ صفحه باشد. در ویدئو به نکات لندینگ نویسی کاملاً اشاره شده و پیشنهاد ما تماشای کامل ویدئو است.

5. آیا برای خرید این محصول شما دلیلی به مخاطبی که وارد سایت شما است داده اید؟ آیا آفر خاصی برای آنها دارید؟ چرا نباید دکمه بک را بزند و سراغ سایت های دیگر برود؟ همیشه داشتن تخفیف، آفر، پیشنهادات ویژه، دوره های رایگان و مواردی از این قبیل برای کاربران جذاب است.

مواردی که به آنها اشاره شد جزو فاکتورهای فروش آنلاین بود و انتظار می رود پس از تماشا این ویدئو، مشکلات عدم فروش آنلاین شما عزیزان رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود