افزایش ورودی گوگل با تگ عنوان و h1

پخش ویدئو

تگ h1 و تگ عنوان نکات مهمی دارند که اگر آنها را رعایت کنیم می توانند تاثیر بسیار زیادی در افزایش ورودی گوگل داشته باشند.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

درود بر شما دوستان عزیزم امیدوارم که سرحال و سرشار از انرژی مثبت باشید. تفاوت محتوایی که در تگ h1 قرار میگیرد با تگ عنوان چیست؟ آیا باید اصلا تفاوتی داشته باشند؟ چون در هر دو آنها عنوان قرار می گیرد. آیا اگر تفاوت داشته باشند برای سئو مناسب است؟ پاسخ سوال آخر خیر می باشد، اینطور نیست که حتما باید محتوایی که در این دو تگ قرار می گیرد با هم تفاوت داشته باشند.

دقیقا شما میتوانید Title صفحه را و عنوانی که برای آن در نظر می گیرید داخل تگ h1 قرار بدهید. اما اگر این کار را انجام ندهید و یک عنوان دیگر با همان کلیدواژه مرکزی که در تگ عنوان قرار داده اید در تگ h1 قرار بدهید، فوق العاده تاثیر مطلوبی در افزایش ورودی گوگل خواهد داشت.

ما این مورد را تست کردیم و من در دوره آموزشی آسمان خراش هم این مورد را به دانشجوبان دوره آموزش می دهم و نتایج شگفت انگیز و فوق العاده ای را در این موضوع به دست آوردیم و بخاطر همین هم من مطمئن هستم که اگر شما زمان بگذارید و برای پست خودتان دو عنوان تولید کنید، یک عنوانی که در Title قرار می دهید و یک عنوانی که در تگ h1 قرار می دهید، یعنی آن چیزی که گوگل می بیند در آن صفحه با آن چیزی که کاربر می بیند متفاوت باشد، چیزی که برای تگ عنوان قرار می دهید، کلیدواژه مرکزی آن با چیزی که برای تگ h1 قرار می دهید یکی باشد و هر دو تمام نکات سئو عنوان را داشته باشند سبب افزایش ورودی گوگل شما می شود و علاوه بر اینکه گوگل خیلی این را دوست دارد، در رتبه بندی آن پست شما در نتایج گوگل هم تاثیر مستقیم دارد.

2 نظر در مورد مقاله “ افزایش ورودی گوگل با تگ عنوان و h1 ” ثبت شده است
  1. رضا

    سلام وقت بخیر ، شما که خودتون برای همین صفحه ، title و h1 بکسان گرفتین
    در صورتی که نوشتین باید باهم متفاوت باشه
    دلیلش چی بوده ؟


    • امیر قمصری

      درود. من همیشه میگم بهتره این اتفاق بیفته. یعنی اجباری نیست.
      شما هم بهتره انجام بدید اگر تونستید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود