یافتن کلمات کلیدی سایت و راهکارهای اساسی آن

پخش ویدئو

شما در سئو کردن مقاله کارهای زیادی باید انجام دهید. اما اولین مرحله در سئو کردن مقالات یافتن کلمات کلیدی سایت است. اولین مرحله باید بدانید که این مقاله چه کلید واژه هایی دارد و در ادامه کلیدواژه مرکزی یا همان عبارت کلیدی را پیدا کنید و اولویت بندی کرده و کلیدواژه های فرعی را نیز مشخص کنید. بر اساس کلمات کلیدی خود برای قسمت های مختلف مقاله خود برنامه ریزی کرده و مشخص کنید که کدام محتوا، چقدر باید طولانی باشد.

آیا وقت گذاشتن برای پیدا کردن کلمات کلیدی ارزش دارد؟

شما قرار است با سایت خود درآمد چند صد میلیونی پیدا کنید. اگر برای این کار زمان نگذارید درآمد بالایی هم نخواهید داشت. در نتیجه ما باید عبارت کلیدی خود را مشخص کنیم تا بتوانیم در محتوای خود، محصولات، دیسکریپشن، url و … استفاده کنیم.

برای یافتن کلمات کلیدی سایت باید به چه روشی عمل کنیم؟

امروزه ابزارهای زیادی برای تحقیق عبارات کلیدی وجود دارد اما امروز من می خواهم چند ابزار رایگان تحقیق عبارت کلیدی به شما معرفی کنم.

  1. Google auto Complete
  2. Google Suggestion
  3. google related

این ها ابزار رایگان گوگل هستند که عبارات کلیدی خوب و مطلوب به شما را ارائه می دهند. به نظر بنده دلیلی ندارد که ما از این اتفاق از ابزارهای دیگر استفاده کنیم. شما می توانید آموزش کار با این ابزار که در عید نوروز 99 درون اپلیکیشن نیوسئو قرار گرفته است، بهره مند شوید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید با این ابزار کار کنید. شما باید لیستی از کلمات کلیدی خود را تهیه کرده و بر اساس آن محتوای خود را تولید کنید. در صورتی در مورد این فیلم آموزش سئو سوال و یا نظری داشتید می توانید درون اپلیکیشن نیوسئو با ما در میان بگذارید.

2 نظر در مورد مقاله “ یافتن کلمات کلیدی سایت و راهکارهای اساسی آن ” ثبت شده است
  1. رویا وردپرس

    مطلب مفیدی بود


  2. فائزه

    دمتون گرم عالی بود مختصر و مفید
    گاهی ادم ابزارهای جلو دستشو نمی‌بینه و هی الکی می‌چرخه و پیدا نمی‌کنه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود