قسمت دوازدهم دوره هفت یک

پخش ویدئو

عناوین مهم این قسمت از دوره رایگان و اسرار آمیز هفت یک:

  • میزان تاثیرگذاری نظرات بر افزایش فروش و برند سازی

توضیحات متنی بخشی از این کلیپ:

خب برای اینکه داستان مربوط به تاثیرگذاری نظرات بیشتر برای شما در واقع واضح باشد و بتوانید به نحو احسنت از آن استفاده کنید من سعی میکنم در این فیلم آموزش سئو برای شما مثال بزنم و روی مثال برای شما توضیح بدم.

احتمالا برای شما هم پیش آمده زمانی که از وب سایت هایی که مربوط به فروشگاه های اینترنتی هستند مثل دیجی کالا خرید میکنید، یکی از کارهایی که انجام میدهید این است که میروید و نظرات کاربران را بررسی میکنید چرا اینکار را انجام میدهید؟ آیا واقعا نظرات کاربرانی که در وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف ثبت میشود همه درست است؟ پاسخش قطعا خیر.

بسیاری از این نظرات ممکن است از روی قصد و غرض باشد یعنی نظرات درستی نباشد، وب سایت های حرفه ای مثل دیجی کالا آمدند یک کاری انجام دادند. مثلا نظرات افرادی که واقعا خریدند را با نظراتی که فقط آمدند ثبت کردند متفاوت نمایش میدهد در وب سایت و اپلیکیشنش. این خودش یک گزینه خیلی خوب و مثبت است که ما حداقل بدانیم نظرات افرادی که خریدن اولویت بالاتری دارند اما بسیاری از آن افرادی که نخریدن هم ممکن است بیایند نظراتشان را بذارند. با توجه به این بحث که این دارد فرهنگ سازی میشود افراد میایند نظرات خودشان را شیر میکنند تا سایر هم وطنانشان هم در جریان خرید آنها، کیفیتش و حتی پشتیبانیش قرار بگیرند. پس بعضی وقت ها حتی نظراتی که مربوط به افرادیست که از مثلا دیجی کالا خرید نکردن اما این محصول را خریداری کردند، ممکن است ارزش بالاتری داشته باشد. اما حتی نظراتی که مربوط به خریداران مستقیم آن فروشگاه اینترنتی هست را اگر بخواهیم در نظر بگیریم آنها هم ممکن است یک سری از آنها درست استفاده نکردن و یا حتی با آن یک مشکلی دارند. مثلا با آن برند که دارند از آن میخرند و از روی قصد و غرض میایند یک سری مباحثی را اشتباه بیان میکنند، خب تا اینجای مسئله میبینیم که نمیشود زیاد روی این موضوع حساب و کتاب کرد چرا؟ شما باید به این توانایی برسید که بتوانید اینها را تحلیل کنید اما ما سه نظر داریم :

یک نوع نظر متنی داریم

یک نوع نظر صوتی داریم

و یک نوع نظر تصویری یا ویدئویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود