بهترین پیج های خبری اینستاگرام | 10 پیج خبری برتر

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

زمانی که به دنبال آخرین خبرها در دنیای اینترنت هستید، یکی از دغدغه های شما این است که یک منبع موثق اخبار را در اختیار داشته باشید. به همین دلیل به دنبال بهترین پیج های خبری اینستاگرام می گردید. بهترین پیج خبری باید، جدیدترین اخبار را به بهترین شکل، در اختیار شما قرار دهد. امروزه این دلیل که رسانه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری زندگی مردم دارد، باعث شده است که افراد زیادی در حوزه خبرگزاری شروع به فعالیت کنند.

حال ما قصد داریم در این مقاله برای راحتی شما عزیزان، بهترین پیج های خبری اینستاگرام در ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا بدون نگرانی از صحت خبر و بروز بودن شبکه خبری، این پیج های اینستاگرامی را در طول روز، دنبال کنید. با ما همراه باشید تا 10 پیج خبری برتر را به شما معرفی کرده و آن ها را با هم بررسی کنیم:

بهترین پیج های خبری اینستاگرام در ایران

کانال های خبری زیادی در این اپلیکیشن به زبان فارسی در حال فعالیت هستند. ما 5 تا از بهترین صفحات خبری اینستاگرام در ایران را برای شما انتخاب و شرح می دهیم:

1- خبرگزاری ایسنا

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی از بهترین و بروزترین کانال های خبری اینستاگرام در ایران، شبکه خبری ایسنا است. این خبرگزاری با نام خبرگزاری دانشجویان ایران در بین جوامع دانشگاهی با استقبال خوبی روبرو شد و اکنون به یکی برترین پایگاه های آنلاین خبری در حوزه اینترنت تبدیل شده است. از سال 2014 در اینستاگرام فعالیت داشته و اکنون با 567 هزار فالوور جز کانال های خبری پربازدید است.

آدرس اینستاگرامی: isna.news

تعداد فالوور: 573.000

ویژگی های برتر خبرگزاری ایسنا

  • دریافت تیک آبی از اینستاگرام به معتبر بودن و قرار گرفتن در لیست بهترین کانال خبری اینستاگرام تاکید ویژه ای دارد
  • فعالیت ایسنا در وب سایت و شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، تلگرام، توییتر، آپارات و … .
  • ارائه ویژه ترین خبرها با شرح کامل آن در IGTV
  • داشتن پایگاه های خبری استانی با آدرس های اینستاگرامی مجزا

2- پایگاه خبری آخرین خبر

پیج خبری اینستاگرام,کانال خبری اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین پیج های خبری اینستاگرام، پایگاه خبری آخرین خبر است. این پایگاه خبری با داشتن بیش از 1 میلیون فالوور جز پربازدیدترین و بهترین کانال خبری ایران، شناخته می شود. آخرین خبر قدمت بیشتری نسبت به خبرگزاری ایسنا دارد، ولی ویژگی برتر ایسنا نسبت به آخرین خبر، شهرت جهانی این خبرگزاری است. آخرین خبر در فعالیت خود، سعی داشته است که تمام حوزه های خبری را پوشش داده و حتی بخشی رو به عنوان ویژه ها به نقد و بررسی برخی مسائل پربازدید و پرحاشیه ایران و جهان، پرداخته است.

آدرس اینستاگرامی: akharinkhabar

تعداد فالوور: 1.156.000

ویژگی های برتر پایگاه خبری آخرین خبر

  • داشتن بیش از 1 میلیون فالوور
  • تحلیل پرحاشیه ترین مسائل خبری روز دنیا در هایلایت ویژه ها
  • داشتن اپ اختصاصی اندروید و ios که جدیدترین خبرها به صورت نوتیفیکیشن برای شما ارسال می شود
  • هایلایت اینستاگرامی به نام آشپزباشی که در این بخش دستور پخت برخی غذاهای خاص را به طور خلاصه و در یک استوری به شما توضیح داده است
  • هایلایت اینستاگرامی وقت خدا که با استوری های ویژه ای در این موضوع سعی بر ایجاد حس و حال خوب برای کاربران کند
  • فعالیت در وب سایت و دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام

3- خبرگزاری فارس

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

هایلایت های ویژه با موضوعات خاص، قالب پست های خبری با طرح های مختلف، نکاتی است که باعث شده خبرگزاری فارس در لیست بهترین پیج های خبری اینستاگرام قرار بگیرد. خبرگزاری فارس متولد سال 2014 در اینستاگرام، دقیقا زمانی که ایسنا شروع به فعالیت در این شبکه خبری کرده است، اما همان طور که گفته شد، خبرگزاری فارس در کنار ارائه بروز ترین خبرها، سعی می کند، نکات خبری مهم در حوزه های دیگر مانند روش زندگی بهتر را به کاربران خود ارائه دهد.

آدرس اینستاگرامی: fars_news

تعداد فالوور: 1.239.000

ویژگی های برتر خبرگزاری فارس

  • حضور قوی در شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی
  • هایلایت های ویژه برای مسائل ویژه خبری و عمومی
  • هایلایت خانواده من که راهکارهایی را برای زندگی بهتر در قالب استوری، ارائه می دهد
  • قالب متنوع پست های خبری و غیرخبری
  • توضیح کامل خبر درون عکس پست

4- سینما نوین

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

اگر علاقه زیادی به سینما و برنامه های تلویزیونی دارید، سینما نوین جز پربازدیدترین و بهترین صفحات خبری اینستاگرام است. این پایگاه خبری متفاوت ترین و جدیدترین خبرهای سینما، تئاتر و تلویزیون را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جالب است بدانید این شبکه خبری سینمایی، پربازدیدترین پیج خبری اینستاگرام در ایران است که در لیست بهترین پیج های خبری اینستاگرام در ایران، با 2.1 میلیون فالوور، بیشترین فالوور را از آن خود، کرده است.

آدرس اینستاگرامی: cinemanovin

تعداد فالوور: 2.149.000

ویژگی های برتر پایگاه خبری سینما نوین

  • پوشش خبری سینمایی و تلویزیون به صورت ویژه و اختصاصی
  • فعالیت گسترده در تلگرام
  • این پایگاه خبری به عنوان بزرگترین صفحه اینستاگرامی در حوزه سینما، شناخته شده است

5- تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

اولین تلویزیون اینترنتی ایران، لغبی است تی وی پلاسی ها، به خود در دنیای بی انتهای اینترنت داده اند. 90 درصد پست های این صفحه اینستاگرامی، به صورت ویدیو و IGTV است و به همین دلیل افرادی که علاقه بسیاری به دیدن ویدیو در موضوعات خبری دارند، این پایگاه می تواند جز بهترین صفحات خبری اینستاگرام برایش باشد. این پایگاه خبری با ایجاد هشتگ #تی_وی_پلاس شرایطی را برای کاربران خود، ایجاد کرده است که به بهترین شکل بتوانند به ویدیوهای این تلویزیون اینترنتی، دسترسی پیدا کنند.

آدرس اینستاگرامی: tvpluss

تعداد فالوور: 2.029.000

ویژگی های برتر تی وی پلاس

  • پوشش خبری ویژه برای مسائل پرحاشیه و پرطرفدار در ایران
  • پوشش خبری ویژه در حوزه سینما
  • برگزاری مصاحبه های مختلف با افراد مشهور جامعه و به خصوص بازیگران جنجالی و مورد توجه کاربران

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش مقدماتی اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

بهترین پیج های خبری اینستاگرام در جهان

در ادامه این مقاله قصد داریم 5 تا از بهترین پیج های خبری اینستاگرام در جهان را برای شما بررسی کنیم. قطعا دنبال کردن یکی از این موارد می تواند آگاه سازی ما در مورد خبرهای جهانی کمک بسیاری کند.

1- The Washington Post

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی از پربازدیدترین و پرطرفدار ترین خبرگزاری های جهان، واشینگتن پست است. واشنگتن پست برای به روز نگه داشتن کاربران خود در مورد موضوعات مهم خبری، عمدتاً از تصاویری همراه با شرح متن نسبتاً طولانی استفاده می کند. غالباً، تصاویر استفاده شده در جلوی خبر کاملاً بدون متن است. این روش ارسال اخبار اینستاگرام متکی به ایجاد علاقه بیننده از طریق یک تصویر چشمگیر است. واشنگتن پست از حدود مارس 2019 تاکنون محتوای فرم های طولانی تر IGTV را به طور مداوم برای ارتباط بیشتر کاربران با خبرها، ایجاد کرده است.

آدرس اینستاگرامی: washingtonpost

تعداد فالوور: 4.137.000

2- The NewYork Times

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین صفحات خبری اینستاگرام، پیج خبری نیویورک تایمز است. قطعا با این مجله برخورد داشته اید و شبکه های خبری ایران، نام این مجله خبری به گوشتان خورده است. این پیج خبری به جرات می توان گفت پرطرفدارترین شبکه خبری در آمریکا و حتی در دنیا است. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های این پیج خبری، هایلایت های آن است که استوری ها را به صورت ویژه ای برای کاربران، دسته بندی کرده است. هر هایلایت مربوط به یک موضوع خاص مانند کرونا، معرفی بهترین کتاب های سال و … .

آدرس اینستاگرامی: nytimes

تعداد فالوور: 11.423.000

3- Fox News

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

در انتخاب بهترین کانال خبری اینستاگرام نمی تواند گزینه خاصی را معرفی کرد. اما Fox News با پوشش خبری جهانی، توانسته در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این از جمله بهترین پیج های خبری اینستاگرام است که برای اخبار خود در این شبکه اجتماعی، قالب خاصی را در نظر دارد. یک قالب خاص به برای ارتباط قوی تر با کاربران، بسیار اثرگذار تر است.

آدرس اینستاگرامی: foxnews

تعداد فالوور: 5.623.000

4- BBC NEWS

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی از غول های خبرگزاری دنیا، بی بی سی است. BBC مخفف British Broadcasting Corporation یعنی بنگاه خبری بریتانیا. شما قطعا از هر 10 نفر در دنیا، سوال کنید، 8 نفر آن ها بی بی سی را می شناسند. این پایگاه بزرگ خبری در کشورهای مختلف، شعبه داشته و به زبان های مختلف نیز در حال فعالیت است مانند بی بی سی فارسی در که در شبکه های ماهواره ای، شهرت بسیاری دارد. این غول خبرگزاری دنیا، توانسته است در اینستاگرام موثر واقع شود و اکنون یکی از بهترین پیج های خبری اینستاگرام می باشد. استوری های بی نظیر، پوشش خبری رویدادهای روز دنیا به صورت پست ها و محتوای ویدیویی در قالب IGTV و پست های چند قسمتی، از ویژگی های بارز پیج اینستاگرام، BBC NEWS است.

پیج خبری بی بی سی سعی دارد با استوری های جذاب خود، مخاطبان را به سمت وب سایت خود، بکشاند تا از این طریق محتوای خبری را بهتر شرح دهد. این مقر اصلی این پایگاه خبری بریتانیایی در لندن است و به عنوان کهن ترین پایگاه خبری در دنیا، شناخته می شود. 

آدرس اینستاگرامی: bbcnews

تعداد فالوور: 16.465.000

5- CNN NEWS

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی رقبای اصلی بی بی سی که تلاش بسیاری برای موثر جلوه دادن خود در شرح جدیدترین رویدادهای خبری، می کند، پایگاه بزرگ خبری CNN است. این پایگاه خبری در سال 1980 شروع به کار کرده و اکنون همانند شبکه خبری ایران در صدا و سیما، دارای یک شبکه خبری تلویزیونی 24 ساعته در آمریکا است.

این پایگاه خبری از این جهت در لیست بهترین صفحات خبری اینستاگرام، قرار گرفته است که برای موضوعات مختلف، پیج های خبری جداگانه ای ایجاد کرده و هر کدام بیش از 1 میلیون فالوور دارند. البته این جریان از تعداد دنبال کنندگان پیج اصلی CNN کم نکرده است. هایلایت استوری های متنوع، محتوایی تصویری و ویدیویی جذاب و کنجکاو کننده، از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این شبکه خبری در اینستاگرام است.

آدرس اینستاگرامی: cnn

تعداد فالوور: 13.965.000

6- The Guardian

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی از بهترین پیج های خبری اینستاگرام گاردین است. پست‌های گاردین حاوی حقایق کوچک، به‌روزرسانی‌هایی از دنیای اقتصاد، بوم‌شناسی، و سیاست است. داستان های ویدیویی قوی با لهجه های مشخص این پیج اغلب به طبیعت یا داستان های احساسی مربوط می شود. برای مثال، یکی از محبوب‌ترین پست های این پیج، ویدیویی درباره یک داوطلب صلیب سرخ بود که لحظاتی پس از پا گذاشتن مرد سنگالی به منطقه سیتا در شمال آفریقا در اسپانیا، او را دلداری می‌داد که بیش از 1.5 میلیون بازدید و 212 هزار لایک جمع آوری کرد.

این وب سایت خبری بریتانیایی، فالوورهای اینستاگرام خود را در سال 2018، از 860 هزار نفر به 4.4 میلیون عضو در ژوئن 2021 افزایش داد. حساب این ناشر در سال 2018 بیش از 57 درصد رشد، نسبت به سال قبل را ثبت کرد. هدف اصلی این پیج تشویق فالوورها برای تبدیل شدن به خوانندگان ثابت سایت و برنامه های گاردین و سپس به مشترکین پرداختی است.

آدرس اینستاگرامی: guardin

تعداد فالوور: 4.4m

7- Financial Times

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

پیج Financial Times مملو از تصاویر با نقل قول ها و اینفوگرافیک های مربوط به آخرین مقالات روز دنیا است. داغ ترین موضوعات در IGTV به صورت پرسش و پاسخ یا پست های ویدئویی به تفصیل پوشش داده می شوند. اگرچه Financial Times (FT) پروفایل کاملاً مشخصی دارد، اما چندین حساب مرتبط در موضوعات مختلف مانند: خانه، مد، سبک زندگی، آب و هوا، سرگرمی نیز دارد.

تعداد فالوورهای این پیج از سال 2017 تقریباً 300٪ افزایش یافته است. به گفته جیک گرووم، سردبیر رسانه های اجتماعی FT ایالات متحده، حساب اینستاگرام آنها با هدف جذب مشترکین پولی نیست، بلکه فقط محتوای FT وب سایت را از طریق کشیدن انگشت به دنبال کنندگان خود ارائه می دهد.

آدرس اینستاگرامی: FinancialTimes

تعداد فالوور: 2.7m

8- La Repubblica

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

یکی از دو روزنامه بزرگ ایتالیایی که برنامه فشرده و فعالیت زیادی برای انتشار اخبار در اینستاگرام دارد La Repubblica است. دنبال کنندگان می توانند روزانه حداکثر 10 پست La Repubblica را در فیدهای خبری خود ببینند. این پیج خبری، اخبار سراسر جهان را پوشش می دهد، البته تمرکز بیشتری بر اخبار ایتالیا دارد. داستان‌های محلی در میان فالوورهای این پیج محبوب‌ تر هستند. وجود حساب‌های جداگانه در دفاتر تحریریه محلی روزنامه و پست برتر در ماه مه این موضوع را تصدیق می کنند.

آدرس اینستاگرامی: larepubblica

تعداد فالوور: 1.1m

9- Le Monde

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

از دیگر پیج های خبری اینستاگرام، می توان به Le Monde اشاره کرد. این پیج رویداد های فرانسه و جهان را به شکل داستان‌ های پویا در اینستاگرام، که اغلب شامل تصاویر اسلایدی از ۲ تا ۳ عکس یا یک تصویر ثابت از عنوان مقاله هستند را منتشر می کند.

آدرس اینستاگرامی: lemondefr

تعداد فالوور: 1.5m

10- El Pais

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

محبوب‌ ترین روزنامه اسپانیایی که بر اخبار و سیاست ها در مکزیک، برزیل و ایالات متحده متمرکز است El Pais می باشد. از سال 2017، پیلار میلان گالانت، مدیر توسعه مخاطبان در Prisa Noticias (بخشی از شرکت El Pais)، جلسات هفتگی را با تیم‌ های رسانه‌های اجتماعی از همه دفاتر بین‌المللی پایه گذاری کرده که در این جلسات آن ها به طور منظم بهترین و بدترین پست های ال پایس و رقبا را برای حفظ موقعیت جهانی خود تجزیه و تحلیل می کنند.

برخلاف سابق، El Pais از هشتگ در توضیحات پست های خود استفاده نمی‌کند، بلکه کاربران را تشویق می‌کند روی لینک موجود در بخش بیوگرافی پروفایل کلیک کنند. علاوه بر این موضوع، آن ها پادکست ها را در هایلایت اینستاگرام خود تبلیغ کرده و نتایج نظرسنجی ها را از طریق استوری منتشر می کنند.

آدرس اینستاگرامی: el_pais

تعداد فالوور: 1.3m

11- Meduza

بهترین پیج های خبری اینستاگرام,بهترین صفحات خبری اینستاگرام,بهترین کانال خبری اینستاگرام

از دیگر پیج های خبری در اینستاگرام Meduza است که رسانه‌ای مستقل و برجسته روسی زبان می باشد. شهرت این پیج به دلیل درگیر کردن خوانندگان با تست ها و بازی های مختلف در وب سایت و شبکه های اجتماعی خود است. مدوزا توسط مقامات روسی به عنوان “عامل خارجی” برچسب‌گذاری شد.

یکی دیگر از علل شهرت Meduza گزارش‌ های تحقیقی و تحلیلی این خبرگزاری است. همچنین این پیج از طراحی گرافیکی ثابت، پر از تصاویر کارتونی و متن‌ هایی با فونت بزرگ استفاده می کند. زبان مدوزا بسیار سر راست، پر از شوخی و شکلک‌ های مختلف است و نویسندگان آن اغلب خوانندگان را به اظهار نظر در مورد پست ها با پرسیدن سؤالات مرتبط ترغیب می کنند.

در این پیج اخبار داغ در قالب فیلم های IGTV نمایش داده می شوند. تنها لینک موجود در پروفایل این پیج به صفحه کمک مالی منتهی می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند اشتراک های مختلف را خریداری کنند.

آدرس اینستاگرامی: meduzapro

تعداد فالوور: 922K

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم پرمحتواترین و بهترین کانال خبری اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. دنبال کردن این پیج های خبری که عموما جدیدترین و درست ترین اخبار را در اختیار شما قرار می دهند، می تواند اطلاعات شما در طول روز را افزایش دهد شما از همه چیز باخبر کنند. پیشنهاد ما این است که حداقل یک پایگاه خبری ایران و یک پایگاه خبری خارجی را در لیست Following های خود، داشته باشید.

2 نظر در مورد مقاله “ بهترین پیج های خبری اینستاگرام | 10 پیج خبری برتر ” ثبت شده است
  1. عظیمی

    سلام وقتتون بخیر
    ما یه گروه هستیم میخوایم یه پیج خبری فعال راه بندازیم
    در گیلان
    میخواستم ببینم شما برای نامگذرای میتونید کمکمون کنید؟


    • ناظر سایت

      درود
      برای انتخاب اسم برای یک پیج خبری در اینستاگرام، میتونین با اعضای تیم تون جلسه طوفان فکری داشته باشین.
      موفق باشین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود