افزایش ورودی گوگل و افت رتبه الکسا

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان و همراهان همیشگی امیر قمصری و نیوسئو، امیدوارم که مثل من لبتون خندون باشه و دلتون شاد. سوالی که در حال حاضر در این قسمت ازآموزش سئو سایت  مشاهده میکنید و میخواهید در موردش نکاتی رو بدونید سوال عجیبیه.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

من وقتی این سوال رو از من میپرسن عموما چند لحظه مکث میکنم و با تعجب به دوستان میگم که الکسا چه ربطی به گوگل داره؟
درسته همکاری هایی با هم دارند، درسته افزایش ورودی گوگل در بهبود رتبه الکسا تاثیرگذاره اما این فقط یکی از فاکتورهاست.
ممکنه ورودی گوگل سایت شما خیلی زیاد بشه اما افت رتبه الکسا رو تجربه کنید یعنی ورودی تون کمتر بشه، چرا؟ چون ممکنه ورودی های دیگه ای رو از دست داده باشید. مثال میزنم:
مثلا شما از طریق تلگرام ورودی میگرفتید، از طریق شبکه های اجتماعی مختلف ورودی میگرفتید، ازطریق اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ ورودی های مختلفی میگرفتید و گوگل هم ورودی داشتید، حالا مجموع ورودی های شما 1000تا بوده و شما 500 تا رو از دست میدید، به ازای 500 تا که از دست دادید 200 الی 300 تا گوگل به شما اضافه میشه خوب معلومه شما افت رتبه خواهید داشت. این نکته و دلیل اوله که باید به اون دقت کنیم.
اما دلیل دوم که ممکنه خیلی هم پیش بیاد در برهه هایی از زمان با افزایش ورودی گوگل رنکینگ الکسا شما کاهش پیدا میکنه در حالی که کلا ورودی افزایش پیدا کرده، یعنی مثلا اگر 8000 تا بوده کلا شده 10000 تا حالا اینجا چه اتفاقی افتاده؟
اینجا سایت های رقیب شما یا حتی سایت های دیگه ای که در زمینه های مختلف دیگری فعالیت دارن ورودی گوگل اونها از شما بیشتر شده، یعنی سایتی که 9000 تا بوده شده 12000 تا یا بیشتر و شما رو گرفته.
پس دو تا نکته مهم داشت که به اون اشاره کردم و اگر متوجه نشدید دوباره این ویدیو رو ببینید و امیدوارم بحث افزایش ورودی گوگل و افت رتبه الکسا برای شما هم جذاب بوده باشه.

1 نظر در مورد مقاله “ افزایش ورودی گوگل و افت رتبه الکسا ” ثبت شده است
  1. شریف

    درود استاد و سپاس از مطالب عالی تون
    الان دیگه باید بالا اومدن سایت از موتور های جستجو ایرانی رو هم یاد بدید با این شرایطی که اینترنت بین الملی رو تا تقی به توقی می خوره این نالوتی ها می بندن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود