بهترین ابزار گفتگوی آنلاین

ابزار گفت و گوی آنلاین,ابزار گفتگوی آنلاین,تعامل با مخاطب

مهمترین مسئله در فرآیند تبدیل بازدید کننده به مشتری و تکمیل فرآیند خرید انجام گفتگوی آنلاین با بازدید کننده برای پاسخ گویی به سوالات و راهنمایی بیشتر است. در واقع مهمترین مسئله در بازاریابی اینترنتی، تعامل با مخاطب است. اگر به تمام کارهایی که در حوزه بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم دقت کنید، متوجه خواهید شد که تمام هدف ما رسیدن به یک تعامل درست و سازنده با مخاطب است.

به همین منظور در این مقاله قصد دارم ابزار بسیار حرفه ای در زمینه گفتگوی آنلاین را به شما دوستان عزیزم معرفی کنم.

Tawk.to

به عنوان یک ابزار رایگان به شما اجازه صحبت با بازدید کننده از طریق یک صفحه کاملا سفارشی را می دهد. اگر چه قابلیت های کمتری نسبت به بقیه ابزار گفتگوی آنلاین دارد، اما دارای کیفیت بالایی است. شما بسیار ساده می توانید Tawk.to را در سایت خود نصب کنید. همچنین می توانید تشخیص دهید که بازدیدکننده از کدام کشور و با چه آدرس ISP و IP ای با شما تماس گرفته است. بنابراین شما براحتی می توانید منطقه جغرافیایی او را پیدا کنید. از قابلیت های دیگر این ابزار انجام گفتگوی آنلاین به صورت همزمان با چند بازدید کننده است.

ویژگی های کلیدی:

  • نمایش بازدید کنندگان سایت به صورت لحظه ای
  • انجام گفتگو از طریق موبایل
  • سفارشی کردن سایت با نصب ابزارک های مختلف
  • ترجمه و محلی سازی خوش آمدگویی ها
  • نصب یک دقیقه ای
  • تعامل با مخاطب از طریق محرک ها

یک ابزار غیر رایگان که به شما اجازه نظارت و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را می دهد. همچنین شما اجازه پیدا می کنید که در زمان تصمیم گیری برای خرید یک محصول یا سرویس با مشتری ارتباط برقرار کنید. این ابزار در افزایش بازگشت سرمایه و اعتماد و وفاداری مشتری بسیار کارآمد است. به همین دلیل هم است که Liveperson بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین باید بدانید که این ابزار کاملا با فیسبوک سازگار است.

ویژگی های کلیدی:

  • برخورداری از ابزار تجزیه و تحلیل بسیار عالی
  • در دسترس بودن اطلاعات مشتریان جهت استفاده در کمپین های دیگر
  • ارائه گزارش لحظه ای
  • بهینه شده برای تلفن همراه
  • پشتیبانی عالی
  • سازگاری با فیسبوک

LiveChat

یکی دیگر از ابزارهای غیر رایگان با پشتیبانی بسیار عالی است. LiveChat یک گزینه ایده آل برای کسب و کارهایی است که با حجم زیاد درخواست از طرف مشتری مواجه هستند. قابلیتی که این ابزار را از دیگر رقبا متمایز می کند ticketing system است. به وسیله این قابلیت می توانید پیام های آفلاین را برای وضعیت های مختلف تهیه کنید و در این کانال قرار دهید تا در مواقع لزوم آن ها را برای مشتریان خود ارسال کنید. این ابزار کاملا قابل اعتماد است و دارای نصب ساده و رابط کاربری آسان می باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم ارسال پیام آفلاین که به کارکنان اجازه می دهد به مشتریان بیشتری سرویس برسانند.
  • نمایش برند شرکت یا عکس اپراتور (این قابلیت اختیاری است.)
  • مخاطبان می توانند از گفت و گوی انجام شده رونوشت تهیه کنند.

TouchCommerce

TouchCommerce یک ابزار در سطح سازمانی است و برخلاف بقیه ابزار معرفی شده، از آن نسخه آزمایشی رایگان در دسترس نیست. این ابزار مبتکر ارائه راه حل های نوین در زمینه تعامل است. مهمترین ویژگی آن ارائه اطلاعات مشتری به صورت لحظه ای برای شناسایی مخاطب هدف است. همچنین اجازه برقراری تعامل با او به صورت شخصی نیز داده می شود. شما می توانید از طریق کانال های ارتباطی مختلف مانند شبکه های اجتماعی، اس ام اس و گفتگوی زنده در سایت با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبانی از اس ام اس
  • ابزار تعاملی خود سرویس

در پایان لازم می دانم که به شما دوستان عزیز این نکته را یادآوری کنم که برای بهبود وضعیت کسب و کار اینترنتی خود هرگز نباید تعامل با بازدید کننده را فراموش کنید. پس بر اساس نیاز خود از یکی از ابزار معرفی شده جهت انجام گفتگوی زنده با مخاطب استفاده کنید.

3 نظر در مورد مقاله “ بهترین ابزار گفتگوی آنلاین ” ثبت شده است
  1. اینجانب

    سلام ممنون بایت مطلب مفیدتون


    • ناظر سایت

      سپاس دوست عزیز


  2. قالب وردپرس

    عالی بود
    ممنون بابت معرفی این افزونه عالی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود